Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL13 - Haastaja League One

Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Hieno homma että innokkaita löytyy jos täällä on 26 ilmottautunutta tänää ni sit melkeempä vois jo lottopallot pyöräyttää koska ei jäise kun 4tiimiä enää vapaaksi.
Ilmoitelkaa täälä ajoissa jos olette lomilla tai useampia päiviä poissa niin saadaa kierrokset rullaamaan simulaation kautta sillon. Viimestään huomenna arvon varausjärjestyksen ja tarkoitus olisi 1-2päivässä saada drafti läpi eli jos jo nyt tiedät ettet ole koneella esim. ennen viikonloppua niin jos ei ole liikaa pyydetty Itä/Länsi joukkueet mieluus järjestykseen yksityis viestinä minulle.

Silloin välttäisimme sen että joku pääsisi numerona 3 varaamaan itään ja tulee esim sunnuntaina vasta paikalle niin siinä sitte odotamme häntä ja hänen varausvuoroaan.
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Vieläkö mahtuu mukaan, voisin osallistua mikäli ei ole ongelma et voin pelata duunin vuoksi ainoastaan ilta-aikaan n. klo 21 jälkeen....
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Lapa jäähän ja nimi lehteen. Mukana ollaan jos vielä mahtuu. Psn id: MrHeuft, saa lisätä jos tuntuu siltä.
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Eli liiga täyttää suht. nopeasti ja sen takia jään pois. Olen tuossa toisessa liigassa ja en halua että joku ei pääse liigaan ja itse pelaisin kahdessa.
mulla sama eli jos liiga tulee täyteen ja tulee varapelaajiksi asti, ni lahjoita mun paikka vaan ensimmäiselle varapelaajalle kun en mäkään halua viedä kenenkään paikkaa kun kerran pelaan jo tuossa toisessa liigassa :)
MUTTA, jos ei tule sitä 30henk tähän liigaan niin ehdottomasti oon messissä :cool:
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Lapa jäähän ja nimi lehteen. Mukana ollaan jos vielä mahtuu. Psn id: MrHeuft, saa lisätä jos tuntuu siltä.

Teretulemast.

9 suoraa paikkaa vielä vapaana! Siihen päälle jokunen varapaikka täytetään myös.

Pidä siis kiirettä nopeat syö hitaat!
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

mulla sama eli jos liiga tulee täyteen ja tulee varapelaajiksi asti, ni lahjoita mun paikka vaan ensimmäiselle varapelaajalle kun en mäkään halua viedä kenenkään paikkaa kun kerran pelaan jo tuossa toisessa liigassa :)
MUTTA, jos ei tule sitä 30henk tähän liigaan niin ehdottomasti oon messissä :cool:

Jees selvä homma katsotaan kuinka käy. Hattua nostan tuollaisesta toiminnasta mut saa toki jäädä pelaileekkin jos tahtoo. Mut ilmeesesti kysyntää löytyi toisellekkin liigalle toivotaan että saadaan rullaamaan samalla tavalla kuin tuo Stanley Cup liiga ja saadaan tästäkin jonkin näköinen perinne aikaiseksi. Ja väki jaksaisi pelata pelit pois vaikka jossain vaiheessa menettäisi mahdollisuudet playoffeihin.


PS: paras 5 vai 7 playoff vaihe äänestäkää kun vielä kerkeette. Itse en oikeen tiedä toisaalta 5 kun on kuitenki 82runkkari peliä mut Game Seven voisi olla kans paikallaan.
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Kannatan 7 playoff-peliä, mikään ei ole niin hieno muistelo kuin 1993-94 finaalit, kun Rangers vei kannun Canucksilta seitsemännessä ottelussa. Onneksi on youtube.. Mutta ainakin tuossa "isoveli" ketjussa oli harmiteltu vähän sitä, kun ei oltu alussa valittu 7 playoff ottelua... Ei pysty ilmeisesti muuttaa jatkossa. Hieno asenne Tzulla ja RanBe:lla, respect!
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Ei kai tuo mikää ongelma oo mukaan vaan. Painatko viikonloputki hommia?

Satunnaisesti osuvat 2 päivää vapaata per viikko, eli käytännössä iltaisin pelaan myös vkonloput, toki hieman aikaisemmin...

Messissä siis ollaan psn: Kaksinaama
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

No enempää ei tarvikkaa sitte mielipiteitä mennää Game Seven systeemillä. Pari ääntä riitti sen suhteen sihten.
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Ei sitä taida tänää vielä viittiä arpoa noita lohkoja/varausvuoroja ootellaa huomiseen astikka jos sais noi paikat täytettyä. Eli huomenna arvon noin kello 20 varausvuorot jos ei ole sitä ennen sarja tullut täyteen niin jäljelle jäävistä joukkueista saa sitten valita arvonnan jälkeen mukaan tulevat. Tällä hetkellä 10paikkaa vielä vapaana.
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Ehdottomasti mukana. PSN: jerrryyy

aikaa ja intoo riittää.
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Ei sitä taida tänää vielä viittiä arpoa noita lohkoja/varausvuoroja ootellaa huomiseen astikka jos sais noi paikat täytettyä. Eli huomenna arvon noin kello 20 varausvuorot jos ei ole sitä ennen sarja tullut täyteen niin jäljelle jäävistä joukkueista saa sitten valita arvonnan jälkeen mukaan tulevat. Tällä hetkellä 10paikkaa vielä vapaana.
mukana ollaa jos vielä kerran mahtuu! Psn: paahtis71
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

hep täällä vielä yks jos mukaan vielä pääsee ,psn : hartsa1980_

Teretulemasta! Lisäilkää kaikki eepiJAtummu psn: puolel kaveritsi! 7paikkaa vielä vapaana! + alkuun 3-5varasijaa!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom