Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 Suomen Mestaruus Liiga: Hakemukset

Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Olen ainakin sitä mieltä, että tässä turnauksessa voidaan EHKÄ ratkaista SE suomen paras NHL 12 pelaaja. Jos Jaahas pitää tason korkeana, eikä ota mitään 13v "pelaajia" tänne.
Joten, mielestäni tämä turnaus voisi nyt olla se, jonka voittaja voi jo vähän kerskua ja kehuskella. Ja ehkä sanoa itseään suomen parhaaksi NHL 12 pelaajaksi? Niin ja ehdottaisin Jaahakselle vielä keräämään porukkaa muiltakin nettisivuilta, Jatkoaika.com sun muut. Uskon, että taso nousisi vielä entisestään. Ja kunnon palkinto voisi myös houkutella muita pelaajia tänne konsolifinin puolelle.

Aivan varmasti. Pari kuukautta aikaa valmistella turnausta ja siinä ajassa pyritään vetäsemään sen tason turnaus, että meikäkin jää sarjataulukon peränpitäjäksi ;) Mutta tosiaan, tarkoitus ottaa pelaajia, jotka eivät ole heti liigasta eroamassa ja otteluita luovuttamassa. Yritän ja varmasti tulenkin pitämään laatua yllä tässä näin.

Ps. Welcome back jaahas

;)
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Huomasi taas että otit ne jotka itse ''tunnet'' tai muuten vaan tiedät konsolifinin turnauksista änäriturneista siis tietenkin. Mutta ei sillä että itse harmittaisi mikään mutta mitä nyt jengi täällä puhuu että jos tän nyt voittaisi niin voisi kerskua että olisi ''Suomen paras pelaaja'' niin aika hauskankuuloista sillä voin ihan pistää mitä vaan pantiksi että täältäkin näistä youngbloodeista ja mitkä nyt muut kaksi valittiinkaan niin itsekkin jopa haastaisin nämä kaverit vaikka olen paljon nuorempi kaveri mutta hakannut änäriä jo todella kauan. muuttaa siis ettei menis ihan tähän niin meinasin sillä että mulla on tälläkin hetkellä mielessä pari kaveria jotka eivät edes käy missään konsolifinin sivuilla ikinä ja kaverit pesisivät teidät kaikki niin helposti tässä pelissä :D Se ei ole sitä että jos pelannut jotain konsolifinin turneita niin pääsee heti suoraan mukaan kun turnauksen tai kaks vienyt. Karsintasarja varmasti olis paras tähänkin niin näkis ketkä ne oikeesti osaa pelata tätä peliä kun tuollakin varmasti joku ketä ei ole pelannut kauheasti HUT tai muutenkaan online pelejä niin viekin näitä konsolifinin turneiden viejiä joten kannattaa nyt miettiä tätä juttua ensimmäiseksi eikä puhua varsinkaan mistään suomen parhaimmasta änärin pelurista. oli pakko heittää vähän stooria tähän mutta siis niinkuin sanoin nuo kaverit jotka tiedän ovat pelanneet tätä peliä ekoista lähtien ja muitakin tiedän jotka pelaavat toisiaan vastaan vain huvinvuoksi tai sitten hakkaavat todella harvoin jotain online pelejä mutta pelaavat niinkuin offlinetoimintoja tai sitten muuten vaan vähäsen jotain onlinetoimintoja mutta ei nyt hirveästi. elikkää siis saatoin toistella asioita tai sitten en mutta jepjep;D Hejssan
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Koltta.. Alustavat valinnat, eihän tässä ne 30 ollut?:) Huomaa, ettet ole jannuja vastaan pelannut, kun marmatat näistä valinnoista..
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Huomasi taas että otit ne jotka itse ''tunnet'' tai muuten vaan tiedät konsolifinin turnauksista änäriturneista siis tietenkin. Mutta ei sillä että itse harmittaisi mikään mutta mitä nyt jengi täällä puhuu että jos tän nyt voittaisi niin voisi kerskua että olisi ''Suomen paras pelaaja'' niin aika hauskankuuloista sillä voin ihan pistää mitä vaan pantiksi että täältäkin näistä youngbloodeista ja mitkä nyt muut kaksi valittiinkaan niin itsekkin jopa haastaisin nämä kaverit vaikka olen paljon nuorempi kaveri mutta hakannut änäriä jo todella kauan.

