Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12-verkkoliiga #1 *Keskeytetty EA:n bugin takia!*

Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1 *PLAYOFFit käynnissä!*

Heh... Sitä mukaa kun porukkaa lähtenyt niin multa lähtenyt voittoja. :D Ei niitä sitten paljon jäänyt.

Onnea kaikille playoffeihin!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1 *PLAYOFFit käynnissä!*

Katos p%#%¤%# pääsin poffeihin sijalla 13 :eek:. Ja ezkander vastaan, eli EZKANDERILLE YV:TÄ LAITETTU! Vastailehan niin vedetään matsit alta pois :)
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1 *PLAYOFFit käynnissä!*

Kaikki 10 liigahalukasta mahtuvat suoraan liigaan, joten karsintoja ei järjestetä. Aloituspostissa päivämääriä, jotka kannattaa painaa mieleen jotta muistaa olla draftin aikana hereillä!! Ensi kaudella haluan taas kaikilta pelaajilta joukkuelistat (poislukien 1. ja 30. varaaja, jotka voivat ottaa joukkueen "lennosta"), jotta saadaan drafti helposti ja kivuttomasti vietyä läpi.

Annetaan nyt pleijareihin päässeille playoffrauha 1,5 viikoksi. :)
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1 *PLAYOFFit käynnissä!*

Mainiota. Ensi kaudella siis pääsee ottamaan kunnolla selkäsaunoja itekin.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1 *PLAYOFFit käynnissä!*

Mynde oon ainaki maanantaina joskus 12 aikaan linjoilla. Ilmoittele vaikka täällä tai pleikkarin puolella milloin pääset paikalle, niin yritän varata aikaa.

Heräsin vasta äsken. Käviskö sulle tossa illemmalla esim. klo.18.00 eteenpäin johonkin aikaan?
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1 *PLAYOFFit käynnissä!*

Pohjaltaki voi sitte nousta. ja viel Coloradolla :)

Runkosarjan kolmonen kaatu tiukas viiden pelin sarjassa. Meinas äitiä tulla ikävä jossain vaihees ku Miller liimas kaiken minkä Coloradon tähdet sitä kohti yritti. Tulee jatkopeleist sitte mitä tahansa, tähän pitää olla jo tyytyväinen. :)

Kiitos vilberttolle peleistä. melkee jakso tsemppaa loppuu asti. paskalle häviäminen voi olla välillä raskasta :p
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1 *PLAYOFFit käynnissä!*

Kyllä se syö joo, mutta parempi olit varsinkin viimisessä pelissä. Itseä voi vaan syyttää, että 2-0 voitoista vielä häviää. Lisäksi änäriä ei ole tullut kunnolla pariin viikkoon pelattua, kun cod vienyt voiton niin silläkin varmaan jotain vaikutusta asiaan.

Mutta onnea jatkopeleihin.

-> nyt nyyppiä lahtaamaan mw:seen niin saa suurimmat raget niihin purkaa :D
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1 *PLAYOFFit käynnissä!*

Ezkander jatkoon suoraan 3-0 voitoin. Sen verran täytyy kommentoida että kaveri tiesikin jo lagaavansa yleisenä ongelmana ja meillä kyllä lagasi kaikki ottelut tasaisen runsaasti (kuten runkosarjassa). Ukot oli kuin hidastetusta filmistä ja pelaamisen riemu oli kyllä erittäin kaukana :(. Ettei nyt aleta syyttämään huonoksi häviäjäksi niin itseppä annoin luvan pelien peluulle lagista huolimatta. Kaverille on kuitenkin nähdäkseni siitä melkoinen hyöty että jatkossa tämän miehen kohtaavan kannattaa miettiä kahdesti että miten menettelee. Ja en siis ezkanderia syytä epoärehelliseksi, päin vastoin. Avoimesti tämän homman otti puheeksi heti alussa.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1 *PLAYOFFit käynnissä!*

Ezkander jatkoon suoraan 3-0 voitoin. Sen verran täytyy kommentoida että kaveri tiesikin jo lagaavansa yleisenä ongelmana ja meillä kyllä lagasi kaikki ottelut tasaisen runsaasti (kuten runkosarjassa). Ukot oli kuin hidastetusta filmistä ja pelaamisen riemu oli kyllä erittäin kaukana :(. Ettei nyt aleta syyttämään huonoksi häviäjäksi niin itseppä annoin luvan pelien peluulle lagista huolimatta. Kaverille on kuitenkin nähdäkseni siitä melkoinen hyöty että jatkossa tämän miehen kohtaavan kannattaa miettiä kahdesti että miten menettelee. Ja en siis ezkanderia syytä epoärehelliseksi, päin vastoin. Avoimesti tämän homman otti puheeksi heti alussa.

