Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 Suomen Mestaruus Liiga: Hakemukset

Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Carlos hakee mestaruustaisteluihin mukaan.

- Ikä: 16-vuotias, huhtikuussa 17 mittariin.
- Aktiivisuus foorumilla: Todella aktiivinen. Jatkuvaa selailua sivustolla puhelimen välityksellä.
- IRC mahdollisuus: Onnistuu, mutta en käytä tietokonetta kovinkaan aktiivisesti.
- Yleiset sosiaaliset taidot: Hyvät.
- Saavutukset: Olen hieman uudempi kasvo näissä piireissä, mutta toistaiseksi KFIN:in divarista nousu jatkolohkoon ja sen voitto. Lisäksi Miksan Stanley Cupissa runkosarjan kärkinimissä. Matka tyssäsi playoffeissa Miksaa vastaan tasaisista väännöistä huolimatta.

Osmosen verkkoliiga #1:ssä muistaakseni runkosarjan 4 tai 5. Matka tyssäsi tosin jäiseen tohelointiin playoffeissa.

Versus-statsit: 229-118-18, taso 59 ja ranking 500 pintaan.

- VilberttoCarlos
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

-Ikä:14, olen asiallinen
-Aktiivisuus foorumilla: Päivittäin 3-4 kertaa
-IRC mahdollisuus: ?? mikä tämä on?
-Yleiset sosiaaliset taidot (Keskustelun ja muun sosiaalisen kanssa käymisen olisi oltava helppoa)
Ju olen sosiaalinen
-Saavutukset (KFIN -liigoissa, VS -peleistä yms. kaikesta, jotka voivat edesauttaa pääsyäsi liigaan)
Änäreitä taottu oisko 04:sta lähtien, joten pystyn haastamaan koviakin pelureita.
Statsit laitan myöhemmin. :) ja jos pääsen ni varaan
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Raimo41 liittyy taistelemaan myös titteleistä (toivottavasti)

- Päivittäin tulee luettua tätä Playstation turnaukset ja peliseura topiccia.
- Meikän kanssa asioiminen sujuu helposti ;)
- IRC, onnistuu!
- Saavutuksia yms.
NHL -pelisarjaa tahkottu 01 asti, HUT- nettipelien tilastot 215-50-12, normi online VS-tilastot (lvl 55) 142-74-12 (pelin julkaisun jälkeen oli meikällä ongelmia EA:n palvelimien kanssa, kymmenkunta tappiota tullut niistä kun lentänyt ulos palvelimelta. JA suurin osa peleistä pelattu kaverin kanssa/veli pelannut, eli yksin ei ole noita tullut pelattua juuri ollenkaan.) Kerran Konsolifinin liigassa mukana, ainoalla kaudella matka katkesi puolivälierissä tiukan sarjan jälkeen. EASHL:ssä hyökkääjien piste/peli keskiarvo 3 tuntumassa. Omasta mielestäni pystyn haastaman "suomen parhaat" todella tiukkoihin matseihin :)

Tänk juu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Voisin kai minäkin yrittää päästä mukaan.

Ikä: 13

Aktiivisuus: Käyn täällä joka päivä katsomassa näitä NHL-ketjuja

IRC mahdollisuus: On, jos vain haluan. Osaan myöskin käyttää sitä.

Sosiaaliset taidot: Olen asiallinen ja yritän pysyä myös sellaisena. Kestän kyllä häviöt enkä lähde valittamaan jostain sikailusta yms.

Saavutukset: NHL 08:stä lähtien tahkottu paljon NHL:ää. Online vs. tilastoja en millään muista, aloitin onlinen 10:ssä kun offline kävi tylsäksi... (ei ne tilastot kuitenkaan mitkään huikaisevat)

En ole pelannut mitään liigoja missään NHL:ssä vaan näitä 1 vs. 1 pelejä sen mukaan kuin olen jaksanut. Jos haluan, pystyn pelaamaan NHL:ää ja tätä sarjaa erittäinkin aktiivisesti.
Vastausta odotellessa.
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Tottakai osallistun jos paikka aukeaa!!!!

Ikä - 27

Aktiivisuus forumilla - luen päivittäin

Irc - En oikeen tykkää mut jos on ihan pakko niin eiköhän se onnistu

Sosiaaliset taidot - en hauku syyttä ketään ;)

Saavutukset - Kfin liigoissa paras sijoitus 3, nhl11 HUT parhaimmillan top 20 ja nyt nhl12 HUT tilastot 419 - 51 - 13 ja sijoitus 134. VS pelejä pelaan vain kavereita vastaan. Youngbloodia en oo VIELÄ voittanu kertaakaan ja mikä olis sen hienompaa kun sm finaalissa sen onnistuisi tekemään ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

-Ikä

22

-Aktiivisuus foorumilla

Melkein päivittäin tulee luettua mutta harvemmin kirjoteltua.