Haemme parhaita pelaajia liigaan, emme niitä jotka ovat pelanneet kauan. Itselläkin pelejä alla varmastikkin NHL08 pelistä lähtien jopa 10 000 peliä, joten ei lähdetä tuolle linjalle. Iästäkään tuskin oli puhetta kun liigaa pistetään pystyyn.

Tosiaan pitkään peliä tullut pelattua ja siinä ajassa tullut selväksi ne parhaat pelaajat NHL-skenessä, joten jos jätetään liigan järjestäminen minun vastuulle kun on tästäkin kokemusta vaikka kuinka ja monesta versiosta.

Vaihtoehtoisesti voit luoda omankin liigan..

muuttaa siis ettei menis ihan tähän niin meinasin sillä että mulla on tälläkin hetkellä mielessä pari kaveria jotka eivät edes käy missään konsolifinin sivuilla ikinä ja kaverit pesisivät teidät kaikki niin helposti tässä pelissä :D

Eh?!

Sanoista tekoihin... Et taida tuntea ketään meistä neljästä saati ole pelannut meitä vastaan? Suosittelen haastamaan ja sitten vasta kerskumaan..

Se ei ole sitä että jos pelannut jotain konsolifinin turneita niin pääsee heti suoraan mukaan kun turnauksen tai kaks vienyt. Karsintasarja varmasti olis paras tähänkin niin näkis ketkä ne oikeesti osaa pelata tätä peliä kun tuollakin varmasti joku ketä ei ole pelannut kauheasti HUT tai muutenkaan online pelejä niin viekin näitä konsolifinin turneiden viejiä joten kannattaa nyt miettiä tätä juttua ensimmäiseksi eikä puhua varsinkaan mistään suomen parhaimmasta änärin pelurista.

Asia ei ole todellakaan niin. Luuletko, että tämän tasoista turnausta teen vain kutsumalla kavereitani/tuttujani? Taustatyötä tehdään ja esimerkiksi seuraavaksi suuntaan jatkoaika.comiin mainostamaan. Jos jotakin muuta kuin ''SM-Turnausta'' järjestän niin liiga olisi jo NYT pystyssä, mihin sitä kahden kuukauden valmisteluaikaa tarvitaan?

Karsintasarja jossain muodossa toki käynyt mielessäni ainakin jossain suhteessa, mutta näitten kavereiden ei tarvitse todistella mitään.

Ja HUT ei ole pelaajan mitta kun siellä pelataan 99 kokonaisuuden joukkueilla.


Voit toki laittaa omaa listaa ja perusteluita, mutta minä olen jotka ne valinnat tekee ja tarkoituksena on, että mahdollisimman subjektiivisesti ja puolueettomasti.

Koltta.. Alustavat valinnat, eihän tässä ne 30 ollut?:) Huomaa, ettet ole pelannu jannuja vastaan pelannut, kun marmatat näistä valinnoista..

Nimenomaan, kiitos. Tosiaan 4 vasta mennyt ja 26 paikkaa jäljellä -b


Edit: Pistän kohta sitten jokaisesta pelaajasta pienen esittelyn ja perustelun paikalle, kun sitä näköjään vaaditaan, ettei ala naur1s tyylinen sota foorumilla. Onneksi KFIN ei järjestä tätä, tai olisin jo bannattu taas :D
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Periaatteessa voisin myös pyrkiä mukaan, mutta ei taida pelitaidot riittää näissä karkeloissa. Tuntuu tuo voittamisen kulttuuri olevan (taas) pahasti kateissa vaikka kerran vahingossa Youngin olen voittanutkin. :D
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Periaatteessa voisin myös pyrkiä mukaan, mutta ei taida pelitaidot riittää näissä karkeloissa. Tuntuu tuo voittamisen kulttuuri olevan (taas) pahasti kateissa vaikka kerran vahingossa Youngin olen voittanutkin. :D

Ei hakemuksen laittaminen mitään maksa ;)
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

- 34
- Käyn säännölisen epäsäännöllisesti
- tarvittaessa joo, mut pelatessa en voi kun sama tietokoneella ja pleikalla sama näyttö
- omaan jonkinlaiset... vastaan jos kysytään...
- Kfin liigoja pelannnut nhl 10 lähtien, yhtään peliä en ole luovuttanut
- tämän hetkinen hut vs peli tilasto 413-291-41
- normi vs tilasto 1-0-0
- nhl pelejä tullut pelattua nhl 95 versiosta lähtien. muutama versio on tosin väliin jäänyt...
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

