levakaaryle
New Member
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1 *PLAYOFFit käynnissä!*
playoffien eka kierros pelattu
playoffien eka kierros pelattu
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pelattiin mr matikan kanssa pelijarit alta pois tänään, mutta jostain syystä ea ei halua mua jatkoon ja ei anna kolmatta voittoa tonne taulukkoon. Voitin viimesen 3-2 mutta se on kokonaan pyyhitty pois kaikista muisteista. Sitte koitettiin 1m jälkeen niin et tangetti keskeyttää eikä toiminu sekään ja 2m jälkeen toistamiseen, siitäkään ei tullu merkintää...wat a rigged fak this ea is
Ei V***U!!!
Ei prkl ku vaivalla kootut joukkeet hajoaa täysin.. Meni kyllä nyt niin kiinnostus näistä pleijareista..
Mää en halua niitä saatanan rähmäkäpäliä takas joukkueeseeni, joista kerran jo pääsin eroon.. Tää minnesota on normi rosterilla niin huono.. Kuningas Henkke vaihtuu takas Bäckströmiin.. Hall, Horcoff.. Takas latendresseen yms.. Huoh..
määkää en halua palata takasin normaaliin stl rosteriiin, pisti niin vihaksi alussa se taapertaminen vaikkaki itse tiimistä pidänkin;D
ennemmin simuloidaan se viimenenki peli ja jos ea näin tahtoo ettei meiti oo jatkossa niin en pidä pahakseni sitä et sinikositangetti menee jatkoon ja kaikki saavat pelata "omilla" joukkueilla.
Voin yrittää huomenna vielä sitä simulointia. Ilmoitan heti jos onnistuu, tosiaan se simulointi veti pelin jumiin yli 10 kertaa kun aiemmin yritin.
Ite oon ainaki valmis pelaamaan loppuun.. V*tuttaa totta kai, että kaikki män perseelleen, mutta kivahan liiga loppuun ois pelata.. Kuitenki kovia ukkoja jäljellä ja hyviä pelejä varmasti tulis..
Ja jos hupina pelataan loppuun ehdotan, että Miksa otetaan takas mukaan tai koitetaan vielä ezkanderin kanssa uudestaan. Nyt kun on hupipelit ni voi tälläsetkin hommat korjailla!
ite en ollu ku kolmisen kaveria vaihdellu rosterista eli periaattees ite voisin jatkaa. näyttää tosin sillä et enemmistö haluis lopetella ni eipä mun mielipiteellä sillon väliä
Äänien tilanne 3-1 keskeyttämisen puolesta... Miksa voi ottaa sen puolivälieräpaikan jos löytyy innostusta. Lopuilta "hiljaisilta" voisin myös mielipiteitä ottaa vastaan!
Tässä mielipiteitä kuunneltuani tulin siihen lopputulokseen että lyödään peli poikki tämän kauden osalta. Osa liigan huipuista vastustaa tuota joten en sitten tiedä olisiko se mestaruus sitten "oikeutettu" ja tuntuisiko se mestaruus missään jos se on "halvalla" saatu.
Toivotaan että tuo 2.kausi menisi ongelmitta läpi.