Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 Suomen Mestaruus Liiga: Hakemukset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaahas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

^ Olin työttömän kalsarikännissä :)..

Mutta tässä valintoja. Helppoa duunia tämä valitseminenkaan ei ole, yllätys yllätys :)

1. Agduri
2. juuti_
3. Jamppe93
4. Miksa81
5. wekinho

Paljon hyviä pelaajia odottamassa valintaa, joten älkää hätäilkö jos nimenne ei tullut :) Pyrin huomioimaan vanhempia hakemuksia, joten tämä oli myöskin yksi syy.

En nyt ainakaan jaksa laittaa perusteluja, jokainen voi tässä vaiheessa päätellä ne itse ja antaa minulle huutia huonoista valinnoista.. :)

Paikkoja jäljellä siis 21. Jännitys tiivistyy ja rinki pienenee !

EDIT: Kun päivitätte hakemuksia niin ilmoittakaa siitä. Hienoa, että olette osa jaksaneet editoida hakemuksia, mutta kaikilla sivuilta kahlailu ei ole mielekästä kun ei tiedä päivitetystä hakemuksesta :)
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

^ Olin työttömän kalsarikännissä..

Mutta tässä valintoja. Helppoa duunia tämä valitseminenkaan ei ole, yllätys yllätys

1. Agduri
2. juuti_
3. Jamppe93
4. Miksa81
5. wekinho

Paljon hyviä pelaajia odottamassa valintaa, joten älkää hätäilkö jos nimenne ei tullut :) Pyrin huomioimaan vanhempia hakemuksia, joten tämä oli myöskin yksi syy.

En nyt ainakaan jaksa laittaa perusteluja, jokainen voi tässä vaiheessa päätellä ne itse ja antaa minulle huutia huonoista valinnoista.. :)

Paikkoja jäljellä siis 21. Jännitys tiivistyy ja rinki pienenee !

Kalsarikänneille iso peukku, ja valinnalle numero 4

JÄTTIMÄINEN PEUKKU :D, Kiitän ja kumarran :)

Ja näyttää muuten tulevan sellainen lista taitavia pelaajia liigaan että oksat pois :cool:
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Oi! Kiva huomata näin aamusta, että pääsin liigaan mukaan. Suurkiitokset.

Todella innolla ootan, mitä tuleman pitää, sillä tosissaan kyseessä on ensimmäinen liiga, johon osallistun.
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Kiitokset & kumarrukset täältäkin, erityisesti siitä ajasta ja panostuksesta mitä Jaahas on tähän projektiin laittanut. Innolla mukana!
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Ikä:

- 25

Aktiivisuus foorumilla:

- aktiivinen

IRC mahdollisuus:

- 24/7

Yleiset sosiaaliset taidot:

- Kaikkien kanssa toimeentuleva

Saavutukset:

- Olen voittanut NHL 11 pelin sm-pronssimitalistin 75% voittoprosentilla NHL 12 pelissä.

- En muista milloin olisin viimeksi hävinnyt vs -peliä, kun netti olisi toiminut kunnolla.

- Olen voittanut virallisen KFIN Liigan NHL 10 pelissä (viimeinen kerta kun netti toimi hyvin)

- Olen voittanut KFIN MM-turnauksen NHL 09 pelissä (kova tasoinen).

- Ylsin TOP 10 joukkoon overall listalle NHL 11 pelin HUT:ssa jahka kyllästyin peliin nettiongelmieni myötä. (toiseksi paras suomalainen)

- Ylsin NHL 12 KFIN Liigassa syksyllä 8 joukkoon, mutta luovutin voiton toiselle puolivälierissä nettiongelmieni vuoksi. (ISLANDERSILLA!!!)

Muuta:

- Netti toimii nyt jostain syystä yllättävän hyvin (kiitos elisan), joten pystyn pelaamaan kaikkina vuorokauden aikoina.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Laitetaan nyt hakemus pitkän harkinnan jälkee ja katotaan miten käy..

-Ikä: 25

-Aktiivisuus foorumilla: Päivittäin tulee luettua ja kirjotan jos on jotain painavaa sanottavaa

-IRC mahdollisuus: Harvemmin tulee käytettyä mutta onnistuu kyllä tarpeen vaatiessa

-Yleiset sosiaaliset taidot: Harvemmin on kenenkään kanssa tullut ongelmia

-Saavutukset: En nyt tiedä voiko saavutuksiksi sanoa mutta online peleisssä recordi on 192-78-12 ja sijoitus näyttäisi tällä hetkellä olla 489 (parhaimmillaan tainnu olla joku vähän päälle 200). HUTissa 304-93-16 ja sijoitus 430. Verkkoliigoista ei hirveästi ole kokemusta, kun melko uusi olen tällä sivustolla, mutta tällä hetkellä olen mukana Verkkoliiga 2#, jossa olen yhtä peliä vaille pelannut runkosarjan ja sijoitus on neljäs (Islandersilla).

PSN: Temetor
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Ja hakemusta pystyyn :)

- Parin kuukauden päästä 18v
- Kyllä täällä ny vähintään kerran päivässä tulee käytyä
- Ohan tuo mahdollista
- Kaikkien kanssa pystyn asiat hoitaan asiallisesti
- Liigoja en ole aikaisemmin plannut. VS statsit 83-4-1, HUT 28-1-1. Pelimäärät noin pienet, kun on tullut viihdyttyä eashl puolella :)

Sarjan pituudesta puhuttaessa, melkein ite kallistuisin yhteen kierrokseen, mutta jos kaikki haluu pelaa 2 kierrosta niin eiköhän se mullekki passaa.
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Alkuperäinen deadline oli tunti sitten (24:00), mutta siirrän sitä tiistaille kello 24:00. Tämän jälkeen varmistan osallistumiset ja arvon varausvuorot (tapa vielä auki). Varaustilaisuus pidetään viikonloppuna lauantaina/sunnuntaina ja mahdollisimman hyvään aikaan. Pelaaminen päästään aloittamaan heti tämän jälkeen.