:D Juu ei tullu kauheeta huutelua ihan tuosta minun väsäämästä stoorista sentään johon valitettavasti vähän ylikirjoitin tietoja kun odottelin yhtä juttua. muuttaaa siis oon mä kuullu jotain parilta tutulta että toi yks kaveri ny ainakaan mikään ihmemies oo kenet nyt valitsit enkä nyt kauheasti tiedä muistakaan sillein mutta kun hakemuksia tullut parilta muultakin varmasti kovalta pelimieheltä mutta valitsit kato ekaks noi niin ehkä itse mitä kuullut tuon yhden pelitaidoista niin olisin valinnut jonkun muun. mutta valitan jos vähän liikaa heitin tuommosta ''vihaisempaa'' tai miksikä nyt haluu sanoa niin semmosta kommenttia:)
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

muuttaaa siis oon mä kuullu jotain parilta tutulta että toi yks kaveri ny ainakaan mikään ihmemies oo kenet nyt valitsit enkä nyt kauheasti tiedä muistakaan sillein mutta kun hakemuksia tullut parilta muultakin varmasti kovalta pelimieheltä mutta valitsit kato ekaks noi niin ehkä itse mitä kuullut tuon yhden pelitaidoista niin olisin valinnut jonkun muun.

Kuka on henkilö josta puhut?
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Kaipa sitä vois hakemusta laittaa.. :rolleyes:

-Ikä: 18
-Aktiivisuus foorumilla: Seuraan nykyään lähes päivittäin.
-IRC mahdollisuus: Onnistuu.
-Yleiset sosiaaliset taidot: Eiköhä nuoki löydy.
-Saavutukset: Ei mitää kummosta, KFIN-liigan divariin liityin viime kaudella, mistä etenin jatkolohkoon, josta ois sit jatkettu karsimaa itse liigaa jos se toiminta olis jatkunu. 1v1 recordi 30-9-0 ja HUTissa 85-34-4, ei oo tullu hirveesti niitä pelattua, lähinnä EASHL:lää. :rolleyes: Ja joo, sen takia ei oo tullu näitä liigoja pahemmin väännettyä ku tää KFIN toiminta on melkosen uutta mulle, en oo kovin pitkää jäsen ollu :D Nii ja lisätääs viel sen verra et änäreitä on tullu tahkottuu 03-vuoden painoksesta lähtien, toki muutama aikasempiki painos löytyy. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

-Ikä: 30
-Aktiivisuus foorumilla: seurailen useemman kerran päivässä. kirjottelen pikkasen harvemmin.
-IRC mahdollisuus: osaan
-Yleiset sosiaaliset taidot: suomen kieli hallussa
-Saavutukset: NHL:ää pelannu 94:sta lähtien. Tähän vuotee asti belaillu paljo yksinbelejä, viime vuoden versios parhaimmillaa top 50:s ja vuotta aiemmas 100:n sakis. Tänä vuonna EASHL vieny aika lailla aikaa. :( HUT:is palloilen jossain 300:n sakis. kfin turnauksissa molemmis pleijareissa, ekas 16:n (donkameni pudotti), tokas 8:n (Youngbloo_d) sakis (baskoil joukkueil vielä.). Viime vuoden versios kans aina pleijareis. FINSeren voittanu, Gendlikin kans päässy kerran jatkoajalle, Youngbloo_din kans jopa pilkuille :).
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Jaahas voi nyt lopettaa tuon kiukuttelun, ylimielisen asenteen muita kohtaan ja yksittäisten käyttäjien tölvimisen. Jos KonsoliFINin säännöt ja muita kunnioittava asenne eivät kelpaa, niin silloin tämä foorumi on sinulle väärä paikka.

"Oma" liiga ei suo sinulle mitään eri vapauksia käyttäytyä miten huvittaa. Ylläpito on ollut asiassa ennennäkemättömän pitkämielinen, mutta rajansa kaikella.
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Jaahas voi nyt lopettaa tuon kiukuttelun, ylimielisen asenteen muita kohtaan ja yksittäisten käyttäjien tölvimisen. Jos KonsoliFINin säännöt ja muita kunnioittava asenne eivät kelpaa, niin silloin tämä foorumi on sinulle väärä paikka.

