Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ninja Gaiden 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ninja Gaiden 2 [Hype]

Vaikeusasteesta tuli mieleen. Acolyten ja Warrior ero on kuin aamulla ja yöllä!
Kaverin pelatessa, kiinnitin pientä huomiota.

Alkukentissä Acolytella 3 ninjavihuja esiintyy, ei niin aktiivisia hyökkäämään, toisin Warriolla 7-8 vihuja hyökkäs lähes kaikki kerralla! Violettimonsteria tulee kaksi kerralla, Warriolla 4-5. NYC:n viemärissä, akrobaattinen seinähyppykohta, violettimonsterit tulee kylään pieneen tasoon warriolla, Acolytella pienet lentävät verenimijät häärii ryun ympärillä. Viholliset ja pomot kaatuvat salamannopeasti Acolytessa. Tavaroiden kauppahinnoissa myös eroja, lvl 3-päivitys maksaa 20000, warriolla 30000.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2 [Hype]

Peliplaneetan arvostelu tullut... Pisteitä tuli
71/100 ja kahden kävijäarvostelun keskiarvo 66/100
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2 [Hype]

Peliplaneetan arvostelu tullut... Pisteitä tuli
71/100 ja kahden kävijäarvostelun keskiarvo 66/100

Tunnusta pois, itse olet kirjoittanut tuon jälkimmäisen kävijäarvostelun. :D

Pelasin peliä kaverin luona ja oli sen verran vaikea, että läpi en päässyt. Tunnelma oli kokenut täydellisen romahduksen ja peli alkoi itseäni tympimään jo ensimmäisen tunnin jälkeen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ninja Gaiden 2 [Hype]

Tunnusta pois, itse olet kirjoittanut tuon jälkimmäisen kävijäarvostelun.

Arvostelua mun on tällähetkellä vähän vaikea kirjottaa, kun ainakaan omaan mieleen ei mahdu, että viellä missään oisin demoa ehtinyt pelaamaan. Pitänee joskus kävellä tiltiin ja maksaa euro, että laittaa sen koneeseen. Sarja ei kyllä oma lemppari, mutta todettakoon, että ykkönen oli ihan kohtuu hyvä. ;) Enkä mä välttämättä oo maailman ainoo, joka pelailee jottain pelejä kavereitten luona. :rolleyes:

EDIT: Sensuroin tosta viestini alusta pois sen vuodatuksen peliplaneetan laadusta, koska ei kuulu tänne. Tais tulla myös hivenen liikaa voimasanoja sekaan... :D
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2 [Hype]

mikä on kun ei taidot riitä mikä on kun ei onnistu

Acolytella peli on mielestäni aika helppo, sellainen vaikeusaste että kaikki pärjäävät
itse en todellakaan ole mikään HC pelaaja ja alle 10 kuolemaa taisi tulla kun läpäisin koko pelin acolytella( olisi kiva tietää montako kertaa kuolin alkuperäisessä gaidenissa normaalilla ekalla läpipeluulla:), oli nimittäin hiukan suurempi luku:D)

Kyllä taidot on ihan tarpeeksi riittävät. Ninja Gaiden ykkönen tuli vedettyä aikoinaan läpi normaalilla ja ei kyllä ole tämä Acolyte yhtä helppo vaan vaikeampi. Chapter kutosen pomokin tappaa sut jo muutamalla iskulla. Lisäksi monet ovat sanoneet minulle, että yksi syy minkä takia eivät tule hankkimaan NG kakkosta on juuri tuo älytön vaikeus aste. On se kumma kun ei voida laittaa kyseiseen peliin enemmän eri vaikeus asteita niin kuin muihin peleihin kyllä osataan. Tällä pelillä ei ole uudelleen peluu arvoa ollenkaan.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Vaikuttaako tilanteissa paljonkin oikean aseen valinta? Etäisyyden, nopeuden ja muiden nippelitietojen kannaltahan aseissa hieman eroja löytyy. Itse en ole juuri aseita vaihdellut, kepukalla hakannut siitä asti kun sen sai (viikatetta odotellessa).

Mitä tuohon vaikeustasoon tulee, mielestäni acolyte on kyllä huomattavasti helpompaa kuin Blackin aloitusvaikeustasolla. Taidan olla molemmissa peleissä chapter 5:ssä ja Blackissa on tullut kuoltua monen monta kertaa. Tosin kuolemista noin 95% oli toisen chapterin pomotappelussa :p. Kakkosessa en ole tainnut kuolla kuin pariin pomotappeluun kerran tai pari.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2 [Hype]

Peliplaneetan arvostelu tullut... Pisteitä tuli
71/100 ja kahden kävijäarvostelun keskiarvo 66/100

Tiltin arvostelussa 9/10 ja viikon peli. Miksi et maininnut? Taidat kuitenkin kohdeyleisöön kuulua, myönnä se.

