Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12-verkkoliiga #1 *Keskeytetty EA:n bugin takia!*

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osmose
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Semmonen tyyppi kun kumpu_20 on liigassa pelailemassa vaikka ei oo ilmottautunu. Tunnusti ite meidän matsin jälkeen ja epäili että lentää varmaan aika pian pellolle

Mistä näitä sankareita oikein löytyy jotka fiksuina tuumii että "tuolla on liiga, kirjaudunpa sinne ohi jonon" :confused:. Mitäköhän tälläiset kaverit luulee kostuvansa näistä tempauksista? Eiköhän tuo ole AIKA ITSESTÄÄN SELVÄÄ että potkut tulee heti kun tämä tempaus huomataan :mad:. No tämä ongelma jo "ulkoistettu" kiitos TJ:n mutta ei voi kuin ihmetellä millaisia umpiluukalloja täältä maapallolta löytyy.

Dallas aloitti kauden mukavassa myötätuulessa nappaamalla 5 voittoa 5 pelistä. Hyviä matseja oli kaikki (NJ 5-7, DET 3-0 MON 2-0, PHI 2-4, LA 6-1 ) , vaikka Julberon Devilsiä vastaan pelattu eka matsi oli Starsin puolustukselta aivan sieltä ja syvältä :D. Tuntui kuin ei olis ikinä pelannutkaan tätä peliä, mutta vastustajan veskat ja ajoittain vuotanut puolustus takasivat voiton kuitenkin Teksasin pojille. Erityiskiitos vielä lisäksi tutka44:lle & phillylle erittäin hyvästä hokimatsista joka ratkesi vasta vikalla kympillä, kyllä muuten kämmenet hikos :D.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Buffalo aloitti kanssa liigan alkuun mukavan voitokkaasti, mutta vikat pelit eivät menneetkään ihan suunnitelmien mukaan. Lopputuloksena 4 voittoa ja 3 tappiota. Vancouveria vastaan sai kyllä unelma-alun ja Luongo tuntui päästävän kaikki, peli päättyi 11-0.

Mutta jos jotain kiinnostaa vaihtaa pelureita Buffalon kanssa niin voi tänne ilmoitella.

Ykköskenttä ei ole vaihdossa eli: Roy, Vanek, Poiminville eikä lisäksi maalivahti Miller.

Yksi vaihto tuli jo tehtyä siis eli kakkosmoket vaihtuivat Edmontonin kanssa. Edmonton laittoi tämän moken heti meidän välisen peliin ja ihan hyvin torjui, tappio valitettavasti tuli. :D
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Rangers hyppää boksiin tänään jossain vaiheessa iltapäivällä ja "korkkaa" oman kautensa. Toivottavasti sais nyt edes kohtuu hyvän startin tähän kauteen, eikä kausi ole ohi jo ensimmäisen 10 pelin jälkeen... :cool:
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Mites tutka44 kans tehdään herra ei pysty mua vastaan pelata ainakaan vieraissa..
Pleijjareissa sit mukava hyöty kyseisel kaveril jos joutuisin kaikki pelaa vieraissa..

Tutka44selle ohjeita..
http://www.konsolifin.net/bbs/ps3-verkkoasiat/98094-nhl12-verkko-ongelmat.html
Sonera KotiTV (IPTV) - Sivu 56 - MuroBBS - Plaza

Onkohan kyseinen ongelma ollut muita vastaan? Eli onko kukaan pelannut tutkaa vastaan kotimatsia? Minun puolesta ei ole ongelmaa, jos tuota ongelmaa ei esiinny jokaista vastustajaa vastaan. Todennäköisyys kuitenkin sille että pleijaripariksi sattuisi joku tietty vastustaja ei ole kovin suuri.

Tietenkin jos tutka ei voi vieraspelejä pelata ollenkaan, pitää asiaa miettiä uudelleen.

Muut pelaajat saavat tietenkin antaa mielipiteitä asiaan.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Mullakin oli eilen pari pelaaja kauppaa. Calgaryltä tuli Iginla ja Jokinen. LA:n miehiä en muista ketä meni mutta jos Calgaryn GM viitsii ne ilmoittaa tänne
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Mulla tulee pieni huili liigaan kun tulee reissuun lähtö huomenna klo 4.30. Perjantaina olen taas maisemissa
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Onkohan kyseinen ongelma ollut muita vastaan? Eli onko kukaan pelannut tutkaa vastaan kotimatsia? Minun puolesta ei ole ongelmaa, jos tuota ongelmaa ei esiinny jokaista vastustajaa vastaan. Todennäköisyys kuitenkin sille että pleijaripariksi sattuisi joku tietty vastustaja ei ole kovin suuri.

Tietenkin jos tutka ei voi vieraspelejä pelata ollenkaan, pitää asiaa miettiä uudelleen.

Muut pelaajat saavat tietenkin antaa mielipiteitä asiaan.

No oma mielipide tuohon on se, että tosiaan JOS ei toimi ketään vastaan vieraspelit niin se on kyllä iso ongelma. Perusteluna se, että jos nyt esim. itse olen runkosarjan 4 ja tutka sijalla 13 niin kyllähän se kyrsii kun poffien kotietu ryöstetään totaalisesti joka kuitenkin hyvin pelaamalla ansaittu. Itse pelasin vieraspelin tutkan kanssa eilen ja toivon että kaveri saa yhteydet kuntoon tai että ongelmaa ei ilmene kuin joidenkin kanssa. Me ei tosin edes kokeiltu toisin päin kun tutka haastoi ensin. Pahaa vaan pelkään että ongelmia tulee jatkossakin kun tuo ongelma ei ole ensimmäinen laatuaan (=tällä foorumilla ollut montakin joilla vaan asetukset on perseellään)... Mutta tämä siis vaan mun mielipide.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Laitoin pekonit pannulle porisemaan ja sämpylät uuniin, että sen jälkeen täältä voi helpot pisteet napsia.. eli noin klo. 13.30 linjoilla nii voi tulla pelailemaan :)

ps. 3 matsia 3 tappiota.. nyt tiedän miltä selänteestä tuntuu hävitä :P
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Laitoin pekonit pannulle porisemaan ja sämpylät uuniin, että sen jälkeen täältä voi helpot pisteet napsia.. eli noin klo. 13.30 linjoilla nii voi tulla pelailemaan :)

ps. 3 matsia 3 tappiota.. nyt tiedän miltä selänteestä tuntuu hävitä :P

Dallas olis jo linjoilla kytiksellä:D, otetaan matsi kun tulet!?
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Tämä treidi sovittu ja toteutuu tässä iltapäivän aikana:

Sheldon Souray 83 (DAL) <--> Jay Bouwmeester 84 (CAL)
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Rangersin treidilista: Dubinsky 84, Wolski (muistaakseni) 84, Richards 88. Tietty muitakin nimettömämpiä voi ehdotella, mutta Gabo ja Callahan ei ole kaupan.
 
Ylös Bottom