"Oma" liiga ei suo sinulle mitään eri vapauksia käyttäytyä miten huvittaa. Ylläpito on ollut asiassa ennennäkemättömän pitkämielinen, mutta rajansa kaikella.

Mitäs nyt tuli tehtyä :D Tuntuu jo jonkinasteiselta ajojahdilta :D

Hyvä Herra Admin. Ole hyvä ja lue topicin otsikko. NHL12 Suomen Mestaruus Liiga. En tiedä luetko ketjusta vain yksittäiset viestit kun tunnut NOIN pihalla olevan, mutta ketju on tosiaan SM-Liigalle (joskin epäviralliselle). Ja jos en ota käyttäjää Koltta 4:n ensimmäisen joukossa niin se on jo ylimielistä ja tölvintää? Vai oliko se minun kiukuttelua :D

Drygin keskustelu oli sitten tavallista kaverikeskustelua, jossa Facebook oli taustalla, kun kuittailimme samalla. Kuittailu on täysin NORMAALI TAPA täällä liigoissa, kun ratkomme parasta pelaajaa, kuten voit herrojen gendlik ja youngbloo_d keskustelusta todeta. Se myös on kuulunut TOP-pelaajien kulttuuriin, tämä kaverillinen kina, joka on puhdasta sparrausta ja kaverimeininkiä (tuttuja jo 3 vuotta?).

Näytetään vielä uudestaan mistä Admin suuttui:
Hmmm... Kuuleman mukaan voitat vain kaverin kanssa, riittääkö taso yksin pelatessa tähän kovaan sarjaan :D?

Ja Adminin viestiä:
Ylläpito on ollut asiassa ennennäkemättömän pitkämielinen, mutta rajansa kaikella.


Ainoa, joka saa minut rikkomaan sääntöjä on Adminien ylimielinen asenne käyttäjiä kohtaan. Adminien ja tavallisten käyttäjien välillä ei ole minkäänlaista suhdetta, että he voisivat ystävällisesti keskustella asiasta ja puhua rakentavasti. Ainoastaan heti ensimmäisenä syyttä aletaan uhkailemaan banneilla ja muilla rangaistuksilla. Nytkin jäi epäselväksi mitä rikkeitä olen tehnyt ja varmaan se myös muille on yhtä hämärän peitossa.

Joten jos laskeutusit meidän tavallisten käyttäjien keskuuteen norsunluutornistasi ja et olisi noin elitistinen niin me kaikki tulisimme paremmin toimeen.

Myös selvennys missä ja mitä sääntöjä on rikottu helpottaa, kun nyt olen aivan kuutamolla mitä taas tein?
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Pakko olla kyllä Jaahaksen kanssa samaa mieltä..

Jos Jaahaksen luoman liigan keskustelupalstalle tulee joku 15v kaveri, joka

A) ei näköjään saa edes lauseita muodostettua

B) tulee tänne rääpimään päätänsä kuinka hyviä hänen kaks heimolaistaan, Mikki Hiiri & Aku Ankka ovat

Niin kai ny H*lvetti silloin saa jo takaisin kommentoida ja kuitata! Onhan toi nyt ihan naurettavaa.. Miks ei tuolle kyseiselle kaverille, joka ei koskaan ole liigoja täällä pelannut niin samanlailla anneta varoituksia provosoimisesta..

Voisinhan määkin nyt sanoo Teille admineille, että eikös ole aika väärin tulla syyttelemään tänne huonoksi pelaajaksi vaikka ei ole nähnytkään mun pelaavan.. Millä tavalla Koltan teksti oli rakentavaa keskustelua EIKÄ syyttelyä?

Et joko sama linja kaikille tai antakaan ny jumankauta ihmisten vähän kommentoida takaisinpäin!

