Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 Suomen Mestaruus Liiga: Hakemukset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaahas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Lisäilkää vielä tuohon PSN ID, jos sattuvat olemaan eri nimimerkkejä kuin KFINin vastaavat. Pystyn tällöin ottamaan myös ps3 puolella yhteyttä, mikäli jotain hälyttävää tai muuten vain kiireellistä sattuisi, jos en saisi täällä foorumin puolella kiinni :)
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Pistetään alustavaksi hakemusten takarajaksi nyt sunnuntai kello. 24. Saatan mahdollisesti lisätä aikaa parilla päivällä, mutta se jää nähtäväksi.

Itsellä kävi mielessä sellainen, että kun arvomme varausvuorot, arpoisimme ne livenä. Tällaisessa turnauksessa en edes kehtaa arpoa itekseni, jotta kenelläkään ei olisi huijattu olo. Arvonnan jälkeen suoritettaisiin heti perään joukkuevaraukset livenä, joka on myöskin mielenkiintoista kun 30 pelaajaa on samaan aikaan varaamassa joukkueita ja kuulemassa varausvuoronsa..

Tästä voitaisiin siirtyä suoraan pelaamaan jne. Tällainen on kuitenkin idea, mitä muut ajattelisivat?
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Pistetään alustavaksi hakemusten takarajaksi nyt sunnuntai kello. 24. Saatan mahdollisesti lisätä aikaa parilla päivällä, mutta se jää nähtäväksi.

Itsellä kävi mielessä sellainen, että kun arvomme varausvuorot, arpoisimme ne livenä. Tällaisessa turnauksessa en edes kehtaa arpoa itekseni, jotta kenelläkään ei olisi huijattu olo. Arvonnan jälkeen suoritettaisiin heti perään joukkuevaraukset livenä, joka on myöskin mielenkiintoista kun 30 pelaajaa on samaan aikaan varaamassa joukkueita ja kuulemassa varausvuoronsa..

Tästä voitaisiin siirtyä suoraan pelaamaan jne. Tällainen on kuitenkin idea, mitä muut ajattelisivat?

Omasta mielestä kuulostaa hyvältä, ainakin teoriassa..:) Muutama kysymys, mikä tuli mieleen: Miten arpominen suoritetaan, randomizerilla? Ja livenä ilmeisesti tarkoittaa IRC? Onko mahdollista laittaa listaa, sikäli mikäli ei kyseisenä varauspäivänä ole mahdollisuutta päästä "paikan päälle"? Vai tässä tapauksessa jonon hännille?

Käytän tässä myös törkeästi tilaa itseni lobbaamiseen;) Elämänkerta tuli jo vuodatettua muutama sivu taaksepäin.. Kuitenkin aikaa on kulunut ja pelejä pelattu, joten tilastoja vois tähän hiukan päivitellä VS. osalta. Nykyään 116-16-9, taso 58 ja rank 700 (ja nousee koko ajan :cool:)
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Omasta mielestä kuulostaa hyvältä, ainakin teoriassa.. Muutama kysymys, mikä tuli mieleen: Miten arpominen suoritetaan, randomizerilla? Ja livenä ilmeisesti tarkoittaa IRC? Onko mahdollista laittaa listaa, sikäli mikäli ei kyseisenä varauspäivänä ole mahdollisuutta päästä "paikan päälle"? Vai tässä tapauksessa jonon hännille?

Käytän tässä myös törkeästi tilaa itseni lobbaamiseen Elämänkerta tuli jo vuodatettua muutama sivu taaksepäin.. Kuitenkin aikaa on kulunut ja pelejä pelattu, joten tilastoja vois tähän hiukan päivitellä VS. osalta. Nykyään 116-16-9, taso 58 ja rank 700 (ja nousee koko ajan)

Kannatan tuon listan lähettämistä myös jos paikalle ei pääse. Toki aivan varmasti pyrin järkkäämään tuon hetken vapaaksi jos/kun tuo varaustilaisuus järjestetään. Kuitenkaan perheellisenä miehenä sitä ei mitenkään voi luvata 100% varmuudella :( ja kyllähän se "kova rangaistus" on jos sitten tästä syystä vääntää jollain Ottawalla NÄIN isossa turneessa :D. Mutta tämä vain mielipiteeni ja tyydyn sit TJ:n päätökseen mikä sitten onkaan JOS liigaan pääsen...

