Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL10 Kutsuturnaus

  • Viestiketjun aloittaja 11
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Tämähän rupeaa näyttämään hyvältä kiinnostuksen suhteen. Hyvä olisi tosiaan jo saataisiin liiga käyntiin jo tänään tai huomenna. Meiäläisellä mene meinaan ensi viikon alku ulkomailla ja loppuviikoksikin on kaiken näköistä hommaa jo tiedossa.. Mut jos tosiaan saadan tällä viikolla jo alotettua ni koitan pelata mahdollisimman paljon, etten jää ensi viikolla ihan hirveesti jälkeen..

Kyllä mä sen illalla pistän pystyyn. Jos silloin ei ole tiedossa enempää osallistujia, laitan maksimijoukkuemäärän kahteentoista, niin kahdelle "uudelle" olisi kuitenkin varaa, muttei liikaa muuttuisi porukka.

Fiksummat ehkä tietää sen, miten määräytyy se, montako tiimiä menee pudotuspeleihin, itse en tiedä. Jos pelaajia esim. on nyt tämä kymmenen, niin meneekö pudotuspeleihin 8 vai 4? Näistä EA:n aivoituksista on paha sanoa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Kyllä mä sen illalla pistän pystyyn. Jos silloin ei ole tiedossa enempää osallistujia, laitan maksimijoukkuemäärän kahteentoista, niin kahdelle "uudelle" olisi kuitenkin varaa, muttei liikaa muuttuisi porukka.

Fiksummat ehkä tietää sen, miten määräytyy se, montako tiimiä menee pudotuspeleihin, itse en tiedä. Jos pelaajia esim. on nyt tämä kymmenen, niin meneekö pudotuspeleihin 8 vai 4? Näistä EA:n aivoituksista on paha sanoa.

Kymmenestä pelaajasta menee 8 pleijareihin. Tulee tällä tavalla hyvää kilpailua myös niistä viimeisistä playoff paikoista. Tuo 12 on hyvä määrä, Mayday Birdlandille laitoin myös viestiä ja Celleri ei ole edelleenkään vastannut, joten 11 pelaajaa nyt jos nämä 2 saan mukaan.

Tempura, pystyisitkö tekemään liigan jo kohta puoliin? Olisi tässä nyt hyvää aikaa pelata pelejä jos saataisiin liiga pystyyn. Illallakin toki käy vallan mainiosti jos on nyt muuta tekemistä.

Ja tänne sitten vaan keskustelua pelaajista jotka olisivat vaihdossa, raportteja peleistä, analyysiä joukkueesta jne. jos aikaa tälläiseen liigan aikana löytyy.
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Kymmenestä pelaajasta menee 8 pleijareihin. Tulee tällä tavalla hyvää kilpailua myös niistä viimeisistä playoff paikoista. Tuo 12 on hyvä määrä, Mayday Birdlandille laitoin myös viestiä ja Celleri ei ole edelleenkään vastannut, joten 11 pelaajaa nyt jos nämä 2 saan mukaan.

Tempura, pystyisitkö tekemään liigan jo kohta puoliin? Olisi tässä nyt hyvää aikaa pelata pelejä jos saataisiin liiga pystyyn. Illallakin toki käy vallan mainiosti jos on nyt muuta tekemistä.

Ja tänne sitten vaan keskustelua pelaajista jotka olisivat vaihdossa, raportteja peleistä, analyysiä joukkueesta jne. jos aikaa tälläiseen liigan aikana löytyy.

Joo, käyn kohta tekemässä. Valitsen sitten joukkueen samalla jos pelata meinataan, eli Nashvillen. Heitän privaviestiä sille yhdelle jannulle, joka tuohon ikuisuusliigaan halusi mukaan tulla vielä, jos hänestä saataisiin kahdestoista.
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Hyvä homma, että saadaan liiga pystyyn. Itse homehdun tällä hetkellä vielä duunissa(hemmetin ilmastointi ei tunnu täällä toimistossa oikein toimivan), mutta joskus viiden pintaan olisi varmaankin realistista päästä linjoille. Eli voisin itsekin korkata turneeni heti tänään, jos porukkaa vaan sattuu olemaan Boxin ääressä samoihin aikoihin.
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Noniin.

