Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ninja Gaiden, apua!

The Eclipse

New Member
Eeeeeeek!

Aloitin pelin pelaamisen pari päivää sitten ja kaveri pelasi ilmalaivaan asti sillä aikaa, kun hoidin omia asioita. Tänään aloitin uuden pelin ja pääsin eka vastukseen, siihen nuncha ukkoon ja se oli hankala!! Olisiko siihen vinkkejä? Itse käytin vaan "Suojaa, odottaa että se tekee sen vauhti iskun ja sit iskee ja taas suojaa" taktiikkaa. Pääsin sen läpi, mutta menetin Rebirth Talismanin mikä potuttaa. Nyt olen kuollut jo pari kertaa niihin kahteen hevosratsastajaan... ette arvaa kuinka lähellä oli etten vienyt peliä takaisin kauppaan. :mad:

Eli, eli. Olisko mitään vinkkejä noihin kahteen ja muutenkin tavallisiin taisteluihin? Ne Black Spider clan ninjat ovat ngggh.

Kiitos!
 
Vastaus: Ninja Gaiden, apua!

Black Spider ninjat? Hmm. Pelaakkos sää nytten Hurricane Packia ?

Neuvo #1:
Pelaa ensin ihan normaali peli normaali vaikeustasolla, sillä toi HPVol1 vastaa jotain hardin ja very hardin välimaastoa.

Palataan asiaan jos et pelaa HP1:stä :)
 
Vastaus: Ninja Gaiden, apua!

En pelaa Hurricane Packia kun ei liveä valitettavasti ole. Ihan perus Campaignia vaan. Eikö ne Black Spider Clan Ninjat ole niitä tyyppejä jotka heittää niitä räjähtäviä shurikeneitä ja tappaa mut parissa sekassa?
 
Vastaus: Ninja Gaiden, apua!

The Eclipse sanoi:
En pelaa Hurricane Packia kun ei liveä valitettavasti ole. Ihan perus Campaignia vaan. Eikö ne Black Spider Clan Ninjat ole niitä tyyppejä jotka heittää niitä räjähtäviä shurikeneitä ja tappaa mut parissa sekassa?
Saattaa olla, mutta ei niitä kyllä ainakaan ihan alkupuolella pitäisi tulla. Muistaakseni vasta siellä kaupungissa. Eli ei ainakaan ennen hevosratsastajia. Ettet vaan ole pistänyt Hard-moodia käyttöön?
 
Vastaus: Ninja Gaiden, apua!

Kyllä ne Black Spider Ninjat ovat kyllä noita räjähtäviä veitsiä (icendiary shurikeneita) heitteleviä, jotka tappavat aloittelija hetkessä. Testattu on, eikä niitä tule edes hardilla/very hardilla siinä alussa, muuta kuin Hurricane Packissa.
 
Vastaus: Ninja Gaiden, apua!

Hmm. Joo, Taironissa mä tarkoitinkin. Hehe, ops. :D Tais unohtua sanoa. Noh, enivei. Pääsin ne kaksi ratsastajaa läpi ja sen hevos bossin. Ja nyt olen yrittänyt masteroida Nunchakun, tappamalla random vihuja jotka tulee vastaan. Rahaakin on kertynyt sievoiset 26,000. :cool:

edit:

Unohdin kysyä paria asiaa.

1) Miten käytetään Ninpo voimia?

2) Onko se puumiekka yhtään hyvä?

3) Mitä hyötyä niistä Golden Scarab tavaroista on?

Kiitosta etukäteen!
 
Vastaus: Ninja Gaiden, apua!

The Eclipse sanoi:
1) Miten käytetään Ninpo voimia?
Y ja B pohjaan samaan aikaan. Mutta sinulla pitää olla Ki-energiaa jäljellä. Nämä ovat ne palavat pallukat vasemmassa yläkulmassa.

2) Onko se puumiekka yhtään hyvä?
Jaa-a... riippuu kai käyttäjästä ;) Itse en ole pahemmin sitä edes kokeillut.

3) Mitä hyötyä niistä Golden Scarab tavaroista on?
Niitä kun kiikutat tarpeeksi sille kauppiaalle, niin saat hyötytavaraa vastalahjaksi. Ja vähän muutakin kivaa :)

Ja Black Spider Clan Ninjoja vastaan auttaa vain nopeus, kun pirulaiset heittelevät niitä paukkutikareitaan. Hyppy kohti ja Y on osoittautunut käteväksi liikkeeksi.
 
Vastaus: Ninja Gaiden, apua!

Toi auttoi oikeesti paljon! Tänks!

Vielä ois yksi asia. Siinä 4 kentässä missä pitää saada tiketti Hanin baariin niin yhdessä kohtaa Ayane heittää taas yhden sen kuuluisista kirjeistä ja sanoo jotain, että on piilottanut mystisen aseen jonnekin pimeälle kujalle mistä vain ninja voi hakea sen. Olen ettinyt sitä kaikkialta, mutta olen löytänyt vain Nunchakun siitä kentästä. Ei taida olla se kun sen sai vain ottamalla. Eli, onko tietoo mikä se on ja mistä sen saa? Help plz. :(
 
Vastaus: Ninja Gaiden, apua!

