Ninja Gaiden, apua tilanteeseen kuin tilanteeseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vrathy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EzMa
Nyt on pakko kysyä tämmöistä: Olen nyt vetäny pelin läpi very hardilla ja minulla oli 50 golden scarabia, succestive playssa kävin viemässä ne muramasalle ja sain keiken muun paitsi dabilahron, milloin sen saa?

Sen saa kun on vienyt 20 scarabia, en sitten tiedä että saako sitä jos vie "liikaa" scarabeja.

Olen pelannut pelin 4 kertaa läpi ja nyt aloitin succestivella (tjsp.) tiedän että sen saa normaalisti 20 scarabista. mutta kun nyt en saanut sitä vaan kaiken muun kun vein 50 scarabiani muramasalle.

Häröö... Oon nyt chapter 9:ssä ja sain sen viime chapterissa kun vaan kävin puhuu Muramasalle... Se sano: "hienoo et sul oli kaikki golden scarabit mitä maailmas on täs on palkkio..." (vapaa suom. huom.) Ja sit sen dabilharon sai... Mä kyl tykkää ehkä enemmän war hammerista kun sillä on se heitto/pyörähdys isku.

Flaileista sen verran: onko kukaan saanut tehtyä runaway ligthningia? Aina kun mä yritän tehä sitä se tekee wide heavensin... Apuja?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EzMa
Häröö... Oon nyt chapter 9:ssä ja sain sen viime chapterissa kun vaan kävin puhuu Muramasalle...

Näin se on ja niin se käy. Dabilahro olisi liian ylivoimainen ase alkupään vihollisille (varsinkin ultimate-tekniikoita käytettäessä.)

Millä tavalla te lahtaatte ne haamukalat 14. ja 15. kentässä? Ite oon käyttäny lähinnä inazumaa jos haluun tappaa niitä, ja sitten fire wheels päälle jos haluun vaan juosta läpi. Ja joskus paniikissa huiksin vigorian flaileilla. Parempia ideoita?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan djj07
Millä tavalla te lahtaatte ne haamukalat 14. ja 15. kentässä? Ite oon käyttäny lähinnä inazumaa jos haluun tappaa niitä, ja sitten fire wheels päälle jos haluun vaan juosta läpi. Ja joskus paniikissa huiksin vigorian flaileilla. Parempia ideoita?

Vigorian flaileilla ne menee aika helposti, kun vähän rytmittää komboja.

SUOMIninja sanoi:
tota mä tarvisin apua sinne viemäreihin ku en tajuu et mitä pitää tehä et saa sen sinisen pöydän palan:confused:
Vähä hankalaa mennä näin lonkalt heittämään mitää järkevältä kuulostavaa apuu mutta yritetään. ;)

Eli ellen ihan väärin muista ensinnäki sen punasen palan sai siis ekan käärmeen jälkee, eiks? Sitte meet pistää palan paikoillee ja huomaa miten vesi laskee jalkojen alla, eli siis siellä ristikko lattian. Nyt voit hakee patsaan siitä huoneesta mikä ennen oli jumissa vesipaineen takia. Laita se pysti oveen sen toisen pastaan viereen... siis se ovi viemärin alaosissa.

Kun jatkat matkaa niin loppujen lopuksi löydät sinisen palan.

djj07 sanoi:
Kaksi pelin ikävintä mörökölliä: Haamukalat ja ne Blackspider mutaatiot. (mustat saksikäsi hemmot) Saksikäsi hemmot vielä kestää mutta miksi oi miksi Team Ninja saastutti muuten täydellisen pelin niillä kaloilla?! Mä en meinannu uskoa niitä todellisiksi kun ensimmäisen kerran kohtasin niitä... nyyh.

Mutta sitte itse kysymys. Inazumaa ei kannata mun mielestä tuhlata noihin... niihin riittää kevyempikin isku. Fire wheel puree hyvin. Ja vigorian flail. Mutta älä käytä X,X,X,X,X,X,->,X,X,X,X,X,X iskua.. se jättää liian suuren suojattoman aukon.

Kysymys olis taas:

Hyödyttääkö joku hyppynapin (tai muun) rämppääminen mitään kun haamukalat iskee kiinni ja kaatuu esim. maahan?

Mistä Vigoriaan Flailit saa?
Itsellä menossa chapter 12: caverns, mutta näin jonkun sanovan käyttäneen Flaileja jo Almassa.

Karfield sanoi:
Mistä Vigoriaan Flailit saa?
Itsellä menossa chapter 12: caverns, mutta näin jonkun sanovan käyttäneen Flaileja jo Almassa.

Tainut jäädä sinulta väliin. :(

Muistaakseni ne sai chapter 6:ssa. Varma en ole, mutta niin muistelisin. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Flailit löytää sieltä missä tapellaan sitä luurankolohkarii vastaan tais olla 6 chapter, kun menee alas sitä "hissiä" mitä pitää lyödä keskelle lattiaa et se lähtee liikkeelle, kun se on alhaalla niin avaat oven ja katsot oikealle siinä on loota mistä ne saa.

Edelleen kysyn onko kukaan tehnyt runaway lightningia, itse en osaa sitä tehdä... tekee aina wide heavensin...

djj07 sanoi:
Kysymys olis taas:

Hyödyttääkö joku hyppynapin (tai muun) rämppääminen mitään kun haamukalat iskee kiinni ja kaatuu esim. maahan?

En osaa varmasti sanoa, mutta jotenkin minulle on jäänyt sellainen mielikuva, että kyllä hyödyttää. Painelen tosin tuossa tilanteessa kaikkia mahdollisia nappeja mahdollisimman rivakasti ja kiroan nuo onnettomasti suunnitellut viholliset syvimpään helvettiin. Niiden kanssa kun ei koskaan saa kunnon taistelua aikaan. :mad:

Nii... itteäniki kyllä kiinostais miten toi Runaway lightning tehää.

Mulla tekee kans aina wide heavensin :confused:

Vastaus: Ninja Gaiden, apua tilanteeseen kuin tilanteeseen

Onko väliä, antaako Scarabeja sille kauppiaalle (nimi ei nyt tule mieleen) yksitellen vai monta kerralla? Esim. jos annan sille scarabeja, kun saan niitä, niin voinko saada silti alkuperäisen Ninja Gaidenin (joka vaatii 50 scarabia)?

jazzo sanoi:
Onko väliä, antaako Scarabeja sille kauppiaalle (nimi ei nyt tule mieleen) yksitellen vai monta kerralla? Esim. jos annan sille scarabeja, kun saan niitä, niin voinko saada silti alkuperäisen Ninja Gaidenin (joka vaatii 50 scarabia)?

Ei sillä ole väliä, että antaako scrabit yksitellen tai kaikki kerralla. Tietenkin siitä on hyötyä, kun viet suuren määrän scrabeja kerralla.

Viimeksi muokannut moderaattori:

juho123 sanoi:
Ei sillä ole väliä, että antaako scrabit yksitellen tai kaikki kerralla. Tietenkin siitä on hyötyä, kun viet suuren määrä scrabeja kerralla.

jos ruvetaan viilaamaan, niin siitä ei tosiaan ole mitään erillistä hyötyä viekö kerralla enemmän vai sitä mukaa kun niitä saa. Tätä ilmeisesti tarkoititkin, mutta tuo viimeinen lause saattaa olla hieman harhaanjohtava. Eli aina kun rikkoo kymppejä (muistaakseni), niin saa "palkinnon".

mud sanoi:
jos ruvetaan viilaamaan, niin siitä ei tosiaan ole mitään erillistä hyötyä viekö kerralla enemmän vai sitä mukaa kun niitä saa. Tätä ilmeisesti tarkoititkin, mutta tuo viimeinen lause saattaa olla hieman harhaanjohtava. Eli aina kun rikkoo kymppejä (muistaakseni), niin saa "palkinnon".

Öö... eli siis viet, vaikka 10 scrabia ensin, sitten parin chapterin jälkeen toiset 10, niin saat sen "erään asepalkinnon"? Kun itse olen ymmärtänyt, että kun scrabeja vie suuren määrän kerralla, saa paremmat palkinnot. Eli, jos vie 10 scrabia ensin, saa palkinnot. Sitten vie toiset 10, niin saa samat palkinnot?

Olisihan se kyllä tyhmää, että palkinnot saisi suurilla scrabien-vientikerroilla, mutta tuossa harhaluulossa olen sitten elänyt ja vienyt omat scrabini vasta myöhään.

Ylös Bottom