Ei muuta, Deaner on puhunut..
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Kun kerran erikseen pyydetään niitä esimerkkejä julkisesti, niin vastataan sitten huutoon:

Jaahas sanoi:
Ei ole minun syyni jos pilasit liigan kymmenien muidenkin pelaajien mielestä, joten turhaa provosoit tekstilläsi, joita tosin on kiva lueskella kun ne niin muistuttavat omia ala-aste aikoja

Jaahas sanoi:
Minä saan puhua foorumille niin kauan kun,
A. Osaan käyttää oikeata kirjakieltä, jota täällä foorumiyhteisössä vaaditaan adminien toimesta (sinä näköjään et osaa )
B. Minulla on topicin alle kuuluvaa asiaa (jota sinulla ei ollut, koska asiasi ei liity vittuakaan aiheeseen)

Jaahas sanoi:
Kyseinen on keskustelua ''Vapaista pelaajista'', joten en tiedä kuukautisetko vaivaavat vai mitkä kun tuollaista tekstiä kirjoitat. Puhun täyttä asiaa ilman riidan haastoa, mutta sinä taas tulit ainoastaan haastamaan riitaa.

Jaahas sanoi:
Pistän kohta sitten jokaisesta pelaajasta pienen esittelyn ja perustelun paikalle, kun sitä näköjään vaaditaan, ettei ala naur1s tyylinen sota foorumilla. Onneksi KFIN ei järjestä tätä, tai olisin jo bannattu taas

Ja nämä siis kaikki suunnilleen viimeisen viikon ajalta, paljon lisääkin löytyisi, jos olisi intoa penkoa.

Jaahaksen ansioita liigojen järjestämisessä ei kiistä kukaan, mutta se ei tosiaan oikeuta nähdyn kaltaiseen tölvimiseen. Eikä se lauseen perään isketty hymiö muuta loukkausta hassunhauskaksi läpäksi. Henkilökohtaisella tasolla ärsyttää lisäksi erityisen paljon, että kirjoitat pitkän ja asiallisen viestin, mutta sitten viimeisiin lauseisiin pitää heittää soopaa, jonka takia koko viesti joutaisi periaatteessa roskikseen.

Myöskään puheet ajojahdeista eivät ole tarpeen. Ylläpito suuntaa huomionsa pääasiassa muilta käyttäjiltä saatujen ilmoitusten perusteella ja lienee selvää, että aiemmin ikävää huomiota osakseen saaneet käyttäjät ovat ainakin alitajuisessa erikoistarkastelussa myös bannien jälkeen. Tässä tapauksessa on äärimmäisen ikävää, jos homma ei muutu asialliseksi. Sanktiot vaikuttaisivat väistämättä myös liigan toimintaan, jota ei kukaan toivo. Mutta jos kolikon toisella puolella on KFIN:n sääntöjen jatkuva rikkominen, ei muitakaan vaihtoehtoja valitettavasti jää.

Erityisen hämmentävää on väite, ettei ylläpidon kanssa voi keskustella rakentavasti. Tässä olet yksikäsitteisesti väärässä. Rakentavaa ajatustenvaihtoa voi kuitenkin olla hankala saada aikaan, jos samalla sivulauseissa kettuilee keskustelun toiselle osapuolelle.

Toivottavasti asian julkinen käsittely voidaan nyt lopettaa ja kaikilla on jatkossa entistäkin kivempaa.
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Kun kerran erikseen pyydetään niitä esimerkkejä julkisesti, niin vastataan sitten huutoon:









Ja nämä siis kaikki suunnilleen viimeisen viikon ajalta, paljon lisääkin löytyisi, jos olisi intoa penkoa.

Jaahaksen ansioita liigojen järjestämisessä ei kiistä kukaan, mutta se ei tosiaan oikeuta nähdyn kaltaiseen tölvimiseen. Eikä se lauseen perään isketty hymiö muuta loukkausta hassunhauskaksi läpäksi. Henkilökohtaisella tasolla ärsyttää lisäksi erityisen paljon, että kirjoitat pitkän ja asiallisen viestin, mutta sitten viimeisiin lauseisiin pitää heittää soopaa, jonka takia koko viesti joutaisi periaatteessa roskikseen.

Myöskään puheet ajojahdeista eivät ole tarpeen. Ylläpito suuntaa huomionsa pääasiassa muilta käyttäjiltä saatujen ilmoitusten perusteella ja lienee selvää, että aiemmin ikävää huomiota osakseen saaneet käyttäjät ovat ainakin alitajuisessa erikoistarkastelussa myös bannien jälkeen. Tässä tapauksessa on äärimmäisen ikävää, jos homma ei muutu asialliseksi. Sanktiot vaikuttaisivat väistämättä myös liigan toimintaan, jota ei kukaan toivo. Mutta jos kolikon toisella puolella on KFIN:n sääntöjen jatkuva rikkominen, ei muitakaan vaihtoehtoja valitettavasti jää.

