Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga
^ Opettele itse päästämään maaleja. Jos teen yhden etukulman alkaa itkuviestiryöppy ja nimenomaan RYÖPPY, eikä "yksi kohtelias viesti". Ja luonnollisesti kun laitan takaisin pelin loputtua onkin syy minun

. Jumalauta lue säännöt, joissa lukee että pelityyli on VAPAA eli toisinsanoen rikoit jo sääntöjä kun aloit itkemään minulle PELITYYLISTÄNI. Sinulla ei ole minkäänasteista oikeutta alkaa valittamaan kun teen etukulmamaalin. Jos itket minulle, voit lyödä vetoa että takaisin tulee varsinkin kun tämä ei ollut yksi viesti vaan lukuisia viestejä. Voit poistua liigasta ole hyvä mikäli pelityyli on sinulle ongelma ja niistä valittaminen on tämän tyylistä. Voin sanoa, että seuraavasta pelityyli valituksesta saat monoa täältä. Säännöissä asia on yksiselitteinen.
Ja kyllä tämä on videopeli. Siksi en ymmärrä miksi alat itkemään liigan TJ:lle vittuillen kun tämä on sääntöihin kirjoittanut asiasta. Jos itse annat minulle 2v0 se ei ole TODELLAKAAN minun syyni vaan voit katsoa omaa puolustusta siinä vaiheessa.
Ja muut puolen vuoden takaiset kirjoitukset eivät kuulu palstalle tai tähän liigaan millään osin. Olen valmistellut ja tehnyt tätä liigaa 2-3kk, joten et ole millään tavoin arvollinen valittamaan, sillä tämän liigan eteen on tehty kymmeniä tunteja MUILLE. Luuleko joku, että saan kiksejä tästä jatkuvasta vittuilusta, josta tämäkin juontaa.
Vituttaa lähinnä, että uhraan kymmeniä tunteja OMAA VAPAA-AIKAA tähän ja kiitoksena saan aina epäkiitollista vittuilua ja mustamaalausta kun ei olla tyytyväisiä. Tähänkin liigaan olen saanut jatkuvasti viestejä, jossa kiukutellaan kuinka paska järjestäjä olen kun en valinnut tätä liigaan tai sitten itketään kuinka tuo on paska ja itse niin hyvä. En vaadi tästä palkkiota ja järjestän muille liigaa, ja olen yleensä hyväksynyt kaiken paskan mitä saan. Nyt on saatu tästä liigasta jo kymmeniä epäkiitollisia viestejä ja yleistä vittuilua ja viimeisimpänä valitusta pelityylistä JONKA KIRJASIN SÄÄNTÖIHIN TÄMÄN VUOKSI. Silti tämä ei riitä vaan saan vittuilua kesken pelin ja tämän jälkeen kun kasetti hajoaa ja laitan takaisin, aletaan mustamaalaamaan foorumilla.
Alkaa vitttu tämä liigan pyörittäminenkin vähitellen riittämään kun kiitos kaikesta on se, että olen kusipää kun en tehnyt/ tein sitä. Vitttu sama mitä teen, aina teen väärin. Raimo41 on hyvä ja alkaa itse väsäämään liigaa muille ja katsotaan kuinka kauan itse jaksat tätä paskaa, jota joudun sietämään päivittäin, vaikka tarkoitusperänä on luoda kaikille MUKAVA LIIGA.
Hauskinta on, että kuin teille on luotu puitteet. Pyydän teitä vain pelaamaan ja lukemaan säännöt, ja sääntöjen lukeminenkin ETUSIVULTA on liikaa. En voi jumalauta kaikki taluttaa käsistä lukemaan sääntöjä ja noudattamaan niitä, jotka olen teille kirjoittanut. Kädestä pitäen olen hankkinut tänne useita kovia pelaajia ja muutenkin tehnyt kaiken. Silti tämä TJnä oleminen vaatii, että pitää paasata osaa, kun ei mikään muuten onnistu.
Meni kyllä taas tämä maku pyörittämisestä, kun liigaa pelattu 2 päivää ja olen jo tässä vaiheessa saanut sekä yksityistä vittuilua ja julkista vittuilua enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Kiitos.