Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 EASHL-keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kenzy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Nuo kerhon pistepörssi tilastotkin antavat todella väärän kuvan siitä kuka osaa pelaa ja kuka ei. Kärjessä olevat hakkaavat 2vs2 ja 3vs3 pelejä, suurimmassa osassa näistä peleistä vastassa on aivan heittopussi jengejä.

Osittain samaa mieltä. Koska en täysin kiellä sitä etteikö samat kaverit "loistaisi" myös 6vs6-peleissä, mutta usein pisteet ja tiiminkin sijoitus on hakattu pienemmissä peleissä. Ja siksi olen edelleen sitä mieltä, että voisi olla todellinen Eliitti-liiga, missä pojoja saisi vain 6vs6-peleistä.

e: Kysytääs lisäkyssäri vielä jos joku tietää eli montako joukkuetta EHL:n runkosarjasta jatkaa pudotuspeleihin?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Osittain samaa mieltä. Koska en täysin kiellä sitä etteikö samat kaverit "loistaisi" myös 6vs6-peleissä, mutta usein pisteet ja tiiminkin sijoitus on hakattu pienemmissä peleissä. Ja siksi olen edelleen sitä mieltä, että voisi olla todellinen Eliitti-liiga, missä pojoja saisi vain 6vs6-peleistä.

e: Kysytääs lisäkyssäri vielä jos joku tietää eli montako joukkuetta EHL:n runkosarjasta jatkaa pudotuspeleihin?

16. Joka lohkosta viisi parasta menee suoraan ja sitten 1 ylimääräinen jengi pääsee mukaan. Eli jostain lohkosta menee 6 jatkoon ja tämä katsotaan tuosta PAV luvusta(points average kait). Koska lohkoissa eri määrä jengejä niin ei voida katsoa pisteistä ylimääräistä jatkoon menijää. Korjatkaa jos olen aivan kuutamolla asiasta:)

Ohhoh... Sparrissa jatkoaika num. 7

Ja muuten tietääkös kukaan milloin tuo EA korjaa tuon kokoonpano jutun tuolla netissä (easportsworld.com)

EA-Glitch

501A0001_3_JPEG_SCREENSHOT_fEn.jpg[img]

Terve! Aloitin vasta vähän aikaa sitten tämän nhl12.. ja haluasin vain kuulla, että mitä kuvakulmaa suosittelette ja minkä takia?? itse olen pelannut tuolla keskipisteellä tähän asti.

Terve! Aloitin vasta vähän aikaa sitten tämän nhl12.. ja haluasin vain kuulla, että mitä kuvakulmaa suosittelette ja minkä takia?? itse olen pelannut tuolla keskipisteellä tähän asti.
Mukautetulla kannattaa pelata, sen voi käydä muokkaamassa mieleisekseen ku menee tavalliseen offline peliin ja sieltä muokkaa näyttöasetuksia tjsp. Jos et jaksa käydä siellä ni vaihda toi keskipiste klassiseksi ni voi selectillä vaihtaa et et onko fokus kiekossa vai sun omassa ukossa.

Yläpuolella pelailen, kesti hetken ennen kuin tottu, näkee juuri sopivasti koko kentän levyydeltä, pituus suunnasta ei mutta eihän omat joukkuekaverit koskaan karkaan niin kauas ;) Pakkina siis

Mukautetulla kannattaa pelata, sen voi käydä muokkaamassa mieleisekseen ku menee tavalliseen offline peliin ja sieltä muokkaa näyttöasetuksia tjsp. Jos et jaksa käydä siellä ni vaihda toi keskipiste klassiseksi ni voi selectillä vaihtaa et et onko fokus kiekossa vai sun omassa ukossa.

Kiitos todella paljon tiedosta... Tein aivan mahtavan kuvakulman! =)

Pelaan hyökkääjää ja olen pelinrakentaja... mitä mieltä olette tästä buildista...NHL 12 Player Build Attribute Configurator

Olisi myös kiva nähdä millaisia buildeja teillä on+millä kuvakulmalla pelaatte..?

Itse pelaan ennemmin työmyyrällä sentterin paikkaa, johtuen paremmista puolustus arvoista. Pelaan muokattu 3 kuvakulmalla, sillä näkee hyvin syöttölinjat ja muut pelaajat, joten ennakoinnista ja pelinluvusta tulee paljon helpompaa. Laiturina vaihtelen pelinrakentaja/työmyyrä/tarkkalaukoja buildeja silloin tällöin.

Pelinrakentaja sentterillä ja 80 puolustustietosuudella ei hirveän hyvin syöttöjä katkota oman maalin edessä. Sinuna ottaisin ranteista boostit pois ja pistäisin +5 mailapuolustukseen, +5 puolustietosuuteen ja +5 alotuksiin, mikäli mahdollista. Riippuu tosin hieman pelaatko yleensä 2vs2 vai 6vs6 pelejä vai jotain siltä väliltä. Ihmisveskalle vetoarvoja ei liiemmin tartte, tosin pelinrakentajalla on sen verran hyvät hyökkäysarvot, että helposti saa ranteisiinkin esim 80/80 jos oikein tekee buildin. Ketteryydestä ottaisin myös vähän pois ja pistäisin kuntoon vähintään 90 ja nopeuteen ehkä vähän lisää. Tasapaino ja voimakkuus on vähän mielipideasia ja pelityylistä kiinni laittaako niihin vai ei.

Tässä näin alkuun jotain mun mielipiteitä.. Itse pelaan tällä hetkellä myös pelinrakentajalla kiiht. 90, ketter. 85, tasapaino 65?, kunto 94, nopeus 94, voimak. 70. Pelaajan koolla on myös jonkin verran vaikutusta esim tasapainoon ja ketteryyteen. Pienempi pelaaja: ketterämpi ja päinvastoin.

Tuon verran pisteitä sparris ja muut pelurit ei ole sinusta tykänny.. suurimmaksi osaksi varmasti ollu omahyvänen mulkku joka jakanu raukkarannetta tai sooloillu yksin.

:D mrhardd vaikuttaa siis täälläkin.. Meikä ainaki tykkää jos pelaajat osaa hyödyntää pelissä olevat mahdollisuudet.

moi mitkä asetukset laitoit mukautetulle kuvakulmalle? voisin koittaa niitä, että onko ne paremmat kun omat säätöni..

Sanokaapa joku, joka on pakkina pelannu paljon pelejä, että mikä se paras kuvakulma on. Jos mukautettu niin mitkä säädöt?

Edit. Jotenkuten silleen, että olis helppo katkoo vastustajan poikkisyötöt ja helppo hyökkäyspäässä mennä onetimerin paikkoihin.

Ylös Bottom