Puumiekasta tulee yksi pelin parhaista aseista jos jaksat parannella sen loppuun asti...mutta siihen kuluu kylläkin rahaa hieman yli 100,000.
 
Se Ayanen esine

Eli, kun tulet Hans Bar alueelle, kyttää vasenta seinää, siitä lähtee sellainen sivukäytävä. Sinun pitää hyppiä seinästä seinään sinisiä viivoja pitkin ja sitten hypätä kielekkeelle tekemällä se seinä syöksyhyökkäys painamalla y tai x. Siellä on myös vihreä Xb joka antaa täydet lifet ja ninpopallot niin monta kertaa kuin siellä jaksaa käydä. Ki voimissa on sekin, että ne pitää pistää valikosta käyttöön ennen käyttöä :D
 
Vastaus: Ninja Gaiden, apua!

Joo, kiitosta. Kokeilin tuota seinähyppyjuttua varmaan sata kertaa, eikä siitä tule oikeastaan mitään. Se seinä ei ota sen jalkoja vastaan kun siinä on niitä pölytuulettimia ja muita roinaa, joten siitä seinä-seinä hypystä ei tule mitään. Mistä kohtaa se hyppely pitää aloittaa? Ja ja... niin saako sieltä varsinaista asetta jolla voi mätkiä vihuja?
 
Vastaus: Ninja Gaiden, apua!

The Eclipse sanoi:
Mistä kohtaa se hyppely pitää aloittaa? Ja ja... niin saako sieltä varsinaista asetta jolla voi mätkiä vihuja?
Seuraa niitä sinisiä merkkejä seinässä. Yleensäkin pelissä sinisellä on merkitty "salaiset" alueet. Sieltä saa Windmill Shurikenin (tjsp), eli sellainen jumalattoman iso heittotähti joka toimii bumerangin tavoin.
 
Vastaus: Ninja Gaiden, apua!

Jos on ongelmia Black spider clanin ninjojen kanssa, niin kannattaa ostaa Izuna drop liike Murasamelta(kaupasta). Itse käytän ainakin kyseistä liikettä ninjoja vastaan. Puumiekasta tulee Unlabored Flawlessness, kun päivität sen tappiinsa. Ensimmäisen kentän Muraihin (loppuvastus) kannattaa käyttää FIEND'S BANE KICK liikettä. Parhaimmassa tapauksessa saat Muraihin neljä osumaa, jotka vievät suhteellisen paljon energiaa.
 
Vastaus: Ninja Gaiden, apua!

The Eclipse sanoi:
Se seinä ei ota sen jalkoja vastaan kun siinä on niitä pölytuulettimia ja muita roinaa, joten siitä seinä-seinä hypystä ei tule mitään. Mistä kohtaa se hyppely pitää aloittaa?

Älä juoksee seinään ylös, vaan juokse seinää sivuttain.

Mene kujan alkuun (eli Hans Barin eteen). Näet seinässä kohdat, jotka ovat selvästi merkitty hieman vaaleansinisillä viivoilla (kaksi viivaa). Hyppää ensimmäiseen sellaiseen, jolloin Ryu alkaa juoksemaan seinää pitkin.. kun seinä alkaa loppua, hyppää, jolloin Ryu hyppää kujan toiselle seinälle ja juoksee sitä pitkin.

Pari kertaa pitää hypätä kesken juoksun, sitten näet jo tasanteen, jossa Windmill Shuriken on. Voit viimisessä painaa joko X/Y, jolloin Ryu tekee nopean hyökkäysliikkeen, josta tulee siniset vauhtiviivat, tai sitten hypätä ja painaa X Dragon swordin ollessa päällä. Tällöin Ryu tekee katanalla pyörähdys iskun, ja hyppy yltää pikkiriikkisen pidemmälle, jolloin pääset tasanteelle.

[edit] Jos ei vieläkään onnista, niin pistä YV:tä minulle, niin otan sinulle pienen pätkän epäselvää videokuvaa ja lähetän.

Ja ihan näin btw, tällä hetkellä pelaan tavallista Ninja Gaidenia normalilla Successive playlla, ja päätin, että vedän sen läpi käyttämättä talismaneja tai pulloja (paitsi niitä ki-voimia antavia), toisaalta tota helpottaa aika paljon se armlet of tranquilty.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ninja Gaiden, apua!

Wau.

Todella hyvin selitit. Kiitän. Ja pääsin lopulta sinne ylös ja sain sen shurikenin (yay). Kaveri meni just Alman läpi ja nyt pietän pientä taukoa. Kiitän kaikkia replyistä, peli menee nyt paremmin. :)
 
Ylös Bottom