Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaahas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Top-4 vapaavalintainen sopii itselle, vai pitäiskö jotenkin vähän erotella noita sijoja. Sitten ois vielä joku panos, mestaruuden lisäksi toki. Mutta toikin käy.

Niin jos vaikka jotkut pytyt hankkii :D Kaikki toki riippuu kuinka moni on tähän valmis ja paljon saamme kolehtiin.

Säännöt:

1.2 Ottelujen aikana ei käytetä internetiä tai ladata mitään, jotta kaikki kaista olisi pelin käytettävissä. yhteyden manipuloinnin selvä yrittäminen tietää rangaistusta.
Nojoo.. Pelattiin Trikolorin kanssa ja kaks ekaa erää jäätävää lagaamista.. Veli kuulemma koneella.. Ei hyväksy mutual quittia (toki 2-0 joholla silloin). Vaikka nyt voitto lopulta tuli niin paska makuhan tollasesta jää..

Nojoo.. Pelattiin Trikolorin kanssa ja kaks ekaa erää jäätävää lagaamista.. Veli kuulemma koneella.. Ei hyväksy mutual quittia (toki 2-0 joholla silloin). Vaikka nyt voitto lopulta tuli niin paska makuhan tollasesta jää..

Törkeää. Eikö se tajua, että peliä voi jatkaakkin? Puhutteluun menee..

Alkaa olla nimittäin vikoja varoituksia.

Trikolorin kanssa tuossa pelailtiin johto mulle 5-2 minuutti ennen loppua, peliä ei merkata niin tuohan pelataan ilmeisesti samaan tilanteeseen ja aikaan ja siitä sitten loppuun?

Juu noin sen pitäisi mennä, että pelaatte samaan tilanteeseen ja pelaatte loppuun.

Onkohan tämä liigan ylläpitäjä ihan kypsä kaveri vielä? Voitan ottelun maalein 7-3, laukaukset minulle 28-24, hyökkäysalueaika minulle 9.36-6.34. Ja kaiken lisäksi "Jaahas" sai pelata 13.46min ylivoimaa, johon sisältyi mm. 5-3 ylivoimaa, mutta silti vein nuo kaikki muut tilastot. Noh, kaveri vielä käytti etukulmabugia hyväkseen ( onneksi sai vain 1 maalin tällä), ja sanoin kaverille asiasta, että miksi sitä pitää käyttää kun en minäkään käytä. Vastauksena: "pelaan kuin muutkin". En vieläkään älyä miksi sun piti viljellä tuota minua vastaan kun sitä en itse käytä.

Joka maalista löytyi myös vikaa hänen mielestään. Omasta mielestä ihan tavallisia mitä nähdään jokapäiväisessä lätkäpelissä: ranne, rankkari, rysty, one, ranne, one ja ohjaus.

Läpi pelin sain myös viestejä suuntaan (huomaa sarkasmi viesteissä): XDDDDDD, gg, ansaittu voitto, hyvä peli, hyvä oli, hienoja maaleja, ansaittu yms yms... ja mitä erikoisimpia syitä sataa vieläkin chattiin. Myönnetään, että pari maalia oli helpohkoja Pavelecille, mutta kyllä se otti niitä gamesavereitä siihen tahtiin, että se nyt oli se ja sama mikä niistä vedoista uppos. En vaan jaksa enään tätä samaa skeidaa, monelta muilta myös kuullut kun tää äijä ei osaa ikinä niellä tappioitaan vaikka ne on ansainnut.

Hoidan tän liigan vielä kunnialla loppuun, mutta sen jälkeen kun tää spede on jotain liigaa vetämässä niin meikä astuu takavasemmalle.

peace

Juu jätit kertomatta, että aloit itkemään minulle kun yksin maalilla ollessani, jossa oli myös one, tein etukulman. Olen kirjoittanut etusivulle säännöt, jotka pyysin lukemaan ja siellä lukee myös, että pelityyli on vapaa.

Jos alan saamaan itkuviestiä siinä vaiheessa, kun itse en ollut sinulle mitään laittanut, joita en ala erittelemään, on turha pyhistellä, että itse ei tehnyt mitään. Lisäsit vielä vettä myllyyn egoilemalla voitollasi, joista kaksi maalia meni pelaajien läpi (yksi pakin ja yksi maalivahdin), yhdestä sait RL, vaikka et ollut yksin läpi, yksi meni maalivahdin kainalosta RYSTYLLÄ kaukaa muutaman mainitakseni.

