Ninja Gaiden, apua tilanteeseen kuin tilanteeseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vrathy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Kassakaapin avaaminen ei ole välttämätöntä muistaakseni. Mutta sieltä kyllä saa hyödyllisiä esineitä useampaankin kertaan (eri Chaptereissa). Munkki-parka ei osaa olla kirjaamatta salakoodia ylös... :rolleyes:
Kuin mont kertaa siel on eri tavara?

Mä oon vaivautunu menee sinne kahteen kertaan... toisel kerral sain life of godin.

mitä muuta sielt saa... ei kai mitää tosi hyvää.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kluge
SPOILER Pelin helpoin boss on kyllä Evil Murai joka on viimeinen vastus eli Chapter 16 bossi SPOILER
SPOILER

Totta, mutta muutama kerta sitäkin piti kyllä yrittää koska kaikki elixirit meni sitä isoa demonia ja Vigooria vastaan taistelessa.

Unlabored flawlesnes

Mitä mieltä olette unlabored flawlesnessitä!?

Mielestäni kyseinen ase on ihan liian raskas ja muutenkin teho ei ole tarpeeksi korkea... aika turhaa rahan tuhlausta koko ase.

Tämän ei ole tarkoitus olla mikään gallup mutta mitä asetta käytätte eniten... mulla on dragonsword.

True dragon swordia ja Kitetsua käytän eniten. Mulla meni Evil Murai ekalla yrityksellä ja ilman yhtään elixirejä :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kluge
True dragon swordia ja Kitetsua käytän eniten. Mulla meni Evil Murai ekalla yrityksellä ja ilman yhtään elixirejä :p
Kitetsuhan alkaa imemään elämää pois... kannattaako sitä käyttää?!
Jos sulla on se armlet mikä antaa elämää itsestään lisää ni kumoaako se sen kitetsun elämän imemis effektin? Onko kitetsu sittenkään parempi kuin esim true Dragonsword?? :confused:

Itsekin saan varmaan sen kiven Dragonswordin päähän ihan kohta... sitte alkaa läski tummumaan ;)

Heh... 20h tullu pelattua (eri loppiksia vastaan yli 6h tosta ajasta), en taida olla ihan HC. Nyt olen tulilohikäärneen kanssa tappelemassa ja taas kerran kävi niin, että se tappo mut just kun sillä on n. cm energiaa, se syö välillä... Kaikki muut loppikset on ollu helppoja paitsi 1.(mikä opettaja olikaan), Alma. Tää lohikäärme olis helppo kun jaksais vaan väistellä ja sit kun sen pää on alhaalla niin Vigoorianiella kauhaan 15 iskun sarja.

Btw. kannattaisko käyttää Kitetsua lohikäärmettä vastaan? En ole räpläilly sillä, unohdin että edes mokoman omistan...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ruutana
Kitetsuhan alkaa imemään elämää pois... kannattaako sitä käyttää?!
Jos sulla on se armlet mikä antaa elämää itsestään lisää ni kumoaako se sen kitetsun elämän imemis effektin?

Kitetsu on ihan kiva ase. Pidän etenkin sen heitto-ominaisuudesta, kun sillä saa viholliset vähän kauempaakin pätkittyä. Myös ultimate-tekniikat ovat aika purevia. Kitetsu tosiaan imee energiaa, mutta kuten arvelit, sen voi kumota oikealla armletilla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EzMa
Nyt olen tulilohikäärneen kanssa tappelemassa ja taas kerran kävi niin, että se tappo mut just kun sillä on n. cm energiaa, se syö välillä... Kaikki muut loppikset on ollu helppoja paitsi 1.(mikä opettaja olikaan), Alma. Tää lohikäärme olis helppo kun jaksais vaan väistellä ja sit kun sen pää on alhaalla niin Vigoorianiella kauhaan 15 iskun sarja.

Yksi idioottivarma konsti tuliloharia vastaan on tappiin asti kehitettyjen ninpojen sekä jouskarin käyttö. Koko komeuden saa kaatumaan hyvinkin nopeasti, kun heti alussa iskee ninpolla, ja ampuu lohista niin kauan räjähtävillä ammuksilla kuin se saa itsensä selvittyä. Ja juuri kun se on iskemässä, taas ninpoa kehiin. Tätä kun toistaa muutaman kerran, niin lohikäärme makaa laavakuopassaan liikkumattomana ilman että olisi saanut yhtään miekaniskua leukaansa.

Mites, onko joku noista ninpoista ehdottomasti level 3 päivittämisen arvonen heti kun mahdollista ? olis kaks noita uprage palloja käyttämäti ja taitaa olla 4 ninpoa hommattuna.. Eli toisinsanoen mikä ninpoista on paras ?

