Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 MM-Turnaus

Vastaus: NHL12 MM-Turnaus

Ai tässä joutuu vielä hokkarit irroittamaan seinästä mihin ne äsken naulasin :)
 
Vastaus: NHL12 MM-Turnaus

Millanen deadline täs liigas ny on? itellä vielä Moiski kohtaamatta ja oon peleil piakkoin, mut kovin myöhään ei pysty notkumaan...
 
Vastaus: NHL12 MM-Turnaus

Josko huomenna sais jengi pelit pelattua. Laitetaan nyt yks päivä lisäaikaa
 
Vastaus: NHL12 MM-Turnaus

Josko huomenna sais jengi pelit pelattua. Laitetaan nyt yks päivä lisäaikaa
itellä nyt runkkari pelattu ja ens viikko kiireinen töiden puolesta joten katotaan kerkeänkö poffeihin, oon kuulolla miten pleijariparit menee ja ilmoittelen.
 
Vastaus: NHL12 MM-Turnaus

Koittakaapa pelata. Meinaa itse pelannut ajat sitten ja nuo play-offit olisi hauska pelata.
 
Vastaus: NHL12 MM-Turnaus

Ei oo näköjään pelattu. Ainut mikä on varmaan että Ruotsi kohtaa runkosarjan voittajan.
 
Vastaus: NHL12 MM-Turnaus

Suomi saanut nyt kaikki pelinsä pelattua, olihan Slovakian kanssa hurja kädenvääntö. 1-1 tilanteessa rankkareille asti josta sitten Suomelle voitto nippa nappa.
 
Vastaus: NHL12 MM-Turnaus

Nyt näyttäs olevan kaikilla pelit pelattuna. Jopa minäkin sain kaks viimestä matsia pelattua. Viimenen olikin sitten melkonen trilleri sluibaa vastaan. 2 sekuntia ennen loppua tasotin ja sitten jatkoajalla täräytin voitto maalin. Meinas jo ihan hikoiluttaa se peli :D
 
Vastaus: NHL12 MM-Turnaus

Nyt saatin tän turneen viimeinenkin runkkaripeli pakettiin ja poffit käyntiin , mutta huomasin , että poffeihin pääsi vaan 4 parasta jengiä. FINSere vs Kissaku ja Moiski vs Sluiba. Mitäs nyt tehdään? pelataan neljän jengit poffit vai vedetäänkö pelit hupipeleinä/luodaan poffipareille oma liiga , niin että kaikki 8 jengiä pääsee mukaan.
 
Vastaus: NHL12 MM-Turnaus

Mun mielestä mennään neljän pleijareilla. Raaka peli Ranualla ja turnaus pakettiin.
 
Vastaus: NHL12 MM-Turnaus

Pleijarit yhdestä poikki?

Outoa. Olin aivan varma, että 8 pelaa play-offeissa. Minun tietämättömyyttäni (vaikka liigoja järjestetty 3 vuotta) pahoitteluni :)
 
Vastaus: NHL12 MM-Turnaus

Pleijarit yhdestä poikki?

Outoa. Olin aivan varma, että 8 pelaa play-offeissa. Minun tietämättömyyttäni (vaikka liigoja järjestetty 3 vuotta) pahoitteluni :)

ennen ei mennyt kaikki, mutta muistan jo nhl 11 ajoilta että kaikki 8 pääsikin vaikka pelaajia oli vain 8. Tiedä sitten onko täs taas erilailla vai voisko olla niin että jos on alunperin enemmän kuin 8 ja potkinu sitten että 8 jääny jäljelle ja ois 8:lla pleijarit.
 
Vastaus: NHL12 MM-Turnaus

Pleijarit on paras 3:sta ettei nyt kannu ihan tuurilla irtoa. Hyvää kesää kaikille, änäri varmaan lähtee nyt naftaliiniin.
 
Ylös Bottom