Kyllähän tuo aiheuttaa väistämättä sen että on aina askeleen jäljessä. Todennäköisesti ongelma olisi myös korjattavissa, kunhan sitä alettaisiin tutkimaan ja testaamaan. Ezkander vaikuttaa kuitenkin mielestäni rehdiltä ja varmasti mielellään pelaisi tasapäisen yhteyden päässä. :) Modeemin ja netin tiedot yms niin varmasti joku voisi ehdotella mitä voi kokeilla jne. Voin uhrautua testipeleihin jos linjoille satun samaan aikaan. ;)
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1 *PLAYOFFit käynnissä!*

Kyllähän tuo aiheuttaa väistämättä sen että on aina askeleen jäljessä. Todennäköisesti ongelma olisi myös korjattavissa, kunhan sitä alettaisiin tutkimaan ja testaamaan. Ezkander vaikuttaa kuitenkin mielestäni rehdiltä ja varmasti mielellään pelaisi tasapäisen yhteyden päässä. :) Modeemin ja netin tiedot yms niin varmasti joku voisi ehdotella mitä voi kokeilla jne. Voin uhrautua testipeleihin jos linjoille satun samaan aikaan. ;)

Juu tossa runkosarjan jossainkohdin sitä pähkäiltiin ja tultiin siihen tulokseen, että hankkisin johdon WLANin sijasta, mutta en nyt ala pari pelin takia sitä hankkimaan. :(

Onko se mahdollista jos nyt eroan liigasta saako miksa voitot noista peleistä ja pääsisi jatkoon? Kuten Miksalle sanoin, että tottakai haluan pärjätä, mutta ilo siitäkin menee jos toisella lagaa ja toisella taas ei...

Lisätään vielä se, että näitten ongelmien johdosta minua ei näy seuraavalla kaudella, vaikka halu olisi kova.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1 *PLAYOFFit käynnissä!*

Juu tossa runkosarjan jossainkohdin sitä pähkäiltiin ja tultiin siihen tulokseen, että hankkisin johdon WLANin sijasta, mutta en nyt ala pari pelin takia sitä hankkimaan. :(

Onko se mahdollista jos nyt eroan liigasta saako miksa voitot noista peleistä ja pääsisi jatkoon? Kuten Miksalle sanoin, että tottakai haluan pärjätä, mutta ilo siitäkin menee jos toisella lagaa ja toisella taas ei...

Lisätään vielä se, että näitten ongelmien johdosta minua ei näy seuraavalla kaudella, vaikka halu olisi kova.

Niinno... mä epäilen että toi tilanne on sama kaikissa sun nhl-nettipeleissä, tai en ainakaan tiedä miten nämä liigamatsit olis eri? Ja ongelma voi olla mahdollista korjata myös wlanin/pleikkarin asetuksista esim. (itsellä auttoi ihan mediapalvelimen poistaminen käytöstä pleikkarilta) + eikä se kaapeli oo kovin kalliskaan. Mut eri asia tietty jos et halua asiaa korjata ja oot tyytyväinen tilanteeseen. Näin niinkuin ihan ihmettelynä ja osittain offtopikkina. Pelitaidoiltasi olisit mukava haaste liigassa!
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1 *PLAYOFFit käynnissä!*

Juu tossa runkosarjan jossainkohdin sitä pähkäiltiin ja tultiin siihen tulokseen, että hankkisin johdon WLANin sijasta, mutta en nyt ala pari pelin takia sitä hankkimaan. :(

Onko se mahdollista jos nyt eroan liigasta saako miksa voitot noista peleistä ja pääsisi jatkoon? Kuten Miksalle sanoin, että tottakai haluan pärjätä, mutta ilo siitäkin menee jos toisella lagaa ja toisella taas ei...

Lisätään vielä se, että näitten ongelmien johdosta minua ei näy seuraavalla kaudella, vaikka halu olisi kova.

Sitä en tiedä että miten käy jos liigasta eroat (siis minun suhteen) mutta minusta seuraava vastustajasi saa kyllä yhtä vähän irti pelaamisesta ja tosiaan ei varmaan itsellesikään hyvä fiilis jää jos tolla lagaamisella voitat :(. Ja en nyt vähättele pelitaitojasi ja väitä että olisin jatkoon päässyt jos olisi linjat olleet kunnossa mutta en kyllä rehtiä mahista siihen saanut tuosta ongelmasta johtuen. Ja kyllää itse pelaamisen lahista huolimatta hyväksyin että sikäli my bad. Eli älä käsitä väärin että sua väheksyisin, mutta tuo on vaan näin tiukassa liigassa ehdottomasti liian suuri etu jos minulta kysytään. Kuten jo plegellä viestitin niin muuttuu koko homma ihan eri lajiksi.

Eli minussta sun ei kannata jatkaa poffeja enempää mutta sanokoon osmose miten toimitaan kun on herra ja hidalgo tässä liigassa :)
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1 *PLAYOFFit käynnissä!*

Niinno... mä epäilen että toi tilanne on sama kaikissa sun nhl-nettipeleissä, tai en ainakaan tiedä miten nämä liigamatsit olis eri? Ja ongelma voi olla mahdollista korjata myös wlanin/pleikkarin asetuksista esim. (itsellä auttoi ihan mediapalvelimen poistaminen käytöstä pleikkarilta) + eikä se kaapeli oo kovin kalliskaan. Mut eri asia tietty jos et halua asiaa korjata ja oot tyytyväinen tilanteeseen. Näin niinkuin ihan ihmettelynä ja osittain offtopikkina. Pelitaidoiltasi olisit mukava haaste liigassa!

