Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Muuta en sano kun että alkeellisen näkönen peli :S Liekö sit pelattavuus kohdillaan vai mistä kumpuaa menestys...?
Perskeles, pitäisköhän sitä nyt sitten viimein luoda se japsi- tili, jotta pääsis demoa vääntämään. Ilkeitä nuo kaverukset, kun eivät "viitsineet" pelin demoa euro- kauppapaikalla julkaista.
Perkele, tein japskitagin, ja kun yritän ladata demoa niin tulee viesti "This item is not available from your current location". Mikä meni vikaan?
Kokeilitko kultatilillä? Viesti näyttäisi siltä, että Microsoft on asettanut demoon jonkinlaisen IP-tunnistuksen. Se estäisi demon lataamisen sellaisella Internet-yhteydellä, joka tulee Japanin ulkopuolelta. Vastaava systeemi on ollut pitkään käytössä esim. Yhdysvalloissa, jossa elokuvien lataaminen on estetty tällä tavoin.
Eiköhän se demo ole länsimaissakin saatavilla ennen kuin Japanista saa Silver-tilillä ladattua. Ellei sitten ole vielä kultatiliä tai etuseteliä käyttämättä. Luulisin, että ihan oikea ratkaisu antaa japanilaisille hieman etumatkaa, koska siellä ei julkaista yhtä paljon ladattavaa sisältöä kuin länsimaissa ja onhan kyseessä sentään Japanissa tehty peli. Tekijöiltä pieni kiitos niille harvoille Xbox 360:n pariin uskaltautuneille.
Onkos porukalla mitään hajua, että milloin demon pitäisi löytyä täältä eurooppalaisten ulottuvilta? Ens viikon alkupuolella?
Ehkä jopa vähän liiankin helposti? Perustyypitkin kyllä saavat vahinkoa aikaan jos ei blokkaa tarpeeksi, mutta lähes koko demon ajan healthit olivat lähes maksimissa ja mitään lisäenergiaa ei tarvinnut nappailla. Save-paikkojakin näkyi vähän väliä joten enpä usko pelin olevan tuolla helpoimmalla olevan mikään älyttömän haastava, ellei sitten tietty lopparit ja tietysti kunhan peli vähän etenee.
Joo kyllä se vielä hankaloituu helpoimmalla tasollakin ja pitää muistaa, ettei kaikkia demon varusteita ole käytettävissä tuossa vaiheessa peliä (ennen kuin toisella pelikerralla). Silti jos on paljon kokemusta Ninja Gaidenista, kannattaa ehkä aloittaa Warriorilla. Erikoista kyllä, jos sitä ei ole demossa. Se on huomattavasti haastavampi kalliimpien parannusyrttiensä ja erilaisten vihollisasettelujensa kanssa. Esimerkiksi jo Tokiossa eron huomaa, kun perusjannujen seassa on useammin myös maageja. Pelissä on yleensä tallennuspiste parin minuutin säteellä, joten uusintayritykset eivät ole niin turhauttavia kuin aikaisemmin.
ppsa_ saisitko keinolla tai toisella pelaamisestasi hieman videota? Onhan noita gameplay videoita, mutta onhan tuo silti eri asia.
Nuo kyvyt on laitettu demoon siksi "liian aikaisin", että niitä pääsisi testaamaan eikä tarvitse pelata rampautetulla hahmolla, pääsee näkemään enemmän mihin taistelu menee, kun pelissä etenee.
Sigman demossa aukesi aina Master Ninjaan asti vaikeusasteet ja sääli ettei tässä XO:n demossa ole samalla tavalla. Sigman demo on varmaankin paras demo mitä olen nähnyt peleissä juuri sen vuoksi, että kehittäjät olivat tajunneet miten peliä pystyy esittelemään ja miten sitä pitää esitellä, jos demon tekee. Siinä oli käytännössä kaikki aseet ja liikkeet auki pelin ekassa kentässä ja pääsi pelaamaan kaikilla vaikeusasteilla jolloin pääsi näkemään Ninja Gaidenin ehkä nerokkaimman puolen eli sen kuinka tekoälyyn ja vihollisasetteluun on panostettu eri vaikeusasteilla. Ja vielä leaderboarditkin oli.