Liigan nimi: heterokiekkoa

Kaikki kirjaimet pienellä siis, eikä pistettä perässä. Jos loukkasin jonkun seksuaalista suuntautumista, olen pahoillani vähän. Liiga on avoin, eli liittykää suoraan valikoiden kautta. Joukkueekseni valitsin Nashvillen. Jäsen 11 voi varmaan rekrytoijana heittää liven kautta massaviestin jokaiselle osallistujalle/kutsutulle, että mikä liigan nimi on, jos tätä foorumia ei kaikki seuraa.

Joukkueita on maksimissaaan se 12, ja säännöt asetettu kuten on sovittu. Sellaisen tempun tein, että otin "created plays"-optionin pois päältä. Lisännee liigan tasaisuutta, jos jotkut noita on ennen käyttäneet. Jokainen pelaa kolme kertaa jokaista vastaan runkosarjassa.

Nyt ukkostaa, joten en ihan kovin äkkiä lähde pelaamaan ellei tuo tuosta kauemmaksi lähde jytisemään. Viimeksi paskoin housuuni kun sähkökatkon takia punaiset valot alkoivat vilkkumaan. Tietokone saa kyllä hajota, ei sen niin väliä.

Seuraavaksi kun menen liveen, heitän 11:lle GM-oikeudet.
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Näyttää olevan muuttuvia nuo joukkueiden kokoonpanot ja kokonaisuudet joten nyt siis myös seuraavat joukkueet sallittaan (87 tasoset vaikka viimeksi katsoessa nämä olivat 85-88...) Buffalo/Columbus/Dallas/Philadelphia/St. Louis. Jo varaamani Anaheim näytti kuuluvan näihin nousseihin (86 -> 87) kuten myös Phoenix.

Itse syön tässä nopeasti jotain ja sen jälkeen olen valmis ottamaan haasteita vastaan. Kävin kuitenkin jo liittymässä.
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Näyttää olevan muuttuvia nuo joukkueiden kokoonpanot ja kokonaisuudet joten nyt siis myös seuraavat joukkueet sallittaan (87 tasoset vaikka viimeksi katsoessa nämä olivat 86...) Buffalo/Columbus/Dallas/Philadelphia/St. Louis. Jo varaamani Anaheim näytti kuuluvan näihin nousseihin (86 -> 87) kuten myös Phoenix.

Itse syön tässä nopeasti jotain ja sen jälkeen olen valmis ottamaan haasteita vastaan. Kävin kuitenkin jo liittymässä.

Aivan, jälleen yksi typerä "ominaisuus" tässä EA:n valikkohelvetin toimivuudessa. Current rosterit eivät näy heti. Jos haluan esim. tradea silmälläpitäen katsella joukkueen X pelaajia, täytyy ensin käydä liigaruudussa, ja sitten peruuttaa sieltä alkuvalikkoon että näkisi joukkueiden oikeat rosterit.
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Näyttää olevan muuttuvia nuo joukkueiden kokoonpanot ja kokonaisuudet joten nyt siis myös seuraavat joukkueet sallittaan (87 tasoset vaikka viimeksi katsoessa nämä olivat 85-88...) Buffalo/Columbus/Dallas/Philadelphia/St. Louis. Jo varaamani Anaheim näytti kuuluvan näihin nousseihin (86 -> 87) kuten myös Phoenix.

Itse syön tässä nopeasti jotain ja sen jälkeen olen valmis ottamaan haasteita vastaan. Kävin kuitenkin jo liittymässä.

