Mua aina jaksaa hymyillyttää nää ihmiset, jotka YHDEN voiton jälkeen ovat heti täälä kehuskelemassa Ja en tarkota tätä pahalla..
Liigoissa vaan huomannut et kun pelin häviää niin 5min niin joku hehkuttaa jo sivuilla voitosta.. Ei se mua haittaa, ihmetyttää vaan et mitä siinä niin kummallista on? Kyllähän hyvätkin pelaajat pelaavat välillä huonosti, kukaan ei ole voittamaton..
Itse en vaan ymmärrä et miten te muut ootte tehneet mielissänne meistä muutamasta pelaajasta jotain jumalia, joiden voitosta saa pienen orgasmin =)
Ja edelleen.. Hymyssä suin vaan katselen niitä kuittailuja ja ihmettelen et miten joku voi jostain Tampesterin miehen voitosta saada niin kovat vipat =) Tavallinenhan näpyttäjähän minä olen..
Mut vielä tuohon miksan tekstiin.. Et kovia nimiä sieltä löytyy.. Mut vaikka Kuinka etsinkin ja luen uudestaan niin yhtä nimee en vaan löydä vieläkään
Tosin jossain vaiheessahan se nimi sinne tulee jos ollaan jo 10-15krt eri liigoissa kohdattu..
Tää just hyvin kuvaa sitä mitä tarkotin.. Voitat jonkun 15krt putkeen, sitten toinen sattuu saamaan sen ensimmäisen voiton niin siitä revitellään otsikoita
Joku vois yrittää mulle selittää ton yhden tilastovoiton tuoman ilon
Ennemmin arvostan tyyliin mun ja Gendlikin välisiä taisteluja, joissa vuorotellen poimitaan niitä ilmaisia pelejä toistemme nenän eestä
Mut silloin voikin jo hehkuttaa voitosta kun voittaa toisen useammin kuin 1/20...
Tulipa paljon p**kaa kirjoteltua =)
Toivottavasti ihmiset vielä kerran ymmärtävät että pahalla asioita en sanonut..
Ja Jaahakselle pointsit hommien eteenpäin viemisestä!