Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL13 - Haastaja League One

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eepi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Dallasin jakso : Pheonix, Chicago, Detroit, San jose, Carolina ja Edmonton. Pistäkää täällä viestiä, jos haluutte pelailla tänään:)
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Mulla Boston, Anaheim, Carolina, Los Angeles vielä tässä syklissä, tänne voi huudella koska ehtii pelaan, tai sit tulla vaikka samantien haastaan.
 
New Jersey pelaillut syklin matsit. Kuudesta ottelusta 2 pistettä. Montrealilta pataan 4-5 RL, Islanderssilta pataan 3-5, Detroidilta pataan 2-1 JA, Winnibegiltä pataan 2-1, Minnesotalta pataan 1-3 ja Torontolta pataan 1-0. Nyt reeniä ja ens sykliin paremman menestyksen toivossa. Kiitokset vastustajille, hyviä matseja kaikki. Oltiin vaan ton verran jäljessä.
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Montreal on tavoitettavissa seuraavasti: Tänään 14.29-17.30 ja 21--->. perjantaina lähes koko päivän ja illan. La menee harrastuksen parissa ja ilta juhliessa. Su paikalla ellei pelkotilat estä koneen avaamista.
HOX!!! Maanantaina lähden työreissulle viikoksi, eli ma - to en ole tavoitettavissa saatikka pleikan ääressä. Pe iltana seuraavan kerran.
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Ja nyt sitten kävi niin hienosti että pleikkari sanoi sopimuksensa irti eikä uutta ole ihan vähään aikaan tiedossa... KOitan nyt vielä pari pävää värkkäillä ton kanssa, ja ilmoitan sitten jos en saa kuntoon... Elikkä olen vielä mukana mutta voi olla että parin päivän päästä ilmoitan lopettavani..

Jos joku tietää mikä on vikana, niin saa kertoa. KOne sanoo näin

"järjestelmän tallennustilan tiedostojärjestelmä on vioittunut ja palautetaan ennalleen."

Kun painan ok alkaa kone lataamaan ja lataakin vissiin loppuun asti, mutta tämän jälkeen näkyy vain mustaa.. Eikä edes sammutusnappi toimi, pitää sammuttaa vetämällä johto irti.
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Tampa tänään varmaan joskus 20.00 -> paikalla, en pysty sanoon kuinka tarkka aika toi on.
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Ja nyt sitten kävi niin hienosti että pleikkari sanoi sopimuksensa irti eikä uutta ole ihan vähään aikaan tiedossa... KOitan nyt vielä pari pävää värkkäillä ton kanssa, ja ilmoitan sitten jos en saa kuntoon... Elikkä olen vielä mukana mutta voi olla että parin päivän päästä ilmoitan lopettavani..

Jos joku tietää mikä on vikana, niin saa kertoa. KOne sanoo näin

"järjestelmän tallennustilan tiedostojärjestelmä on vioittunut ja palautetaan ennalleen."

Kun painan ok alkaa kone lataamaan ja lataakin vissiin loppuun asti, mutta tämän jälkeen näkyy vain mustaa.. Eikä edes sammutusnappi toimi, pitää sammuttaa vetämällä johto irti.
En tiä onko apuu mut tollai äkkii löysin googlesta tällasen PS3 Vioittunut tiedostojärjestelmä - PS3 - Suomi24
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Olen päättänyt lopettaa Anaheimilla pelaamisen lopullisesti. En vain löydä aikaa harjoitusten ja työn välillä. Myös kavereille pitäisi löytää aikaa. Eli käytännössä minusta tulisi niin epäaktiivinen, kuin nyt olen ollut. Eli toivon, etten aiheuta suurta hämminkiä ja varamies löytyisi nopeasti. Olisin mieluusti jatkanut, mutta teidän parhaaksenne parasta että lopetan. Nyt loppui Girahvin GM-ura netissä. Hauskaa on ollut, ja porukka on aivan mahtavaa. Onnea tuleviin koitoksiin! Anaheim kiittää!
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Joutuu pikkasen avautuu noista keskeytyksistä.

On ymmärrettävää ja jopa suotavaa, että löytyy muutakin elämää kuin nhl13. Mutta olisiko sitä pitänyt miettiä sillä hetkellä kun ilmottautuu liigaan(tai jopa kahteen)mukaan, että löytyykö kaikelle aikaa.
Vai onko elämäntilanne näillä kaikilla keskeyttäneillä muuttunut niin radikaalisti viimeisen kolmen viikon aikana, että aika ei enää riitäkkään.
Ja todellakin tätä liigaa on kohta pelattu jopa kolme sykliä ja keskeyttäneitä alkaa olla lähemmäs kymmentä. Aika paljon saa olla reservissä porukkaa tulossa tilalle jos meinataan saada kunnialla pelattua koko kausi. Tätä tahtia ne, jotka pelaavat koko kauden saavat vastaansa n. 100 eri GMmää, mahtavaa.

Kärsii vaan omakin mielenkiinto kun porukan vaihtuvuus on näin suurta. Toki tällä tekstillä suolaan kyllä omat lopettamismahdollisuudet, joten enköhän itse ainakin kipparoi Nashvilleä kevääseen asti vaihtuvuudesta tai menestyksestä huolimatta.

Kiitos ja anteeksi!
 
Ylös Bottom