Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ninja Gaiden

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dr Evil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ninja Gaiden

Tämä on kiva tagi :) Eli mun "tekniikat" helikopteriin ja antennitorniin.

Helikopteritaktiikka: Noi Hakkiksen mainitsemat väistöt kyllä toimii, paitti että mun mielestä se konetykki on sen verran vahva et välillä tulee osumaa läpi vaikka pitää torjuntaa pohjassa, eli ite kierin siinäki. Kun on siinä päässä siltaa, mistä se helikopteri alottaa pommituksen ni kaikki pommit menee ohi vaikka ei liiku. Kannattaa kyllä ampua paljon enemmän tota kopteria, koska se lentää mun mielestä aina samalla tavalla. Kun se menee sillan alta ja nosee ehtii ampua vähän, samoin pienellä harjotuksella voi osua siihen kun se liikkuu ja se pysähtyy aina kun alottaa ampumisen, joten siinä vaiheessa voi ampua myös (ehtii pari nuolta vetää ennen ku alkaa tulla kuulaa/rakettia). Pommituksissa voi ampua myös kun ettii sen paikan missä pommit ei osu vaikka on liikkumatta. Ja mun mielestä APFSDS-nuolet tekee noin 2x enemmän vahinkoa. Näin siis jos haluaa saada ne karmat kerättyä.

Tornitaktiikka: Ite lahtaan kaikki ne äijät siitä alhaalta ensin, jonka jälkeen ammun yhtä vaille kaikki niistä lautasista hajalle. Ne kaikki sinkoäijät pitää nimittäin tappaa jos haluu ne karmat siitä.
 
Vastaus: Ninja Gaiden

djj07 sanoi:
Tornitaktiikka: Ite lahtaan kaikki ne äijät siitä alhaalta ensin, jonka jälkeen ammun yhtä vaille kaikki niistä lautasista hajalle. Ne kaikki sinkoäijät pitää nimittäin tappaa jos haluu ne karmat siitä.

Sanoppa, mitä tuolla karmalla oikeastaan tekee, jos ei pelaa Master Ninja Tournamenttia?
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Arcane sanoi:
Sanoppa, mitä tuolla karmalla oikeastaan tekee, jos ei pelaa Master Ninja Tournamenttia?

Eipä sillä kai oikeen mitään tee, paitsi että netissä liikkuu huhuja siitä, että jos jokaisesta tasosta saa Master Ninjan arvosanaksi, ni sillä sais myös nuo originaalit Ninja Gaidenit pelattaviks. En o ite siinä onnistunu, joten tuota en voi varmistaa.
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Wheeeeeooooouuuuu!!!!! Viikonlopussa olen päässyt radiomastosta 11 Chapterin Dokun eteen, onneksi nuuskantui tietokone, niin en ole päässyt tuhlaamaan aikaa... ...ni/ne Mutta ompas pahalainen helppo vastus, vaikka itse sen edessä hikoankin... seinähypyt ovat yksi heikko kohta, paras aste Infernosta(kannattaa ampua lähietäisyydeltä, niin että Doku on juuri hyökkäämässä), räjähtävät nuolet ja taidokkaat kombot tehoavat myös kohtalaisesti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ninja Gaiden

djj07 sanoi:
....paitsi että netissä liikkuu huhuja siitä, että jos jokaisesta tasosta saa Master Ninjan arvosanaksi, ni sillä sais myös nuo originaalit Ninja Gaidenit pelattaviks.

Ekan Ninja Gaidenin saa kyl ihan muutenkin. Oon löytänyt tokan Ninja Gaidenin saamiseen kahdet ohjeet, toisessa sanotaan että pitäs saada joka kentästä Greater Ninja tai Master Ninja. Toista yritin, mutta ei onnistunut. Ekan Ninja Gaidenin olen siis saanut jo.

Myös 3:n Ninja Gaidenin saamiseen olen löytänyt ohjeet, mutten tiedä pitääkö nuo paikkaansa, ei olisi kyllä kovin vaikeaa kokeillakkaan... tai no, pitäisi vetää uudestaan peli chapter 11:n asti.
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Arcane sanoi:
Ekan Ninja Gaidenin saa kyl ihan muutenkin. Oon löytänyt tokan Ninja Gaidenin saamiseen kahdet ohjeet, toisessa sanotaan että pitäs saada joka kentästä Greater Ninja tai Master Ninja. Toista yritin, mutta ei onnistunut. Ekan Ninja Gaidenin olen siis saanut jo.

Myös 3:n Ninja Gaidenin saamiseen olen löytänyt ohjeet, mutten tiedä pitääkö nuo paikkaansa, ei olisi kyllä kovin vaikeaa kokeillakkaan... tai no, pitäisi vetää uudestaan peli chapter 11:n asti.

Tässä on Arcanelle (ja muillekin) varmasti toimivat ohjeet kolmen NES-Ninjan saamiseksi:
NG1: Anna kaikki 50 scarabsia Muramasalle (ei tarvitse antaa kerralla!)

