Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL10 Kutsuturnaus

  • Viestiketjun aloittaja 11
  • Aloituspäivämäärä

11

Member
Tarkoituksena siis pitää NHL10 kutsuturnaus/liiga vain aktiivisten pelaajien kesken, järjestäjinä 11 ja Tempura. Mukaan otetaan sen verran kuin kutsutuista ilmoittautuu mukaan.

Säännöt
-Normaali 1v1 pelin säännöt (NHL), 5min erät jne.
-Pleijarit paras 7:stä
-NHL-joukkueet, vaihtojen kanssa
-Ei tämän porukan kanssa tarvitse varmaan erikseen mainita, mutta pelataan sitä reilua kiekkoa, eikä käytetä niitä bugeja hyväksi
-Kaikkia vastaan pelataan 2-3 kertaa, riippuu miten Tempura tykkää sen asettaa

Osallistujalista (Pelaaja/Joukkue)

11 / Anaheim Ducks
Tempura / Nashville Predators
aGiH / Philadelphia Flyers
Maiqqi / Tampa Bay Lightning
Zubru / Ottawa Senators
T1NPP4 / Carolina Hurricanes
Celleri / Dallas Stars
maagiset / Los Angeles Kings
lepotila / Toronto Maple Leafs
Pedrofoni / Florida Panthers
m00se / Edmonton Oilers

Tempura saattaa vielä muutaman pelaajan kutsua mukaan omista aktiivisiksi tuntemistaan, mutta tuossa alustava listaus.

Ja jos jotain kysyttävää tulee niin tähän ketjuun rohkeasti :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Turpaanhan tässä taas saa, mutta minkäs teet.

Luon liigan mahdollisesti jo huomenna. Sekin käy, että odotellaan että osallistujia on kaikkien mielestä sopiva määrä, ja sitten vasta pläjäytän liigan olemassaoloon. Tuo jälkimmäinen kuulostaa jopa järkevämmältä.

Minun puolestani joukkueen saa varata tässä ketjussa jo, kuka ensimmäisenä ehtii, saa sen minkä haluaa. Jos 11 on samaa mieltä, niin tehkäämme näin. Olisi komeaa jos ei aina olisi niitä "samoja" kuningasjoukkueita, mutta jokainen tyylillään tietysti - ja tietenkin sitä suosikkijoukkueellaan mieluiten vääntää. Itse voin valita joukkueen viimeisenä, kun ei sillä niin isoa väliä ole.

Että odotellaan osallistujia ja 11:n kutsuihin vastauksia. Itse en välttämättä liigaan uusia jäseniä saa, mutta pienemmällä porukalla tulee ainakin todennäköisimmin saatua liiga loppuun. Olisikohan se ensimmäinen kerta universumin historiassa?
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Turpaanhan tässä taas saa, mutta minkäs teet.

Luon liigan mahdollisesti jo huomenna. Sekin käy, että odotellaan että osallistujia on kaikkien mielestä sopiva määrä, ja sitten vasta pläjäytän liigan olemassaoloon. Tuo jälkimmäinen kuulostaa jopa järkevämmältä.

Minun puolestani joukkueen saa varata tässä ketjussa jo, kuka ensimmäisenä ehtii, saa sen minkä haluaa. Jos 11 on samaa mieltä, niin tehkäämme näin. Olisi komeaa jos ei aina olisi niitä "samoja" kuningasjoukkueita, mutta jokainen tyylillään tietysti - ja tietenkin sitä suosikkijoukkueellaan mieluiten vääntää. Itse voin valita joukkueen viimeisenä, kun ei sillä niin isoa väliä ole.

Että odotellaan osallistujia ja 11:n kutsuihin vastauksia. Itse en välttämättä liigaan uusia jäseniä saa, mutta pienemmällä porukalla tulee ainakin todennäköisimmin saatua liiga loppuun. Olisikohan se ensimmäinen kerta universumin historiassa?

