Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Eli selvennykseksi vielä, että herra Trikolori (vai mikä miehen nimi nyt olikaan) ei ole itse lähteny liigasta pois mitään sanomatta..

Vaan hänet on Potkittu pois, aiemmin tapahtuneiden asioiden johdosta..


"Play hard but play by the rules"
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Edmonton lähtee nyt pienelle reissulle elikkä poissa ollaan ainakin huomenna ja ylihuomisen aikataulu ei ihan varma mutta viimeistään perjantaina hyvin latautuneena paikalla. :D
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Toronto mahdollisesti tänään myöhäisillassa haastettavissa, mutta sitten pääsiäisen aikaan TO-MA reissua ynnä muuta pukkaa että ei varmaan juurikaan näy linjoilla. Tradeja voi kuitenkin ehdottaa milloin vaan...
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Deaner lähtee pääsiäisen viettoo rakkaan itänaapurin miljoonakaupunkiin..

Takaisin tullaan maanantaina, mutta todennäköisesti ollaan vielä sen verran vodkan höyryissä, että peleille ei ole asiaa..


Vaihtoehdotuksia voi privaan heitellä niin lueskelen niitä viikon aikana..

Muistutetaan nyt vielä, että kaupan ovat ainakin:

Richards kh 88
Dubinsky kh 84
Sotaratsu Sharp vl 88

+ paljon muita, et ei muuta kuin katsomaan "pelaajavaihto"-topicista..


btw.. Huomannu et toi ircin käyttö suhteellisen vähäistä, kun se meidän sama 3-5hengen poppoo sielä päivästä toiseen pyörittelee samoja ukkoja.. Toki kivaahan se on p*skaakin jauhaa , mutta ois mukava jos sinne vähän saatais lisää jengiä.. =)
Helpompi tiedustella vaihdoista kuin lähetellä täälä yv:tä ja sitten jumpata asiaa viikon verran..


Mut ei muuta kuin hyvät pääsiäiset teille kaikille jäljelle olevilla pelaajille, joilla kasetti vielä kestää tämän liigan ja änärin pelaamista :)
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Sitä mukaa kun porukkaa luovuttaa/perseilee niin mulla hupenee ne vähäisetkin pisteet eli 6p tainnu mennä sinne jo. Pitäiskö munkin luovuttaa? Mut hei oikeesti, mikä siinä on niin vaikeeta... Ottaa häviöt kuin mies ja jos on viimeinen niin sitten on. Jonkunhan se viimeinenkin pitää olla. Ei varmaan tullu kellekään yllätyksenä että liiga on täynnä kovia pelimiehiä.

PS! Poistuneiden pelaajien ja syystä ja toisesta järkyttävän alkukauden jälkeen voi olla hyvinkin mahdollista että se jumbo olen minä, mut ei auta itkeä. :D Useita hyvinkin tasaisia matseja ollut taas mutta välillä tuo maalinteko on vaan niiin vaikeeta. Viimeisistä matseista puristetaan sit kaikki irti! Game on.

Nii ja onneksi Pelikaaneilla menee hyvin. Turkooosi!!!
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

TORONTO ASKISSA! Vielä pelaamatta: Youngi, Gendlik, Hitmaan420, Porsse, Vilbertto, Pairi, J_T_S_81 ja wekinho. Joku näistä peleille??
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Lainaus Jaahaksen aloitusviestistä pelaajavaihtotopicista:

"Jokainen liigaan osallistuva OTTAA VAIN YHDEN VIESTIN, jota ainoastaan muokataan. Kahta viestiä ei sallita keltään tässä ketjussa."

Ei toteudu nyt tämä tuolla tän liigan pelaajavaihtotopicissa :(, vaikka on SELVÄT OHJEET. Jokainen tehköön johtopäätöksen siitä, keitä tarkoitetaan. LUKEKAA NYT NIITÄ OHJEITA kun Jaahas niitä vaivalla väsännyt.
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Siirretään tänne..