NG2: Mene Taironiin kellotornin luo. Aivan lähellä on myös Muramasan kauppa. Monenkirjavia jalokiviä omaavan oven yläpuolella on lippa, josta kyseisen oven saa ensimmäisellä kerralla avattua. Ovi on siis se, joka johtaa Hansin baarille. Kiipeä oven yllä olevalle lipalle läheisen aukion kautta ja ammu lipalta kellotornin kelloon jouskarilla. NG2 ilmestyy kellotornin ylätasanteelle. HUOM. tarvitset NG1:n ennen tätä!

NG3: Mene Peristyle Passageen, joka kuuluu Taironin alla oleviin viemäreihin. Kyseinen paikka on pitkä suorakaiteen muotoinen korkea tila, jota reunustavat kattoon asti yltävät pilarit, ja se johtaa karmaisevan fossiililinnun (bossi) luo. Yksi tilassa olevista pilareista on kuitenkin poikki, ja sen päällä on NG3. Aiemmin siinä oli yksi scarabsi. HUOM. tarvitset NG1:n ja NG2:n ennen tätä!

Näin itse sain kaikki kolme klassikkopeliä.
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Ahaa, kiitos. :)

Itse kävin sitä kellotaulua nakuttamassa ihan turhaan sieltä toiselta puolelta, jossa ne mustat ninjat tulee. Päättelin, että gamefaqsin ohje on väärä, kun ei sitten millään onnistunut. Tein sen näemmä vaan väärin.
 
Sensuurista

Tosta pal versiosta kun on poistettu noi leikkely hommat (suurimmaksi osaksi) nii mahtaa olla vaa iha visuaalinen juttu? Ei varmaa vaikuta mitenkään peliin muuten, eikö?
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Hmm... dokun tapoin jo viikonloppuna, mutta onko se taisteluareenalla oleva leijuvat-palkit-pulma jotenkin vapaaehtoinen tavarankeruu-tehtävä, vai pääsekö vain siitä eteenpäin? Lähdin nimittäin tulosuuntaan kun suutuin.
PS: pelikellossa on jo 50 tuntia ja valikon kellossa YLI SATA JA KYMMENEN! :D
 
Vastaus: Ninja Gaiden

No eipä tuossa Ninja Gaidenissa pahemmin "turhia tavarankeruutehtäviä" ole. Eli menepäs nyt vain kiltisti ratkomaan, miten tuosta pääset eteenpäin. ;)
 
Vastaus: Ninja Gaiden

No voithan sinä sanavalmiina miehenä sitten kai neuvoa pikkasen, että mitä kautta ylös pääsee? Kumpi reitti vie ylös, hissin vai toisen huoneen ovenkarmin päältä? toisen huoneen oven päältä ei pääse hyppäämään minnekään, onko näin? Piru kun on pulmaa...
 
Vastaus: Ninja Gaiden

demo27, ihmishahmoilta ei päät irtoa, eli käytännössä jos örkki vuotaa punaista verta, siltä ei pää lähde olkapäiltä. PAITSI loppupuolella tulevilta vigorian armeijan mutanteilta päät irtoilee punaisen veren kera, mutta ei siis ennen kenttää 9.

Chromium Alpha sanoi:
No voithan sinä sanavalmiina miehenä sitten kai neuvoa pikkasen, että mitä kautta ylös pääsee? Kumpi reitti vie ylös, hissin vai toisen huoneen ovenkarmin päältä? toisen huoneen oven päältä ei pääse hyppäämään minnekään, onko näin? Piru kun on pulmaa...

Täytyy kyllä sano että toi peliapu-foorumi on ihan turha, koska aivan välttämättä tänne peliosastolle tulee niitä kysymyksiä vaikka miten on selvä paikka osotettu niille, mutta mun mielestä sillä ei o mitä väliäkään kun on spoiler tagit käytössä.


Vipu-puzzle:
Eli siis ensin pitää mennä vääntään sitä hanikkaa mikä on siinä huoneessa mistä Doku saapui paikalle jotta ne muut tasot laskeutuu. Tämän jälkeen myötäpäivään pitää vääntää jokaista vipua, aloittaen ensimmäisestä vivusta oikealla alhaalla, kun tulet vääntämästä sieltä Doku-hallista. Kun kaikki 4 on väännetty, pitää mennä vääntämään uudestaan sitä vipua mikä laski laatat, ja tällä kertaa ne nousevat ylös. Sitten menet taas doku-hallin vivulta aukean oikeaan laitaan ja juokset seiniä pitkin nousseelle tasanteelle jolta pääset oman alkuperäisen tulosuuntasi oven päälle. Siitä kun katselee vähän, niin näkee sopivissa kohdissa olevat tasot joiden päälle pääsee kun hyppää ja lyö ilmassa x-lyönnin. Näillä lyöntihypyillä pystyy pomppimaan kohdasta eteenpäin. Noin minä sen muistaakseni menin...jos ei toimi, ni koitan katella myöhemmin pelistä kun en o varma toimiiko muisti.

