Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo 3DS

Vastaus: Nintendo 3DS

Jep, 3DSän tarjonta on tosi kovan näköistä, todella toivon, että niitä hyviä pelejä tulisi myös julkaisussa, eikä vain tipahtelisi pitkin vuosia. Kipuraja 3DSsän hinnassa pyörii siinä kolmensadan kohdilla, jos hinta menee yli kolmensadan, pitää ostoa jo miettiä.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Pakkohan tuo on ostaa jo pelkästään Metal Gear Solid 3:n, Resident Evil Revelationsin ja Zelda: Ocarina of Timen takia.

Pakko olla samaa mieltä, vaikka hieman taas käsikonsolit ovat olleet taka-alalla viime aikoina. Pitäisi varmaan opetella pelaamaan muuallakin kuin kotisohvalla tms..

MGS3 jäi aikoinaan muistaakseni kesken tms, joten siinäkin mielessä hyvä valinta 3DS-peliksi. Pelaaja-lehden linkin mukaan ( Japan's Biggest Producers Comment on 3DS (andriasang.com, 07.14.2010) ) jopa co-op ei ole poissuljettu.

Wiki listaa jo 3DS:n pelejä (näihin voi tietenkin tulla varmaan muutoksia vielä):
List of Nintendo 3DS games - Wikipedia, the free encyclopedia
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Julkaisupäivän julkaisupäivä lähestyy, joten tässä IGN:n saamien tietojen mukaan hieman 3DS:n suoritustehoja ja muita speksejä:

IGN has learned that the Nintendo 3DS will pack not one, but two 266MHz ARM11 CPUs, along with a 133MHz GPU, 4MBs of dedicated VRAM, 64MBs of RAM, and 1.5GBs of flash storage.

Lähde: IGN

Joku näistä paremmin tietävä osannee kertoa, kuulostaako tuo juuri miltään. Ainakin artikkeli väittää kehittäjien kertoneen näin:
Numerous developers working on software for the platform have likened its graphical capabilities to current-generation consoles like the Xbox 360 and PlayStation 3, albeit on smaller, lower-resolution screens.

Tuo kuulostaisi ainakin omaan korvaan vähintäänkin riittävältä teholta käsikonsolille, varsinkin kun siihen lisätään vielä portaattomasti säädettävä 3D ilman linssejä päälle. Nice.

Samaisesta lähteestä löytyi toinenkin 3DS-artikkeli "The 3DS's N64 Encores", eli IGN:n toiveet N64 pelien uudelleenlämmityksistä 3DS:llä. Totuushan on, että monet parhaista N64:n peleistä ei välttämättä koskaan käänny, sillä Rare ei ehkä ehdi keskittymään kääntämään N64-pelejään 3DS:lle. Sääli.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Hinnaksi 200 euroa ja uskon vahvasti olevani heti julkaisussa ostamassa tätä konsolia, varsinkin kun muutamat DS-pelit on jäänyt pelaamatta, eikä ole tullut hankittua tuota takaisin enää. Olisi muuten ensimmäinen konsoli, jonka hankin julkaisussa, mikä kertoo kohtuullisen paljon, kun noita konsoleita on tosiaan muutama ollut, taskussa ja television alla. Luottoa riittää.

Mitkä pelit on nyt luvattu julkaisuun ja nimenomaan Euroopassa?
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Julkaisupäivän €200 ei taatusti tulee tapahtumaan eikä julkaisupeleistä ole varmaa tietoa vielä Japanin puolellakaan mutta jos tässä vaiheessa veikataan niin ensi maaliskuussa €279:n 3DS, jolle heti kättelyssä ainakin Kid Icarus, Mario Kart, Nintendogs ja Animal Crossing. Jouluun 2011 mennessä varsinainen hinta ei tuosta juuri miksikään muutu mutta bundleja on jo tarjolla ja third party -puolen DJ Herot, Simsit, Kingdom Heartsit, Metal Gear Solidit, Dead or Alivet sun muut nostavat päätään.

Tämä kaikki kuitenkin puhtaan epäempiirisellä sammakkoprofessorimeiningillä silkasta hatusta, eli jos oikeaan osuu niin mitäs minä sanoin ja jos ei osu niin eipä näistä kukaan kirjaa pidä muutenkaan :D
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Ainakin Gamestopilla voi muuten ennakkovarata. Itse varasin tänään Kampissa, olin ilmeisesti toinen. Kympin varausmaksu, jonka saa käsittääkseni takas ostaessa.

Enpä ole aiemmin mitään näin varannutkaan, mutta jostain syystä toi 3DS nyt innostaa kovasti.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Ainakin Gamestopilla voi muuten ennakkovarata. Itse varasin tänään Kampissa, olin ilmeisesti toinen. Kympin varausmaksu, jonka saa käsittääkseni takas ostaessa.

Enpä ole aiemmin mitään näin varannutkaan, mutta jostain syystä toi 3DS nyt innostaa kovasti.

Mitä siin hintana oli?
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Heh, 999 euroa. Mutta käytännössä se tulee varmaankin olemaan Suomen (tai siis euroalueen) OVH.

Euroopan hinnat ja julkaisuaika luultavasti selviää Tammikuun 19. Amsterdamin lehdistötilaisuudessa.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Varsinkin tämänkokoisessa maassa nuo ennakkovarausmaksut varsinkin raudan osalta ovat varaajalle enempi symbolisia eleitä kun taasen myyjälle korotonta lainaa muutaman kuukauden ajalle.

Sikäli toki ihan hyvä liike, ettei ainakaan tuota kymppiä taatusti tule sitten odotteluaikana muualle tuhlattua mutta vähän kyllä veikkaisin, että julkaisupäivänä - jahka sellainen ilmoitetaan - laitteita piisaa haluaville ihan joka kotiin. Gamestop on näissä peleissä kuitenkin ihan sillä samalla linjalla kuin mikä tahansa paikallinen Anttila, Gigantti, Prisma tai Sittari.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

No tämä olikin enemmänkin se symbolinen ele, ja odotuksen hekumointia :)

Tosin mistä sitä tietää jos niistä erikoisnäytöistä tulee vaikka pulaa ja saatavuus on aluksi heikko.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

3DS on alkanut vaikuttamaan aika himmeältä vehkeeltä, joten tässä minun top-5 odotetuinta 3DS peliä:

5. The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time
Tämä peli tuskin paljon esittelyjä kaipaa, mutta lievästi olen pettynyt Nintendoon, IMO uusi Zelda mielummin, kuin pussillinen vanhoja.

4. Professor Layton: The Mask Of Miracle
Olen vielä aika keltanokka professorin seikkailuissa, mutta erään vasta julkistetun pelin takia alkoi kyseinen sarja kiinnostaa

3. Paper Mario
Käsittääkseni Paper Mario 3DS on täysin uusi peli Paper Mario sarjassa, joka on välitön plussa, 3D:en hyödyntäminen tässä pelissä on kuulemma erittäin vänkää.

2. Super Street Fighter 4: 3D edition/version
Minä rakastan Street Fighteria. Olen pelannut SSF4 yli 400h ja en ole lähiaikoina lopettamassa. 3DS versio saatta nousta pykälän ylemmäs, jos tämä versio on arcade versioon perustuva.

1. Professor Layton vs. Ace Attorney
Yksi traileri tätä peliä ja ostin Layton pelin, tämä peli on henkilökohtainen killer-app 3DS:älle. Pelin iskulause on liian eeppinen ihmismielelle, jos kiinnostaa traileri on tubessa.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Eihän tästä voi olla innostumatta. Nintendo DS on ollut kerrassaan upea käsikonsoli, ja 3DS:lle julkistettu peli-lista vaikuttaa erittäin lupaavalta. Itse ajattelin ostaa sen heti julkaisupäivänä, maksoi mitä maksoi ( säästäminen alkaa siis jo tämän kuun palkasta, ihan näin varmuuden vuoksi :D ).

P.S. Hinta tulee taatusti olemaan 299-349e tienoilla.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Lyön vaikka pääni pantiksi siitä, että hinta on Suomessa max: 299€.
Jos on tuota korkeampi niin Iso-N on erittäin vittumainen eurooppalaisille.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Mä olen taas tapani mukaan enemmän kiinnostunut pelkästä laitteesta. Jo julkistetut pelit ei kauheasti säväytä. MGS tulisi ehkä hankittua ja Mario Kart jos kaveripiiristä löytyisi peliseuraa. Pitää toivoa, ettei taskusta löydy ylimääräistä rahaa 3DS:n tullessa markkinoille, voi olla vaikea hillitä itseään.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Nintendon virallisen arvion mukaan 3DS:n akku kestää 3-5 tuntia 3DS-peleillä ja 5-8 tuntia DS-peleillä. Ei mikään hirvittävän pitkä aika siis.

ƒjƒ“ƒeƒ“ƒh[3DSb–{‘ÌŠT—vbNintendo & http://www.neogaf.com/forum/showthread,.php?t=418085

LOL ,jengi otti ton uutisen aika rankasti vastaan tuolla neografin foorumeilla :)

Mua ei haittaa yhtään, ds:sääkin tuli pelattua vain illalla ennen nukkumaan menoa ja sekin aika piti jakaa lukemisen kanssa. Mutta joo.. hankintaan menee, maksaa mitä maksaa ja hedaritkin kestää, on vain pakko päästä pelaamaan Professor Laytonit ja Ace Attorneyt uudestaan läpi :)
 
Ylös Bottom