Tehdään noin että joukkuetta saa varata sitä mukaan kun kerkeää, mutta voi tehdä sen myös liittymisen yhteydessä. Voitaisiin tehdä niin että pelattaisiin näillä joukkueilla joiden kokonaisuus on 86 eli,Anaheim/Toronto/Tampa Bay/Phoenix/Ottawa/New York Islanders/Nashville/Los Angeles/Florida/Carolina. Näin kaikilla olisi tasavertainen tilanne. Vastailkaa valitaanko noista vai otetaanko kaikki joukkueet vaihtoehdoiksi?

Jos otamme vaihtoehdoiksi kaikki joukkueet, niin sitten itse otan San Josen, se kun sattuu olemaan suosikkini ja muissa turnauksissa se on aina keretty viemään nenän edestä. Muuten ei niin väliä.

Ja olen aika luottavaisin mielin tämän loppuun viemisestä. Ei taida olla onnistuessaan ensimmäinen liiga joka saadaan loppuun. Nimittäin tuo aiemmin järjestämä kesäliiga alkaa olla yhtä välieräsarjaa+finaaleja vaille valmis.

Pahoittelut muuten lepotilalle ja Pedrofonille jos lähetin liigaa koskien viestiä jostakin asian vierestä. Katsoin nimittäin että lepotilan viesti olisi tullut Pedrofonilta, saattoivat mennä viestit vähän sekaisin mutta toivottavasti ei suurta hämminkiä aiheuttanut :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Tehdään noin että joukkuetta saa varata sitä mukaan kun kerkeää, mutta voi tehdä sen myös liittymisen yhteydessä. Voitaisiin tehdä niin että pelattaisiin näillä joukkueilla joiden kokonaisuus on 86 eli,Anaheim/Toronto/Tamba Bay/Phoenix/Ottawa/New York Islanders/Nashville/Los Angeles/Florida/Carolina. Näin kaikilla olisi tasavertainen tilanne. Vastailkaa valitaanko noista vai otetaanko kaikki joukkueet vaihtoehdoiksi?

Vois olla hyvä juttu. Sallisin myös Bostonin, Buffalon, Dallasin, Minnesotan, Rangersin, Phoenixin ja St. Louiksen. Eivät mitenkään sen pahempia joukkueita ole.
Eli kannatetaan.
Voin ottaa itse New York Rangersin, päällikkö ja Gaborik<3
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Joo hieno homma että saadaan tämmöne liiga joka hyvin suurella todennäköisyydellä menee loppuun asti! Joukkueista sen verran, jos kaikki sallitaan niin nucks, mutta jos noista 86 pitää valita niin Phoenixin voisin ottaa... Ja mulle ei oo niin väliä kummin päätätte noitten joukkueitten kanssa..
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Joo voisin tulla mukaan, mutta joudun pitämään taukoa viikolla 33. ollaan sillon ulkomailla viikko, eli jos viikon paussi sillon sopii niin mukana ollaan. Ja jos tosta listasta valittava joukkue niin otan carolinan, jos vapaa valinta niin chicago
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Mie voisin otaltaa Toronton, jos ei vielä ole mennyt. Sillä niitä aiempiakin liigoja on hävitty :)
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Mie voisin otaltaa Toronton, jos ei vielä ole mennyt. Sillä niitä aiempiakin liigoja on hävitty :)

hieno asenne! voitat arvostusta ja sympatiaa. haluatko voittaa mut tuossa huonojen liigassa? tai vaikka hävitä, se olisi kivempaa mulle.
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

hieno asenne! voitat arvostusta ja sympatiaa. haluatko voittaa mut tuossa huonojen liigassa? tai vaikka hävitä, se olisi kivempaa mulle.

Se on hyvä olla asettamatta paineita vastustajalle, ja sitten iskeä kuitenkin jostain ihme kautta kiinni voittoon :)
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Se on hyvä olla asettamatta paineita vastustajalle, ja sitten iskeä kuitenkin jostain ihme kautta kiinni voittoon :)

näin on kato. mutta ettei mene offtopiciksi ihan, niin näen tästä koneelta kyllä jos liveen vielä kirjaudut ja siellä olet, niin tulen haastamaan.
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Tämän liigan idea kuulostaa todella hyvälle:).

