Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
tanhu sanoi:Oma mielipide on se, että bändin olisi ilman muuta pitänyt laittaa basisti Marco Hietala laulajaksi. Vetää Tarotissa erinomaisesti, samoin kuin Nightwishissäkin sen mitä nyt laulaa. Uudelta levyltä The Islander on erinomainen veto, mielestäni levyn paras, ja Hietalahan senkin vetäisee upeasti!
Juu, mutta kun asia on niin, ettei kukaan vedä niinkuin Tarja, eikä kukaan voi vetää vanhoja biisejä niin kuin ne kuuluisi. Tyyliä joudutaan siis jokatapauksessa vaihtamaan, niin olisi voinut vaihtaa radikaalimminkin (ja jälki olisi ollut mielestäni parempaa).Foxi sanoi:Jees,; Marco laulaa hyvin muttmutta, kun se on Nightwish. Jos Marco laulaisi kaiken, olisi aivan eri bändi.
tanhu sanoi:Juu, mutta kun asia on niin, ettei kukaan vedä niinkuin Tarja, eikä kukaan voi vetää vanhoja biisejä niin kuin ne kuuluisi. Tyyliä joudutaan siis jokatapauksessa vaihtamaan, niin olisi voinut vaihtaa radikaalimminkin (ja jälki olisi ollut mielestäni parempaa).
Makuasia, mutta minä sain Tarjasta päänsärkyä... Jos olisi pysynyt remmissä mukana (miten olisi voinut edes enää), niin lopputulos olisi ollut sitä samaa vanhaa oopperanhoilausta... Kuka sitä olisi enää jaksanut... Varmaan halusivat itsekin kokeila jotain muuta... Olisiko Tarja pystynyt "popimpaan" soudiin ?suokukko sanoi:Mun mielestä Tarjaa oli paljon mukavampi kuunnella kuin tätä Anettea, ts. Tarja on parempi, olis vaan pysyny mukana.
Baron sanoi:Makuasia, mutta minä sain Tarjasta päänsärkyä... Jos olisi pysynyt remmissä mukana (miten olisi voinut edes enää), niin lopputulos olisi ollut sitä samaa vanhaa oopperanhoilausta... Kuka sitä olisi enää jaksanut...
Zamppa86 sanoi:Amaranthin perusteella voin sanoa, että onneksi olen pysynyt Tarja Turusen aikaisissa biiseissä, ne sentään on Nightwishia... Tää uus, no tää on joku jäljitelmä
Foxi sanoi:Eli siis tämä "uusi", Holopainen ja kumppanit jäljittelee itseään, niinkö? Öh..?![]()
Öh. Jos oot kuullu jonku paska-Amaranthin niin ei kannata alkaa sanomaan mitään. Kuuntele ensin koko levy ja kerro vasta sitten ne mielipiteetZamppa86 sanoi:Amaranthin perusteella voin sanoa, että onneksi olen pysynyt Tarja Turusen aikaisissa biiseissä, ne sentään on Nightwishia... Tää uus, no tää on joku jäljitelmä
japaka sanoi:Öh. Jos oot kuullu jonku paska-Amaranthin niin ei kannata alkaa sanomaan mitään. Kuuntele ensin koko levy ja kerro vasta sitten ne mielipiteet![]()