*SPOILER*

Jossain vaiheessa tulee vastaa Dokun kummitus joka on aika paha vihulainen... eroaa vahvasti Dokusta, sillä tällä hemmolla nopeutta riittää. (juuri hitaus oli Dokun turmio :D) Mutta senkin voittaa muutamalla täyteen kehitetyllä tuli taijalla (inferno) ilman että tarvitsee mennä äijän lähituntumaan.
Inazumaa ei välttämästi kannatta levelöidä täyteen... se tekee massiivista tehoa kakkos levelisenäkin.
Mutta.. itse kyllä kannattaisin myrsky taijan levelöintiä täyteen. Siitä tulee todella tehokas kolmos levelissä... ja se on höydyllinen ahtaissa paikoissa. Monesti olen pistänyt 50 iskun compon tolla taijalla... se nimittäin potkii aika kovaa ;)

Mutta tietääkseni kaikki taijat voi kehittää kolmos levelille joten sinun kohdallasi kysymys kuuluu: "minkä/mitkä haluan kehittää ensiksi?!"

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Kitetsu on ihan kiva ase. Pidän etenkin sen heitto-ominaisuudesta, kun sillä saa viholliset vähän kauempaakin pätkittyä. Myös ultimate-tekniikat ovat aika purevia. Kitetsu tosiaan imee energiaa, mutta kuten arvelit, sen voi kumota oikealla armletilla.

Yksi idioottivarma konsti tuliloharia vastaan on tappiin asti kehitettyjen ninpojen sekä jouskarin käyttö. Koko komeuden saa kaatumaan hyvinkin nopeasti, kun heti alussa iskee ninpolla, ja ampuu lohista niin kauan räjähtävillä ammuksilla kuin se saa itsensä selvittyä. Ja juuri kun se on iskemässä, taas ninpoa kehiin. Tätä kun toistaa muutaman kerran, niin lohikäärme makaa laavakuopassaan liikkumattomana ilman että olisi saanut yhtään miekaniskua leukaansa.
Joo... toi lohhari on tosiaan melko kinkkinen tapaus... jos ei tiedä kunnon strategiaa ;)

Itse huomasin että areenan keskellä.. sen yhden nappulan päällä on turvallisin paikka. Siinä kohdassa lohhari ei hyökännyt kertaakaan minuun syönti iskulla tai tuli höngällä... sain ihan rauhassa odotella sopivaa kohtaa hyökkäykseen. Ainoat hyökkäykset jota jouduin väistämään olivat siipien heilutus tuli :p ja se tulipallo.

Omasta mielestäni yksi vaikeimmista loppiksista oli se helikopteri.

Loistava ehkä vähän huijaus taktiikka on fire dragoniin että otat art of the fire wheelsin ja 3lvl Dabilahron ja armlet of the sunin. Hyppäät laavaan aivan lohikäärmeen viereen ja laitat fire wheelsin päälle. Alat sitten mättää dabilahrolla sitä jalkoihin ja kun se laskee päänsä niin kaulaan. Tuolla taktiikalla lohikäärme kellistyy n. minuutissa ehkäpä yhden potionin voimalla.

Re: *SPOILER*

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ruutana
Jossain vaiheessa tulee vastaa Dokun kummitus joka on aika paha vihulainen... eroaa vahvasti Dokusta, sillä tällä hemmolla nopeutta riittää. (juuri hitaus oli Dokun turmio :D) Mutta senkin voittaa muutamalla täyteen kehitetyllä tuli taijalla (inferno) ilman että tarvitsee mennä äijän lähituntumaan.

Itseasiassa kummitus-Doku on melko samanlainen vastus kuin itse metallimörssärikin. Tekee samantapaisia hyökkäyksiä, mutta vain hieman nopeammin. Ei kuitenkaan niin nopeasti, etteikö niitä voisi väistää. Väistön jälkeen vaan heti iholle, jos kummituksesta niin voi sanoa, niin haamu haihtuu pian taivaan tuuliin.

Kannattaa muuten olla hereillä kyseisen lopparin jälkeen. Chapter vaihtuu, mutta tallentamaan ei heti pääse. Samalla areenalla Ryun kimppuun käy heti uuden Chapterin alkaessa pari pakkaa kummituskaloja. Kaikkein kakkamaisinta on kuolla juuri tässä vaiheessa, koska se tarkoittaa edelliseen Chapteriin paluuta ja koko labyrintin uudelleenkahlaamista.
---Nimim. "Kokemusta on".

