äläs nyt
Kyllähän säkin voit lyödä kun lepakot puree sua
.
Eli sunmielestä ei oo reilua, jos viholliset ei stunnaa sun lyönneistäs? Mun mielestä se taas on vain ja ainoastaan reilua jos vihollinen ei voi torjua ja luulisi, että sinäkin ymmärtäisit miksi. Kyseiset olennot myöskin liikehtivät aina omituiseasti ennen hyökkäyksiään, joka ei myöskään ole reilua niitä kohtaan, koska sinun ei tarvitse niin tehdä.
Oikeastaan minun pointtini on, että ei kannata valittaa tuollaisista. Meinaan, että tuskin ne arvostelijat tarkoittivat reiluudella sitä, että kaikki viholliset ovat yhtä hyviä kun ryu ja toimivat muutenkin samalla tavalla, tälläinen on ehkä ainoa tapa balanssiuuteen ja reiluuteen Beat 'Em Upissa, mutta ei välttämättä action/adventuressa. Väittäisin, että reiluudella tarkoitettiin sitä, että pärjääminen on kiinni pelaajan omista taidoista ja siitä miten pelaa. Tähän ainakin itse yhdyn, sillä aina kun joutuu pelaamaan samaa kohtaa monesti huomaa, että lähes jokainen kerta menee paremmin kuin aikaisemmat.
Ja jlaaksolle vähän scoretus vihjeitä:
1. Hoida kaikki encounterit niin nopeasti kun voit. Jos vetää tarpeeksi nopeasti saa aika bonuksen, joka on 10 000 karmaa, näät sen jos pidät karma mittarin päällä (valkoisen napin painalluksesta päälle, vasemmasta sienestä encounterin aikana niin aikaraja näkyy). Jos on ongelmia niin apua saa ainakin siitä, että käyttää armlet of sunia ja tai nopeiten tappavaa asetta mikä löytyy. Dabilahro ja eteenkin Unlaboured Flawlessness ovat ainakin minulla sellaisia, että pääsen lähes poikkeuksetta encounterit optimaali ajassa.
2. Koita olla ninpomittari täysissä kun taso loppuu.
100k bonus jos sinulla on niin paljon ninpoa kuin voi olla tason lopussa, puolista 50k jne. Eli sinun pitää myös löytää kaikki ninpon lisäys itemit siihen asti täysiä pisteitä varten siis.
3. Tosiaankin vedä kaikki mestat nopeasti läpi.
4. Käytä paljon niitä "ultimaatteja" niin saat paljon essanssia
D) ja siitä bonuspisteet tason lopussa, lisäksi sinulla on rahaa ostaa devil elixirejä joilla täyttää ninpot loppuun/ voit käyttää enemmän ninpoa = nopeammat encounter läpäisyt... molemmissa tapauksissa raha virtaa...
Itselläni muuten mennyt pisteet ihan järjettömän hyvin very hardilla. Kaikista muista master ninja, paitsi tokasta tuli greater. Tämä varmaan johtuu vähän siitäkin, että very hardilla on pitemmät encounter ajat bonuksen saantiin, tosin myöskin monsuja tulee enemmän ja ne ovat kestävämpiä... noh ehkä se ei olekkaan siitä, onhan minulla enemmän pisteitä normaalilla pelattavassa master ninja tournamentissa, kuin minulla oli v.hard pelissäni yhtä pitkällä.
Enivei pitää vieläkin sanoa, että aivan loistava peli... ei olisi uskonut, että tälläinen action/adventure kestäisi päälle 50 tuntia... ja veikkaan että satanenkin menee rikki