Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL13 - Haastaja League One

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eepi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Sellanen homma tuli mieleen että, jos joku täällä nyt ei ole paikalla varaamassa joukkuettansa esim kärkipäästä niin odotellaanko sitä huomiseen/tulevaisuuteen vai skipataanko vai mitä tapahtuu?

Jos ei ole toimittanu mitään listaa siis.

Tähän sen verran että huomiseen 19 astikka odotellaan kärkipään varauksia sen jälkeen on minusta okei tiputtaa häntä alaspäin.
Ja nytten omasta lohkosta joukkueet mieluisuus järjestykseen sivulta 2 löytyy nyt lisäyksiä.

mulle minnesota wild ..jos niitä nyt tähän laitetaan.. ?

Saa laittaa tähänkin tai sitten meikäläiselle yksityisviestiä mutta sulle menee Minnesota. Eihän Hartsa80 ole sama kuin hartsa1980 kävin jo kattoo että onks nyt sattunu virheitä =)

Oletan että tää pelataan noilla kokoonpanoilla mitkä tuolta tällä hetkellä löytyy?

Oletan että tää pelataan noilla kokoonpanoilla mitkä tuolta tällä hetkellä löytyy?

Kyllä pelataan treidejä saa tehdä mutta järettömät hylätään. Omat AHL kokoonpanot myös käytössä sekä vapaista pelaajista saa 1kerrallaan poimia max3 vapaata pelaajaa.
Mutta niiden palkkoja ei saa muuttaa.

hei oonko mä kännissä jo, mut eikö hartsa1980 ollut lännen 1.? ja Hartsa80 idän 3.?

Kyllä näin on ja ethän ole varmaankaan sama kaveri kuin Hartsa80

heh, menin itekin sekasin nimimerkeistä kun oli hartsa80 ja hartsa1980. mut mä oon siis hartsa80 ja olin kolmas varausvuorossa. läheti YV:tä joukkueista

toivottavasti toi lista nyt tuli kun ei näytä tallentavan lähetettyjä.

En tiiä vaikea valita kyllä minkä jengin ottais Vankkureil nyt pelaillu jonki verra mut ei helvetti oisimpa ollu vika. Chigaco lemppari melkeepä tarvis mokee ehkä kanea vaihdossa pakisto kevyt. Hailauma Niemi aivan paska tarvis moken huhhuh.. No flopataan Vancouverilla.

Voisin kans liittyy joukkoihin jos viä mahtuu. nimim. tarttee se jonku viimenenkin olla.
psn titycheek

Molemmille tervetulloo vaa mukaan lisäilkää meikäläinen psn puolel kaveriksi ( eepiJAtummu ) tunnin ootte myöhässä et joudutte nyt valitettavasti hännille ellei teitä sitte toho väliin satuta heittämään riippuen kuuluuko kärkipään varaajista mitään ja kansan mielipiteestä mut todnäk ootte sitte tuolla häntä päässä.

En nyt tajunnut miten sydeemi toimii, mutta kun muutkin laittelee näitä toivomusjoukkueita, niin kai sitä minäkin:

Vancouver Canucks

LA Kings

Galgary Flames

Muuten aivan sama, taidoilla tätä pelataan.

Ylös Bottom