Lobbaan nyt itsekin (itseni lisäksi :D) tuota wekinhoa, että kuuluu kyllä tähän liigaan pelitaidoiltaan. (pakko kuitenkin mainita että keskinäisissä olen "rankasti" niskan päällä :p). Kyllähän tuota rankingia saa nostettua aika nopeastikin, kun itselläni se valahti jonnekkin 1500 tietämille mutta nyt reilussa viikossa noussut jonnekin 400-500 välimaastoon kun enempi siihen satsannut (lue: muitten liigojen pelit oikeestaan pelattu). Matkalla kaatui arvopeleissä mm. juuti kahteen otteseen (5-4 ja 5-2), herra ja hidalgo Jaahas (4-0) ja Gendlik (4-1). ONHAN se nyt pakko elvistellä kun kuitenkin harvinaista herkkua tälläset päänahat :cool:
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Pistetään alustavaksi hakemusten takarajaksi nyt sunnuntai kello. 24. Saatan mahdollisesti lisätä aikaa parilla päivällä, mutta se jää nähtäväksi.

Itsellä kävi mielessä sellainen, että kun arvomme varausvuorot, arpoisimme ne livenä. Tällaisessa turnauksessa en edes kehtaa arpoa itekseni, jotta kenelläkään ei olisi huijattu olo. Arvonnan jälkeen suoritettaisiin heti perään joukkuevaraukset livenä, joka on myöskin mielenkiintoista kun 30 pelaajaa on samaan aikaan varaamassa joukkueita ja kuulemassa varausvuoronsa..

Tästä voitaisiin siirtyä suoraan pelaamaan jne. Tällainen on kuitenkin idea, mitä muut ajattelisivat?


Mulle ainakin ihan sama vaikka ite arpoisit.. Sen verran luottoo löytyy.. Muutenkaan ei tätäkään liigaa voiteta joukkueella vaan pelitaidoilla..

Näät hirveän vaivan tämän liigan järjestämisessä (kaikki kutsumiset jne) niin en millään jaksa uskoa et sitten arpomisvaiheessa jaksat nostaa itseäsi tyyliin +10 pykälää.. Jos sillä tavoin haluaisit pärjätä paremmin niin omathan ois "tunnontuskat" jos niitä nyt vois ees saada..

Et hoida mun puolesta varaaminen miten lystäät.. Jos kuitenkin teet livenä niin sit on annettava kaikille mahdollisuus toimittaa lista, siitä on turha edes neuvotella.. Jos suorittaa livearpomisen niin on sitten annettava myös ihmisille mahdollisuus listan toimittamiseen kun kaikki ei millään pääse samaan aikaan paikalle.. Ei ole kertaakaan vielä pääseet kun näitä liigoja on tullu pelailtua..

Et ei mitään diktaattorimaisia päätöksiä vaan silloin on otettava muut huomioon.. Jos et hyväksy listan toimittamista niin siitä nousee sitten hirvee haloo.. Et helpommalla pääset kun arvot itse tiimit tai otat listat vastaan..


atkalla kaatui arvopeleissä mm. juuti kahteen otteseen (5-4 ja 5-2), herra ja hidalgo Jaahas (4-0) ja Gendlik (4-1). ONHAN se nyt pakko elvistellä kun kuitenkin harvinaista herkkua tälläset päänahat :cool:


Mua aina jaksaa hymyillyttää nää ihmiset, jotka YHDEN voiton jälkeen ovat heti täälä kehuskelemassa =) Ja en tarkota tätä pahalla..

