Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ninja Gaiden 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ninja Gaiden 2 [Hype]

Järkyttävän kapeilla käytävillä kamera pyörii missä pyörii, vihollisia mahdoton nähdä.

Sama juttu vaivasi tääläkin,se helvetin kamera.
Välillä ei ollut aavistustakaan minne suuntaan pitäisi mätkiä.
Demon jaksoin mättää läpitte,mutta ei kyllä oo mun juttu.

P.S Verta siinä kyllä riitti! :D
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2 [Hype]

Juuri sain vahvistusta PA:sta, että tänään ainakin lähti tänne Suomeen päin minun kopioni sieltä. Joten pysy uskossasi vahvana! :D

Juu kyllähän se tännekkin päin sujahti :P

Tarvii jättää tuo Demo väliin ja koittaa vaikka hieman verestellä ensimmäisen osan parissa fiiliksiä. Harmi kun en sitä Blackkiä saanut koskaan hommattua.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2 [Hype]

Jees, demoa kokeiltu riittävästi. Eipä jaksanut koko demoa edes läpäistä. Tylsä peli ja kamera ihan törkeän huono.

Eipä se eka chapteri mikään ihmellinen ole ja lähinnä siinä onkin kaikki "kapeat käytävät". Jos se kamera pyörisi automaattisesti hervotonta vauhtia niin ei tuosta pelaamisesta tulisi mitään, olisi vaikeampaa suunnata. Kun kamera näyttää yhdestä kuvakulmasta niin pystyy tarkasti väistelemään ja kohdistamaan kombot. Manuaalisestihan kameran saa siirrettyä selän taakse jos sille tarvetta on, itse en juurikaan ole siihen koskenut. Myöhemmissä chaptereissa tilat ovat paljon avarempia, ulkotiloja ja hieman laajempia sisätiloja. Käytävillä tosin on helpompaa mätkiä kun porukkaa ei tule kimppuun jokapuolelta ja voi heitellä wallrunnin kautta iskuja (upgradea aseille ni onnistuu paremmin).

Neljä ekaa chapteria pelattu läpi helpoimmalla tasolla ja tähän mennessä olen kuollut vain loppubosseihin ja toiseen test of valoriin. Ehdottomasti vittumaisin on tähän mennessä ollut chapter 3 loppubossi jota joutui ehkä 6-7 kertaa yrittämään. Chapter 2 välibossi kerrasta, loppubossi ehkä kolmannella. Chapter 4 välibossi kerrasta, loppubossi kolmannella. Kannattaa varata tosiaan lääkeyrttejä noihin loppumätkintöihin, muuten niitä ei helpoimmalla tasolla ainakaan tarvi kun tallennuspisteistä saa täydet energiat.

Koitin välttää spoilaamista. Edelleen olen sitä mieltä että hyvä peli on, ehkäpä voisin antaa 85/100 arvosanaksi. Grafiikat ei mitään silmiä hivelevää ole, pelimoottori on suunnilleen samaa vanhaa. Verta, gorea ja pelattavuutta sekä tarvittaessa haastavuutta senkin edestä, lyhyesti hack'n'slash-genren eliittiä.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2 [Hype]

Demo näytti oikein hyvältä, pitänee ostaa myös Black kun ei ole sitäkään tullut pelattua :)
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2 [Hype]

demon latasin tänään ja olen todella hyvältä vaikutti( vaikka tiesinhän jo että tämä peli on luultavasti vuoden paras peli boxille:) ) liikeitä on tullut mukavasti lisää kaikille aseille ja dragon bladella oli kiva testailla uusia komboja... tuon uuden obliteration moven kanssa sa aikaan todella siistejä komboja

ainoa mikä jäi vähän harmittamaan oli fps-ongelmat joissakin kohdissa
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2 [Hype]

Juu latailin sen demon ja demo oli melko hyvä ja sisälsi sen überhienon "viikatteen(kin)".

Pitääpä tuo varmaan hankkia kunhan halpenee. Sisältääkös tuo nettipeliä tai Co-Op:ia?
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2 [Hype]

No niin, päästiinhän me eurooppalaisetkin nauttimaan Ninja Gaidenin mätöstä demon muodossa. Vaikka pelistä onkin esitetty eriäviä mielipiteitä, niin itse ainakin totesin menon todella rautaiseksi jo demon perusteella. Siis aivan mahtavaa mättöhurmetta, eli juurikin sellaista meininkiä kuin olin odottanutkin. Pelimekaniikka tuntuu pelaavan todella mallikaasti ja peliä on puhdas ilo pelata. Ainoa asia mikä demossa jäi harmittamaan oli sen helppous. Olisi ollut kivaa päästä vääntämään muullakin kuin helpoimmalla tasolla. Kamerakaan ei päässyt häiritsemään. Ninja Gaideniin ei kyllä todellakaan sopisi DMC- tyylinen kamera. Se toimii noin ihan tarpeeksi hyvin.

