Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12-verkkoliiga #1 *Keskeytetty EA:n bugin takia!*

Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Tänään taas moiski roikkuu linjoilla klo 21 jälkeen. Eilenkin odottelin klo 22-22.30 ja kun ei näkyny peli miehiä niin löin vehkeet kiinni. Ilmoitelkaa aikoja täällä jotka on vielä pelaamatta minua vastaan niin osaa hieman kyttäillä pleikalla
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Samoin terotin, nispekt, vilberttocarlos ym. Kertokaa vähän aikoja milloin sopii tai vastatkaa edes pelikutsuihin ja kaveripyyntöihin.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Stimperi ja vilbertto tässä ois enää 5 päivää aikaa ja tuona aikana pääsen linjoille klo 23 jälkeen kun pääsen töistä kotiin asti ja joinain päivinä saatan päästä linjoille myös aamupäivällä, mutta ilmotelkaa nyt ihmeessä millon kävis (mielellää hyvissä ajoin) tänne niitä aikoja niin saatais pelit pelattua.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Stimperi terotin ja vilbertocarlos voisitte raahautua myöhäisiltaan pelailee tällä viikolla tai pelit jää pelattua..
Oon yrittänyt huudella peleille aikaisemmin,mutta turhaan.. :(

Kahden viikon aikana oon saanut pelailtua parit pelit poies liigaa..
Vaikka oon ollut joka päivä online.. :mad:
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Tutka44 poistettu liigasta.

Aktiivisuutta kaivattaisiin vielä lisää tai osalta jää pelejä pelaamatta. Terotin90 on seuraava lähtijä, perjantaina, jos ei ala pelejä kertyä/peliaikaehdotuksia tulemaan.

Maanantaina (runkosarjan päätöspäivä) alan poistamaan pelaajia pelimäärän mukaan, eli vähiten pelejä pelanneet lähtevät ensin, riippumatta sarjasijoituksesta.

Todella turhauttavaa järjestää näitä liigoja kun pitää aina olla erikseen patistelemassa peleille!
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Mihin aikaan huomenna sopisi? Itselle sopisi luultavasti 16.00 jälkeen. Tänne vaikka aikataulut, en ala roikkumaan paikalla.

Tulkaa huomenna mieluiten kaikki siis pelaamaan pois pelit (oiskohan 6 kpl ollut jäljellä).
+16 jälkeen käy milloin vain siis, mutta sovitaan etukäteen mielellään täällä.

Jamskun kanssa voidaan pelata 23.00 jälkeen.

Muita kenen kanssa multa taitaa puutua: naur1s, julbero, mifoni en muita muista.

Niin ja 5pv on paljon aikaa, mutta tottakai ymmärrän ettei viimeisiin hetkiin kannata jättää. :D
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Mihin aikaan huomenna sopisi? Itselle sopisi luultavasti 16.00 jälkeen. Tänne vaikka aikataulut, en ala roikkumaan paikalla.

Tulkaa huomenna mieluiten kaikki siis pelaamaan pois pelit (oiskohan 6 kpl ollut jäljellä).
+16 jälkeen käy milloin vain siis, mutta sovitaan etukäteen mielellään täällä.

Jamskun kanssa voidaan pelata 23.00 jälkeen.

Muita kenen kanssa multa taitaa puutua: naur1s, julbero, mifoni en muita muista.

Niin ja 5pv on paljon aikaa, mutta tottakai ymmärrän ettei viimeisiin hetkiin kannata jättää. :D

Mulla on vielä viimeinen peli jäljellä sua vastaan. Huomenna en välttämättä ehdi pelata, mutta jos niin ehkä n. 22 aikoihin.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Mihin aikaan huomenna sopisi? Itselle sopisi luultavasti 16.00 jälkeen. Tänne vaikka aikataulut, en ala roikkumaan paikalla.

Tulkaa huomenna mieluiten kaikki siis pelaamaan pois pelit (oiskohan 6 kpl ollut jäljellä).
+16 jälkeen käy milloin vain siis, mutta sovitaan etukäteen mielellään täällä.

Jamskun kanssa voidaan pelata 23.00 jälkeen.

Muita kenen kanssa multa taitaa puutua: naur1s, julbero, mifoni en muita muista.

Niin ja 5pv on paljon aikaa, mutta tottakai ymmärrän ettei viimeisiin hetkiin kannata jättää. :D

Ihan noin tarkennukseks tarkoitatko to vai pe iltaa kun olet laittanut tuon huomenna viestin juuri vuorokauden vaihtumisen jälkeen. 5pv ei tosiaankaan ole lyhyt aika muutamaan peliin jos ajat saa sovittua, mutta kun 24/7 ei voi päivystää niin silloin se ei tosiaankaan ole pitkä aika.(esim stimperiä en ole nähnyt linjoilla samaan aikaan n.10pv:än)
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Pääsinkin jo nyt kotiin koulusta penkkarien takia.

Nyt siis linjoilla, jos en heti vastaa kutsuun niin voi olla versus/liigapeli kesken.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Tänään naur1s, julbero, moiski ja mifoni pelaamaan peli pois alta?

Ja jamsku myöhäisillassa.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Tänään en pääse pelaamaan viimestä peliä moiskia vastaan mutta osaatko kertoa mikä on tilanteesi loppuviikosta?
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Tänään en pääse pelaamaan viimestä peliä moiskia vastaan mutta osaatko kertoa mikä on tilanteesi loppuviikosta?

Perjantaina käy illalla. Viikonlopusta en vielä osaa sanoa kun lauantaina lähden ajelemaan 500 kilsaa etelään, mutta pleikka lähtee kyllä mukaan joten jossain välissä oon koneen äärellä :)
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Noniin koko päivän paikallaolemisella tuloksena yksi peli Moiskia vastaan. Toivottavasti vielä jamsku eksyisi tänään pelaamaan.

Jäljellä tuon jälkeen olisi: mifoni, naur1s ja julbero
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Enään pelaamatta pelit stimperia ja terotin 90 vastaan..

Milloin pelataan huomenna aikaa klo 16 jälkeen?
Tänään,ehkä 22.30 jälkeen parit pelit ehtisi?

Seuraavaan liigaan voisi saada aktiivisempaa porukkaa.. ?

Ärsyttävää,että pelailut menee vikalle viikolle kun kavereita ei näy onlinessa..

Itse ollut onlinessa 4-5 tuntii plegen ääressä päivässä (niin pelaamattomuus ei oo ollut itsestä kiinni?)

Ilmoitelkaa milloin pelaillaan???


OLISI kiva saada pelit poies alta.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Terotin90 erotettu liigasta. Syy: epäaktiivisuus liigassa. Näin ollen liigassa kaudelle 2. 8 paikkaa vapaana.

Runkosarja paketissa seuraavilla: gendlik, youngbloo__d, ezkander, wekinho, ankkalasvegas, xXSinCosTanXx, nispekt, terppo, Miksa81, J_T_S_81, mynde77, osmose_76, baritoni, SKIPADU.

Seuraavilta pelaajilta puuttuu pelejä: stimperi(4), Moiski(3), naur1s(2),qolazor(2), VilberttoCarlos(2), jamsku(1), JuLBeR000(1), Leva(1), Mifoni(1), punt1la98(1).
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Moiski vois tänään klo 22 jälkeen hakata kaikki kolme matsia pois jos herrat vastustajat on maisemissa. En muista ketä vastaan on pelaamatta mutta ehkä herrat tietää itse :D
 
Ylös Bottom