Ja onko muuten oikeasti niin, että peli on helpottunut paljonkin viimeisimmästä, vai onko tämä vain "naavapartojen" nostalgisointia?
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Jeh eilen pelasin 4 chapteria Warrior-vaikeustasolla. Ei ollut juurikaan ongelmia. Tuntuu ainakin vielä helpommalta kuin Sigma. Yhden helan täytön olen käyttänyt vasta ja senkin chapter 3 bossissa, joka on ollut vaikein tähän astisista. Save paikkoja tosiaan on joka toisessa nurkassa, se helpottaa huomattavasti. Harmittavasti pelissä on paljonki fps droppeja ja kakkos chapterissa pätki oikein huolella jostain syystä vaikka ruudulla ei ollut porukkaa juurikaan. Mutta kokonaisuudessaan loistavaa mättöö. Dragon Swordilla olen vain pelannu tähän asti ja ajattelin pelata pelin eka sillä. Toisella läpipeluukerralla pitää ounia Scythellä :)
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2 [Hype]

Tiltin arvostelussa 9/10 ja viikon peli. Miksi et maininnut? Taidat kuitenkin kohdeyleisöön kuulua, myönnä se.

Mikä ongelma tässäkin on? Laitoin Peliplaneetan arvosanan tänne, koska sen satuin huomaamaan. Tiltiä en katso joka jaksoa ja toin NG2:n arvostelua en ole nähnyt. Joitain epäselvää?
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Ei noita arvosanoja kannata niin tarkkaan seurata.Sehän on vain arvostelijan näkemys pelistä.Voi olla että arvostelija on RPG fani mutta sai eteensä toimintamättöpelin ja arvosana jäi näin ollen 7kaksi.

Pelaa itse mieluummi peliä ja arvostele sitten.Kumma ku noi helvetin arvostelut pitää nostaa nii korkeesee asemaa
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2 [Hype]

Joitain epäselvää?

Ihmettelen vain miksi ihmeessä itse laitetta omistamatonta kiinnostaa Ninja Gaidenin arvosanat, jopa niinkin paljon, että Peliplaneetalle jaksaa mennä kirjoittamaan aiheesta omansa. Ja onhan noita muidenkin suomalaisten arvosteluita tullut, esimerkiksi Gamereactor 8/10, mutta se tuskin palvelee trollauksen tarpeitasi. Ja tiedän, ettei trolleja saisi ruokkia.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Täällä niitä arvosanoja on ihan laidasta laitaan. Sieltä jokainen voi valita omaan fanipoikamakuunsa sopivan numeron, ja märehtiä sitä vaikka maailman tappiin saakka.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2 [Hype]

Ihmettelen vain miksi ihmeessä itse laitetta omistamatonta kiinnostaa Ninja Gaidenin arvosanat, jopa niinkin paljon, että Peliplaneetalle jaksaa mennä kirjoittamaan aiheesta omansa. Ja onhan noita muidenkin suomalaisten arvosteluita tullut, esimerkiksi Gamereactor 8/10, mutta se tuskin palvelee trollauksen tarpeitasi. Ja tiedän, ettei trolleja saisi ruokkia.

Noihin kumman peliplaneetta spekulointeihin vastasin jo, joten mitä turhaan itseään toistamaan. Ja onko joku vaatimus omistaa boxi, että voi täällä kertoa, minkä arvosanan Ninja Gaiden 2 sai? Jotenkin musta tuntuu, että sua vaan alko vituttamaan, kun kerroin, ettei NG2 saanut mitään ihme arvosanaa Peliplaneetassa ja nyt yrität jotenkin kummassa syytellä mua... :rolleyes:
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Tai sitten tarkoituksena ei ollut muuta kuin juurikin sen huonon arvosanan mainitseminen (= provo)? Kun Paolo jo tuossa asettikin asioita oikeille raiteilleen, niin annetaanpa olla.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Tai sitten tarkoituksena ei ollut muuta kuin juurikin sen huonon arvosanan mainitseminen (= provo)? Kun Paolo jo tuossa asettikin asioita oikeille raiteilleen, niin annetaanpa olla.