Liigoissa vaan huomannut et kun pelin häviää niin 5min niin joku hehkuttaa jo sivuilla voitosta.. Ei se mua haittaa, ihmetyttää vaan et mitä siinä niin kummallista on? Kyllähän hyvätkin pelaajat pelaavat välillä huonosti, kukaan ei ole voittamaton..

Itse en vaan ymmärrä et miten te muut ootte tehneet mielissänne meistä muutamasta pelaajasta jotain jumalia, joiden voitosta saa pienen orgasmin =)

Ja edelleen.. Hymyssä suin vaan katselen niitä kuittailuja ja ihmettelen et miten joku voi jostain Tampesterin miehen voitosta saada niin kovat vipat =) Tavallinenhan näpyttäjähän minä olen..


Mut vielä tuohon miksan tekstiin.. Et kovia nimiä sieltä löytyy.. Mut vaikka Kuinka etsinkin ja luen uudestaan niin yhtä nimee en vaan löydä vieläkään ;)
Tosin jossain vaiheessahan se nimi sinne tulee jos ollaan jo 10-15krt eri liigoissa kohdattu..

Tää just hyvin kuvaa sitä mitä tarkotin.. Voitat jonkun 15krt putkeen, sitten toinen sattuu saamaan sen ensimmäisen voiton niin siitä revitellään otsikoita :) Joku vois yrittää mulle selittää ton yhden tilastovoiton tuoman ilon :)

Ennemmin arvostan tyyliin mun ja Gendlikin välisiä taisteluja, joissa vuorotellen poimitaan niitä ilmaisia pelejä toistemme nenän eestä ;) Mut silloin voikin jo hehkuttaa voitosta kun voittaa toisen useammin kuin 1/20...

Tulipa paljon p**kaa kirjoteltua =)


Toivottavasti ihmiset vielä kerran ymmärtävät että pahalla asioita en sanonut..


Ja Jaahakselle pointsit hommien eteenpäin viemisestä!
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Mua aina jaksaa hymyillyttää nää ihmiset, jotka YHDEN voiton jälkeen ovat heti täälä kehuskelemassa Ja en tarkota tätä pahalla..

Liigoissa vaan huomannut et kun pelin häviää niin 5min niin joku hehkuttaa jo sivuilla voitosta.. Ei se mua haittaa, ihmetyttää vaan et mitä siinä niin kummallista on? Kyllähän hyvätkin pelaajat pelaavat välillä huonosti, kukaan ei ole voittamaton..

Itse en vaan ymmärrä et miten te muut ootte tehneet mielissänne meistä muutamasta pelaajasta jotain jumalia, joiden voitosta saa pienen orgasmin =)

Ja edelleen.. Hymyssä suin vaan katselen niitä kuittailuja ja ihmettelen et miten joku voi jostain Tampesterin miehen voitosta saada niin kovat vipat =) Tavallinenhan näpyttäjähän minä olen..


Mut vielä tuohon miksan tekstiin.. Et kovia nimiä sieltä löytyy.. Mut vaikka Kuinka etsinkin ja luen uudestaan niin yhtä nimee en vaan löydä vieläkään ;)
Tosin jossain vaiheessahan se nimi sinne tulee jos ollaan jo 10-15krt eri liigoissa kohdattu..

Tää just hyvin kuvaa sitä mitä tarkotin.. Voitat jonkun 15krt putkeen, sitten toinen sattuu saamaan sen ensimmäisen voiton niin siitä revitellään otsikoita :) Joku vois yrittää mulle selittää ton yhden tilastovoiton tuoman ilon

Ennemmin arvostan tyyliin mun ja Gendlikin välisiä taisteluja, joissa vuorotellen poimitaan niitä ilmaisia pelejä toistemme nenän eestä ;) Mut silloin voikin jo hehkuttaa voitosta kun voittaa toisen useammin kuin 1/20...

Tulipa paljon p**kaa kirjoteltua =)


Toivottavasti ihmiset vielä kerran ymmärtävät että pahalla asioita en sanonut..


Ja Jaahakselle pointsit hommien eteenpäin viemisestä!