Jos et olisi ikinä minulle itkenyt, en olisi minäkään sinulle. Vaikka johdankin liigaa, on turha kuvitella, että saat vittuilla ilman että vastaan siihen. Kirjoittamattomia sääntöjä on, että voitolla ei egoilla, varsinkaan kun tappio on karvas. Puhumattakaan pelin aikana tulevista itkuviesteistä asiasta, josta ei ole edes oikeutta itkeä.

tein etukulman.
Okei, puran tän sun viestin vielä ihan yksityiskohtaisesti: Aloin itkemään? Sanoin, että pitääkö tehdä sitä etukulmabugia kun itse en käytä sitä?

Jos alan saamaan itkuviestiä siinä vaiheessa, kun itse en ollut sinulle mitään laittanut, joita en ala erittelemään, on turha pyhistellä, että itse ei tehnyt mitään.
Sieltähän niitä sarkastisia viestejä sateli jatkuvalla tulvalla!!

Lisäsit vielä vettä myllyyn egoilemalla voitollasi,
Kerro miten egoilin voitollani, tämän haluan itsekkin kuulla.
joista kaksi maalia meni pelaajien läpi (yksi pakin ja yksi maalivahdin)
Se mikä meni mielestäsi pakin läpi: et voinut olla myös itse näkemättä sitä, että ohjaamasi pelaaja on juuri nousemassa ylös jäästä kun syöttö osuu hänen kohdalla, joten tällöin kiekko mahtui menemään mailan alta kun pelaaja nosti myös mailaansa jo samalla kun oli nousemassa. Ja tuo toinen: selitin sen sinulle jo chatissa, ja liigassa mukana oleva 15v mokkena pelannut yrjoo komppasi myös minua, että sille ei molari aina voi mitään jos se pääsee livahtaan siitä patjan alta kun ampuu maanuoliaisen.

Samoja ongelmia sulla on ollut noissa aikasemmissa liigoissa, ja viimeksi saitkin tänne foorumille bannit kun aloit suoraansanoen vittuilemaan muille yms. Joten koita nyt kestää, tämä on vain videopeli, ja... OPETTELE NYT SAATANA HÄVIÄMÄÄN JO HYVÄ MIES, varsinkin sillon kun toinen oli sinua selvästi parempi pelissä ja hänelle voitto kuului ihan oikeutetusti.

^ Opettele itse päästämään maaleja. Jos teen yhden etukulman alkaa itkuviestiryöppy ja nimenomaan RYÖPPY, eikä "yksi kohtelias viesti". Ja luonnollisesti kun laitan takaisin pelin loputtua onkin syy minun :D. Jumalauta lue säännöt, joissa lukee että pelityyli on VAPAA eli toisinsanoen rikoit jo sääntöjä kun aloit itkemään minulle PELITYYLISTÄNI. Sinulla ei ole minkäänasteista oikeutta alkaa valittamaan kun teen etukulmamaalin. Jos itket minulle, voit lyödä vetoa että takaisin tulee varsinkin kun tämä ei ollut yksi viesti vaan lukuisia viestejä. Voit poistua liigasta ole hyvä mikäli pelityyli on sinulle ongelma ja niistä valittaminen on tämän tyylistä. Voin sanoa, että seuraavasta pelityyli valituksesta saat monoa täältä. Säännöissä asia on yksiselitteinen.

Ja kyllä tämä on videopeli. Siksi en ymmärrä miksi alat itkemään liigan TJ:lle vittuillen kun tämä on sääntöihin kirjoittanut asiasta. Jos itse annat minulle 2v0 se ei ole TODELLAKAAN minun syyni vaan voit katsoa omaa puolustusta siinä vaiheessa.

Ja muut puolen vuoden takaiset kirjoitukset eivät kuulu palstalle tai tähän liigaan millään osin. Olen valmistellut ja tehnyt tätä liigaa 2-3kk, joten et ole millään tavoin arvollinen valittamaan, sillä tämän liigan eteen on tehty kymmeniä tunteja MUILLE. Luuleko joku, että saan kiksejä tästä jatkuvasta vittuilusta, josta tämäkin juontaa.