Tulipa tässä vaan mieleen semmonen, että Ninja Gaidenin huonoin puoli on selkeesti se, että sen jälkee kaikki muut 3rd person mäiskintä/räiskintä pelit on aivan täyttä sontaa. Nytkin ostin ton Otogi: Myth Of Demonssin ja täytyy sanoa, että eihän sitä jaksa pelata ku NG on vieressä hyllyssä. Kyllä sen huomaa miten NGn pelattavuus ja kontrollit (joista suurin osa viehätyksestä perustuu) on niin täydelliset että vaikea pistää paremmaksi. Ainoa parantamisen vara on mun mielestä siinä, että kun lataa y-napilla hyökkäyksiä, niin joskus Ryu singahtaa siitä johonkin aivan random suuntaan, eikä sinne minne on painanut.

*edit* on se kumma kun ei tuo suomen kielioppi o vieläkään hanskassa.
 
Vastaus: Ninja Gaiden

kiitos tosi tosi paljon, pääsin tuohon kohtaan, jossa pitää hypätä x-hyppy, ajattelin aikaisemmin, että niihin tasoihin ei pääse hyppäämällä :D Kiitti vielä kerran, olen kyllä aika avuton...
 
siis...

Siis meinasin kun toi pal versio on sensuroitu nii eroaako se jenkki versio palista pelkästään visuaalisesti vai onko jotain pelillistä eroakin sen takia?
 
Vastaus: siis...

demo27 sanoi:
Siis meinasin kun toi pal versio on sensuroitu nii eroaako se jenkki versio palista pelkästään visuaalisesti vai onko jotain pelillistä eroakin sen takia?

Ei kai siinä muuta eroa ole ku grafiikka. Se päänirtoamis-animaatio on poistettu. En tosin o jenkkiversiota pelannu, mut näin luulisin.
 
Nyysfläsh

Uutta tietoa Ninja Gaidenin toisesta laajennuksesta 16.09.2004

Team Ninjan pelisuunnittelijana ja pelimaailman rock-tähtenä tunnettu räiskyvä Tomonobu Itagaki paljasti IGN:n haastattelussa uutta tietoa viime kevään hittipeli Ninja Gaideniin julkaistavasta Hurricane Pack Vol. 2:sta. Pari kuukautta sitten julkaistusta ensimmäisestä Hurricane Packista poiketen toinen laajennusosa ei sisällä alkuperäistarinaa uudistavia ominaisuuksia.

Uusien aseiden ja pukujen lisäämisen sekä pelimoottorin ehostamisen sijaan Hurricane Pack Vol. 2 sisältää täysin uuden skenaarion, jonka läpäisyyn pitäisi mennä taitavalta ninjalta 30-40 minuuttia. Lyhyellä skenaariolla pyritään stimuloimaan haastetta rakastavien pelaajien kilpailunhaluista luontoa. Tällä nähtävästi viitataan Master Ninja Tournamentin kolmanteen ja viimeiseen kierrokseen, sillä lyhyt ja uudelleenpelattava skenaario on pisteenmetsästyksen kannalta parempi vaihtoehto kuin toistakymmentä tuntia kestävä tarinatila.

Uusi skenaario tarjoaa paitsi aiemmin tuntemattoman peliympäristön, myös uuden tappavan vihollistyypin, jota Itagaki kutsuu nimellä Shadow. Lisäksi laajennus vaatii jälleen kerran uudenlaisten taistelutapojen omaksumista, sillä vanhatkin viholliset ovat kehittyneet uusien taisteluliikkeiden ja aseiden myötä.

Hurricane Pack Vol. 2 tulee olemaan edeltäjänsä tavoin ilmaiseksi ladattavissa Xbox Livestä. Sen tarkka julkaisuajankohta on kuitenkin vielä selvittämättä, mutta pakettia kannattaa odotella viimeistään jouluksi. Livettömille pelaajille tiedoksi, että Itagaki ja Team Ninja ovat kuulleet suuren joukon älähdyksen, joten tulevaisuudessa laajennusosat saattavat tulla saataville myös muilla tavoin.

Uutisen ohessa on kuusi kuvaa, yhdeksän muuta löytyvät IGN:n saitilta.

Kuulostaa kyllä varsin hienolta. Toivottavasti ei vain mene ylivaikeaksi tällaisille nakkisormille. :D
 
Vastaus: siis...

djj07 sanoi:
Ei kai siinä muuta eroa ole ku grafiikka. Se päänirtoamis-animaatio on poistettu. En tosin o jenkkiversiota pelannu, mut näin luulisin.
Joo-o. Kohtalaisen kauan kesti sillon pelin editointiin.
Ja ainoat muutokset oli tosiaan niiden ninjojen päiden irtoamiset itse pelissä.
Kaikilta örkeiltä päät pyörii pitkin katuja, sekä videot ovat alkuperäisessä kunnossa.

No, eipä siinä enää oo valittamista, kun peli on jo kertaallen läpi pelattu. ;)
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Toi HP2:sen ilmestyminen on kyl hyvä juttu.

Mutta kysymys. Syyskuun 3. päivä tonne ladattaviin tavaroihin ilmesty joku ilmotus mutta en saa ladattua sitä? Mitähän se ilmotus sisältää?
 
Ylös Bottom