Aikas suuria johtopäätöksiä vaan sen perusteella, että mainitsin Peliplaneetan arvosanan. :rolleyes:
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2 [Hype]

Lisäksi monet ovat sanoneet minulle, että yksi syy minkä takia eivät tule hankkimaan NG kakkosta on juuri tuo älytön vaikeus aste. On se kumma kun ei voida laittaa kyseiseen peliin enemmän eri vaikeus asteita niin kuin muihin peleihin kyllä osataan. Tällä pelillä ei ole uudelleen peluu arvoa ollenkaan.

Mielestäni juuri tuo vaikeusaste erottaa Ninja Gaidenin massasta, kaikki muut hyllyn pelit on tullut juostua läpi pahemmin peliin keskittymättä. Jos ei tykkää haasteesta, silloin NG ei ole oikea peli ja hyvä jättääkin ostamatta, että ohjaimet säästyy. Jos nobrain helpoutta haluaa niin kaikki muut X360 pelit on vaihtoehtoina.

Tuosta uudelleenpeluu arvosta, ainakin itsellä Gaidenit on ainoita pelejä jota on tullut hakattua moneen kertaan läpi. Nyt on NG2 mennyt 2 kertaa läpi, toisen kerran pelkillä Tonfilla ja nyt on seuraava vaikeusaste työn alla 10 chapterissa.

Tuon uuden karmasysteemin ansiosta menee kyllä mehut Top Karma recordeihin, Ninpojen käytöstä ei sakoteta (päinvastoin) jos vain kerkeää täyttämään ne ennen chapterin loppua, ei ole enää bonus karmaa kun tappaa vihut aikarajassa ja parhaan tuloksen saa käyttämällä U2 jokaiseen vihuun mitä vaan eteen tulee.

Xboxin Gaiden oli parempi, muttei tämäkään huono ole. Vaikeusasteita on tuotu sopivissa määrin alas peruspelaajille, ehkä liiankin. Ilmeiseisti pari henkilöä läpäissyt jo Master ninjallakin mikä oli kauhea saavutus ennen. Tosin aikamoista healing itemeiden spammimistä se näytti olevan Ninja Cameran perusteella.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ninja Gaiden 2

En ole koskaan yhtäkään Ninja Gaidenia pelannut, ainoa kontakti Ryu:n on tapahtunut Ninja Gaiden Sigman demon kautta, ja se vaikutti "ihan ok" -tasoiselta peliltä.
Ostinpa sitten NG2:n, koska tykkään ninjoista ja pelissä on ylilöytyä väkivaltaa ja upeita taistelukoreografioita joita on mahtavaa katsella.

Aloitin helpoimmalla, ja olipa tulla turpaan heti pelin aloitusterassilla. Kontrollit ovat hyvin samantapaiset kuin God of Wareissa jotka olen kyllä pelannut, jokaisen, joten taistelun opin nopeasti ja alkoi kädenpätkät ja torsot kasaantua kivaa vauhtia Ryun vanavedessä.

Sanoisin että itselleni peli kolahti ja kovaa, ainoastaan järjetön tarina ja paska kamera aiheuttaa napinan aihetta. Peli näyttää hienolta (en ymmärrä valituksia tästä, perustasoa parempaa grafiikkaa nykykonsolien tasolla.), toiminta tuntuu oikeasti ninjamaiselta ja kun saat vedettyä helvetinmoisen kieppisupervoltti360barrelroll kombon vihollisen ihoon niin ei siinä voi kuin virnistää. Mahtavaa menoa ja todellakin XO:n parhaimpia toimintapelejä. Ase vaihtoehtojakin on soppeli määrä, voit yksinkertaisesti vaihtaa asetta ja mätkiä vihollisia erilaisilla tekniikoilla jos alkaa vanha pelityyli tympiä.

Vaikeustaso on juuri sopiva kun siihen tottuu, jos ei itse jaksa enää pelatessa mitenkään käyttää aivoja vaan toivoo vain juuri sellaista napinhakkausta, on sitä varten toisia pelejä. Joka koneella.
Jotkin pomot, ei kuitenkaan kaikki, aiheuttavat aikamoista verenpaineen nousua. Tähän osasyyllisenä on kamera joka kuvaa toimintaa ihmeellisistä kuvakulmista ja jota ei kuitenkaan kerkeä itse säätämään kun samalla pitäisi suojautua iskuilta ja vastaavasti antaa niitä.

Mainiota ryminää joka kannattaa todellakin ostaa jos pitää toimintapeleistä.
Tässä on sellaista menoa jota näkee hyvin harvoin näinä päivinä, eli haastavampaa, jossa tarvitset oikeasti käyttää tietynlaista lähestymistapaa vihollisiin etkä vain ryntää taistoon satunnaisia nappuloita takoen.
 
Ylös Bottom