Joo no ennen kuin nyt mulle pumpataan keltasta nestettä korvien väliin (ja suolataan pystyyn), niin pakko nyt huomauttaa että tämä oli tälläinen "läppäprovo" että saataisiin vähän sähköä tän liigan kynnyksellä pelaajien väleihin :D. Omalta kohdalta sen verran nyt avaan tuota ajattelutapaa että en todellakaan leiju oikeesti jos jonkun pitkällä historialla menestyneen pelaajan onnistun kaatamaan kerran. Mutta hyvä olohan siitä tulee jos Pelaamalla pystyy hallitsemaan ja voittamaan jonkun kovan pelurin kun tietää että oma pelaaminen on ainakin vähän kehittynyt. Sit tsägällä (tilasto)voitetut ottelut on luku sinänsä. Mutta kaikki nimet, jotka tuossa aiemmassa viestissä mainitsin on kyllä mua parempia pelaamaan (olleet ainakin tähän asti) mukaan lukien herra Rob Lowe :D. Mulle tän homman suola on just siinä, että lähden haastamaan kovia ukkoja ja aion kyllä iloita jatkossakin (leijumiset jätän leikkimielessäkin pois) jos jonkun voitan.
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Juu itsekkin olen miettinyt konkreettisesti lista-asiaa. Viimeeksi järjestämässäni liigassani ei oltu iloisia kun varaajat laitettiin hännille. Tosin tässä asiassa vieritän vastuuta toiselle TJ:lle joka asiaa vaati.

Eli kyllä listojen on hyväksyttävä se on selvä. Tosin yllä mainitsemassani ideassa se vaatisi 30 joukkueen listan, jonka tekeminen ei olisi helppoa.. :)

Wekinhon kysymykseen miten arpominen suoriettaisiin:
Otan yhden vapaaehtoisen ja käsken tämän laittamaan numerot 1-30 vapaaehtoiseen järjestykseen. Samaan aikaan olen itse antanut numerot jokaiselle pelaajalle. Annan esimerkin viidellä pelaajalla.

Laitat numerot järjestykseen: 2-4-1-3-5
Laitan pelaajat järjestykseen: gendlik-Youngbloo__d-hooneli-FINSeRe-Wekinho.

Järjestys olisi tällöin 1. Youngbloo__d 2.FINSeRe 3. gendlik 4. hooneli 5. Wekinho.

Toivottavasti ei mennyt sekavaksi :)
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Joo no ennen kuin nyt mulle pumpataan keltasta nestettä korvien väliin (ja suolataan pystyyn), niin pakko nyt huomauttaa että tämä oli tälläinen "läppäprovo" että saataisiin vähän sähköä tän liigan kynnyksellä pelaajien väleihin :D. Omalta kohdalta sen verran nyt avaan tuota ajattelutapaa että en todellakaan leiju oikeesti jos jonkun pitkällä historialla menestyneen pelaajan onnistun kaatamaan kerran. Mutta hyvä olohan siitä tulee jos Pelaamalla pystyy hallitsemaan ja voittamaan jonkun kovan pelurin kun tietää että oma pelaaminen on ainakin vähän kehittynyt. Sit tsägällä (tilasto)voitetut ottelut on luku sinänsä. Mutta kaikki nimet, jotka tuossa aiemmassa viestissä mainitsin on kyllä mua parempia pelaamaan (olleet ainakin tähän asti) mukaan lukien herra Rob Lowe :D. Mulle tän homman suola on just siinä, että lähden haastamaan kovia ukkoja ja aion kyllä iloita jatkossakin (leijumiset jätän leikkimielessäkin pois) jos jonkun voitan.