Vituttaa lähinnä, että uhraan kymmeniä tunteja OMAA VAPAA-AIKAA tähän ja kiitoksena saan aina epäkiitollista vittuilua ja mustamaalausta kun ei olla tyytyväisiä. Tähänkin liigaan olen saanut jatkuvasti viestejä, jossa kiukutellaan kuinka paska järjestäjä olen kun en valinnut tätä liigaan tai sitten itketään kuinka tuo on paska ja itse niin hyvä. En vaadi tästä palkkiota ja järjestän muille liigaa, ja olen yleensä hyväksynyt kaiken paskan mitä saan. Nyt on saatu tästä liigasta jo kymmeniä epäkiitollisia viestejä ja yleistä vittuilua ja viimeisimpänä valitusta pelityylistä JONKA KIRJASIN SÄÄNTÖIHIN TÄMÄN VUOKSI. Silti tämä ei riitä vaan saan vittuilua kesken pelin ja tämän jälkeen kun kasetti hajoaa ja laitan takaisin, aletaan mustamaalaamaan foorumilla.

Alkaa vitttu tämä liigan pyörittäminenkin vähitellen riittämään kun kiitos kaikesta on se, että olen kusipää kun en tehnyt/ tein sitä. Vitttu sama mitä teen, aina teen väärin. Raimo41 on hyvä ja alkaa itse väsäämään liigaa muille ja katsotaan kuinka kauan itse jaksat tätä paskaa, jota joudun sietämään päivittäin, vaikka tarkoitusperänä on luoda kaikille MUKAVA LIIGA.

Hauskinta on, että kuin teille on luotu puitteet. Pyydän teitä vain pelaamaan ja lukemaan säännöt, ja sääntöjen lukeminenkin ETUSIVULTA on liikaa. En voi jumalauta kaikki taluttaa käsistä lukemaan sääntöjä ja noudattamaan niitä, jotka olen teille kirjoittanut. Kädestä pitäen olen hankkinut tänne useita kovia pelaajia ja muutenkin tehnyt kaiken. Silti tämä TJnä oleminen vaatii, että pitää paasata osaa, kun ei mikään muuten onnistu.

Meni kyllä taas tämä maku pyörittämisestä, kun liigaa pelattu 2 päivää ja olen jo tässä vaiheessa saanut sekä yksityistä vittuilua ja julkista vittuilua enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Kiitos.

Voe hyvää päivää, ihmiset. Aina jotain naputtamista jollain siihen ja tähän suuntaan ja se sano sitä ja toi sano tätä jne jne. Sen vaan sanon että aina tarvitaan kaksi että tällästä kärhämää syntyy.

Itsekin eilen pelasin karmeassa darrassa (ja hedarissa) ja pelitkään ei oikein irronnu siitä tai toisesta syystä vaan takkiin tuli monissa niissäkin missä hallittiin peliä jne jne... Ja kaverit teki nyt sitten millasta etukulma- tai takakulmaveiviä niin missään vaiheessa ei kaikesta huolimatta tullu mieleen alkaa valittamaan tai vaikka jostain tuleekin joskus kuittia (ei näissä peleissä oo juuri nyt pahemmin tullu, mutta toisissa liigoissa kyllä) niin eiku vaan iloinen kommentti vastaan ja perään pari hymiötä.

Jos nyt jotain "kehittävää" haluais tähän sanoa niin...

- Pelaajat, lukekaa säännöt ja ymmärtäkää ne. Suostumalla pelaamaan liigaa hyväksytte ehdot. Ei tarvitse pelata jos tähän ei kykene.

- TJ, noissa hommissa on vaan niin että AINA tulee paskaa niskaan. Se on sama kuin vaikka SM-Liigan tuomareiden hommissa -> aina joku kritisoi, mutta sen on vain yksinkertaisesti oltava niin että on pakko olla sen yläpuolella (eli ei lähdetä siihen mukaan oli mitä oli). Muuten ei vaan hommat toimi.

Mun mielestä tähän ei pitäis olla kenelläkään enää mitään lisättävää ja toivottavasti tätä ei tarvitse katsella sivutolkulla koska kaikesta huolimatta on ollut ihan mahtavaa pelata näitä matseja oikeasti mahtavia pelaajia vastaan.

Että mitäs sanoisitte kaikki jos vaan pelattais?

- TJ, noissa hommissa on vaan niin että AINA tulee paskaa niskaan. Se on sama kuin vaikka SM-Liigan tuomareiden hommissa -> aina joku kritisoi, mutta sen on vain yksinkertaisesti oltava niin että on pakko olla sen yläpuolella (eli ei lähdetä siihen mukaan oli mitä oli). Muuten ei vaan hommat toimi.
Että mitäs sanoisitte kaikki jos vaan pelattais?