Teenpä sitten sellaisen peliliikkeen, että skippaan kojootit ja otan ton Philadelphian..
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Miks aina ku pitäis liittyä liigaan niin boksi alkaa temppuilemaan. viimeksi nettiboksista sammu ADSL valo kesken pelaamisen, nyt näyttää että netti toimii mutta liveen ei voi yhdistää.
Liityn kunhan saan liven taas toimimaan

Edit: päästihän se kun muutaman kerran renkutti
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Miks pitää ottaa viel paras jengi, eihän sua voita kukaan:p

Aivan. Oman liigan kanssa sähläsin aika kauan, mutta kun aGiH kutsui vaiheessa jossa ei peli ollut kesken, niin ajattelin että korkataan avausottelu pois alta. 3-0 tuli pataan, olisi yhtä hyvin voinut olla 10-0. Menee aina senverran aivo halki että täytyy pitää ainakin kolmen tunnin tauko yhden paskaryöpytyksen jälkeen. Olisitte edes vähän huonompia ja nivelreumaisia ja ohjaimistanne saisi puuttua a-nappi, mutta eeeeeeei.

edit: Maiggi taisi Legwandia haluta. Mä vähän luulen että näin lyhyessä turnauksessa, jossa tulen olemaan viimeinen, mulla ei ole syytä paljoa pelaajia kaupitella.
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Miks pitää ottaa viel paras jengi, eihän sua voita kukaan:p

Olet väärässä! Itse otin todella hienon tuurivoiton juuri äskettäin aGiH:sta. Ensimmäinen hyökkäykseni aloitusvoiton jälkeen, Getslaf syöttää ja Ryan tekee 1-0. Philadelphia saa peliä enemmän haltuunsa, mutta kuin puskista tulee Selänne kulmasta maalin eteen ja rystyltä 2-0. Tässä vaiheessa ote alkoi pikku hiljaa herpaantua ja toisessa erässä sieltä kaveri jo tuleekin tasoihin. Tämän jälkeen nähtiinkin ottelun erikoisin maali. Lauon maalia kohti, siellä on jotain hässäkkää ja lopulta kiekko on maaliviivalla n. 5 sekuntia ja Emery vain katselee sitä muttei tajua siivota/sulkea sitä. Kiitän ja käyn tökkäämässä kiekon maaliin, aGiH kun ei voinut kiekkoon mennä koskemaan oman maalin pelossa. 3 minuuttia enne loppua Philadelphia tasoittaa, mutta viimeiselle minuutille lähdetään ankkalauman ylivoimalta. YV ei saa mitään aikaiseksi, kunnes Corey Perry kuin varkain kiertää maalin tehden 4-3 vain 1,8 sekuntia ennen loppua. Ja aGiH:lta tulikin ymmärrettävästi viestiä kirosanan, huutomerkkien ja hymynaaman höystämänä.

Maiqqia vastaan voitin ensimmäisen pelin rankkareilla 2-1, tiukkaa vääntöä omalta osaltani, ilmeisesti Tampan peli ei vielä aivan kohdillaan ollut. Seuraavissa peleissä se sitten oli, kuokkaan 5-3 ja 5-4. Mielenkiintoisesti sinänsä menevät pelit ristiin kun Maiqqi hävisi aGiH:lle.. Ja niin täytyy mainita hyvästä urheiluhengestä Maiqqin kohdalta, hän teki vanhanaikaisella maalin erän loppuun, mutta yhteis ymmärryksessä sain seuraavan erän alussa tehdä tasoituksen tyhjiin. Tuosta mallia!

Selänne on kyllä ollut hieno pelaaja, voisin nostaa sen kohta tuonne ykkösketjuun kun tekee noita maaleja niin tiuhaan. Getslafista voisin luopua sopivaa playmaker sentteriä vastaan. Ja Hilleristä voisin luopua myös, ei oikein toi sivuttaisliike ole sen juttu.

Mutta liiga on avattu neljällä jännitystä tarjoavalla hyvällä pelillä.
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Pelaan huomenna muutaman pelin tätä liigaa vasta, kun oman liigan trade-scouttaaminen vie liikaa aivoja, joita taas tässä liigassa turpaansaaminen kuluttaa. Yksi vasta pelattu, mutta lienee se yksi enemmän kuin monella muulla kutsutulla.
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Stamkos86 ja Hedman79 kauppatavaroina. Myös esim. Foster79 pakki ja Downie 79 hyökki lähtee vaihdosssa.
Vaihdossa hyökkejä.. saa ehotella
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Turnee tuli korkattua eilen parin pelin muodossa. Kummassakin tuli kuokkaan. Ensimmäisessä hävisin Zubrulle 2-1 ja toisessa aGiHille selvemmin lukemin 3-0.

