Morjensta kaikille nhl ystäville!! Tässä tosiaan kun nhl alkaa olla lopuillaan niin päätin tehdä vielä mielenkiintoisen Cupin! Eli siis ratkaistaan kuka on se nhl13 todellinen kuningas .
Tässä turnauksessa on tällä kertaa myös voittajalle tulossa muutakin kuin mainetta ja kunniaa! Sillä voittajalle lupaan antaa psn network card 20e arvoisen kortin koodin!
Idea on siis se että 8-16 joukkuetta on tarkoitus saada mukaan ja otteluparit teen, ja pelit pelataan paras viidestä systeemillä. Tulokset ilmoitetaan mulle tänne kfiniin tai pleikan puolelle!
Säännöt:
-5min erät
-NHL joukkueet
-Asetukset normaalit
-Säännöt NHL
Ja tosiaan pelit on online otteluja
Joukkueet varataan drafti tyylisesti eli riippuu osallistuja määrästä niin arvon varausjärjestyksen ja otteluparit!
Viimeinen ilmoittautumispäivä on 17.8 klo.23 mutta Cup voidaan aloittaa jo aikaisemmin eli heti kun tarpeeksi osallistujia!
Tosiaan voittajalle lupaan 20e arvoisen playstation network kortin!
Sanokaa kaikille että osallistuu niin saadaan hyvä turnaus aikaiseksi!
Jokaiselle kierrokselle varataan aikaa pelata se viikko! 3voittoa aina niin pääsee jatkoon!
Ilmoittautuminen tapahtuu niin että laitat psn.ID tuohon alle!!
Jos kysymyksiä tulee niin laittakaa yv:nä mulle!!
Osallistukaa
Jaa niin oma psn. Jezzz77
Tässä turnauksessa on tällä kertaa myös voittajalle tulossa muutakin kuin mainetta ja kunniaa! Sillä voittajalle lupaan antaa psn network card 20e arvoisen kortin koodin!
Idea on siis se että 8-16 joukkuetta on tarkoitus saada mukaan ja otteluparit teen, ja pelit pelataan paras viidestä systeemillä. Tulokset ilmoitetaan mulle tänne kfiniin tai pleikan puolelle!
Säännöt:
-5min erät
-NHL joukkueet
-Asetukset normaalit
-Säännöt NHL
Ja tosiaan pelit on online otteluja
Joukkueet varataan drafti tyylisesti eli riippuu osallistuja määrästä niin arvon varausjärjestyksen ja otteluparit!
Viimeinen ilmoittautumispäivä on 17.8 klo.23 mutta Cup voidaan aloittaa jo aikaisemmin eli heti kun tarpeeksi osallistujia!
Tosiaan voittajalle lupaan 20e arvoisen playstation network kortin!
Sanokaa kaikille että osallistuu niin saadaan hyvä turnaus aikaiseksi!
Jokaiselle kierrokselle varataan aikaa pelata se viikko! 3voittoa aina niin pääsee jatkoon!
Ilmoittautuminen tapahtuu niin että laitat psn.ID tuohon alle!!
Jos kysymyksiä tulee niin laittakaa yv:nä mulle!!
Osallistukaa
Jaa niin oma psn. Jezzz77
Viimeksi muokannut moderaattori: