Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vieläkö mahtuu mukaan, voisin osallistua mikäli ei ole ongelma et voin pelata duunin vuoksi ainoastaan ilta-aikaan n. klo 21 jälkeen....
mulla sama eli jos liiga tulee täyteen ja tulee varapelaajiksi asti, ni lahjoita mun paikka vaan ensimmäiselle varapelaajalle kun en mäkään halua viedä kenenkään paikkaa kun kerran pelaan jo tuossa toisessa liigassaEli liiga täyttää suht. nopeasti ja sen takia jään pois. Olen tuossa toisessa liigassa ja en halua että joku ei pääse liigaan ja itse pelaisin kahdessa.
Lapa jäähän ja nimi lehteen. Mukana ollaan jos vielä mahtuu. Psn id: MrHeuft, saa lisätä jos tuntuu siltä.
mulla sama eli jos liiga tulee täyteen ja tulee varapelaajiksi asti, ni lahjoita mun paikka vaan ensimmäiselle varapelaajalle kun en mäkään halua viedä kenenkään paikkaa kun kerran pelaan jo tuossa toisessa liigassa
MUTTA, jos ei tule sitä 30henk tähän liigaan niin ehdottomasti oon messissä
Ei kai tuo mikää ongelma oo mukaan vaan. Painatko viikonloputki hommia?
mukana ollaa jos vielä kerran mahtuu! Psn: paahtis71Ei sitä taida tänää vielä viittiä arpoa noita lohkoja/varausvuoroja ootellaa huomiseen astikka jos sais noi paikat täytettyä. Eli huomenna arvon noin kello 20 varausvuorot jos ei ole sitä ennen sarja tullut täyteen niin jäljelle jäävistä joukkueista saa sitten valita arvonnan jälkeen mukaan tulevat. Tällä hetkellä 10paikkaa vielä vapaana.
mukana ollaa jos vielä kerran mahtuu! Psn: paahtis71
hep täällä vielä yks jos mukaan vielä pääsee ,psn : hartsa1980_