Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL10 Kutsuturnaus

  • Viestiketjun aloittaja 11
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Tänään voisi vaikka pelailla taas muutaman pelin, jos sattuisi pelaajia olemaan linjoilla illalla. T1NPP4 ja lepotila voisivat vaikka tänään aloitella liigaansa jos kerkeävät. Lisäksi Pedrofonin pitäisi tässä lähiaikoina liittyä, mahdollisesti jo tänään.

Mieluisan vaihdon sain tehtyä, Briere ja Carcillo tulivat Blaken ja Lupulin tilalle. Nyt on 2 ensimmäistä ketjua kivasti mallia pelinrakentaja, voimahyökkääjä, tarkkalaukoja.

Lisäilkääs aktiivisuuttanne, tiedän kyllä että pystytte siihen.
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Juu viikonloppuna oltiin mökillä ja tänään oli menoa, niin ei oo kerenny vielä alottamaan. huomispäivä on pyhitetty turnaukselle eli voittoja haluavien kannattaa olla linjoilla huomenna :p
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Haa, joku vanha vaihto oli jäänyt ja sieltä oltiin hyväksytty, Kessel ja Phaneuf joukkueeseen, Tanguay Malone pois. Mielenkiintoista, on nimittäin nytkin ollut 2 keskivertopakkia liikaa.

e: ymmärrän kyllä Toronton kannalta vaihdon, nimittäin pakisto loistava ja hyökkäys Kesseliä lukuunottamatta huono. Itellä oli kuitenkin Tanguay juuri päässyt hirmuvireeseen, mutta näillä mennään nyt sitten.
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Tuleeko joku pelaamaan? linjoilla on vaan Maiqqi ja pedrofoni jotka pelaavaat keskenään
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Eipä tullut T1NPP4 osuttua samoihin aikoihin linjoille. Itse olin lenkillä juuri tuolloin kun olisit voinut pelata. Huomenna illalla voisi yrittää uudestaan?

Pedrofonin Floridan kauden sain kuitenkin avattua 3-1 voitolla, hallitsin pelejä ja tasoeroa meillä oli, mutta hienoa taistelua kyllä toisella puolella. On kyllä Pedrofoni kehittynyt huomattavasti pelaajana sitten viime näkemän. Mukavasti pääsi myös Briere heti maalin makuun. Myös Ryan onnistui tekemään 2 maalia kun siirsin hänet tuohon kakkoseen Selänteen ja Koivun kanssa, tuntuu toimivan.

Vaihtolistalla tällä kertaa Corey Perry, tarkka laukoja kokonaisuudella 84, rightin puolen laituri. Haussa vastaavaa leftin laituria, suunnilleen samalla kokonaisuudella.
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Eilen tulikin päästyä maalinteon makuun, voitot Carolinasta 7-1 ja Floridasta 5-1.

Olin molemmissa peleissä parempi, ja hallitsin peliä, mutta vähän kyllä harmittaa vastustajien puolesta kun aina itseä heikompia pelaajia vastaan sattuu tulemaan tuuri maaleja. Esim. Floridaa vastaan kiekot pomppivat milloin veskarin kainalosta maaliin ja milloin pakin jalasta tyhjään vetopaikkaan. Sattuisipa näitä useammin itseä parempia vastaan, ei varmaan ole toisellakaan puolella mukavaa kun tekopaikkoihin pääsee harvakseltaan ja omissa soi helposti.

Mitäs mieltä olette, mennäänkö tällä pelaajamäärällä (10) vai koitetaanko värvätä tuo maksimi 12 täyteen?
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Joo tosiaan ensimmäinen peli takana ja kävi just niin huonosti kun arvelinkin sen menevän. Pelin alussa pääsin yksin läpi ja sain tehtyä avausmaalin, mutta sen jälkeen lamppu syttykin vaan omassa päässä. Taitaa jäädä voitot nollille tässä turnauksessa, kun muistelen noita kesäliigan pelejä niin ei voi kun tuurilla vaan voitto tulla.
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Joo tosiaan ensimmäinen peli takana ja kävi just niin huonosti kun arvelinkin sen menevän. Pelin alussa pääsin yksin läpi ja sain tehtyä avausmaalin, mutta sen jälkeen lamppu syttykin vaan omassa päässä. Taitaa jäädä voitot nollille tässä turnauksessa, kun muistelen noita kesäliigan pelejä niin ei voi kun tuurilla vaan voitto tulla.

Tuutko kohta linjoille?
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Joo taas tuli selkään 7-0. Taidan jättäytyä pois liigasta, kun pelejäkin on vasta pari pelattuna. ei ole mitään järkeä 30 peliä pelata kun joka pelissä viedään 10-0. Jos olis vähän tasasempaa ni olis mukavampi pelata
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Joo taas tuli selkään 7-0. Taidan jättäytyä pois liigasta, kun pelejäkin on vasta pari pelattuna. ei ole mitään järkeä 30 peliä pelata kun joka pelissä viedään 10-0. Jos olis vähän tasasempaa ni olis mukavampi pelata

Niin no... itse olen pelannut nyt kymmenen peliä ja recordi on yksi (1) voitto ja yhdeksän (9) tappiota. Eli eli, ei tuo kaikilla muillakaan ole ihan putkeen mennyt. Kyllä tuo alkaa pikku hiljaa ketuttamaan, vaikka kuinka koittaisi ottaa homman huumorilla. Tosin eihän tässä nyt sitten ilmeisesti ole enää kuin 20 peliä, joissa saa ottaa tukkaansa.

Rehellisesti sanoen liigan taso näyttää olevan liian kova meikäläisellekin. Lisäksi olen esittänyt jopa omaan tasooni nähden aika surkeaa peliä näissä tämä liigan matseissa. Osa matseista on tosin mennyt jopa ihan kohtuullisesti, mutta niistäkään taistoista ei ole seisonut kiitosta pisteiden muodossa. Toinen homma on sitten taas se, että menin tekemään tuossa alkuhuumassa todella huonoja vaihtoja, joiden ansiosta ei ole sitä pientäkään mahdollisuutta kaataa näitä kovempia pelimiehiä. Noh, näillä pelimerkellä on koitettava mennä eteenpäin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Mitäs mieltä olette, mennäänkö tällä pelaajamäärällä (10) vai koitetaanko värvätä tuo maksimi 12 täyteen?

Hirvelle tilaa! :rolleyes:
Voin ihan suosiolla tulla ottamaan pataan kaikilta. Everybody likes the loser :eek:

Ihan oikeesti, jos koette etten oo vielä kussu monenkaan aamukahviin voisin tulla mukaan. Oon ettiny hyvää peliporukkaa sitten PES-piireistä karattuani ja tässä nyt alkaa olla jo vakiovastustajia hyvä läjä... Mut ihan miten vaan, ei paineita :D
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Hirvelle tilaa! :rolleyes:
Voin ihan suosiolla tulla ottamaan pataan kaikilta. Everybody likes the loser :eek:

Ihan oikeesti, jos koette etten oo vielä kussu monenkaan aamukahviin voisin tulla mukaan. Oon ettiny hyvää peliporukkaa sitten PES-piireistä karattuani ja tässä nyt alkaa olla jo vakiovastustajia hyvä läjä... Mut ihan miten vaan, ei paineita

Mun puolesta voit ainakin tulla ilomielin mukaan. Aktiivisia pelureita ei ole koskaan liikaa ja olet sitäpaitsi hoitanut osasi kunnialla noissa muissakin liigoissa. Mulla ei tähän toki ole mitään päätäntävaltaa, mutta eiköhän Taotao ja Tempura ole sen verran lutuisia kavereita, että eivät hangoittele liiaksi vastaan:).

ps. Meikäläinen on innosta pinkeänä luovuttamaan sullekin mahdollisimman ison potin pisteitä;).
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

eiköhän Taotao ja Tempura ole sen verran lutuisia kavereita, että eivät hangoittele liiaksi vastaan:).