Jaahas pyysi ilmoittamaan, että on tehnyt seuraavat vaihdot:

Antropov 85 - Karlsson 86
.
..
...

Karlsson 86, Stapleton 77 - Hensky 84, Horcoff 84



Chicago myös teki tänään yhteensä 10 vaihtoa, jonka seurauksena Michiganiin liittyivät muun muassa Sedin 91, Yandle 84 sekä nopeat Gerbe 82, Boedker 80 ja Huselius 84..

Lisäksi kolmosketju sai uutta ilmettä Umbergerin ja Brassardin muodossa..


Joukkue alkaa nyt olemaan valmis ja pelit voi alkaa..


 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Sattui äsken mielenkiintoinen tilanne Naikou88 vastaan. Peli oli 3 erän puolivälissä 2-0 mulle ja yhtäkkiä ku aloin vaihtaan kenttää niin 4 mun miestä jää seisoon vaihtoaition eteen. Koitin vaihtaa monta kertaa kenttää ja syöttää niille niin mitään ei tapahdu. Naikou pääsi jauhaan 5min 5 vs 1 kunnes teki maalin. En päässy missään vaiheessa veskalla kiekkoon et oisin sulkenu tai muutakaan et ois saanu pelikatkon. Maalin jälkeen peli jatkui normaalisti. Naikou nousi vielä 2-2 ja peli meni jatkoajalle. Siellä Naikou otti lopussa veskan pois ja tein tyhjiin voittomaalin.
Jatkossa vois varmaan jos tällainen tilanne tulee niin hyökkäävä pelaaja esim laukoa kiekon katsomoon tai jotain muuta ku pää märkänä koittaa maalia. Vai olenko ihan hukassa? :D
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Sattui äsken mielenkiintoinen tilanne Naikou88 vastaan. Peli oli 3 erän puolivälissä 2-0 mulle ja yhtäkkiä ku aloin vaihtaan kenttää niin 4 mun miestä jää seisoon vaihtoaition eteen. Koitin vaihtaa monta kertaa kenttää ja syöttää niille niin mitään ei tapahdu. Naikou pääsi jauhaan 5min 5 vs 1 kunnes teki maalin. En päässy missään vaiheessa veskalla kiekkoon et oisin sulkenu tai muutakaan et ois saanu pelikatkon. Maalin jälkeen peli jatkui normaalisti. Naikou nousi vielä 2-2 ja peli meni jatkoajalle. Siellä Naikou otti lopussa veskan pois ja tein tyhjiin voittomaalin.
Jatkossa vois varmaan jos tällainen tilanne tulee niin hyökkäävä pelaaja esim laukoa kiekon katsomoon tai jotain muuta ku pää märkänä koittaa maalia. Vai olenko ihan hukassa? :D

Joo oli aikas eriskummallinen tilanne :D oli itekki niin hämilläni että en tajunnu tehä katkoo. Ei siinä nyt ihan tainnu 5 min mennä mutta yhtä kaikki :) Itse pähkäilin jatkoajalla että mitäs tämmöses tilantees sitte tekis ja otin sitte veskarin pois ja agduri sai tehä maalin ja sai ne 2p vaikka olisin voinu saa pelin tasoihin ilman tuota häiriöö EHKÄ.. Ite samaa mieltä agdurin kanssa siitä et jatkos vois tehä pelikatkon jos tuollane tilanne sattuu tuleen vastaan.
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Omalta osalta tavoite jo melkein suoritettu vaikka onkin vielä pelejä jäljellä. Olen meinaan onnistunut kaatamaan ainakin omissa silmissä kaksi änärin kovinta pelaajaa eli genlikin ja youngbloodin. :D Toisaalta youngin osalta meni arvostus lähes kokonaan, kun pelin jälkeen tuli rageviestiä etukulman yrittämisestä. Enpä olisi uskonut.
Numerotkin kaiken lisäksi sen verran selvät. Enkä tehnyt muistaakseni yhtäkään etukulmamaalia? Yritin toki, mutta maalit tuli muilla tavoin.

Tästähän on täällä jo tapeltu ja sehän on ihan sallituksi luokiteltu. Etusivullahan mainitaan, että pelityyli on vapaa. Tietenkin tuollaiset edellisessä viestissä mainitut tilanteet voidaan hoitaa herrasmies-tyylillä mun puolesta. Pelityylistä ei kuitenkaan pitäisi mielestäni valittaa. Sehän pitäisi olla helppoa puolustaa pois kun näkee toisen sitä yrittävän toistuvasti. :)
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Omalta osalta tavoite jo melkein suoritettu vaikka onkin vielä pelejä jäljellä. Olen meinaan onnistunut kaatamaan ainakin omissa silmissä kaksi änärin kovinta pelaajaa eli genlikin ja youngbloodin. :D Toisaalta youngin osalta meni arvostus lähes kokonaan, kun pelin jälkeen tuli rageviestiä etukulman yrittämisestä. Enpä olisi uskonut.
Numerotkin kaiken lisäksi sen verran selvät. Enkä tehnyt muistaakseni yhtäkään etukulmamaalia? Yritin toki, mutta maalit tuli muilla tavoin.

Tästähän on täällä jo tapeltu ja sehän on ihan sallituksi luokiteltu. Etusivullahan mainitaan, että pelityyli on vapaa. Tietenkin tuollaiset edellisessä viestissä mainitut tilanteet voidaan hoitaa herrasmies-tyylillä mun puolesta. Pelityylistä ei kuitenkaan pitäisi mielestäni valittaa. Sehän pitäisi olla helppoa puolustaa pois kun näkee toisen sitä yrittävän toistuvasti. :)

Heh, mähän sanoin et saat pelata miten haluat =)

Ja et saanu tehtyä joo etukulma maalia ku ne pystyy pelaan pois, totesin vaan sun etukulmayrityksistä et "come on man"

Samaa arvostus juttua voisin susta väittää tänne, mut ei oo tarpeen.. et ihan rauha maassa vaan.. Ei heti tarvi tulla tänne poraamaan asiasta, eli mun puolesta case closed..

Aina parempi voittaa ei siinä mtn..


Jooh mut poffeihin itel pitkä matka kun kärkimiehille ei olis varaa antaa Yhtään yhteydessä eteen, mutta kyllä sinne jotenkin tie taistellaan, periksi ei anneta :)
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Olen pahoillani, mutta meikäläinen joutuu jättämään leikin kesken. Ei riitä nykyään enään millään aika tuohon liigan pelailuun muun elämän ohella ja on jotenkin kadonnut peli-ilo koko NHL 12:sta itsellä. Sori nyt viä kun tällain kesken kaiken lähdin, ei oo ollut tapana yleensä tämmönen. peace
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Jaahas pyysi vähän ilmoittamaan, että ne keillä on pelejä "vähän" pelattuna niin kiristäis vähän tahtia et saatais runkosarja pakettiin..

Tarkoitus ei ole pelata kesään asti vaikka aikataulua ei olekaan määritetty..

MatrimC_ 15 pelattuna
jaketti88 13
wekinho 16
Pair4You 16
akseli90 11

Sit loput onkin pelannu jo pyöreesti sen 18-25 matsia..


Eli vähän äijät töppöstä tai oikeestaan luistinta toisen eteen..
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Kyllähän noita pelejä oli jo pelattuna useempi, mutta ku näitä heikkoja lenkkejä tipahtelee pois nii samoin tippuu pelattujen pelien määräki. Samaa muuten voi sanoa niistä harvoista voitoistakin, kun 33% voitoista hävisi ku pieru saharaan :(
 
Ylös Bottom