Hei, enhän mää ny sulle mitään nestettä ollu pumppaamas.. Meillä on aina ollu hyvää kuittailua et turhaan otat puolustuskannan :)

Tiesin, että läpällä heitit asian.. Ja niin varmasti moni muukin sen yhden voiton jälkeen.. Mutta onhan se nyt täysin pommin varma asia, että vaikka kuinka "läpällä" heitetään kuittia siitä yhdestä voitosta niin eihän se ny pelkästään niinkään ole.. Onhan siellä taustalla Aina edes pieni vahingonilo siitä, kuinka hienoa on päästä kuittaan voitosta.. Vaikka kuinka läpällä kuittailee niin silti siellä on se pieni heijari hakkaamas pöytää vasten kun voittopelin jälkeen kirjottelee tänne fiiliksiä :)

Eli vielä kerran.. En viestilläni tarkottanu et ketään haukkuisin leijaksi tai mitään vastaavaa..

Se oli paremminkin omien ajatusten purkua siitä, että miten joku voi olla niin kiisseleissä jos esimerkiksi minut voittaa..
Kun ei sitä itse voi tajuta, miten joku voi olla niin mehuissaan..

Et huumorilla ne kuittailut ja tuuletukset aina otan, jos kerta joku voi esimerkiksi meikäläisen voitosta sellaset fiilikset saada =)

Ihmiset eivät vaan tunnu tajuavan että joskus voittaa väkisinkin toisen, jos pelaa samoja naamoja vastaan niin usein.. Silti siitä yhdestä voitosta jaksetaan hehkuttaa.. Ei se yks voitto musta kerro mitään, et onko peli parantunut vai ei..
Mut enköhän itsekin tekisi samaa kuittailua jos tilanne olisi toisinpäin.. :)
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Joo eli oli tullu pleikkarin puolella ilmotusta tästä liigasta ja kiinnostus heräsi. Ainut ongelma (tai en tiiä onko ongelma?) on se, että en ole ennen näitä liigoja pelannut, ja en siis tiedä näitä yleisiä käytäntöjä esim. tohon varausvuoroon liittyen. Mutta toivon mukaan täällä osataan neuvoa, jos sattuisin tulemaan valituksi tähän liigaan :)

- Ikä: 18.
- Aktiivisuus foorumilla: Jos valituksi tulen, niin varmasti seuraan useamman kerran päivässä tätä ketjua.
- IRC-mahdollisuus: Niin... Pakko myöntää, että en oo ennen käyttänyt, mutta jos on AIVAN välttämätön, niin pakkohan se on opetella käyttämään :D
- Yleiset sosiaaliset taidot: Mielestäni riittävät. Ei ongelmia kommunikoinnin kanssa.
- Saavutukset: En siis mitään liigoja ole pelannut, mutta muuten on änäreitä tullut pelattua todella ahkerasti NHL09 versiosta lähtien. NHL12:ssa VS-tilastot seuraavat: 439-114-34, taso 70 ja rank 15. HUTia tullut myös jokunen peli pelattua ja tilastot seuraavat: 139-36-4. EASHL tilastoilla tuskin on paljon merkitystä, mutta laitetaan nyt nekin tähän: 644+445=1089, +/- 416 ja pelejä takana 400.

Että sellanen tilitys tällä kertaa :D
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Laitan vähän omia ajatuksia tuohon joukkueen valitsemiseen vaikka ei ole tietoa olenko koko liigassa edes mukana. Mun mielestä olis parempi et ei ole yhtä tilaisuutta jossa arvotaan varausvuorot ja valitaan joukkue. Meinaan että on aika kova homma väsätä etukäteen lista 30 joukkueesta missä järjestyksessä niillä haluaa pelata. Kannattaisin varausvuoroja ja siitä sit (toivottavasti) sujuvasti porukka huutelee minkä joukkueen ottaa.

E: Ja eiköhän se ole kaikille ok jos Jaahas arpoo varausnumerot omalla "randomgeneraattorilla" niin ei tarvi sitä alkaa säätään... :D
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga


Juu tietenkin autetaan jos kysymyksiä on. Ota milloin vain yhteyttä yksityisviestinä tai vaikka tässä foorumilla. Pohjimmiltaan tässäkin vain pelataan eli ei tarvitse olla ruudinkeksijä pelatakseen tätä liigaa. Lähinnä erot VS-peleihin tulevat pelaajavaihdoissa ja joukkuevarauksissa, joka suoritetaan kuin junnudrafti NHLssä :)

