Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12-verkkoliiga #2

Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

MatrimC: gg. Sait muutaman hienon räkämaalin alussa. Ensimmäisessä olisi kiekko mennyt yli, mutta Crawfordi kauhoi räpylällä ilmasta sen maaliin. :D Selvä pelihän tuo oli kyllä, ei onneksi ratkennut niihin.

Mua alko oikeesti hävettään tällä puolella ruutua :D, gg
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

SakeminHerttua vois tällä viikolla, (paitsi ma) aina klo 21 jälkeen pelata puuttuvia pelejä. Eli Kexaa, youngblood, Slive, jne, kellä nyt on pelaamatta mua vastaan...

Yritän siis tänään olla klo. 21 paikalla, ei toki varmaa sekään. Paremmin mulle kävis aikasempi ajankohta, mutta kokeillaas.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Phoenix onlinessa nyt.
Vielä olis jäljellä ottelut MrMarjamaan,SliVeen ja KeXaa90:n kans.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

SliVee, EagleHeart, KeXaa90, MrRelw, J_T_S_81, nyt ottawa odottaa kiivaasti päästä koittaa onks teistä mihkää :D



Katon barcan peliä samalla et huutele tänne jos en reagoi haasteisiin... Yritän välillä kattella onko kukaa teistä kirjautuneena änäriin...
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Olis kyllä kiva tietää että onko jamsku enää edes aikeissa pelailla tätä liigaa kun ei herrasta kuulu täälläkään mitään :mad:
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Olisi myös mukava tietää Sliven ja Kexaan kohtaamisista että saisi tämän kauden kunnialla pakettiin. Slive taisi maanantaina olla baanalla mutta itsellä oli juuri sillon muuta ohjelmaa. Kexaasta ei ole kuulunut foorumilla yhtään mitään..
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

On se jamsku linjoilla ja eilen koitettii pelatakki mutta ei ea antanu tulsota pelille ku nakkas vittuun kesken pelin molemmat
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Boston ehkä tänään myöhäisillassa. Saattaa pyhinä jäädä pelailut vähälle.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Minä oon linjoilla aika hyvin nyt lauantaina, ainakin klo 19 asti...
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Huomenna klo 21 alkaen Pingviinit ottaa lämpöä. Tulkaa pelailemaan.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

RUNKOSARJAN DEADLINE LÄHESTYY!!

Seuraavilla pelaajilla on vielä pelejä jäljellä: SliVee 5, SakeminHerttua 4, jamsku 4, KeXaa90 4, Yakolev 2, SKIPADU 2, Eagleheart 2, MrMarjamaa 2, nispekt 2, gendlik 1, J_T_S_81 1, Leva 1, juha96 1, sammug_84 1, MrRelw 1, osmose_76 1.

Muille iso kiitos pelien hoitamisesta hyvissä ajoin! :)

Pelit TULEE OLLA PELATTUNA 16.4 mennessä.


Allekirjoittaneella Kexaa vastaan peli jäljellä, millos sopisi höntsäillä?
 
Ylös Bottom