Enhän minä sanonukkaa, että muissa NHL peleissä ei lagaisi? Parilla pelillä tarkoitin tätä liigaa jota on jäljellä se alle 10 peliä. Itsellä muitten pelien nettipelit toimii paitsi änärin ja rusen ja vaikka tässä onkin 90% peleistä lagaillut, ei sama % ole ollut arvopeleissä (mitä olen kysellyt ja vastauksen saanut). But lets see what i can do.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1 *PLAYOFFit käynnissä!*

Enhän minä sanonukkaa, että muissa NHL peleissä ei lagaisi? Parilla pelillä tarkoitin tätä liigaa jota on jäljellä se alle 10 peliä. Itsellä muitten pelien nettipelit toimii paitsi änärin ja rusen ja vaikka tässä onkin 90% peleistä lagaillut, ei sama % ole ollut arvopeleissä (mitä olen kysellyt ja vastauksen saanut). But lets see what i can do.

Joo kyllä ehdottomasti linjat kuntoon vaan jos mahdollista. Tai sitten antaa muitten pelata pelit loppuun ilman sua. Eihän tossa lagikiekossa oo mitään intoa kenellekkään. Ainakin mulla jos sanon että puolet hitaampaa tapahtui asiat kuin normisti niin ollaan aika lähellä todellisuutta :(. Koeta siinä sitten veivata mailaa yms. Tulee ihan nhl 10?? ajat mieleen kun verkkoliigassa lagas melkein kaikilla kaikki matsit...

Jos saat yhteydet kuntoon voit tulla ja viedä vaikka koko liigan kun pelitaitoja sulla kiistatta löytyy :)
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1 *PLAYOFFit käynnissä!*

Enhän minä sanonukkaa, että muissa NHL peleissä ei lagaisi? Parilla pelillä tarkoitin tätä liigaa jota on jäljellä se alle 10 peliä. Itsellä muitten pelien nettipelit toimii paitsi änärin ja rusen ja vaikka tässä onkin 90% peleistä lagaillut, ei sama % ole ollut arvopeleissä (mitä olen kysellyt ja vastauksen saanut). But lets see what i can do.

Olen tässä miettinyt asiaa ja tullut siihen lopputulokseen, että nämä playoffit osaltasi jäävät tähän. Lagi verkkopeleissä on vastustajan pahin vihollinen ja playoff-vaiheessa molemmille pitäisi olla tasapuoliset olosuhteet pelata.

Kannattaa todellakin pelata sitä nettipiuhan kanssa mieluummin kuin langattomana, itsekin olen todennut että langattomalla verkkoyhteydellä NHL on tosi paska pelata.

Tervetuloa kuitenkin jatkossa liigaan mukaan jos/kun saat yhteydet kuntoon!! :)
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1 *PLAYOFFit käynnissä!*

Nooh, tossa viikon ollu kohta 8 tuntia online ps3:lla.. ei kavereista kyllä kuulunu mitää... ja joidenki kanssa sovittiin että puolen tunnin päästä matsia, mutta sitten kaverit yht äkkiä joutunu lähtemään. En tässä ala osottelemaan mitää sormella, mutta matsiin tarvitaan aina kaks osapuolta..........:cool:
 
Totta sekin, mutta en ole nähnyt viestiäkään siitä että olisit pyrkinyt sopimaan peliaikoja. AKTIIVISUUS on se mikä ratkaisee.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1 *PLAYOFFit käynnissä!*

Nooh, tossa viikon ollu kohta 8 tuntia online ps3:lla.. ei kavereista kyllä kuulunu mitää... ja joidenki kanssa sovittiin että puolen tunnin päästä matsia, mutta sitten kaverit yht äkkiä joutunu lähtemään. En tässä ala osottelemaan mitää sormella, mutta matsiin tarvitaan aina kaks osapuolta..........:cool:

terotin taidat puhua shaissea? :D
Psn ei tainnut hirveästi sua näkyillä?

Tullut oltua sen verran paljon onlinessa ja laittelin kaveri pyyntöäkin peliin..
Etkä hyväksynyt..
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1 *PLAYOFFit käynnissä!*

Pudotuspelien ensimmäinen kierros näyttäisi olevan hyvällä mallilla. Meinasivatko Leva-punt1la98 ja nispekt-xxsincostanxx saada matsinsa pelattua?? :cool:
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1 *PLAYOFFit käynnissä!*

Meinas joo, mr.matikka lisäs kaveriksi tänään ja varmaan huomenna pelataan matsit alta pois..tänään ei jaksanu kun viime yönä tuli nukuttua ruhtinaalliset 1 tuntia:confused:
 
Ylös Bottom