Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ninety-Nine Nights

Vastaus: Ninety-Nine Nights [X360]

Taas sitä miekkaa ja magiaa. Mä haluan eritteitä ja ruudinsavua. :(
 
Vastaus: Ninety-Nine Nights

Uutisissa kolme tuoretta kuvaa. Julkaisu Japanissa keväällä.
 
Vastaus: Ninety-Nine Nights

Ahistaa kun ne ainoat pelit joita uudelle laitteelle haluaisi myöhästyvät jonnekin -06 jouluun...

No, hyvää kannattaa odottaa, paitsi jos se pettää odotukset. :(
 
Vastaus: Ninety-Nine Nights

Famitsu 360 antoi N3:lle arvosanaksi 10/9/9/9 eli 37/40. Voisiko peli jopa onnistua? Homma kiteytynee taistelun hauskuuteen ja haastavuuteen.
 
Vastaus: Ninety-Nine Nights

Onkos Euroopan julkaisusta tietoa? Pikaisella kuukletuksella en löytänyt mitään..

Edit: Ja tajusin vasta tänään, että pelin nimi on 99 yötä eikä 99 ritaria :eek:
 
Vastaus: Ninety-Nine Nights

Kabanossi sanoi:
Onkos Euroopan julkaisusta tietoa? Pikaisella kuukletuksella en löytänyt mitään..
Ei ole kaiketi vahvistettu mitään, mutta Suomen maahantuoja listaa pelin julkaisulistallaan. Päivämäärää ei ole vielä. Viimeisimmän korviini kantautuneen tiedon mukaan ilmestyy syksyllä USA:n markkinoille joten optimistisimmat voivat odottaa peliä silloin tännekin. Realistit voivat toivoa pelin tulevan ennen joulua.
 
Vastaus: Ninety-Nine Nights

NviperO sanoi:
Ei ole kaiketi vahvistettu mitään, mutta Suomen maahantuoja listaa pelin julkaisulistallaan. Päivämäärää ei ole vielä. Viimeisimmän korviini kantautuneen tiedon mukaan ilmestyy syksyllä USA:n markkinoille joten optimistisimmat voivat odottaa peliä silloin tännekin. Realistit voivat toivoa pelin tulevan ennen joulua.


Miksi julkaisu tapahtuu noin paljon aikaisemmin japanissa?

Tämä peli tulee varmasti hankittua.
 
Vastaus: Ninety-Nine Nights

Coca Cola light sanoi:
Miksi julkaisu tapahtuu noin paljon aikaisemmin japanissa?
Tuohon nyt voi olla tuhat eri syytä, mutta kaksi varmaan yli muiden:
- Eurooppapeikko eli lokalisaatio vie aikaa.
- Peli halutaan julkaista länsimaissa sitten kun sille on sopiva rako, eli ei tungeta sitä muiden pelien kanssa samaan nippuun. Japanissa peli piti saada pihalle, koska siellä paikallisia kiinnostavaa tarjontaa ei liiemmin ole.
 
Vastaus: Ninety-Nine Nights

NviperO sanoi:
Tuohon nyt voi olla tuhat eri syytä, mutta kaksi varmaan yli muiden:
- Eurooppapeikko eli lokalisaatio vie aikaa.
- Peli halutaan julkaista länsimaissa sitten kun sille on sopiva rako, eli ei tungeta sitä muiden pelien kanssa samaan nippuun. Japanissa peli piti saada pihalle, koska siellä paikallisia kiinnostavaa tarjontaa ei liiemmin ole.

No nyt kesällähän ei paljoa pelejä tule niinois voinu siihen hyvin tunkea...tietty kesällä porukka niin paljoa ostakkaan pelejä mutta kuitenkin.
 
