Ninja Gaiden, apua tilanteeseen kuin tilanteeseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vrathy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ninja Gaiden, apua tilanteeseen kuin tilanteeseen

Ja lisäys vielä Hakkizin ohjeeseen, Hurricane Packissa Dark Dragon Swordin saa löydettyään kaikki 50 scarabia.

Hakkiz sanoi:
Valosapeli ei poikkea ominaisuuksiltaan Dragon swordista. Dark Dragonin saa toisella läpipeluukerralla Chapter 13:ssa Muramasan kaupasta.

Kiitosta.Niin pitääkö se pelata succesive playllä vai ihan normaalisti?

Enpä tiedä onko juttu eri tossa hurricane pakissa mutta ainakin normaalissa Ninja Gaidenissa Dark Dragonswordin saa siitä Hayabusa villagen kaksikerroksisen talon yläkerrasta...

.. Hakkiz meinasi varmaan juuri tätä (siellä on muramasa patsas) mutta piti vaan vähän tarkentaa. :)

Pikkusen niinku Ninja Gaiden tuntuu helpolta kun pelaa succesive playllä uudestaa läpi :eek: . En oo pelannu paljoa yhtään ja oon jo chapter nelosessa. Tavoite on löytää kaikki scarabit sekä saada kaikki kolme NES Ninja Gaidenia. Nytten scarabeita on 40 ja kolmen paikan tiiän mutten sillon ekalla kerralla jaksanu miettiä miten ne sieltä saa . Eli enköhän ne kaikki vielä löydä :)

Minusta ainoastaan 3:n scarabin paikat ovat aika järkevästi piilotettu. Ninja Gaideniin olisin kyllä enemmän toivonut kaikenlaisia salapaikkoja ja scarabit olisi saanut piilottaa vielä vaikeammin.

Huvittaa vieläkin ne Ninja Gaidenin alkuaikoina monesti palstoilla ilmenneet tuskan parahdukset koskien pelin vaikeutta... itse en pitänyt peliä liian vaikeana edes ensimmäisellä pelikerralla ja peli oli menty läpi vajaassa viikossa. Sitä vastoin kun ajattelee noita alkuperäisiä SNES/NES versioita niin niissä oli vaikeuksia läpäisemisessä. En ole kauheasti edes koittanut läpäistä noita vanhoja Ninja Gaideneita kun tuntuvat olevan niin vaikeita. Yleensäkin pelit ovat nykyajassa paljon helpompia kuin ennen.

Että semmosta vaan :rolleyes:

Ruutana sanoi:
Huvittaa vieläkin ne Ninja Gaidenin alkuaikoina monesti palstoilla ilmenneet tuskan parahdukset koskien pelin vaikeutta... itse en pitänyt peliä liian vaikeana edes ensimmäisellä pelikerralla ja peli oli menty läpi vajaassa viikossa. Sitä vastoin kun ajattelee noita alkuperäisiä SNES/NES versioita niin niissä oli vaikeuksia läpäisemisessä. En ole kauheasti edes koittanut läpäistä noita vanhoja Ninja Gaideneita kun tuntuvat olevan niin vaikeita. Yleensäkin pelit ovat nykyajassa paljon helpompia kuin ennen.

Että semmosta vaan :rolleyes:

Huomauttaisin että sillon kun pelasit NESsillä olit EHKÄ jonkun 10-15 vuotta nuorempi, ja itelläni se tarkotti tuommosta 6-11 ikää, jollon ei välttämättä aina niin hyvin pelannu vielä sorminäppäryys, ja täytyy sanoa, että en mä ite mikään hirveen välkky kaveri sillon ollu :) Nyt kun pelailin taas tuota ekaa Gaidenia, niin eipä siinä hirveästi tuottanu ongelmia päästä sinne viimiseen kenttään.

Eli ite oon sitä mieltä, että noi "vanhoina hyvinä aikoina" puheet pelien vaikeudesta johtuu vaan siitä, että ite oli sillon vaan niin huono pelaamaan mitään. Näin siis omalla kohdallani.

Hmm... Pelasin Hurricane pack vol.1:n labyrinttiin asti (jo kauan sitten, lopetin pariksi kuukaudeksi), mutta sitten tuli ongelma: En löydä mistään key of lionnessia (vika avain) se ei ainakaan ole siellä missä ennen. Mielestäni olen käynyt kaikki paikat läpi.

Ylös Bottom