Kyllä sä nopeasti pääset toimintaan mukaan kun seurailet foorumia jne. Tärkein sääntö on kuitenkin se tärkein, jota noudattamalla tulet juttuun kaikkien kanssa; jos sinut valitaan, pelaat kaikki pelisi, etkä luovuta kesken :)
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Laitan vähän omia ajatuksia tuohon joukkueen valitsemiseen vaikka ei ole tietoa olenko koko liigassa edes mukana. Mun mielestä olis parempi et ei ole yhtä tilaisuutta jossa arvotaan varausvuorot ja valitaan joukkue. Meinaan että on aika kova homma väsätä etukäteen lista 30 joukkueesta missä järjestyksessä niillä haluaa pelata. Kannattaisin varausvuoroja ja siitä sit (toivottavasti) sujuvasti porukka huutelee minkä joukkueen ottaa.

E: Ja eiköhän se ole kaikille ok jos Jaahas arpoo varausnumerot omalla "randomgeneraattorilla" niin ei tarvi sitä alkaa säätään... :D

Tuo oli toinen ajatus, meinaan että varaustilaisuus ei olisi yhtä suurta kokonaisuutta. Toki tuota voi muokata sellaiseksi, että pelaajat valitsevat yhden luotettavan henkilön jonka kanssa arpoisin meidän sopimallamme ajalla varausvuorot. Itseäni ei kiinnosta huomata, että prkl sain vuoron numero 1 ja minä olisin arponut yksinäni :D

Arvonnan jälkeen sitten pidettäisiin livevaraustilaisuus IRCissä.

Ja kaikille, jotka epäilevät tai eivät tiedä IRCistä; se toimii vain selaimella jos haluaa. Mitään latauksia tai muutakaan se ei vaadi. :)
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Itellä ei kans väliä miten nämä varausvuorojen arvonnat hoidetaan tee Jaahas ihan niin kuin parhain näät, vaikka arpoisit ne ite en nyt vaan mitenkään usko että lähdet huijaan "Suomen Mestaruus" taistossa. :)
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Koska pelaajilla ei ole mitään varsinaista karsintaa ja "random" huippupelaajia niin eikö se olisi ihan sama vain arpoa suoraan joukkueet kaikille. Näissä KFIN-liigoissa nuo varausjutut on ihan hauska lisä kun samat tutut naamat jännää vuorojaan ja nokittelee ja fiilistelee jengeillä. Sopisi minusta myös hyvin SM-filosofiaan kun kukaan ei pääse varsinaisesti valitsemaan kermoja kakun päältä vaan arpa ratkaisee.

e: myös ihan uusien olisi helppo hypätä liigaan mukaan ja jäisi yhdet mahdolliset mutinat ja itkuväännöt pois varauksen vaikeudesta, irkistä tai listojen toimittamisen tuskasta jne...


Näin tulevan liigan ulkopuolisen näkökulmasta. Kiva olisi haastella huippuja itsekin mutta meriitit ei riitä että kehtaisi edes mukaan pyrkiä. ;)
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Koska pelaajilla ei ole mitään varsinaista karsintaa ja "random" huippupelaajia niin eikö se olisi ihan sama vain arpoa suoraan joukkueet kaikille. Näissä KFIN-liigoissa nuo varausjutut on ihan hauska lisä kun samat tutut naamat jännää vuorojaan ja nokittelee ja fiilistelee jengeillä. Sopisi minusta myös hyvin SM-filosofiaan kun kukaan ei pääse varsinaisesti valitsemaan kermoja kakun päältä vaan arpa ratkaisee.

e: myös ihan uusien olisi helppo hypätä liigaan mukaan ja jäisi yhdet mahdolliset mutinat ja itkuväännöt pois varauksen vaikeudesta, irkistä tai listojen toimittamisen tuskasta jne...