Vastaus: Ninety-Nine Nights

Kyseisen pelin demo jätti vähän ristiriitaisen kuvan. Toisaalta peli on putkijuoksua, pelkkää mäiskettä ja varustettu heikolla dialogilla, mutta toisaalta pelin pääpanos eli mäiske on maittavasti toteutettu. Valitettavasti itse pelattavuus vaikuttaa läpeensä yksinkertaistetulta. Tälläisenään ei sytytä riittävästi jotta pelin poistaisi täydellä hinnalla, mutta ehkä N3:n aika koittaa sitten alelaarista.
 
Vastaus: Ninety-Nine Nights

Vähän realistisempi saisi olla, vaikka onkin ns. sankaripeli. Vähän typerältä tuntuu, kun ekalla demon kokeilulla ei käy lähelläkään kuolemaa ja tappaa yksin ~4000 örkkiä ja sen "päävihun". Omat apurit taasen eivät saaneet mitään aikaiseksi, vaan tuntuivat kuolevan jopa yhteen örkkiin.
 
Vastaus: Ninety-Nine Nights

http://www.gamespot.com/xbox360/action/ninetyninenights/review.html

Melko vähän gamespotin arvostelussa peli saanut pisteitä. Demo ainakin oli hienon näköinen, mutta itselläni ainakin päätön hyökkäily tuotti melko pian kuoleman(siis kun on muutamaa vihulaumaa vastaan mättänyt, niin omia ei ole yhtään jäljellä) - tiedä sitten miten vaikea "oikeasti" peli on. No saattaa tämäkin - ainakin täällä - odotettu peli tuottaa pettymyksen.. :)

"Whether you're a fan of the let's-see-how-many-guys-we-can-cram-onscreen genre or not, this one's probably not worth your time." heh heh...
 
Vastaus: Ninety-Nine Nights

Kun jo demo rupesi häiritsevästi toistamaan itseään ennen sen loppua, en ihmettele lainkaan tuota arvosanaa. Siihen vielä päälle huono kuvasuunnittelu, naurettava dubbaus, raivostuttava tallennusjärjestelmä ja läjä bugeja, niin peli saattaa hyvinkin lennähtää roskapyttyyn.

Way to go, Microsoft. Ettei vain keskeneräistä peliä olisi hätäpäissä pistetty myyntiin, kun Xbox 360:n lanseeraus ei sujunut Japanissa edes alkuperäisen Xboxin veroisesti?

Tetsuya Mizuguchin kannalta tämä on tietysti sääli, sillä N3:sta tulee pitkä miinus hänen vahvalle meriittilistalleen (mm. Sega Rally, Rez, Lumines). Käsittääkseni Q Entertanmentilla ei ole pelin kanssa hirmuisesti muuta tekemistä kuin tarinan luonnostelu, välianimaatioiden ohjaus ja ennen kaikkea tuotteen markkinointi japanilaisille.

Toivottavasti Hironobu Sakaguchin Mistwalker ei koe samaa kohtaloa, kun on sitoutunut kolmeen muiden kehittämään Xbox 360 -roolipeliin. Niillekin nimittäin olisi markkinoilla tarvetta.
 
Vastaus: Ninety-Nine Nights

Eniten demossa palkitsi nähdä tämä aika sulavasti kulkenut suurten väkijoukkojen kuvaus. Vaikka hahmot eivät ehkä kuitenkaan olleet täysin itsenäisiä, antoi se lupausta jatkossa peleistä, jossa tälläiset näkymät eivät jäisi kuriositeetiksi. Koukuksi rakennettu hahmonkehitys silkan mätkinnän päälle maistui. Vielä jos pelistä löytyy savepointteja pitkin kenttää, niin ehkä peli voisi siirtyä tilaan "harkitaan".
 
Vastaus: Ninety-Nine Nights

Nisupulla sanoi:
Vielä jos pelistä löytyy savepointteja pitkin kenttää, niin ehkä peli voisi siirtyä tilaan "harkitaan".

