Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12-verkkoliiga #1 *Keskeytetty EA:n bugin takia!*

Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Moiski vois tänään klo 22 jälkeen hakata kaikki kolme matsia pois jos herrat vastustajat on maisemissa. En muista ketä vastaan on pelaamatta mutta ehkä herrat tietää itse :D

Ainakin punt1la ja leva on pelaamatta mulla. Kolmas ei muistu mieleen. Joten nyt jätkät tänään illalla linjoille klo 22 jälkeen
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Enää ois punt1la jäljellä. Huomenna myöhäis illassa tai sunnuntaina jossain vaiheessa vois sohia tuon pois. Jos vaan punt1la joskus sattuu täälläkin foorumilla pyörimään ja lukemaan tätä ;)
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Itsellä enää naur1sta vastaan. Niin paljon olen kyllä koittanut huutaa täällä, että seuraavaksi naur1s saa ilmoitella itsestään.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Naur1s jättää liigan kesken. 9 paikkaa vapaana kaudelle 2.

Seuraavilta pelaajilta puuttuu pelejä: Moiski (1), JuLBeR000 (1), jamsku (1), stimperi (3), qolazor (1), punt1la98 (1). Ei olis enää monesta pelistä kiinni, yrittäkää nyt saada pelattua nuo 4 puuttuvaa matsia maanantaihin mennessä.

Moiski-punt1la98, stimperi-JuLBeR000, stimperi-jamsku, stimperi-qolazor.

TJllä on jo vahva käsitys siitä, ketkä saavat lähdöt vielä tästä liigasta jos noita pelejä ei saada pelattua!
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

stimperi ilmoittele itsestäsi??
EI ole näkynyt sua oikeen plegen ääres..

Oon nyt 4 tuntii päivystämäs sivul..

Niin ilmoittele milloin pelattais? :)




Eipä stimperia hirveästi kiinnostanut tänään pelailla..
Kokeilin ehdottaa peliä. Tälläinen viesti tuli häneltä : "En tuu pelaa."


Voisiko kyseisen jannun kickkailla poies kun ei ole aikomustakaan pelata loppuja pelejä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Pelit pelattu ja jumboksi jääty. Täytyy katsoa että riittääkö vielä aikaa tälle liigalle kun on muutto 500 kilsaa etelään ens kuussa :(
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

stimperi ilmoittele itsestäsi??
EI ole näkynyt sua oikeen plegen ääres..

Oon nyt 4 tuntii päivystämäs sivul..

Niin ilmoittele milloin pelattais? :)




Eipä stimperia hirveästi kiinnostanut tänään pelailla..
Kokeilin ehdottaa peliä. Tälläinen viesti tuli häneltä : "En tuu pelaa."


Voisiko kyseisen jannun kickkailla poies kun ei ole aikomustakaan pelata loppuja pelejä?

Joo, oli aikomus erottaakin kyseinen pelaaja, kun ei ole minkäänlaista aktiivisuutta osoittanut.

Käyn tämän päivän aikana potkaisemassa hemmon pihalle jonka jälkeen voi aloittaa pleijarit!
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Pelit pelattu ja jumboksi jääty. Täytyy katsoa että riittääkö vielä aikaa tälle liigalle kun on muutto 500 kilsaa etelään ens kuussa :(

Hyvä, hienon loppukirin teit pelien pelaamisen osalta! Mielellään sinut pitäisin mukana ensi kaudellakin, ei näitä aktiivipelureita tunnu puissa kasvavan. ;)
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

PUDOTUSPELIT VOI ALOITTAA! Yritetään pitää noista aikatauluista kiinni niissäkin. Päivän-parin jousto on mahdollinen jos ei yksinkertaisesti pysty/ehdi pelaamaan ottelusarjaa ajallaan, mutta silloinkin infoa foorumille!
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Hyvä, hienon loppukirin teit pelien pelaamisen osalta! Mielellään sinut pitäisin mukana ensi kaudellakin, ei näitä aktiivipelureita tunnu puissa kasvavan. ;)

En tietenkään irtisanoudu tästä liigasta ainakaan vielä ja jatkan mukana, mutta jos tulee muuton takia hankaluuksia jatkaa niin infoilen sitten hyvissä ajoin
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1 *PLAYOFFit käynnissä!*

Mynde oon ainaki maanantaina joskus 12 aikaan linjoilla. Ilmoittele vaikka täällä tai pleikkarin puolella milloin pääset paikalle, niin yritän varata aikaa.
 
Ylös Bottom