Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 MM-Turnaus

Vastaus: NHL12 MM-Turnaus

Kyllä se jahas varmaan japanillakin pärjäis. Swe - Can 2 - 12... ja viiden minsan erillä :)
 
Vastaus: NHL12 MM-Turnaus

Anteeksi että aikailen, yritän tänään myöhemmin/huomenna ruveta hakkaa kunnolla. Synttäribileet mulla tässä just joten melko hankala yrittää aloittaa peliä kun kaverit repii multa naaman jos alan yksin pelaamaan. :p
 
Vastaus: NHL12 MM-Turnaus

Pair4you ei vissiin lähde tänne lentokentälle pyörimään että jos joku haluaa USA:lla tulla pelaamaan niin tervetuloa. Tunnukset löytyvät ekasta postista.
 
Vastaus: NHL12 MM-Turnaus

parin viikon pelaamattomuus ja muutamat mm-oluet ei kyl auttanu yhtään äsken jaahast vastaan. Pitkän odotuksen jälkeen viimein kohdattiin (mun osalt) kun tiesin millanen pelimies kysees, eikä yhtään oo menny kyl aavistukset ohi. Nyt tietää miten tätä pitäis pelata! 12-2
 
Vastaus: NHL12 MM-Turnaus

Ruotsi kaatui kaksi kertaa putkeen rankkareilla mutta sentään jotain pisteitä saatuna :) Pitää joskus opetalla rankkareiden vetämistä kun aina tulee kärsään. Nyt metsureiden liigaa ja sit ehkä takas askiin
 
Vastaus: NHL12 MM-Turnaus

parin viikon pelaamattomuus ja muutamat mm-oluet ei kyl auttanu yhtään äsken jaahast vastaan. Pitkän odotuksen jälkeen viimein kohdattiin (mun osalt) kun tiesin millanen pelimies kysees, eikä yhtään oo menny kyl aavistukset ohi. Nyt tietää miten tätä pitäis pelata! 12-2

Nooh ajan myötä sitä taitoa tarttuu mukaan :) Kyllähän tuo Kanada jelppii paljonkin pelaamista, turhan ylivoimainen tuppaa olemaan :)
 
Vastaus: NHL12 MM-Turnaus

Nooh ajan myötä sitä taitoa tarttuu mukaan :) Kyllähän tuo Kanada jelppii paljonkin pelaamista, turhan ylivoimainen tuppaa olemaan :)
jos käytän tähän viäl kauheest aikaa oon jo eläkkeel:) muuten meni matsit ihan hyvin, paitti mifonilt olisin kyl pisteen tarvinnu. Pientä lagii oli havaittavis jaahast vastaan ihan alus ja sit tempesterii vastaan melkein koko kolmas erä.
 
Vastaus: NHL12 MM-Turnaus

Nyt tuli vissii kaikkein hauskin tappio EAlta. Moiskia vastaan lauoin yli 20 kertaa tolppaan :D Ja siis kirjaimellisesti. En ole varmaan ikinä nähnyt tuollaista peliä, missä jokainen varmakin maali osuu tolppaan. En edes ymmärrä miten voi osua yli 20 kertaa tolppaan pelin aikana. Hyvä tappio kun pääsee mistä vaan laukomaan niin se on tolpassa. Hellurei EA ja nyt vituttaa :D

Jos tuollainen toistuu play-offeissa niin väännän NHL 12 levyn paskaksi. Ei vaan voi olla todellista. EA Sports It's IN THE GAME :D

Edes New Yorkissa NHL 12 MM-kisoissa epäoikeudenmukainen tappio ei ollut näin paha bitchslap kasvoille EAn toimesta :)
 
Vastaus: NHL12 MM-Turnaus

Nyt tuli vissii kaikkein hauskin tappio EAlta. Moiskia vastaan lauoin yli 20 kertaa tolppaan :D Ja siis kirjaimellisesti. En ole varmaan ikinä nähnyt tuollaista peliä, missä jokainen varmakin maali osuu tolppaan. En edes ymmärrä miten voi osua yli 20 kertaa tolppaan pelin aikana. Hyvä tappio kun pääsee mistä vaan laukomaan niin se on tolpassa. Hellurei EA ja nyt vituttaa :D

Jos tuollainen toistuu play-offeissa niin väännän NHL 12 levyn paskaksi. Ei vaan voi olla todellista. EA Sports It's IN THE GAME :D

Edes New Yorkissa NHL 12 MM-kisoissa epäoikeudenmukainen tappio ei ollut näin paha bitchslap kasvoille EAn toimesta :)


Mutta Slovakialle maistui voitto kanukeista :D
 
Vastaus: NHL12 MM-Turnaus

Just kerkesit mifoni häipyä kun mun yhteys vähän temppuili. Nyt olisin kyllä valmiina sotaan
 
Vastaus: NHL12 MM-Turnaus

Moiski, sluiba ja kissaku koska ootte peleillä? sluibalt otettu käkättimeen jo, mites muut?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL12 MM-Turnaus

Tulukeehan Suomi ja Sveitsi linjoille niin saadaan Ruotsin kausi päätökseen
 
Vastaus: NHL12 MM-Turnaus

Ruotsi nipisti Sveitsiltä pisteen ja kaikki kiitos menee tolppien väliin Lundqvistille. Jatkoaika tappio ei edes niin harmita kun rankkareilla olisin kuitenkin hävinnyt :)
 
Ylös Bottom