Erityisen hämmentävää on väite, ettei ylläpidon kanssa voi keskustella rakentavasti. Tässä olet yksikäsitteisesti väärässä. Rakentavaa ajatustenvaihtoa voi kuitenkin olla hankala saada aikaan, jos samalla sivulauseissa kettuilee keskustelun toiselle osapuolelle.

Toivottavasti asian julkinen käsittely voidaan nyt lopettaa ja kaikilla on jatkossa entistäkin kivempaa.

Ongelmallista sinällään, mutta nuo kaikki ovat irrotettu asiayhteydestään ja siitä puuttuu viesti johon vastaan. Jos joku haastaa riitaa ja vastaan siihen, se ei ole suoranaista paskaa. Asiayhteydessä nuo eivät näytä edes aggressiivisilta tavallisen käyttäjän näkökulmasta.

naur1s-jutut ovat sitten jo kaikkien liigassa pelanneiden käyttäjien tiedossa ja hänen taipumuksensa vittuiluun ja asioiden pilaamiseen. Missään tekstissä en ole ketään ruvennut parjaamaan, vaan kaikki ovat takaisinlaittoa, kun esimerkiksi nimeltämainitsematon yrittää kakkosnimimerkillään provosoida banneja (kuten raportoidessa teille noista mainitsin, jota sitäkään ei mainittu kun otit nuo esille). Laita ne viestit joihin vastaan muille näkyviin, ja katsotaan asiaa uudelleen ilman yksipuolista syyllistämistä.

Keskusteluyhteydestä Adminien kanssa nyt sen verran, että kun jos syyllistetään on tosiaan hyvä kertoa mitä tarkoitetaan suoraan eikä vasta kysyttäessä. Se helpottaa asian käsittelyä myös omassa suunnassa, ja silloin on myöskin tokikin helpompi keskustella kun keskustellaan eikä aloiteta puhumaan ''rankaisemisesta'', josta tulee itseni tuntien vittuuntunutta kuittia, koskien kuinka ''Rakentavaa ajatustenvaihtoa voi kuitenkin olla hankala saada aikaan, jos samalla sivulauseissa kettuilee keskustelun toiselle osapuolelle.'' Keskustelu on kuitenkin sosiaalinen ja monen henkilön välinen tapahtuma.

Esimerkkinä otetaan tämä. Olin puoli vuotta taaksepäin KFIN-vastuuhenkilö moderointioikeuksilla. Siteerasin ylipitkän lauseen vastatessani johonkin ja joku yli-innokas Admin laittoi siitä rikkeen ja nimimerkin alapuolellehan jäi upea merkintä tästä. Jälkikäteen kyselin asialliselta Adminilta (XShava) asiaa (suutuin asiasta, koska jos edes ''käyttäjien yläpuolella olevat'' eivät voi keskustella, niin...), ja tämä kertoi että kyseinen Admin, ei tiennyt että olin vastuuhenkilö, vaikka se kissankokoisin kirjaimin luki ja varmasti näkyi tälle. Niinpä niin.

Joka tapauksessa puinti voidaan tosiaan lopettaa, mutta olisin kiitollinen jos otatte sen ensimmäiseksi riitaa haastaneen ensin tilille, ettekä jahtaa minua. Aggressiiviseen vittuiluun ei vastata tällä kuumapäällä kiltin asiallisesti ja päätä taputellen. Asiallisesti keskustellessa tulen varmasti toimeen, sillä osaan kirjoittaa asiaa ja vielä Runebergia miellyttävällä tavalla.
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

- Ikä: piakkoin 16-vuotias
- Aktiivisuus foorumilla: Aktiivisuus hyvällä tasolla. Seuraan foorumia päivittäin
- IRC mahdollisuus: Tarvittaessa IRC päällä 24/7
- Yleiset sosiaaliset taidot: Verbaaliset taidot ikäisekseni niin ikään erinomaisella tasolla. En hae provosoivia kommentteja, vaan yritän keskustella asiallisesti ja ratkaista erimielisyydet rauhanomaisin keinoin. Jos joku väkisin yrittää nälviä/provosoida, niin todennäiköisesti jätän keskustelun siihen. En myöskään puhu toisista pelaajista pahaa enkä kritisoi heidän pelitaitojaan.
- Saavutukset: KonsoliFIN-liigoissa kohtalaista menestystä. FF2-liigassa tiputin runkosarjan kärkinimen (ikone_10) ensimmäisellä kierroksella vakuuttavasti voitoin 3-1. Olen muutaman kerran voittanut myös näitä ns. "TOP-pelaajia", en mainitse nimeltä, ettei synny ylimääräistä närää.

