Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 EASHL-keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kenzy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Voisko joku kertoa miten toi bugi ranne tehdään, kun kerran kaikki top teamit sitä käyttää näköjään... hallitsemme kenttä tapahtumia ja perus peliä kaukalossa, mutta silloin tällöin hävitään näille ns "koville" jengeille, koska he osaavat virittää sellaisen ihme rannarin mitä botti MV ei osaa ottaa kiinni... Naurettavaa kun jengi osaa tehdä tollasia bugi maaleja ja sen avulla pärjää tässä pelissä ja pitää itseään viellä niin hyvinä pelaajina.. vaikka muuten ei osaa maaleja tehdä.. + pelin jälkee tullaan viellä valittamaan, että meidän pelaaja liukui kerran maalivahtia päin, että säälittävää... minusta bugi ranne on paljon säälittävämpää + siitä syntyi niille maali kun pelaajamme liukui heidän mv:tä päin. Pääsivät vaarallisesti hyökkäämään nopeasti.... (sais olla kiitollinen)...

Ite oon kyllä huomannut, että yleensä juuri ne kovat tiimit, eivät käytä bugirannaria. Poikkeuksia toki löytynee ja varmasti löytyykin.

Tuo maalille dyykkaily oli ennen patchia enemmän perseestä kuin bugiranteet, mutta nykyisin siitä yleensä ottaa vain turhan jäähyn.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Ite oon kyllä huomannut, että yleensä juuri ne kovat tiimit, eivät käytä bugirannaria. Poikkeuksia toki löytynee ja varmasti löytyykin.

Tuo maalille dyykkaily oli ennen patchia enemmän perseestä kuin bugiranteet, mutta nykyisin siitä yleensä ottaa vain turhan jäähyn.


tosiaan pelattiin tossa äsken rank 8 teamia vs ja pojat kyllä koitti hyödyntää bugirannetta ihan kiitettävästi, mutta onneksi pojat saivat isänkädestä loppujenlopuksi.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

tosiaan pelattiin tossa äsken rank 8 teamia vs ja pojat kyllä koitti hyödyntää bugirannetta ihan kiitettävästi, mutta onneksi pojat saivat isänkädestä loppujenlopuksi.

Nooh, jos kyseessä oli jenkkitiimi niin ei ihme. Hurrit on kans aika kovia noita bugeja viljelemään.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Mitä se pilipali siellä huutelee? :) Mielelläni näkisin videokuvaa meidän bugiranteista nimittäin kukaan meidän tiimistä ei sitä osaa edes hyödykseen käyttään. Joo o, kaikki tietää miten se toedrag rannari tehdään mutta en ainakaan ite sillä maalia saa kun on sparreissa tms koittanut sillä pelleillä. Itse putosin tuossa tappiopelissä ekassa erässä pois joten isänkädestä ei ole sen tarkempaa tietoa, 3vs3 olitte tahkonnut loppuun. Toki te itse taidatte asettaa pelin kulun selkeäksi heti alussa hyppimällä sitä maalivahtia päin. Ja sitten ihmettelette miksi jotkut laittaa hatemailia maalivahtia päin hyppimisestä? Ai niin, ku pidätte sitä "lievempänä" kuin bugiranne niin se on ok tehä?

Onnea peleille, toivottavasti joku teidän hurjaa porukkaa vastaan uskaltaa asettua, vaikka itsekin olen sitä mieltä ettei teille taida vastusta löytyä euroopasta enään.[/QUOTE


tosiaan siinä 3vs3 pelissä aloitte käyttämään vikassa erässä bugiranteita kun olitte häviöllä... Mutta kohtasimme teidät uudestaan illalla 5vs5 pelissä ja voititte sen pelin jatkoajalla 5-4 muistaakseni.. hyvä tasainen ottelu GG (ja kukaan ei käyttänyt teistä siinä bugiranteita.)
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Ihan oikeasti kannattaa opetella puolustamaan pelissä olevat heikkoudet pois, eikä valittaa niistä.

Huoh, juurihan kaivattiin esimerkkiä Luomujen ranteista, mä annoin esimerkin. Olisiko vielä pitänyt mainita, että meidän puolustajat puolustaa huonosti ja tehkää lisää vaan noita, niin nähdään miten huonot pakit meillä on.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Huoh, juurihan kaivattiin esimerkkiä Luomujen ranteista, mä annoin esimerkin. Olisiko vielä pitänyt mainita, että meidän puolustajat puolustaa huonosti ja tehkää lisää vaan noita, niin nähdään miten huonot pakit meillä on.