Tätyy myös ihmetellä visuaalisesta puolesta noussutta porua. Pelihän on oikein nätin näköinen ja pyörii vieläpä todella sujuvasti. Itse en ainakaan demossa onnistunut ruudunpäivityksen nytkähtelemisiä onnistunut bongaamaan. Resoakaan en olisi huomannut HD- standardeja alhaisemmaksi, jos siitä en olisi foorumien kautta lukenut:). Eihän grafiikka varmasti teknisellä puolella kovimmassa kärkipäässä paini, mutta omaa silmää se kuitenkin miellyttää erittäin paljon.

Voin olla siis kaikin puolin tyytyväinen demon testisession jälkeen. Pakko-ostoshan tämä luonnollisesti tulee olemaan.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2 [Hype]

Pelattavuudeltaan tämä vaikutti aivan samanlaiselta kuin Black (+lopetusiskut jonka aikana Ryu on kuolematon). Hyvää settiä siis :)

Itse olen kyllä havainnut tahmailuja todella useasti. Ruudunpäivitys ei tipu peliä haittaavasti, mutta itse huomaan tuollaisen 60->20 notkahduksen. Noita tapahtuu juuri niillä hetkillä kun vihut ottavat viimeiset iskunsa tai haihtuvat ilmaan jättäen niitä essence-palluroita lojumaan.

Itse en tuosta viikatteesta välitä. Todella epäninjamainen ase. Kynnet oli jees samoin kuin keppi. Miekassa on kyllä edelleen sitä jotain. Sillä tämä on tarkotettu pelattavaksi :)
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2 [Hype]

Huhu kiertää, että peli pyöris 1120x585.

Ninja Gaiden 2 native resolution only 585P
Tuo resoluutio 2xMSAA:lla täyttää aikalailla kokonaan tuon 10MB:n muistin Xenossin tytär piirillä, joten ei ole ollenkaan ihme, että he ovat siihen päätyneet.
Kun ei tarvitse paloissa rendata kuvaa, pystyy jotkin asioista tehdä helpommin ja silti saada varsin asiallisen resoluution ja 2xAA:n.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2 [Hype]

Tuo resoluutio 2xMSAA:lla täyttää aikalailla kokonaan tuon 10MB:n muistin Xenossin tytär piirillä, joten ei ole ollenkaan ihme, että he ovat siihen päätyneet.
Kun ei tarvitse paloissa rendata kuvaa, pystyy jotkin asioista tehdä helpommin ja silti saada varsin asiallisen resoluution ja 2xAA:n.
Niin, mutta kun juurikin Tiling olisi se oikea tapa tuottaa XO:lle sitä graffaa. :o
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2 [Hype]

Ai että asiallisen reson..? Alle codin reson ei imo saada tulla ikinä ja alle 720p:n ei kovin mielellään.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2 [Hype]

Olen varsinaista peliä pelannut nyt jonkin verran. Kamera on aivan kamala! Pelattavuus on muuten kyllä kunnossa. Mitään mieltä ylentävää pelikokemusta tämä ei kuitenkaan tarjoa.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2 [Hype]

Ai että asiallisen reson..? Alle codin reson ei imo saada tulla ikinä ja alle 720p:n ei kovin mielellään.

Näinhän sen pitäisi olla mutta on se reso siinä mielessä asiallinen ettei se erityisen rumaa kuvasta tässä tapauksessa tee.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2 [Hype]

Kokoversio on nyt peluun alla. Onneksi pelaaja on kameran herra eikä toisinpäin, nyt peli pysyy pelattavana - eikä itselle tuosta suuntauksesta ole tullut ongelmia. Muuten peli on täyttä rautaa ja siinä on huomattavasti enemmän asennetta kuin Ninja Gaiden Blackissä. Ainakin jos vertaa euroversioita.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2 [Hype]

Pelasin demon tänään läpi. Melkosta myllytystä oli vaikkakin heleppoo, johtu varmaan ku kaikki tappovehkeet oli täysin tikissä heti alkuun.

Ihan jees peliltä vaikuttaa kyllä, en ymmerra narinaa kameroista sun muista. Eihän se täydellinen oo, mutta pärjää ku ite liikuttelee. Nykyään vissiin osa haluis että peli pelais ittensä läpi pelaajan puolesta.

Kepukka oli kyllä jees ku sillä pääs antamaan runtua. Boonusta myös sopivan hurmehenkisestä menosta, kädet ja jalat lentelee, peukku sille.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2 [Hype]

Siis.... Tämä kiinnostaa aivan hemmetisti. Ongelma on vain se, että itselläni on kovalevytön kansalaisboksi, joten demoa en voi kokeilla. Ja arvostelutkin heittelevät erinomaisesta keskinkertaiseen. Täytyy katsella miten käy.:o
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2 [Hype]

Käyn hakee omani puolilta päivin paikalliselta puljulta. Eiköhän mene läpi sunnuntai-iltaan mennessä...
 
Ylös Bottom