Pelissä ei ole yhtäkään välitallennuspistettä. Ja se demokenttä on vieläpä melko lyhyt ja helppo verrattuna haastavimpiin kenttiin. Niissä ei parane kuolla loppupomoon, ellei halua harrastaa umpitylsää mäiskintää toista tuntia samoissa maisemissa.

Honest Gamers kirjoittaa:

These bosses are cheap and often impossible to hit. NOT cool — not cool at all. Some attacks can break an enemy's guard, but here's the problem: bosses don't defend themselves by blocking. They defend themselves by attacking, because bosses are invincible while attacking.

In case that's not irritating enough, bosses are also impervious to damage while they're being hit. I once had orcish warlord Leuu cornered — he was up against a spiked barricade, surrounded by myself and two legions of archers. Unfortunately, I couldn't hit Leuu because, similar to an MMORPG, "kill-stealing" is forbidden. I kept swinging, and my spear kept passing through Leuu's chest because thirty archers were already pelting him with arrows.

Since friendly troops barely inflict any damage — even against basic, mundane enemies — I had to reset the game.
...
It would be nice if I could have ordered my allies to retreat or stop fighting, but that's not possible. Even though Ninety-Nine Nights is designed by the same people who made Kingdom Under Fire, the squad controls are extremely limited. Most allies don't respond to commands.

It's also worth noting that Ninety-Nine Nights lacks any mid-level checkpoints. If a player dies, all experience earned on that particular stage is reset, and any items acquired are removed. ...

The game makes an unfortunate habit of screwing players over. As the player hammers, stabs, or smashes enemies, the "combo counter" in the corner goes up. The maximum combo achieved is calculated into the final score for the stage (affecting which items are earned for winning that particular level). Unfortunately, mid-level cutscenes RESET the combo counter. And there are a LOT of cutscenes. More times than I can count, I've racked up 1900 consecutive hits, only to miss the elusive 2000 because a mundane cutscene of "goblins running through grass" started.


Pistää mietityttämään, miten suuren budjetin peli voi mennä näin simppeleissä asioissa näin pahasti metsään.
 
Vastaus: Ninety-Nine Nights

Kuulostaa kyllä aika uskomattomalta peli-ilon tuhoamiselta. Äkkiä korjaustiedostoa, tai ainaki lupausta sellaisesta.
 
Vastaus: Ninety-Nine Nights

Nisupulla sanoi:
Kuulostaa kyllä aika uskomattomalta peli-ilon tuhoamiselta. Äkkiä korjaustiedostoa, tai ainaki lupausta sellaisesta.

Enpä usko, että pelin ongelmia ihan päivityksellä onnistutaan paikkaamaan niin, että sitä huvittaisi lähteä ostamaan. Demon perusteella kyseessä on raakile, joka viimeistään kokeilun jälkeen pyyhkiytyi lopullisesti ostoslistalta, jos se siellä oli joskus kiikkunutkaan.
 
Vastaus: Ninety-Nine Nights

Nisupulla sanoi:
Kuulostaa kyllä aika uskomattomalta peli-ilon tuhoamiselta. Äkkiä korjaustiedostoa, tai ainaki lupausta sellaisesta.

Kehittäjät olisivat varmasti ehtineet korjata monet ongelmat länsiversioihin, mutta he tyytyivät dubbaamaan pelin. Ehkä he pelkäävät myöntää, että JPN-versio oli hosuttu tai muuten vain huonosti suunniteltu. :eek:

No, ehkä N3 oli vain valmistautumista seuraavaan KUFiin. Tai ehkä ei.
 
Vastaus: Ninety-Nine Nights

Hakkiz sanoi:
Kehittäjät olisivat varmasti ehtineet korjata monet ongelmat länsiversioihin, mutta he tyytyivät dubbaamaan pelin. Ehkä he pelkäävät myöntää, että JPN-versio oli hosuttu tai muuten vain huonosti suunniteltu. :eek:

Dubbaus oli kieltämättä sangen onnistunutta. Not.

La-land slide!
 
Ylös Bottom