Lisään liigaan taas pelaajia, jotka ovat:

1. Naikou88
2. Jageksi
3. alksade
4. Hitmäni
5. Marelli83

Paikkoja tämän jälkeen siis 16 jäljellä.

ON ÄÄRIMMÄISEN TÄRKEÄTÄ SEURATA FOORUMIA TÄSTÄ EDESPÄIN!
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Meitiki vois tulla jytisee.
ikä yli 20 alle 40
irc: toimii jos etusivulla ohjeet
sain hymypoika patsaan penikkana joten olen taatusti mukava kaveri....
hutissa saldo taitaa olla 550-130 ja oon voittanu kovanaamat turnauksen 50 kertaa nii oon aika kova vissiinki;D

nii ja psn;nispekt
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Päivitetty omaa hakemusta joka löytyy sivun 2 alkupäästä.
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Porsse

- 18-vuotta
- Luen foorumia päivittäin.
- IRCin käyttö selaimella.
- Kyl mä kaikkien kaa tuun toimee.
- NHL 12 1vs1 tilasto 3-0-0...
HUTissa online tilastot 504 - 54 - 7 ja parhaimmillaa top-32 kunnes lopetin. Tällä hetkellä 52 ja Hutin top-100 isoin takl/ottelu ka 16 :D
KFIN liigoissa tullu jonku verran aikasemmin pyörittyä.

Omasta mielestäni yksinkertainen sarja olisi parempi, koska 58 peliä paskalla joukkueella voi saada mielenkiinnon liigaa kohtaan laskemaan.
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Noin varmaan Ilveskin ajattelee joka kausi mutta mitä enemmän pelejä -> Sen selvempi on se ketä on sitten se kuuluisa "suomen paras" :)

Tuo on totta kyllä. Pelaajavaihdot suovat "huonollekkin" joukkueelle mahdollisuuden parantaa joukkueita. Lisäksi joukkuevaraus suo pelaajille mahdollisuuden valita itselle sopivan joukkueen. Toki olettaen ettei saa viimeistä varausvuoroa (jonka todennäköisyys 3,3% ;)).

Jokaisella joukkueella on kuitenkin muutamat tähtensä. Suomen paras pelaaja on kuitenkin pelillisten ansioiden lisäksi hyvä käymään kauppaa parantaakseen joukkuetta, mikäli se ei sellaisenaan sovi itselleen. Mikäs sen komeampaa kuin voittaa Suomen kovin turnaus NYIllä :)
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Mikäs näissä liigoissa on muuten yleinen käytäntö, jos EA päättää potkasta ulos palvelimilta kesken pelin? Tuli vaan mieleen, kun tuntuu olevan melko yleinen ongelma ainakin tässä tän vuoden versiossa.
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Mikäs näissä liigoissa on muuten yleinen käytäntö, jos EA päättää potkasta ulos palvelimilta kesken pelin? Tuli vaan mieleen, kun tuntuu olevan melko yleinen ongelma ainakin tässä tän vuoden versiossa.

Herrasmiessääntö; Tappiolla oleva poistuu niin pian kuin mahdollista pelin katkettua. Pelin ollessa tasan minun puolestani voi jäädä odottamaan niin pitkäksi aikaa kuin haluaa. Jos pelin katketessa pääsee PS valikkoon (niin kuin joskus) voi vaikka pistää kaverille viestiä, "lähe sä eka, olin johossa", jos ei tule vastausta yms. voi pistää valitusta tänne ja mielestäni tuollaisesta tulisi antaa jonkin sortin rangaistus / varoitus.
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Herrasmiessääntö; Tappiolla oleva poistuu niin pian kuin mahdollista pelin katkettua. Pelin ollessa tasan minun puolestani voi jäädä odottamaan niin pitkäksi aikaa kuin haluaa. Jos pelin katketessa pääsee PS valikkoon (niin kuin joskus) voi vaikka pistää kaverille viestiä, "lähe sä eka, olin johossa", jos ei tule vastausta yms. voi pistää valitusta tänne ja mielestäni tuollaisesta tulisi antaa jonkin sortin rangaistus / varoitus.

Aivan varmasti. En kyllä katso perseilyä tuommoisen osalta ollenkaan. Pelityyli on vapaa, mutta jos ruvetaan roikkumaan pelissä, vaikka oltiin tappiolla 0-5, niin kyllä on nopeasti kengän jälki perseessä.

Sama pätee muuhun käytökseen kuten ajanpeluuseen ja kesken pelin lähtemiseen yms. käytöksen on oltava kunnossa, vaikka majailisi sarjataulukon viimeisellä sijalla.
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Aivan varmasti. En kyllä katso perseilyä tuommoisen osalta ollenkaan. Pelityyli on vapaa, mutta jos ruvetaan roikkumaan pelissä, vaikka oltiin tappiolla 0-5, niin kyllä on nopeasti kengän jälki perseessä.

Sama pätee muuhun käytökseen kuten ajanpeluuseen ja kesken pelin lähtemiseen yms. käytöksen on oltava kunnossa, vaikka majailisi sarjataulukon viimeisellä sijalla.

Hyvä, että on tiukat rajat tän suhteen. Ja joo, lupaan, että en tule käyttäytymään edellä mainitsemillasi tavoilla.
 
Ylös Bottom