-IRC mahdollisuus

Onnistuu

-Yleiset sosiaaliset taidot

Perus taidot

-Saavutukset

Vs pelit 101-35-9 taso 51

Hut 58-15-4

Kfin liigaan pari kertaa osallistunu, eka Coloradolla ja sit Floridalla. Viimeks oisin taistellu pronssista (mutta sitä kun ei jaeta)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Otteluvoitot meillä NHL 12 3-3? :)

Montako niistä pelattu sun kotipelinä ;)

Ps. Ihan mukava oli tulla tänään kotiin ku posti oli tiputtanut luukusta ilmasen pelin..

Et ihan sama vaikka meidän tilastot olis 3-10, kunhan voitan Ne keskinäiset pelit, joista voi jotain saadakin ;)
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Itsekin päätin sitten lähettää hakemuksen pitkän pähkäilyn jälkeen.

Ikä: 15

Aktiivisuus foorumilla: Päivittäin tulee sähköpostia kfinista

IRC mahdollisuus: Uusi asia minulle mutta varmasti onnistuu

Sosiaaliset: Mielestäni olen suhtkot hyvä häviämään toki olen vihainen itselleni mutta pidän sen sisälläni. Varmasti myös pelaisin kaikki pelini ajallaan! Toki salibandyharrastus hieman haittaa kun on harjoitukset 4x viikossa ja lähes joka viikonlopputurnaus, mutta pelaisin pelini silti ajallaan.

Saavutukset: yksi KFIN-divarikausi takana, alkulohkoon jäätin yhden pisteen erolla. Tosin kaksi kertaa EA heitti ulos kun olin 3-0 johdolla!
Statsit: 40-13-1 taso 33
PSN: SaPeEeRe
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

- 21
- Päivittäin tulee käytyä föörymzeilla.
- IRC löytyy
- Viime KFIN-liigan jaettu 1# sija runkosarjassa ( tosin gendlik oli 1# ja minä 2# maalieron turvin, mutta keskinäinen mulle ;) POffeissa selvitin tieni 4.parhaan joukkoon, mutta jätin leikin kesken kun ei ollut aikaa pelata juuri sillä hetkellä. Vs. tilastot on jotain 120-40-? paikkeilla ja HUTissa jotain 77-20-? paikkeilla.
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

- 21
- Päivittäin tulee käytyä föörymzeilla.
- IRC löytyy
- Viime KFIN-liigan jaettu 1# sija runkosarjassa ( tosin gendlik oli 1# ja minä 2# maalieron turvin, mutta keskinäinen mulle ;) POffeissa selvitin tieni 4.parhaan joukkoon, mutta jätin leikin kesken kun ei ollut aikaa pelata juuri sillä hetkellä. Vs. tilastot on jotain 120-40-? paikkeilla ja HUTissa jotain 77-20-? paikkeilla.

Hmmm... Kuuleman mukaan voitat vain kaverin kanssa, riittääkö taso yksin pelatessa tähän kovaan sarjaan :D?
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Hmmm... Kuuleman mukaan voitat vain kaverin kanssa, riittääkö taso yksin pelatessa tähän kovaan sarjaan :D?

Heh, aika huono provo yritys. Voitan myös kaverin kanssa. Se on totta, että oon pelannu noi 1vs1 pelit kaverin kanssa suurimmaksi osaksi johtuen siitä että en pelaa tylsiä 1vs1 pelejä hirveästi muuten kuin kaverin kanssa ja sillon se on hauskempaa, varsinkin humalassa kun alotellaan.

Sitten asiaan: HUT tilastot pelattu yksin, koska huttia ei voi vääntää edes kaverin kanssa. Samoin viime kauden KFIN-liiga. Edes sinä ''the best in NHL'' '' SM#3 '' yms. mitä tykkäät tuoda esille et ole voittanut mua tässä pelissä, joten mikä on ongelma? Ehkä kysymys pitäis esittää toisinpäin, riittääkö sun taso? :cool:
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Montako niistä pelattu sun kotipelinä ;)

Ps. Ihan mukava oli tulla tänään kotiin ku posti oli tiputtanut luukusta ilmasen pelin..