Verkkopelitilasto: 106-45-6
HUT-tilasto: 17-6-1

EASHL:ssä hyökkääjänä hyvällä 2,5 pisteen keskitasolla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Jos joku haastaa riitaa ja vastaan siihen, se ei ole suoranaista paskaa.

Joku tökkäsee, tökkäisty heti takajaloilla -> Tämä ominaisuus ei sovi henkilöille jotka, KonsoliFINin nimellä jotakin pyörittää. Ja emme salli tälläistä käytöstä jatkuvasti jäseneltä toisellekkaan.

naur1s-jutut ovat sitten jo kaikkien liigassa pelanneiden käyttäjien tiedossa ja hänen taipumuksensa vittuiluun ja asioiden pilaamiseen. Missään tekstissä en ole ketään ruvennut parjaamaan, vaan kaikki ovat takaisinlaittoa, kun esimerkiksi nimeltämainitsematon yrittää kakkosnimimerkillään provosoida banneja (kuten raportoidessa teille noista mainitsin, jota sitäkään ei mainittu kun otit nuo esille).

Vanhojen asioiden taakse jättäminen olisi hyvä ominaisuus opetella itse kenenkin. Viesti mistä raportoit, oli tosiaan kaksoisnikki. Tai oikeastaan kaverin kolmas nikki, mutta millään niistä ei oltu kirjoitettu päällekkäin. Ja tällä kaverilla ei ollut mitään tekemistä naur1:sen kanssa. Vaan kyseessä aivan eri henkilö, eri paikkakunnalta.



Esimerkkinä otetaan tämä. Olin puoli vuotta taaksepäin KFIN-vastuuhenkilö moderointioikeuksilla. Siteerasin ylipitkän lauseen vastatessani johonkin ja joku yli-innokas Admin laittoi siitä rikkeen ja nimimerkin alapuolellehan jäi upea merkintä tästä. Jälkikäteen kyselin asialliselta Adminilta (XShava) asiaa (suutuin asiasta, koska jos edes ''käyttäjien yläpuolella olevat'' eivät voi keskustella, niin...), ja tämä kertoi että kyseinen Admin, ei tiennyt että olin vastuuhenkilö, vaikka se kissankokoisin kirjaimin luki ja varmasti näkyi tälle. Niinpä niin.

Asenne ''käyttäjien yläpuolella olevat'' ei myöskään sovellu ominaisuudeksi, jos pyörittää jotakin KonsoliFINin nimissä. Yritin tämän kertoa jo viestitellessämme, ettei virhettä tuossakaan tullut. Kuten myös sen, että tuo yli innokas admin olin minä.

Itse huomasin ensimmäisenä ylipitkän lainauksen, jota sääntöä minunkin pitää noudattaa (En ole käyttäjien yläpuolella t'ässä asiassa). Koska kiire, raportoin viestisi muille ylläpitäjille viestillä, huomauttakaa ylipitkästä lainauksesta. Ainut "virhe" mikä tuossa tuli, oli että tuli varoitus, kun piti heittää huomautus. Ja tämä vain sen takia, että turhaan tuosta tuli varoitus merkintä profiiliin silloisen turnauksen vetämisestä vastaavalle henkilölle. Mutta käyttäjien yläpuolella ei olla, vaikka oltaisiin vastuuhenkilöitä viestien muokkaus oikeuksilla.


Joka tapauksessa puinti voidaan tosiaan lopettaa, mutta olisin kiitollinen jos otatte sen ensimmäiseksi riitaa haastaneen ensin tilille, ettekä jahtaa minua. Aggressiiviseen vittuiluun ei vastata tällä kuumapäällä kiltin asiallisesti ja päätä taputellen. Asiallisesti keskustellessa tulen varmasti toimeen, sillä osaan kirjoittaa asiaa ja vielä Runebergia miellyttävällä tavalla.