Toisella yrityksellä menin ton kummituksen läpi... ja huomiasin että jokasen A+Y hyppyhyökkäyksen jälkeen kannattaa nopeasti ottaa etäisyyttää kummituksesta... se nimittäin vastaan iskuun nopeasti. Tai sitten käyttää seuraavaa taktiikkaa:

Yksi juttu minkä huomasin oli että jos se A+Y hyökkäys (nimeltään joku dragon swallow kai) ei uppoa pahikseen... eli kilahtaa suojiin, niin painamalla Y:tä heti kun ryu tippuu maahan hän tekee lataus hyökkäyksen HETI.

Tästä kehkeytyikin varsin toimiva strategia Spirit Dokua vastaan. Jokaisen hyökkäyksen tuloksena oli onnistunut isku ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EzMa
Heh... 20h tullu pelattua (eri loppiksia vastaan yli 6h tosta ajasta), en taida olla ihan HC. Nyt olen tulilohikäärneen kanssa tappelemassa ja taas kerran kävi niin, että se tappo mut just kun sillä on n. cm energiaa, se syö välillä... Kaikki muut loppikset on ollu helppoja paitsi 1.(mikä opettaja olikaan), Alma. Tää lohikäärme olis helppo kun jaksais vaan väistellä ja sit kun sen pää on alhaalla niin Vigoorianiella kauhaan 15 iskun sarja.

Btw. kannattaisko käyttää Kitetsua lohikäärmettä vastaan? En ole räpläilly sillä, unohdin että edes mokoman omistan...
Mun mielestä lohikäärme oli yksi helpoimmista loppuvastuksista. Menin heti ylätasanteelle. Sitten juoksin koko ajan edestakaisin jotta ne puremat eivät osu. Tuliaalto oli helppo blockata ja kun se syöksee tulta niin sen yli voi hypätä. Niitä tulipalloja se ei käytä ollenkaan ylätasanteella. Sitten vaan mätkin armottomasti Dabilahrolla joka kerta kun se vain erehtyi tuomaan päänsä lähelle.:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sabre
Mun mielestä lohikäärme oli yksi helpoimmista loppuvastuksista. Menin heti ylätasanteelle. Sitten juoksin koko ajan edestakaisin jotta ne puremat eivät osu. Tuliaalto oli helppo blockata ja kun se syöksee tulta niin sen yli voi hypätä. Niitä tulipalloja se ei käytä ollenkaan ylätasanteella. Sitten vaan mätkin armottomasti Dabilahrolla joka kerta kun se vain erehtyi tuomaan päänsä lähelle.:D
hmm... joo, siis toi lohhari on yks helpoimmist vastuksista.

Mutta sen purema iskua ja tulihonkää ei tarttee väistellä ollenkaa jos oot oikees kohdas... tietääkseni niitä nappuloita mitä painamalla pääsee ylös on kolme. Oot sen keskimmäisen päällä kokoajan ni se ei hyökkäile ollenkaa tulella ja purasulla.

Se pistää päätään aina vähän valiä lähemmäs ja sitte käyt mättömäs sitä.

Onkos kukaan muuten päivittäny sitä puista miekkaa loppuun asti,luin jostain että siitä saa tehokkaan miekan

Njoo... nimi muuttuu Unlaboredflawlesnes:siksi ja se näyttää vähän niinku joltain yli isolta airolta missä on kiinalaisia kirjotuksia.

Itte pettysin kyllä kun sen sain... siitä tulee nimittäin niin p***leen raskas ja hidas että ihan hirvittää. Ainut kunnon isku sillä on X,Y,X,X,X,X sarja ja ehkä seinähyppy lyönti. Kannattaa panostaa mielummin Dabilahroon... se on ainaki nopeempi kolmos levelisenä. :D

Joissain kohdissa Unlaboredflawlesnes on kyllä tosi hyvä.. mm. niissä kohdissa missä vastassa on -hidas- ja vahva vihollinen. (fiend sotilaat?)

edit: Muuten kyllä unlaboredflawlesnes on tosi hyvä ase... tehoa riittää. Eikös se ole pelin toisiksi tehokkain ase?! (heti black dragon bladen jälkeen)

Chapter 14-15 (en muista, haamu Dokun jälkeen)
Minä taas tarvitsisin apua... Pätkin palasiksi ne 60-70 punasta otusta siellä missä vedettiin Dokua turpaan ekan kerran. Nyt tuli ongelma sinne ylös tulee arkku, miten sen saa, kun niitä palasia ei voi enää liikuttaa?

P.S. oli muuten se lohikäärme aika helppo kun käytti Dabilahroota. Jouskarin panokset (explosives) ei oikeen aiheuttanu kauheesti vahinkoa sille...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom