Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ninja Gaiden

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dr Evil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Chromium Alpha sanoi:
Ihan hyvä varmaan näin, mutta helpoksi menee jos ei tarvitse edes yhden pelin aikana saada kaikkia kultasontiaisia--

Kutsuisin tuota ratkaisua "reiluksi", koska jotkut koppiksista ovat erittäin huomaamattomasti piilotettuja. Vaikka pelissä voikin pakittaa aivan lopusta pelin alkulähteille, kaikkia chaptereita ei kuitenkaan voi pelata uudelleen saman pelikerran aikana. Yksi tällainen on ilmalaiva, jossa ensimmäiset koppikset ovat ja jossa ensimmäiset koppikset myös yleensä missaa.
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Oottekos ilmottautunu jo Master Ninja Tournamenttiin? Oli oikeestaan ihan hyvä, että lykkäsivät julkasua, sillä muuten en olis ehtiny ilmottautua koska se ilmottautuminen loppuukin ennen ku turnaus alkaa. (miksköhän se niin menee?)
 
Hurricane pack vol.1

Tänään se tuli... On kyllä mättämistä verrattuna very hardiin siinä saa turpaan ihan miten tahtoo, lunar on loistava ase ja intercep on hyvä, vähän vaan hankala vielä, mutta vähän harmittaa toi systeemi että Ninpot ja scrollit pitää ostaa kaupasta... Ei muuten mutta ne maksaa halvimmillaan 10 000 eccenseä. Ja aseiden päivittely on kanssa hieman hintavahkoa. Viholliset on paljon pahempia, esim. 1. maassa/chapterissa tulee jo spider clania joilla on yks mielenkiintonen kiinni otto... Ja niillä ninja taikureilla on vähän lisäilty sen pallo systeemin tehoja (se on kiva)
Ne viskaa yhden sijasta ainakin 5 palloa
Olen tällä hetkellä ilmalaivassa eli 3. chapterissä.

Kiva päivitys peliin, antaa paljon pelattavaa, kun on vieläkin vaikeampi, ellei sitte nturhaudu...
 
Vastaus: Ninja Gaiden

EzMa, pystyykä Hurricane päivityksen imuttamisen jälkeen vielä pelaamaan ilman päivitystä? Saako ilman päivitystä olevaan peliin paremman kameran mukaan? Kun tuota Ninja Gaidenia en ole vielä ostanut, ja päivitys kuulostaa vähän siltä, että parasta ensin pelata ilman sitä läpi.
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Arcane sanoi:
EzMa, pystyykä Hurricane päivityksen imuttamisen jälkeen vielä pelaamaan ilman päivitystä? Saako ilman päivitystä olevaan peliin paremman kameran mukaan? Kun tuota Ninja Gaidenia en ole vielä ostanut, ja päivitys kuulostaa vähän siltä, että parasta ensin pelata ilman sitä läpi.
Käsittääkseni Hurricane packia voi pelata vaan Master Ninja Tournamentissa, eli jos valitset normaalin New Gamen niin se on normaali, ja tallennettua Hurricane pack peliä voi pelata offlinessa. Ja peli kannattaa pelata läpi very hardilla ennen kuin menee pelaamaan Hurricane packia. Kamera ei ole minua koskaan vaivannut, joten en ole kiinnittänyt asiaan huomiota. Mutta ostamisen arvoinen ninja gaiden on joka tapauksessa, nyt olen vetämässä sitä läpi 6:tta kertaa.

Ne kissa hääböt on ilkeitä... Ne käyttää esim. Flying Swallowin tapaista hyökkäystä ja on aika nopeita, paras tekniikka tähän asti on ollut Lunarin lv.2 xxxy combo.
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Minä itse en ole edes pystynyt ilmoittautumaan turnaukseen. Tämä johtuu siitä, että aina kun klikkasin sitä "paina tästä jos haluat rekisteröityä"-kohtaa, niin se vei minut sivulle, jossa on pienellä fontilla kolmella eri rivillä jotain tämäntyylistä: "Etsi teksti: Luokat: Löydetyt sivut:"
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Napakettu, sillä suomenkielisellä sivulla oli kirjotusvirhe siinä linkissä, eli sieltä luki osotteessa "ninagaiden", eli se piti kopioida se urli, ja lisätä j ni pysty ilmottautumaan, mutta nyt on jo liian myöhästä :/

Tuli tosiaan ladattua kyseinen paketti, ja toi vastaa vaikeustasoltaan mun mielestä sitä very hardia, joskin noi kissaotukset on pahoja. Kyllä ne nyt yleensä pieksee, mut joskus kun ne pistää myllyn päälle ni sillon on henki herkässä. Ite oon viidennessä kentässä ja vaikein on tähän asti ollu kyllä eka kenttä koska siellä ne black spider ninjat teki niin että yks hyökkäs kombolla ja toinen otti kiinni ja työns miekan selästä läpi.

Lunar ilman ekaa päivitystä ei ollu musta kovin hyvä, mutta toisella levelillä sillä saa annettua melkosen löylytyksen äijille xxxy, ->xxy ja xyy komboilla.

Mutta herää kysymys, mitä Vigorian Flaileilla enää tekee tossa pelissä kun toi Lunar korvas ne? (mun mielestä)
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Onpa muuten vaikea tuo Hurricane Pack. Pirulainen enhän minä päässyt edes ensimmäiselle tallennuspisteelle kuolematta! Tosin en ole peliä vähään aikaan edes pelannut, mutta yhtä kaikki selkeästi vaikeutuneet ja osittain vaihtuneet viholliset pitivät kyllä huolen siitä, että kiirettä riitti. Pelin alussa on heti nuntsat käytössä ja ensimmäisessä kentässä saa myös pelin uuden aseen Lunarin, joka on pitkä ja erittäin vikkeläkäyttöinen kepukka. Kokonaisuudessaan HP on ihan kiva päivitys, mutta jos tavallisen Ninja Gaidenin Normal-vaikeustasokin tuottaa vaikeuksia, uusi haaste voi olla liian kova. Jotkut sanovat, että Hurricane Pack vastaa vaikeudeltaan päivittämättömän Ninja Gaidenin Very Hard -tasoa.
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Nyt on pelattu vähän pidemmälle. Oon muistaakseni kolmannentoista kentän pomossa eli siinä Alman hämähäkkiversiossa. Kyllä tässä on tullu aika reilusti löylytystä, mutta kun oppii uudet viholliset, ni homma helpottuu. Sama ilmiö mikä oli ihan alkuperäsessä pelissä ku ekaa kertaa pelas läpi. Ne kissaotukset tippuu melko helposti, ja ylimääräset kalatkin jos on vaan valppaana. Vaikeimmat uudet viholliset tossa on kyllä aivan helposti ne isot örkit nuijien kanssa, niitten liikkeitä ei kannata jäädä torjumaan ja ne tulee aina vähintään pareittan, yks kerrallaan ne on kyl helppo hoitaa.

Oon huomannu että tässä se "Swallow strike" on paljon huonompi liike, koska viholliset väistää usein, ja pomot torjuu 95% yrityksistä. Käyttökelpoisemmat liikkeet on Dragon Swordilla mun mielestä se XYY ja XYXXXY (Izuna drop). En o ostanu mitää ninpoja, mutta kaipa se inferno pitää sitä haamudokua vastaan hommata. Tavallinenkin pisti läskin tummumaan kun siihen ei oikein saanu mitään iskuja perille. Muutenkin torjumisen sijaan tässä tuntuu väistely olevan parempi lääke noita otuksia vastaan, ku tuntuu että tässä viholliset särkee torjunnan paljon helpommin.

Mutta hyvä paketti ja mikä parasta, ILMAINEN!
 
Vastaus: Ninja Gaiden

:D Onkos kukaan tehny Izuna droppia Lunarilla? :D Se on aika makee... Tein sen vahingossa. Mut jos joku haluaa tietää niin teet eka Lunar Explotionin, mutta laitat 2. ja 3. y:n väliin x eli yyxy, jos osuu niin on, mun mielestä ainakin, aika makee...

Edit: Onpas tosi vaikee tehä tarkotuksella... Yritin tänään lähemmäks 20 kertaa ja vain kerran onnistu... Koitetaampa jos toimis paremmin EDIT: en osaa enää kirjottaa... siis yyxxy
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ninja Gaiden

*SPOILER*
ja kutos-luvun dinofossiili tuli vastaan... Sain yhden jalan aivan luuytimille ja sopiva rytmi alkoi jo kotiutua sormenpäihin, kun mokoma liskojainen sai Ruyta päivälliseksi. Vaan kumman piikinen ja teräinen taisi olla Ninja kun se hirviö sylki kokonaan pois. Kuollleena. eli Great Spirit Elixirejä on yksi, mutta muut potionit hupahtivat aikaisempiin zompailijoihin. Kyllä se oikea taktiikka on hoidossa, komboa ja kieriskelyä, ja hypyt pyrstön heilahtaessa... on vaan ihan suht vaikea...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ninja Gaiden

Wheeiooouuuu!!! Chapter 6 cleared! Tosin ei kai kovin hyvin pistein mutta saattaa olla nopsaan suoritettu, en tiedä... Joka tapauksessa liskojainen putos palasina alas! Wehee, nyt ollaan varmaan tosi kusessa, en tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu mutta toi oli vaan tosi vaikea! Päätin aiemmin että tänään se kuolee ja kuoli! Kerrankin aihetta kunnon voitontansseihin. Menenpäs tästä sohvalle meluamaan ja pomppimaan riemusta, niin kuin tosininja ainakin!
 
Jooh

Itse aloin vähän aikaa sitten tahkoamaan hurricanea. Alun ongelmien jälkeen olen päässyt melkoisen kepeästi ch5 asti... jotenkin ei vain ole ehtinyt pelata enempää, mutta kyllä se jossain välissä sitten läpi menee... arvosanat ovat vaan jääneet siihen greater ninjaan. Johtuu varmaan kohtuu pitkästä NG tauosta... hurricane on ehkä hiukkasen helpompi kun very hard. Sääli. :(
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Tota oikeessa olin kun sanoin ettei arvosana varmaan ole hyvä 6-luvussa. Eka Ninja Dog! :o Nyt pääsin seiskan lohkerohirviön eteen. Se on varmaan ihan samanlainen kuin aikaisempi, olikos se nyt sitten vitosessa?
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Jepjoo. Hurricane pack läpi, ja sijoitus 87/989 :).

Enköhän silti tipu top100:sta, ku toi loppuu vasta sunnuntaina *_*
 
Hurricane Pack

Sääli, etten huomannut että se loppuu jo näin pian... no mutta eipä tuollaisilla sijoituksilla ole minulle väliä, kunhan itse packia voi pelata vielä sunnuntain jälkeenkin. Menen vasta chapter kutosessa, koska ei ole tullut paljoa pelattua.
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Läpi pääsin tankeista mutta helikopteri tuli vaikeemmaksi hoitaa... Sanokaa vain, että helikoptereita on vain yksi! :(
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Chromium Alpha sanoi:
Läpi pääsin tankeista mutta helikopteri tuli vaikeemmaksi hoitaa... Sanokaa vain, että helikoptereita on vain yksi! :(

Hmm... Testailenpa tätä spoilerijuttua... :cool:

Helikoptereita on vain yksi. Eikä se niin vaikea ole. Se hyökkää kolmella tavalla: luodit (blokattavissa), raketit (väistettävissä kierähtämällä) ja silloin tällöin se saattaa pudotella myös räjähteitä lentäessään sillan mukaisesti (väistettävissä sivuttaisliikkeellä). Väistelet ja odottelet niin kauan kuin se kopteri menee sillan alle, ja silloin nappaat räjähtävät nuolet käyttöön ja ammut ensimmäisen persoonan kuvakulmasta niin paljon kuin sielu sietää. Kun kopteri tulee riittävän ylös ja alkaa ampua sinua, rupea taas väistelemään.
 
Vastaus: Ninja Gaiden

ei tarvitse sanoa, tiedän jo, että niitä on *klp. ompas paha osua siihen tuhottavaan radiomastoon piiloutuneisiin rakettiampujiin. :confused:
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Chromium Alpha sanoi:
ei tarvitse sanoa, tiedän jo, että niitä on *klp. ompas paha osua siihen tuhottavaan radiomastoon piiloutuneisiin rakettiampujiin. :confused:

Spoilaillaan lisää :p

Älä sie niitä rakettimiehiä turhaan ammu. Ammu vain ne radiomaston lautaset ja väistele raketit. Niin se on kaikkein helpointa.
 
Ylös Bottom