Et ihan sama vaikka meidän tilastot olis 3-10, kunhan voitan Ne keskinäiset pelit, joista voi jotain saadakin ;)

Kotipeleillä nyt ei ole mitään väliä, se on todettu ja todistettu.

Kiva kun yrität nyt leuhkia tuolla finaalisarjan voitolla.. PS. Olen minäkin sen pelin saannut :)

Ja jos sua motivoi vaan pelata, kun on joku rahapanos niin aika huono juttu. Mua ainaki motivoi se,että pääsen pelaamaan yhtä suomen parasta eli sua. Ja mikään voittamaton et todellakaan ole. Se on mukavaa palauttaa joskus ihmisiä maanpinnalle :)
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

-Ikä: 17
-Aktiivisuus foorumilla: Toinen koti
-IRC mahdollisuus: Kolmas koti
-Yleiset sosiaaliset taidot: Ärsytettynä vaarallinen
-Saavutukset: En tarkkaan edes muista millon Virallisen KFIN liigan pelaaminen alkoi taisi olla NHL 10 loppupuolella. Konsolifinissa liigoja/turnauksia tullut järjestetttyä puolen kymmentä ja osallistuttua about 20-30 erilaisiin turnajaisiin. Olen epävirallisen maailmanennätyksen haltija liigojen/turnausten finaalien häviämisessä. Hutissa sijoitus on tällä hetkellä 180.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Kotipeleillä nyt ei ole mitään väliä, se on todettu ja todistettu.

Kiva kun yrität nyt leuhkia tuolla finaalisarjan voitolla.. PS. Olen minäkin sen pelin saannut :)

Ja jos sua motivoi vaan pelata, kun on joku rahapanos niin aika huono juttu. Mua ainaki motivoi se,että pääsen pelaamaan yhtä suomen parasta eli sua. Ja mikään voittamaton et todellakaan ole. Se on mukavaa palauttaa joskus ihmisiä maanpinnalle :)

Heh, toi mun kommentti ny oli vaan pientä psyykkistä heittoa..


Finaalisarjan voittoa ja ilmasta peliä Oli pakko kuitata tuon sen ekan kuittauksen johdosta (meidän keskinäiset pelit) + sen, että joskus hehkuttelit täällä ilmasen pelin tippumista postilaatikosta.. Eli tottakai tiesin, että ekan kauden voitit.. Nyt vaan oikein tarjosit hopealautasella mahdollisuutta heittää pientä kuittia finaalisarjasta ja juuri sen takia en vaan Voinu olla heittämättä sitä ;)

Ja jos mua motivois pelaamaan Vaan rahapalkinnot niin en kai silloin olis juuri nyt kahessa liigassa mukana jossa ei palkintoja jaeta.. Sen johdosta olenkin vähentänyt normi nettipelien määrää kun on sairaan mukavaa pelata kovia suomalaisia vastaan..

Eli summa summarum, en pelaa vain palkinnoista, EN OLE puhunut missä vaiheessa että olisin voittamaton tai maailman paras et tarkoitus oli vain laittaa huumorilla pientä kuittia kun tiedän kokemuksesta kuinka AIVAN huikeen hienoja taisteluja esimerkiksi meillä on ollut..

Et toivottavasti et ottanut tosissasi kommenttejani, ei niitä koskaan kannata ottaa :)

On vaan välillä mukava olla köyhän miehen Chael Sonnen, hämmentämässä soppaa :)
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Ensimmäiset paikat jaettu!

Pelipaikkoja liigaan jaettu muutama poikeukksellisen taitavien yksilöiden kohdalla ja he ovat seuraavat:

Youngbloo_d (PSN: Youngbloo__d)
gendlik (PSN: gendlik)
drygin (PSN: hooneli)

Ja lasketaan vielä oma nimimerkki tuonne, kun liigan pyöritys tuskin onnistuisi ilman :D:

Jaahas (PSN: FINSeRe)


Ensimmäiset paikat jaettiin jo nyt, sillä alusta asti oli selvää, että nämä Suomen parhaimpiin lukeutuvat pelurit kuuluvat liigaan. Aikaa tosiaan kuitenkin pari kuukautta, joten varsinaista kiirettä näillekkään ei ollut, mutta kun valinta on selvä voidaan näin antaa heille harjoittelurauha ;)


Muuta asiaa!