Tänään nyt vaan oli liigassa paskat tuomarit. Niiden kans oli elettävä ja niistä huolimatta pelit jatkuu huomenna :p

ja jottei kukaa itkis offtopicista, erittäin hyvää tekstiä baritonilta. kaikki ku ois yhta asiallisia kavereita, liigaa vois olla oikeesti hauska pelaakki joskus

1.4 Pelaajavaihtoja liigassa pidetään tarkoin silmällä. Jokainen pelaajavaihto ilmoitetaan foorumille ja epärehellisistä kaupoista seuraa rangaistus. Mikäli joku pelaajista epäilee epärehellisyyttä, ilmoittaa siitä minulle.

Kai filast saa nostaa äijii kokoonpanoo

Uskomaton taideteos tuo Marellin pelaajanvaihto -viesti :D

Tänään varmaankin illan puolella ilmestyy Tampa peleille. Myös hyviä vaihtoehdotuksia kuunnellaan.

PS. en ole kiinnostunut kaksikosta Sharp & Seabrook ;)

Pitäidiköhän jaketin ja Calgaryn tilalle nostaa joku. Liittymisaika meni umpeen 5h sitten vai pitäisikö odotella. Äijä oli kuitenkin varaamassa joukkuettakin?

Jaketti jos olet kuulolla, ota yhteyttä.

PELAAJAVAIHTO TIEDOTTEET:

Turnaus alkoi eilen iltapäivällä ja tämän ja sen ajankohdan välillä tehdyt vaihdot saavat lisäaikaa, sillä en tehnyt ketjua "välittömästi". Kaikkien vaihtojen on oltava AJAN TASALLA TIISTAIHIN MENNESSÄ, tai siitä voi seurata rangaistus, mukaanlukien liigasta erottaminen. Olkaa tarkkana!

Seuraavilla pelaajilla ei ole edes omaa viestiä pelaajavaihtotopicissa (ellen ole aivan ristiin katsonut)..:

J T S
jaketti
Mr.
Vilbertto
Bahraini
Peteq

Muuten NHL 12 voidaan olla onlinessa, mutta sitten ei huomata tällaista, vaikka nimenomaan yritin laittaa kissankokoisilla kirjaimilla.

Jos nyt osa porukasta ryhdistäytyisi ja ottaisi oppia, vaikka baritonista. Ei se kuitenkaan noin helvetin hankalaa voi olla tehdä 3 minuuttia sitä viestiä.

Ja minua ei todellakaan kiinnosta aiotteko edes vaihdella. Tämä on tapa valvoa perseilyä ja sääntöjen rikkomista. Eli nyt tekemään, ettei joudu pikkujutusta sanktioita antamaan.

Peli Trikoloria vastaan, peli alku heti alusta asti tökkimään ja sanoin tästä vastapuolelle. Replynä tuli lyhyt ja ytimekäs "sori veli koneel". Näillä jäätymisilllä heti 2-0 tappiolle, minkä jälkeen tökkimiset hieman parani, mutta ajoittain tulivat takasin. Lopulta tuli väännettyä rankkarivoitto tuosta eli ei pistemenetyksiä, mutta ei tuota peliä nautinnolla pelannu.

Peli Trikoloria vastaan, peli alku heti alusta asti tökkimään ja sanoin tästä vastapuolelle. Replynä tuli lyhyt ja ytimekäs "sori veli koneel". Näillä jäätymisilllä heti 2-0 tappiolle, minkä jälkeen tökkimiset hieman parani, mutta ajoittain tulivat takasin. Lopulta tuli väännettyä rankkarivoitto tuosta eli ei pistemenetyksiä, mutta ei tuota nautinnolla pelannu.

Sama homma, peli vaan jäätyi sitten ekaan erään. Lähetin pelin alussa jo, että yhteinen lopetus kiitos. Vastaus tulikin 10minuutin päästä: "sori halusin voittaa pelin.

edit.

Yleiset säännöt:

1.2 Ottelujen aikana ei käytetä internetiä tai ladata mitään, jotta kaikki kaista olisi pelin käytettävissä. yhteyden manipuloinnin selvä yrittäminen tietää rangaistusta.

Kaveri siis tietää että pelit eivät toimi kunnolla, mutta silti pelaa.
Jokainen vetäköön tästä oman johtopäätöksensä...

Sama homma, peli vaan jäätyi sitten ekaan erään. Lähetin pelin alussa jo, että yhteinen lopetus kiitos. Vastaus tulikin 10minuutin päästä: "sori halusin voittaa pelin.

edit.

Yleiset säännöt:

Kaveri siis tietää että pelit eivät toimi kunnolla, mutta silti pelaa.
Jokainen vetäköön tästä oman johtopäätöksensä...
Sama sankari poistunu liigasta.

Ylös Bottom