Sinulla on agressiivisia vastauksia todennäköisesti tilillä enemmän, kuin sillä jonka viestiin vastaat. Suosittelen vastaamaan kiltin asiallisesti, sillä vaaka ei kestä enään agressiivisiä vastauksia.
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Pakko olla kyllä Jaahaksen kanssa samaa mieltä..

Jos Jaahaksen luoman liigan keskustelupalstalle tulee joku 15v kaveri, joka

A) ei näköjään saa edes lauseita muodostettua

B) tulee tänne rääpimään päätänsä kuinka hyviä hänen kaks heimolaistaan, Mikki Hiiri & Aku Ankka ovat

Niin kai ny H*lvetti silloin saa jo takaisin kommentoida ja kuitata! Onhan toi nyt ihan naurettavaa.. Miks ei tuolle kyseiselle kaverille, joka ei koskaan ole liigoja täällä pelannut niin samanlailla anneta varoituksia provosoimisesta..

Voisinhan määkin nyt sanoo Teille admineille, että eikös ole aika väärin tulla syyttelemään tänne huonoksi pelaajaksi vaikka ei ole nähnytkään mun pelaavan.. Millä tavalla Koltan teksti oli rakentavaa keskustelua EIKÄ syyttelyä?

Et joko sama linja kaikille tai antakaan ny jumankauta ihmisten vähän kommentoida takaisinpäin!

Ei muuta, Deaner on puhunut..

Eipä tässä sunkaan kirjoituksissa ole mitään ylpeiltävää ;D Jos en jaksa heittää mitään aivan hienoa tekstiä johon muuten menisi viitisen minuuttia kun muuten vain nopealla kirjoituksella kaks kolme niin mitä sillä on väliä ja alkaa siitä mitään jauhamaan? Enkä mä ole ketään huonoksi väittänyt vaan sillä että parempiakin löytyy mutta ei konsolifinistä eikä Jaahaksen seuraavasta paikasta mikä on jatkoaika kun muualta ei osaa etsiä porukkaa. Sekää en usko että nuo adminit alkanut siitä mitään mitä Jaahas sanoit että kun et ottanut jotain Kolttaa. Täältä löytyy varmasti kovia kavereita jotka ei oo vain pelannut konsolifinin liigoissa en nyt meinaa mua siinä mutta muita jotka ovat hakeneet ja et tule varmaankaan niistä melkein ketään ottamaan kun tulee ehkä vähän lisää uusia hakemuksia vanhoilta konkareilta jotka ovat pelanneet niitä missä sinäkin tai edes täällä konsolifinin liigoja joten tiedät ne. Eipä siinä muuta voin kuvitella youngbloodin itkemisen määrän tekstin kirjoittaessa kun oppinut tuommoisen väsäämään! ybe!
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Joku tökkäsee, tökkäisty heti takajaloilla -> Tämä ominaisuus ei sovi henkilöille jotka, KonsoliFINin nimellä jotakin pyörittää. Ja emme salli tälläistä käytöstä jatkuvasti jäseneltä toisellekkaan.

Vastuu toki yhtälailla tökkääjälläkin, ja vieläpä enemmän joskin toki tökätylläkin oma vastuunsa.


Viesti mistä raportoit, oli tosiaan kaksoisnikki. Tai oikeastaan kaverin kolmas nikki, mutta millään niistä ei oltu kirjoitettu päällekkäin. Ja tällä kaverilla ei ollut mitään tekemistä naur1:sen kanssa. Vaan kyseessä aivan eri henkilö, eri paikkakunnalta.

Siis saattoi olla vaikeasti kuvailtu, mutta en kyseistä edes tarkoittanut. naur1s nimimerkki esiintyi keskustelussa ja kaksois/kolmois -nimimerkki taas olis eri asiaa jo, en tokikaan tiennyt kuka se oli. Joskin kyseisen viestin syy oli puhdas riidan hakeminen, kuten huomasit.

Nyt kun asia on jossain määrin pois päiväjärjestyksestä olisiko mahdollista poistaa kaikki kyseiseen keskusteluun liittyvät viestit, jotta saadaan tila tehokkaasti käytettyä ja pyhitettyä myöskin siten topic sen kuulumalle aiheelle.
 
Ylös Bottom