Kukaan ei ole puhunut säännöistä, mutta tuodaan omia ehdotuksia ilmi ja aloitetaan keskustelu jo näistäkin:


Kysymyksiä:
-Pelaajavaihdot?
-Kaksinkertainen sarja?
-Paras 7 sarja Play-Offseissa?
-Joukkuevaraus?
-Palkinnot?
-Aikataulut liigalle?
-Kotisivu kiinnostusta?

-Mielestäni kyllä. Tuo selvää mielenkiintoa, kuten on aina tuonut. Hyvät neuvottelutaito on taito sekin kun taistellaan pääsystä SM-Mestariksi. Valvonta jälleen Pelaajavaihto-topicilla.
-Paras 7 sarja on perusteellisin ja jännittävin vaihtoehto kun sieltä 3-0 takaa-ajoasemastakin voi nousta kummittelemaan... :D
-Kannatan joukkuevarauksia, siten että varausvuorot taas arvotaan.
-Palkinnot selvä juttu parhaimmille. Itse aion tukea siinä, mutta kohtuudella. Apua kaivattaisiin sitten myös varmaan muilta jos on halua lahjoittaa joku pieni pelikoneeseen menevä summa tällaiseen hyvään.
-Pari kuukautta päälle siten, että aikaa olisi hyvin, ettei jää pelaamattomia pelejä? Hieman enemmän väljyyttä siis kuin noissa KFIN-liigoissa?
-Olisi kiva, mutta ei välttämätön vaihtoehto. Jos jollakin hyvä mesta mihin saa sivuja pykättyä, voisin toki niitäkin tehdä.. :p

Nyt sitten suu puhtaaksi muiltakin, ettei jää sitten syrjitty olo, että ''onpas paskat säännöt'' :)
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

-Ikä: 21
-Aktiivisuus foorumilla: Aktiivinen, päivittäin seuraan NHL-topicceja. Saa varmasti foorumilta kiinni, jos on jotain asiaa.
-IRC mahdollisuus: Miksaa mukaillen, joukkueen varaus yms hoituu netti-IRC:llä, muuten en ole niin innostunut asiasta. Kompromissit toki mahdollisia, jos liigaan pääsy sitä vaatii.
-Yleiset sosiaaliset taidot (Keskustelun ja muun sosiaalisen kanssa käymisen olisi oltava helppoa): Hyvät ja varmasti riittävät; täysi-ikäinen ja -järkinen.
-Saavutukset (KFIN -liigoissa, VS -peleistä yms. kaikesta, jotka voivat edesauttaa pääsyäsi liigaan): Melko uusi jäsen foorumilla, kuin myös liigoissakin. NHL11 aikana ns. löysin liigat ja olin mukana Miksan aluksi ff2, ja mylöhemmin täällä kfin puolella, vetämässä liigassa. Tämän version aikana tullut enemmän osallistuttua liigoihin. Alla yhteenveto liigojen statseista (runkosarjat):

Stanley Cup (3 kautta): :49-17-4
KonsoliFIN -liiga #2 (divari): Alkusarja 4-1-1 ja Jatkolohko: 9-0-2
Verkkoliiga #1: 15-6-0

Saavutuksena paras taitaa olla Miksan vetämän liigan konferenssifinaali (Pair nyt kahtena vuotena putkeen tiputtanut:()

Alla VS.ja HUT statsit. Vs. puolella en ole paljoa pelannut ja kolmasosa peleistä pelattu kaverin kanssa (kaveri pelaa nhl n. 5 kertaa vuodessa:)).

VS: 28-7-2 (e. tätä turnausta ajatelle tahkottu enemmän ja nykyään: 113-16-9)
HUT: 299-114-31 (viim. 100 peliä n: 85-15)

Täytyy vielä sanoa, että itse nautin eniten hyviä/loistavia pelaajia vastaan pelaamisesta. Tällöin pelissä on aivan eri tunnelma ja meno; onnistumiset ovat palkitsevampia ja epäonnistumiset ärsyttävät enemmän. 100% keskittyminen on pelissä ja paremman puoliskon taustakohina katoaa..:) Näistä peleistä myös oppii eniten ja näkee konkreettisesti oman tason. Hieman eri tavalla, kuin voittamalla HUT:issa 12v. amerikkalaisia (no offense..) Siispä olisi hienoa taistella parhaiden kanssa samassa liigassa!