Voin osallistua mukaan Los Angelesilla, jos sattuupi vielä vapaana olemaan.
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Hienoa, kaikki pyydetyt ovat tähän mennessä halunneet tulla mukaan. Vielä jos Cellerin tavoittaisi että kiinnostaako häntä niin olisi kaikki mukana.

Tempura siis tekee liigan huomenna kun johonkin aikaan ehtii.

Ja vastatkaas nyt tuohon kysymykseen, kaikki vai 86 tason joukkueet? Tähän mennessä kaikki ovat vain ilmoitelleet millä pelaavat ja olleet yhtä ympäripyöreitä vastaustensa kanssa kuin minäkin. Maqqille sen verran että, ehdotuksessasi on sellainen kompastus että tuossa nousee pikku hiljaa tuo taso noissa ehdotamissasi joukkueissa, minusta nimittäin tuo Rangers on paljon kovempi kuin esim. Toronto tai Florida.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Mulle käy ainakin ihan hyvin tuo, että pelataan noilla 86 tasoisilla joukkueilla. Pitäisikö tuo homma hoitaa jonkunlaisella äänestyksellä vai mikä olisi porukan mielestä se paras menettelytapa noiden käytössäolevien joukkueiden valitsemisen suhteen?
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Kyllä nuo listatut joukkueet sopivat, on ainakin sitten sen puolesta suht tasasta :eek:
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Mulle käy ainakin ihan hyvin tuo, että pelataan noilla 86 tasoisilla joukkueilla. Pitäisikö tuo homma hoitaa jonkunlaisella äänestyksellä vai mikä olisi porukan mielestä se paras menettelytapa noiden käytössäolevien joukkueiden valitsemisen suhteen?

Helpointa kun ei äänestellä, menee vuosi ja tulee vänkyä. Kaikille tuntuu sopivan, joten päätetään että nuo keskitason 86-joukkueet on nyt niitä joilla pelataan. Ihan mukavaa vaihtelua siihen San Jose-Pittsburgh-Chicago-Washingtoniin nähden.

Ja varata saa, että huutakaa nopeasti ja kilpaa niitä joukkueita - jotkut jo omansa varasivatkin. Otan itte viimeisenä, kun ei ole niin paljoa väliä. 11, pitääkö laittaa salasana? Ei noihin kukaan vapaaehtoisesti jostain puskasta kuitenkaan tule. Ja jos tulee, saa monoa kakkapyllyyn.

Tulen sanomaan tähän ketjuun kun liiga on tehtynä. Kutsun siihen 11:n, kun muiden kaikkia nimiä en kuitenkaan muista, ja 11 saa sitten GM-toverina kaverilistaltaan kutsua loput sinne.

edit: huoh, ei aivo toimi taas. ei sitä noin vaikeasti tartte tehdä. eli teen liigan ilman salasanaa, ja tulen tänne sanomaan liigan nimen, voitte liittyä manuaalisesti.
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Juuri noin Tempura, ei tätä turhaan tarvii tehdä liian vaikeaksi.

T1NPP4, ei haittaa yhtään että olet viikolla 33 poissa, tälläisellä porukalla voi hyvinkin olla liiga paketissa jo silloin.

Eli noista 86 tasoisista joukkueista valitsemaan niistä mitkä on jäljellä. Itselleni otan Anaheimin.
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Pedrofoni tässä illalla livessä tiedotti, ettei välttämättä pääse kuin vasta sunnuntaina pelailemaan, ettei tartte sitten ihmetellä.

Itse mahdollisesti käväisen ulkomailla eli Tampereella perjantaista alkaen, ja muutama päivä siellä yleensä menee, mutta eipä siihen kukaan vielä ole kuollut.
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Tämähän rupeaa näyttämään hyvältä kiinnostuksen suhteen. Hyvä olisi tosiaan jo saataisiin liiga käyntiin jo tänään tai huomenna. Meiäläisellä mene meinaan ensi viikon alku ulkomailla ja loppuviikoksikin on kaiken näköistä hommaa jo tiedossa.. Mut jos tosiaan saadan tällä viikolla jo alotettua ni koitan pelata mahdollisimman paljon, etten jää ensi viikolla ihan hirveesti jälkeen..
 
Ylös Bottom