Zubrua vastaan pelattu peli oli todella tasaista vääntöä. Kaveri osaa kyllä sumputtaa taidokkaasti oman siniviivansa ja siitä onkin työ ja tuska koittaa puskea läpi. Täytyisi vaan nöyremmin dumppailla kiekkoa vaan vastustajan päätyyn. Kummallekin avautui kuitenkin muutamia todella hyviäkin tilanteita. Peli pysyi tästä huolimatta tiukasti tasaisessa 0-0 tilanteessa noin kolmannen erän puoliväliin asti. Tämän jälkeen Zubru siirtyi 1-0 johtoon oman nukahduksen seurauksena. Noin viiden minuutin jälkeen sain lyötyä pelin vielä tasoihin. Zubrun kuittaus tuli kuitenkin heti seuraavan hyökkäyksen ensimmäisestä vedosta. Quick oli maalissa tämän suhteen voimaton. Päästin vastustajan pakin laukomaan liian vapaasti. Sain pientä painetta aikaiseksi vielä loppuakohden, mutta kova yrityskään ei tuottanut toivotunlaista tulosta. Avauspeli päättyi siis 2-1 tappioon.

Toinen peli aGiHia vastaan oli huomattavasti huomattavasti yksipuolisempi tapaus. Hallinta oli selkeästi vastustajalla ja olin muutamaan otteeseen todellisessa sillassa. Asiaa ei auttanut yhtään se, että vastustaja sai vielä pari aika onnekasta maalia aikaiseksi. Ensimmäinen maali taisi tulla vain muutamia sekunteja pelin alun jälkeen. Jo tässä vaiheessa mieleen alkoi hiipiä ajatus, että olikohan se nyt tässä. Vaikka noin ei toki missään nimessä saisi ajatellakaan. Kaveri on kuitenkin niin kova, että siimaa hänelle ei ole varaa antaa yhtään. Toki aGiHilla olisi ollut paikat useampaankin häkkiin, joten siinä mielessä noita paria helpompaa maalia ei tarvitse niin paljoa harmitella. Itsellänikin olisi ollut paikat ainakin pariin maaliin, mutta tällä kertaa ei maistunut laittaa kiekkoa reppuun.

Erittäin kovatasoinen liiga meillä tällä hetkellä kasassa. Tässä saa varmasti tehdä ihan tosissaan töitä pisteiden eteen. Tuo ei tosin ole ollenkaan huono asia. Tuntuu onnistumisetkin sitten huomattavasti palkitsevammalta. Tänään voisi koittaa pelata muutaman pelin lisää ja yrittää metsästää sitä avausvoittoakin.
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Erittäin kovatasoinen liiga meillä tällä hetkellä kasassa. Tässä saa varmasti tehdä ihan tosissaan töitä pisteiden eteen. Tuo ei tosin ole ollenkaan huono asia. Tuntuu onnistumisetkin sitten huomattavasti palkitsevammalta. Tänään voisi koittaa pelata muutaman pelin lisää ja yrittää metsästää sitä avausvoittoakin.

Multa saat ainakin yhden, nou hätä.
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Oli oli, 2 pinnaa saat että kosahtaa!

No niin se on sitten sovittu!

No juu, mutta oli tässä asiaakin. Meikäläinen pääsee tänään luultavasti linjoille vasta siinä ysin pintaan. Täytyy hönkästä tästä duunin jälkeen melkein suoraan rannalle ja käydä vääntämässä muutama tunti rantalenttistä. Hyvää kesäistä vaihtelua tuohon NHL:n pelaamiseen:).
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Eihän tästä näytä tulevan yhtään mitään :D Smith imuttaa ja St. Louis tuntuu olevan ainoa osaava hyökkääjä.
 
Ylös Bottom