Lopuksi palkinnoista ja sääntötoiveista. Varmaan paras vaihtoehto on jonkinlainen osallistumismaksu, suuruus riippuu sitten monta henkilöä saa palkinnon ja mitä ne ovat. Loogisesti ajatetula, nyt siis ollaan konsolifin-sivustolla, luultavasti parhaat vaihtoehdot palkinnoiksi ovat : Peli, lahjakortti, liiga (ja sijoitus?) aiheinen paita, tai muuta pelaamiseen liittyvää (tarvikkeita, lehti, yms.)?

Säännöistä varmaan se tärkein on vaihtojen salliminen. Tässä kohtaavat sitten vaihtojen tuoma mielenkiinto vs. katkenneet pelit ja niiden väärät tulokset. Itse olen ehkä kuitenkin vaihtojen puolella, sillä ea on näyttänyt saavan hieman ryhtiä verkon vakauteen. Toisaalta on hyvä, että esim Miksan liigassa tulokset korjataan oikeiksi - aina ei voi saada kaikkea:).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Heh, toi mun kommentti ny oli vaan pientä psyykkistä heittoa..


Finaalisarjan voittoa ja ilmasta peliä Oli pakko kuitata tuon sen ekan kuittauksen johdosta (meidän keskinäiset pelit) + sen, että joskus hehkuttelit täällä ilmasen pelin tippumista postilaatikosta.. Eli tottakai tiesin, että ekan kauden voitit.. Nyt vaan oikein tarjosit hopealautasella mahdollisuutta heittää pientä kuittia finaalisarjasta ja juuri sen takia en vaan Voinu olla heittämättä sitä ;)

Ja jos mua motivois pelaamaan Vaan rahapalkinnot niin en kai silloin olis juuri nyt kahessa liigassa mukana jossa ei palkintoja jaeta.. Sen johdosta olenkin vähentänyt normi nettipelien määrää kun on sairaan mukavaa pelata kovia suomalaisia vastaan..

Eli summa summarum, en pelaa vain palkinnoista, EN OLE puhunut missä vaiheessa että olisin voittamaton tai maailman paras et tarkoitus oli vain laittaa huumorilla pientä kuittia kun tiedän kokemuksesta kuinka AIVAN huikeen hienoja taisteluja esimerkiksi meillä on ollut..

Et toivottavasti et ottanut tosissasi kommenttejani, ei niitä koskaan kannata ottaa :)

On vaan välillä mukava olla köyhän miehen Chael Sonnen, hämmentämässä soppaa :)

No ei tuo nyt varsinaista kuittailua ollut tuo, että meidän pelatuissa peleissä voitot ovan tasan. Tuon piti ennemminkin kertoa se, että kukaan ei ole voittamaton. Ja pitihin nyt tuota peliä vähän hehkutella, mutta ei se sinuun mitenkään liittynnyt nii oisit nyt vaan antanu mun hehkutella rauhassa :)

Niin ja mikä sitten ratkaisee sen paremmuuden? Voitto finaalisarjassa? Enemmän voittoja keskinäisissä kohtaamisissa? Joskus edes tulos ei kerro kaikkea, vaan paremmin pelannut saattaa hävitä ottelun. Mutta jos nyt vaikka sovittaisiin, että jätetään se pieni molemminpuolinen kuittailu pois, kun jotkut voivat ottaa sen liian tosissaan (tässä tapauksessa ehkä minä). Olen ainakin sitä mieltä, että tässä turnauksessa voidaan EHKÄ ratkaista SE suomen paras NHL 12 pelaaja. Jos Jaahas pitää tason korkeana, eikä ota mitään 13v "pelaajia" tänne. Tuo virallinen SM: turnaus mikä järjestettiin viime vuonna (en tiedä järjestetäänkö tänä vuonna), on ihan roskaa, koska minäkin jouduin pelaamaan siellä 2 erää alaspäin. Kaikki ketkä ovat pelanneet AINA ylöspäin tietävät, että se alaspäin pelaaminen on todellista tervanjuontia. Joten mielestäni se paras pelaaja ratkaistaan juuri nettiturnauksien kautta.

Joten, mielestäni tämä turnaus voisi nyt olla se, jonka voittaja voi jo vähän kerskua ja kehuskella. Ja ehkä sanoa itseään suomen parhaaksi NHL 12 pelaajaksi? Niin ja ehdottaisin Jaahakselle vielä keräämään porukkaa muiltakin nettisivuilta, Jatkoaika.com sun muut. Uskon, että taso nousisi vielä entisestään. Ja kunnon palkinto voisi myös houkutella muita pelaajia tänne konsolifinin puolelle.

Ps. Welcome back jaahas
 
Ylös Bottom