Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL13 - Hockey League

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eepi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL13 - Hockey League

Molempiin liigoihin tarkoitin kommentin, mutta enemmän tosiaan toiseen. Ja oli aiheellista siirtää deadlinea, kun tää schaiba oli jumissa. Mutta se on hyvä kuulla, että pelit menee simulaan syklin vaihtuessa, jotta ei tule muille odottelua jos itse en pääse vaikka peleihin.

esmoker/ New Jersey -olis tosi kiva jos lähtisit tuota 0-4-0 tilastoa parantamaan ja kirjoittaisit vaikka tänne milloin sopis pelata... Tai laitat yv:tä..

Meikäläinen lähtee 7.2 New Yorkkii ja palaan sieltä 14.2 aamupäivällä.

En taida päästä pelaamaan loppuviikosta enään koitan mutta on aika paljon muuta menoa.. Anaheim GM kaks tai kolme pelii puuttuu joten ne taitaa jäädä

Jagr on onneks pelannu viimesen pelinsä dallasissa, tehot tais olla 12 peliin 3+1. Tilalle tulee Kulemin, joka ei ainakaan huonompi voi olla. Ensimmäinen loukkaantuminenkin tulee vasta ens syklissä, haisee siltä että Benn lähtee maalipörssin kärjestä 50 pelin saikulle, ainakin jos tää selkään ajaminen jatkuu.

1.Islanders
2. Canucks
3. Stars

Sharks peleillä tänään 12-14.30. Huomenna lähes koko päivä. Ottakaa yhteyttä vastustajat, mieluiten tänne.

Vielä olis capitalssilla: Galgary ja Tampa jäljellä.
ite oon iltaisin 20-24 pleikalla.

mitäs tuon Devilssin kanssa tehdään ei oo vissiin hirveesti ollu tonteilla.mulla ois sitä vastaan vielä 1 peli sitten ois tää sykli valmis:confused:

Onko Girahvimiehestä näkö/kuulohavaintoja, olisi mukava saada tuo peli tampan kanssa pelattua pois niin olis sykli valmis...

Kaikki ovat siis kadonneet =/ Noo täytyypi koittaa saada Devilsin GM:ään yhteys. Jos joku kiinnostunut mahdollisesti Devilsin GM:än hommista niin viestiä meikäläiselle! Seurallaan nyt kuitenkin vielä päivä/pari jos siitä jonkun havainnon tekisi lieneeköhää kaveri pelannu yhtää peliä ees ku en muista hyppäskö kesken kaiken porukkaa mukaa kun vaihtuvuus ollu suht suuri näis liigoissa..

Oukkei. just sain DEVILLSIN kanssa pelattua joten Floridan puolelta homma valmis,eli sykli hoidettu:)

1. Islanders
2. Canucks
3. Stars
4. Columbus
5. Rangers
6. St.Louis

7. Florida

2.2 tais lukee tuola aikasemmin jos en väärin muista niin sillee olin kaiketi laittanu..

Ylös Bottom