Taotaosta en tiedä, ties mikä hyypiö on, mutta itse olen aika söpö ja hieman myös lihava, joten hirveä mukaan vaan. Voi liittyä suoraan, liigan nimi oli siis heterokiekkoa. Ja ylempänä selvennetty ketjussa mitä tiimejä saa käyttää tässä liigassa.

Zubrua (Ottawa) vastaan yhden pelasin. Onhan se vieläkin mua parempi, eikä tainnut ihan täysiä pelatakaan, mutta aika tasaista muuten. 2-1 tuli turbiiniin, ettei siinä mitään, mutta säkällä olisi voinut olla toisinkinpäin, 2 kertaa pääsin läpikin enkä osannut tehdä. Tosin Rinnekin omassa päässä otti pari pahaa. Ylivoimalla kun en osannut, niin en osannut. Noo, ei paha. Riittää kun pystyin edes vähän haastamaan.
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Joo hirvi mukaan vaan!!

Ja olisko tuossa puolen tunnin päästä ketään linjoilla? voisin tulla muutamat liigamatsit pelaamaan...
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

aGiHia vastaan pari peliä ja selvästi huonompi olin. hyökkäysalueelle en tahdo päästä yhtään. pataanhan siinä tuli nääs. yhden matsin ehkä tätä liigaa vielä tänään jaksaa, olisi päivän saldo sitten 4 ottelua.
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

Nyt on tämäkin sarja korkattu... 1 tiukkaakin tiukempi voitto ja Zubrulta näyttävästi kuokkaan. Tästä voi tulla mielenkiintonen sarja...

Norkoilen vielä jonkun aikaa linjoilla eli tulkaa tuuppimaan jos matsi maistuu.
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

No 5 ottelua tätä liigaa tänään otettu. Niistä yksi piste. hiiohoi. Maagiset sai sellaisen maalin kyllä että top ykköseen välittömästi.
 
Vastaus: NHL10 Kutsuturnaus

No 5 ottelua tätä liigaa tänään otettu. Niistä yksi piste. hiiohoi. Maagiset sai sellaisen maalin kyllä että top ykköseen välittömästi.

Jeps, se oli kohtuullisen komia maali. Ei kai tuosta voi muuta sanoa:). Halpern ahdisti alivoimalla teikäläisen puolustusta sen verran, että iski hätä päälle. Ihan hyvä vääntö oli noin muuten, vaikka olikin ehkä hienoisesti enemmän meikälisen hallussa.

Tänään pelit on mennyt yli odotusten. Kolme matsia ja kolme voittoa. Kukistetut kaveritkaan eivät ole ihan höyhensarjalaisia. Ensin kaatui jatkoajalla aGiH, sitten Tempura ja viimeisenä Zubru. Kaikki todella tiukkoja vääntöjä ja olisivat voineet kääntyä kumpaan suuntaan tahansa.

Varsinkin tuosta aGiHin kaatamisesta jatkoajalla olen todella tyytyväinen. Harvoin olen kaverin nimittäin pystynyt voittamaan ja aika monta kertaa olemme kuitenkin pelanneet vastakkain. Johdin tuota matsia itseasiassa jo pariin otteeseen, mutta vastustaja tuli aina tasoihin. Voisi sanoa vieläpä, että ihan ansaitusti, koska hallinta oli aGiHilla. Sorruin tuossa vielä tapani mukaan todella turhiin jäähyihin. Jatkoajalla Stoll sai kuitenkin ratkaistua matsin vastahyökkäyksestä kovalla kudillaan melkein nollakulmasta;). Olin tuolloin vielä 4-3 alivoimatilanteessa.
 
Ylös Bottom