Näin tulevan liigan ulkopuolisen näkökulmasta. Kiva olisi haastella huippuja itsekin mutta meriitit ei riitä että kehtaisi edes mukaan pyrkiä. ;)

Niin se arpominenkin voisi olla ihan hyvä ratkaisu, juuri yllämainitsemistasi syistä. Joukkueita aletaan antamaan pelaajille ensi viikon keskipuolella aikasintaan, joten hetinyt kiire ei onneksi ole vaan saa miettiä rauhassa ja kuunnella muiden mielipiteitä.

Ja alin kommnttisi on väärä asenne :)
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Koska pelaajilla ei ole mitään varsinaista karsintaa ja "random" huippupelaajia niin eikö se olisi ihan sama vain arpoa suoraan joukkueet kaikille. Näissä KFIN-liigoissa nuo varausjutut on ihan hauska lisä kun samat tutut naamat jännää vuorojaan ja nokittelee ja fiilistelee jengeillä. Sopisi minusta myös hyvin SM-filosofiaan kun kukaan ei pääse varsinaisesti valitsemaan kermoja kakun päältä vaan arpa ratkaisee.

e: myös ihan uusien olisi helppo hypätä liigaan mukaan ja jäisi yhdet mahdolliset mutinat ja itkuväännöt pois varauksen vaikeudesta, irkistä tai listojen toimittamisen tuskasta jne...


Näin tulevan liigan ulkopuolisen näkökulmasta. Kiva olisi haastella huippuja itsekin mutta meriitit ei riitä että kehtaisi edes mukaan pyrkiä. ;)

Täsmälleen samaa mieltä. Säästyttäis kaikelta häsläykseltä juurikin näin ulkopuolisen näkövinkkelistä :D
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Laitan illalla seuraavat 4-6 pelaajaa, jotka pääsevät liigaan mukaan ja pyrin huomioimaan vanhempia hakemuksia niissä. Saavatpahan pelurit jotain jännää odotettavaa :) Olkaa kuulolla ;)
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Hitmäni ilmoittautuu mukaan!

Ikä: 18vuotta

Aktiivisuus foorumilla: Muutamia kertoja viikossa tulee ketjuja lueskeltua, kirjoitellut en tänne aikaisemmin olekkaan, mutta tähän tulee varmasti muutos jos liigaan satun pääsemään.

IRC: Eiköhän tuokin onnistu ilman ongelmia.

Sosiaaliset taidot: Ei mitään ongelmia.

Saavutukset: No tällä hetkellä hutin overall leaderboardseilla majaillaan siellä hieman 30 huonommalla puolella, kuukausittaisessa ollaan siellä top10:ssä.

PSN: hitmaaan420
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Niin se arpominenkin voisi olla ihan hyvä ratkaisu, juuri yllämainitsemistasi syistä. Joukkueita aletaan antamaan pelaajille ensi viikon keskipuolella aikasintaan, joten hetinyt kiire ei onneksi ole vaan saa miettiä rauhassa ja kuunnella muiden mielipiteitä.

Ja alin kommnttisi on väärä asenne :)

Voisi toteuttaa esim. niin että Jaahas ja arpoja X suorittavat varauksen seuraavasti:

Jaahas listaa kaikki liigapelaajat esim. randomiserilla sekaisin listamuotoon numeroille 1-30. Arpoja X arpoo randomiserilla joukkueet samoin sijoille 1-30. Sitten molemmat toimittavat omat listansa ketjuun esim. tarkalleen KE klo 18.00. Näin kaikilla pelaajilla on joukkue kertarysäyksellä ja vältytään tuolta puolueellisuuden varjolta :). Tämä nyt yksi vaihtoehtoehdotus, mitä mieltä?

e. Enpä sitten lukenut aiempia viestejä kun olit jaahas jo tämän ajatuksen tuonne laitellut, tsori :o
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Katsotaan miten käy tuunko valituksi liigaan.. Jaahas ainakin kaatui komeasti kolmesti.. viimeisin 13-2.. :D
Kiinnostaisi kovasti tämä liiga vaikka en olisi taidoiltani varmaankaan kärjessä..
PSN:Julber000
 
Ylös Bottom