Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ninja Gaiden Sigma

Vastaus: Ninja Gaiden Sigma

Dabliharo hyödytön!?!?! kyseinen ase tuntuu lähes pakolliselta isompia hirviöitä vasten, myös kauas ampuva ultimate technique pistää luolastojen mato bossit kumoon naurettavan helposti.
Vigorian Flail taas on näihin haamukaloihin sekä pienempiin hirviöihin joita yleensä tulee suurissakin määrin varsin tehokas vaihtoehto. Myös tuo keppi jonka nimeä en nyt muista on tehokas vähän saman kaltaisiin vihollisiin kuin flail mutta vähän kookkaampiin ja nopeampi. kaksi miekkaa taas on ainakin itselleni paljon sopivampi vaihtoehto nopeamman ja tehokkaamman iskusarjan takia sekä ympärille lyövän UT:n muodossa.

Tuota Dragon swordia on lähinnä tullut käytettyä johonkin yksittäisiin keskikokoisiin vastustajiin ja tilanteisiin jossa nopea puolustus ja lyhyet lyöntisarjat ovat kullan veroisia.

Tietty helpoimmalla näiden aseiden potentiaalia ei välttämättä ymmärrä.
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma

Master Ninjaa olen muutaman viime päivän ajan pelaillut vähän ja olen jälleen siellä pelin keskivaheilla. Tällä kertaa tuo vaihe tuntuu vielä paskemmalle. Neljäs kerta pelin läpi menossa ja nyt nuo naurettavat seisoskelevat vihut saavat ihmettelemään vielä kolme kertaa enemmän, mitä Team Ninja on ajatellut niitä peliin laittaessaan. Todella tylsää kahlaamista ja vielä on ne helvetin vesikentät edessä.:(
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma

Joops, nyt olen siellä 18 chapterissa ja eihän siihen pahimpaan pomoon saa edes iskuja läpi. En keksinyt very hardillakaan mitään järkevää tekniikkaa kyseiseen pomoon vaan menin sen melko puhtaasti eri itemeiden ja ninpon voimalla sekä ihan summittaisesti väistellen ja lätkien. Very hardilla kuitenkin sai vielä normaalejakin iskuja läpi, mutta MN:lla pomo väistää lähes kaiken eikä anna aikaa kokeilla mitään. Tämä voi hyvinkin olla se kohta, jossa minä luovutan. En tosin vielä, mutta jotenkin tuntuu sille, että tuli seinä vastaan, kuten jo etukäteen arvelinkin. Viihdyttävä matka, mutta päähän ottaa jos jää kesken näin lähellä loppua.
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma

Ja pah minä mitään luovuta. :D Vihdoin keksin oikean taktiikan ja pirulaisesta tuli kerralla ihan jopa voisi sanoa naurettavan helppo. Läpi meni master ninjalla ja nyt pääsee rauhassa odottelemaan Heavenly Swordia. Mission modessa on toki vielä pelattavaa, mutta se on kevyempää pickup&play kamaa kuin varsinainen seikkailu, sitä voi pelailla silloin tällöin. Oli vähän reilut sata entryä master ninjalla rankingseissa ja itse sijoituin sinne alempaan kastiin pisteiden perusteella. Pari kuukautta ei ole paljon tullutkaan NG:n lisäksi muuta pelattua, oli sen 69 euron arvonen ostos kyllä. Ja kaipa sitä ladattavaa kamaakin tulee osteltua..
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma

Pikkuveikka kiikuttaa parhaillaan Jenkeistä NG Sigmaa tuliaisiksi. Onko nyt niin että EUn PS Storesta ladattava maksullinen lisuke ei toimi vaan täytyy ladata se USAn storesta?
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma

100NX sanoi:
Pikkuveikka kiikuttaa parhaillaan Jenkeistä NG Sigmaa tuliaisiksi. Onko nyt niin että EUn PS Storesta ladattava maksullinen lisuke ei toimi vaan täytyy ladata se USAn storesta?

Juu eiköhän se niin ole, että USA:n storesta joudut lataamaan. Itse latasin jenkkilästä, pelaan Euro-peliä eikä US storesta ladattu paketti toiminut ja eiköhän sama homma ole toisinkin päin. Jenkkilässä paketti vähän halvempi kuin Eurossa..
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma

Tietääkö kukaan tuleeko tähän vielä jotain lisämatskuu, ku muistan kuulleeni jotain huhuu et tulis useempi extramatskupaketti.:confused:
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma

wulzi sanoi:
Tietääkö kukaan tuleeko tähän vielä jotain lisämatskuu, ku muistan kuulleeni jotain huhuu et tulis useempi extramatskupaketti.:confused:

Tulee niitä muistaakseni vielä kaksi lisäpakettia yhden jo ilmestyneen lisäksi. Aikataulusta ei hajua, mutta varmaan kaikki tässä syksyn aikana.
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma

Jep, survivaliin tuli siis Weapon master, jossa on viisi tehtävää joissa pelataan survival-säännöillä ja saa käyttää vain jotain yhtä kehittäjien määräämää asetta.

Lisäksi on tulossa olikohan se joku speed master ja Rachelille myös viisi tehtävää.

Onko porukka muuten hakannut mission modea? Paljonko pongoja tällä hetkellä? Itselläni on 2 tehtävää kokonaan menemättä edes normalilla, mutta aika paljon on tullut pelattua jo master ninjallakin niitä. Nyt on tullut pidettyä tosin taukoa varmaan viikko.. Pisteitä on vähän reilu 20 miljoonaa ja rankingissa pikkasen sadan alapuolella. Kyllähän tossa pystyy vielä huomattavasti kasvattamaan pistesaalista, mutta top10:ssä esim. on ihan sairaita tuloksia. Onkohan ne päässy nämä pahimmatkin tehtävät Master Ninjalla?Tuntuu nimittäin aika mahdottomalle esim. se Rachelin tappelu story modessa mitä ei ole pakko voittaa. Se on jo normalilla ihan helvetin vaikea saati sitten master ninjalla.
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma

Pelailin tossa hetken ajan ja meinas hermot mennä tohon tokaan pomoon, ei itse pomon vaikeuden takia joka oli suht helppo, kamera teki kyllä kaikken yrittäessään pilata tuon taistelun, mutta kylläpä siittäkin sit selvittiin loppujen lopuksi puhtain paperein.

Vielä on hivenen matkaa siihen missä Xboxilla aikanaan olin ja toistaiseksi on kuitenkin vaikuttanut helpommalta, johtuuko sitten siitä, et on nykyään paremmin peli hallus vai onko se oikeasti helpompi, kuin alkuperäinen Xbox versio.
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma

Voisi tehdä "Sigma-päivityksen" ennen kakkosta.

Kunhan varmista, mutta onhan homma niin, että euroversion sensurointi on itse pelilevyn regionista kiinni, eikä koneen alkuperästä?
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma

Mulla katkesi tie 18 chapterin viimeisiin pomoihin. Sen säde tyypin sain vielä päihitettyä, mutta se pääkallopomo oli kyllä liikaa, kun kulutin kaikki potionit siihen demoni pomoon. Eikä mulla ollut tietenkään mitään muita pitkänkantaman aseita kun heittotähtiä. Päätin sit aloittaa pelin alusta.
 
Ylös Bottom