Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[NHL09] Finnish Cowboys

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FIN_Potilas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: [NHL09] Finnish Cowboys

Hah... Jos nyt en ihan väärin ole ymmärtänyt, niin tämä on yleinen puoli. Ja kyllähän tuollainen väärä tieto pitää ampua alas.

Ainiin, ihme ja kumma että taas lähti yksi kesken pelin pois.:rolleyes:
Sovitaanko pojut, että seuraavassa pelissä ei sitten paineta "poistu pelistä" jos ootte 2-0 tappiolla...?
 
Vastaus: [NHL09] Finnish Cowboys

Potilas jatkaa edellee samoilla koomisilla linjoilla..
Noh, tarviiha pari k-mikkoa aina olla. Tsemppii...
 
Vastaus: [NHL09] Finnish Cowboys

Hah... Jos nyt en ihan väärin ole ymmärtänyt, niin tämä on yleinen puoli. Ja kyllähän tuollainen väärä tieto pitää ampua alas.

Ainiin, ihme ja kumma että taas lähti yksi kesken pelin pois.:rolleyes:
Sovitaanko pojut, että seuraavassa pelissä ei sitten paineta "poistu pelistä" jos ootte 2-0 tappiolla...?

Mitä välii jos joku lähtee pelistä pois? eise teitä liikuta yhtään.

Te taas jaksatte marista jokapelistä jotka eivät ole edes tärkeitä.:mad:
 
Vastaus: [NHL09] Finnish Cowboys

Ai ei liikuta yhtään?
Sanokaapas ihmiset, että onko väliä pelaako hyökkäyksessä kone vai ihminen?

Mä jotenkin arvasin, et täält tulee taas "Mä teen mitä mä haluun, mitä se sulle kuuluu?" jargoni.
No jos sil ei ole mitään välii, niin laitan sitten ens matsissa teitä vastaan kymmenen maalia etukulmasta. On se harmillisesti niin helppoo, ja sit on turha tulla mussuttaa.

Hei. Eihän se teille kuulu mitä mä teen.
 
Vastaus: [NHL09] Finnish Cowboys

Ai ei liikuta yhtään?
Sanokaapas ihmiset, että onko väliä pelaako hyökkäyksessä kone vai ihminen?

Mä jotenkin arvasin, et täält tulee taas "Mä teen mitä mä haluun, mitä se sulle kuuluu?" jargoni.
No jos sil ei ole mitään välii, niin laitan sitten ens matsissa teitä vastaan kymmenen maalia etukulmasta. On se harmillisesti niin helppoo, ja sit on turha tulla mussuttaa.

Hei. Eihän se teille kuulu mitä mä teen.

voit kokeilla, meillä on nimittäin aukoton (lue: AUKOTON) puolustus :D
 
Vastaus: [NHL09] Finnish Cowboys

voit kokeilla, meillä on nimittäin aukoton (lue: AUKOTON) puolustus :D

Juu on jooTeidän puolustukselle olis jo aikasemmin pystyny vähän kiepsahtaa ja käydä laittamassa etukulmaan. En kuitenkaan tee tätä, koska vastustajaa täytyy edes hieman kunnioittaa.
Eikö teidän mielestä?
 
Vastaus: [NHL09] Finnish Cowboys

Juu on jooTeidän puolustukselle olis jo aikasemmin pystyny vähän kiepsahtaa ja käydä laittamassa etukulmaan. En kuitenkaan tee tätä, koska vastustajaa täytyy edes hieman kunnioittaa.
Eikö teidän mielestä?

Siis te laitatte joka palstalle jotain. Voisitte lopettaa sen jo. Olisiko kivaa jos joka pelin jälkeen tulisin marisemaan joukkueelle? joten voitte häipyä...
 
Vastaus: [NHL09] Finnish Cowboys

Pelatkaa reilusti, niin ei ole marmattamista. Ei ole reilua lähteä hyökkääjillä menemään tappiotilanteessa ja antaa koneen pyörittää punakoneen lailla. Vai onko?

Kunnioittakaa vastustajaa, jos haluatte että teitä ja topiciane kunnioitetaan.
Jos jotain tänne nyt pitäs vastaan laittaa, niin olis anteekspyynto ProoJaskan puolesta, ei "Lähe menee mun threadista". Jos meilt lähtis tollein porukkaa erätauolla, niin kyl mä ymmärtäisin siitä tulevan mussutuksen.
 
Vastaus: [NHL09] Finnish Cowboys

Juu on jooTeidän puolustukselle olis jo aikasemmin pystyny vähän kiepsahtaa ja käydä laittamassa etukulmaan. En kuitenkaan tee tätä, koska vastustajaa täytyy edes hieman kunnioittaa.
Eikö teidän mielestä?

mun puolesta jokainen saa tehä vaikka kymmenen "bugimaalia" jos paikka siunaantuu. kyllähä oikeessakin pelissä on sellasia paikkoja josta saa melko varmasti maalin ja se pitää vaan yrittää puolustaa.. siinä ne taitavat huomataan.. tänään tällei ja huomenna sillei.
 
Vastaus: [NHL09] Finnish Cowboys

Jep. Ja tosipelissä tappiolla ollessa pelaajat lähtee menee ja laittaa jonkinsortin robotin tilallensa.
 
Vastaus: [NHL09] Finnish Cowboys

Kunnioittakaa vastustajaa, jos haluatte että teitä ja topiciane kunnioitetaan.
Jos jotain tänne nyt pitäs vastaan laittaa, niin olis anteekspyynto ProoJaskan puolesta, ei "Lähe menee mun threadista". Jos meilt lähtis tollein porukkaa erätauolla, niin kyl mä ymmärtäisin siitä tulevan mussutuksen.

Eilen oli hieman nihkeä päivä ja pelit eivät oikein sujuneet ja viimeisessä pelissä sitten alkoi jo sen verran hermostuttamaan, että meni koko pleikkari kiinni. Eihän tätä liian tosissaa kannata ottaa, mutta silti välillä tapahtumisen seuraukseni tulee hermostumista jne. Quittaamisen syyhän ei ollut vastustajssa, vaan omassa pelissä ja oman joukkueen pelissä. Ei minua haittaa nuo teidän takatolpalta tehdyt maalit, ne paikat syntyvät puolustavan joukkueen virheistä ja niistä pitääkin rankaista. Ensi kerralla sitten paremmin, pitää muutenkin ottaa vähän enemmän miehiä mukaan kun teitä vastaan pelataan. Tulee parempi peli.
 
Vastaus: [NHL09] Finnish Cowboys

Miks lähitte sutimaan? Eihän se ollu ku 4-1 vasta. Vähän selkärankaa hei.
 
Vastaus: [NHL09] Finnish Cowboys

Miks lähitte sutimaan? Eihän se ollu ku 4-1 vasta. Vähän selkärankaa hei.

Ei oo kato pakko pelata, jos ei haluu. Sitäpaitsi, kaikilta loppui yhtaikaa ohjaimista virrat, ni ei pystyny jatkamaan.

Eihän meidänkaltaisia ot-raiskaajia vastaan kukaan halua pelata...
 
Vastaus: [NHL09] Finnish Cowboys

Ei oo kato pakko pelata, jos ei haluu. Sitäpaitsi, kaikilta loppui yhtaikaa ohjaimista virrat, ni ei pystyny jatkamaan.

Vai onko pätsi sittenki niin buginen, että sattui mystinen yhtäaikainen yhteyden katkeaminen EA:n palvelimiin?

Kai nämä keskeyttäjät ymmärtää ajatella vähän muitakin, että olisi ihan kiva saada ne arvosanat niistä peleistä kortteja varten?
 
Vastaus: [NHL09] Finnish Cowboys

Ei oo kato pakko pelata, jos ei haluu. Sitäpaitsi, kaikilta loppui yhtaikaa ohjaimista virrat, ni ei pystyny jatkamaan.

Eihän meidänkaltaisia ot-raiskaajia vastaan kukaan halua pelata...

Jah tietenkin ensiksi lähti Potilas ja muut tulivat perässä :D
 
Ylös Bottom