Ei toki, aloitetaan alusta. Ohhoh, siinä näköjään tekee luomut maalin paikasta josta yhtä suurella todennäköisyydellä menisi sisään myös lämäri ja jopa pelkkä näpy, enpä olisi pojista tuollaista uskonut hyi hyi. Ja tosiaan vielä rannekin siinä viritetään.
No mutta harvoinpa maalintekevää joukkuetta voi alkaa maalista syyttelemään, yleensä syy siihen löytyy puolustavasta joukkueesta. Aivan turhaa alkaa valittamaan siitä että vastustaja tekee maalin, tuli se sitten lämärillä viivalta, ranteella kaarelta, tahi kahdella kimmokkeella persuksesta. Pitäisi vähän katsoa itse peiliin ja miettiä mitä minä voisin tehdä ensi kerralla eri lailla tuollaisessa tilanteessa, jottei ensi kerralla kävisi samoin.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Ei toki, aloitetaan alusta. Ohhoh, siinä näköjään tekee luomut maalin paikasta josta yhtä suurella todennäköisyydellä menisi sisään myös lämäri ja jopa pelkkä näpy, enpä olisi pojista tuollaista uskonut hyi hyi. Ja tosiaan vielä rannekin siinä viritetään.
No mutta harvoinpa maalintekevää joukkuetta voi alkaa maalista syyttelemään, yleensä syy siihen löytyy puolustavasta joukkueesta. Aivan turhaa alkaa valittamaan siitä että vastustaja tekee maalin, tuli se sitten lämärillä viivalta, ranteella kaarelta, tahi kahdella kimmokkeella persuksesta. Pitäisi vähän katsoa itse peiliin ja miettiä mitä minä voisin tehdä ensi kerralla eri lailla tuollaisessa tilanteessa, jottei ensi kerralla kävisi samoin.

No aloitetaan alusta. Mä en missään välissä kritisoinut Luomuja tosta ranteesta. Mulle on ihan se ja sama, vetäköön vaikka koko pelin meitä vastaan noita, mitä kylläkin epäilen, oli vaan pakko päästä kuittaamaan, kun vaadittiin videomateriaalia.

Summasummaarum: Me puolustetaan/puolustettiin huonosti ja Luomut saa hyödyntää sitä. Mulle se ja sama, ei mun mielipide Luomuista tämän takia muutu, kiva pelaa Luomuja vs ja heittää vittuilu puolin ja toisin. Mun puolesta ei tarvitse jatkaa, linkkasin esimerkin maalista ja tätä keskustelua ei olisi edes ollut pakko käydä.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Ihan oikeasti kannattaa opetella puolustamaan pelissä olevat heikkoudet pois, eikä valittaa niistä.

Kyllähän me bugiranneviritelmä olis puolustettu pois, jos oltas sitä osattu odottaa. Luomut ei vaan oo ennen koittanutkaan (sillon kun minä olen ollut paikalla) tehdä tollasia maaleja. Esim. teitä vastaan koitan pysytellä etukulmalla, koska sinne te sitä kiekkoa koitatte hyvin ahkerasti tunkee. Alkuun ei meinannu puolustaminen onnistua mutta nykyään jo suurin osa yrityksistä jää pelkäksi yritykseksi.

Ja missä vaiheessa selarit valittaa tuosta videon maalista..

tuosta
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Tuohan vain kertoo että osaa tehdä paikan tullen maalin komppuveskalle.. mitä pakit teki tuossa? jätti paljon valinnan varaa.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

mitä pakit teki tuossa? jätti paljon valinnan varaa.

Vasen pakki pelaa pois syöttölinjaa vasemmalla näkyvälle hyökkääjälle ja oikee pakki nyt ei osaa puolustaa, koska se on meidän laituri, joka ei ikinä pelaa pakkina :rolleyes:

E. eikä siten osaa puolustaa. Paska kun on.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Hyvä pelaaja osaa lukea sen verta virtuaalikiekkoa et osaa lukea noinki selvät paikat vaikka kuinka ois ainoastaan laituri..
Pakkina pelaaminen on yhtä helppoa kuin hyökkääjänä..

Pakkina maltti on valttia ja ajoitus mailannostos sekä mailan laitto jäähän polviasennos mikä on kans erittäin tehokas.. ja se että se puolustus alkaa heti siniviivalta eikä pakiteta ja anneta tilaa hyökille.

Mut ei muuta, en kuulu edes tänne puolelle vaan tuon paskaloodan puolelle.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Turha selittää, että pakit antoivat tilaa niin paljon että se bugiranne oli suotava ratkaisu. Ei sitä vain pakko ole vetää missään olosuhteissa.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Turha selittää, että pakit antoivat tilaa niin paljon että se bugiranne oli suotava ratkaisu. Ei sitä vain pakko ole vetää missään olosuhteissa.

Juuri näin. Tänne taas rientää ratsujoukko vetämään heti "pelatkaa ihmismaalivahdilla" tai "voi tuonkin puolustaa pois" kortit hihastaan. Surprise surprise, ihan jokaista tilannetta ei jokaisessa pelissä saa puolustettua pois ja aina ei ole kuutta pelaajaa online taikka veskaria linjoilla.

Ihme älämölö nousi tilanteesta jossa meidän kaveri tarjosi videomateriaalia kun sellaista kysyttiin.

Summasummarum: Pelatkaa luomuja vastaan ihmisveskarilla. ;)
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Tosiaan vaikka tuo oli tuollainen "bugiranne", niin tuo näytti jo ihan kunnon maalipaikalta ja syöttö tai muunlainen laukaus olisi varmasti johtanut maaliin myös. Itseäni ranteet alkavat häiritsemään silloin, kun joukkueen ainoa taktiikka on selvästi tuo ranne eli aina kun tullaan sinisen yli, niin kohta viuhahtaa ja usein jopa riittää se, että "huonompi" pakki antaa laiturille laukaisutilaa, kun ei ikimaailmassa voi kuvitella et sellainen veto menis. Ja kyllä ne jää ihmisveskalle, mut "paskoissa" tiimeissä joskus jopa pelataan bottimoken kanssa. :p
 
Ylös Bottom