Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo 3DS

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wagamer
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nintendo 3DS

Kuten arvelinkin, niin sieltä se Mario lähti. Pystyykö sitä palauttamaan uusi omistaja mistään?
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Onko peli ilmaiseksi ladattavana konsolin eShopissa?

En tiedä, kun laite on nollattuna niin täytyisi kaikki asetukset taas pistää.
Täytyykö se ladata samalla nintendo tunnuksella kuin mihin laite on ekalla käynnistyksellä aikanaan rekisteröity, vai saako tosiaan uusi omistaja omilla tunnareillaan sen takaisin tuolta kauppapaikalta. Eli onko se laitekohtainen lataus.

Edit: näköjään kaikki onkin täysin laitekohtaista. Tein testiprofiilin, enkä pistänyt mitään tietojani laitteeseen. Mario ja muut pelit oli ladattavissa, samoin kuin kauppapaikalla on edelleen 5e rahaa sisässä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nintendo 3DS

3DS on kyllä omalla kohdallani ihan heittämällä käytetyin konsoli tästä sukupolvesta. Aika ei tahdo riittää muiden konsolien peleihin, ja backlogia kertyy hyllyyn 3DS:n pitäessä otteessaan. Pelaan kuitenkin vanhan mallisella 3DS:llä edelleenkin ja näin raskaan sarjan 3DS-pelaajalla pitäisi kyllä olla XL malli. Lompakko ei silti salli tällä hetkellä moisen hankintaa, joten pyydän teitä, toveri foorumilaisia auttamaan miestä mäessä!

Tässä on linkki Nintendoklubin kilpailuun, josta voi voittaa Yoshi 3DS XL:n. Olkaatte siis ystävällisiä ja käykää äänestämässä mun duunia! Työn nimi on "Nabbit pilaa pääsiäisen" ja sieltä ruksikaa se ylänurkasta löytyvä boksi.

Kiitos jo etukäteen!!
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Mario Golf: World Tour julkaistaan ensi perjantaina 2.5. Diggailen golf-peleistä todella paljon, ja tällainen arcademaisempi lähestymistapa on kiinnostavampi kuin hyvä, mutta ryppyotsainen Tiger Woods - pelisarja. Mario Golfiin tulleekin upotettua toistasataa tuntia, jos vanhat merkit paikkansa pitävät. Sama homma oli Vitan Everybody's Golfin kanssa, ja Mario Golf on vielä mielenkiintoisempi.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Toivottavasti loppuvuodesta laitteelle tulee laadukasta pelattavaa, sillä vaikka olikin ihan hyvä asia että alkuvuosi oli pelijulkaisujen suhteen erittäin hiljaista, niin valehtelisin jos en sanoisi että Yoshis New Island paljastui kasaksi höyryävää paskaa ja uusi Kirby -peli ei voisi vähempää kiinostaa kuin uusi Mario Golfikaan.

Onhan kesäksi tottakai tulossa Super Smash Brossin 3DS versio, mutta itse ostan pelin mielluummin Wii U:le parempien konrollien ja paremman kenttä kokoelman takia. Syksyksi kaavailtut Remaket Pokemon Ruby ja Saphiresta ei myöskään jaksa kiinostaa pätkääkään, koska alkuperäiset pelit on loppuun puhki kulutettu vuosia sitten.

Pitänee haaveilla, että E3:sa paljastetaan Majora,s Maskin 3D remake ja kasa muita pelejä, joka ovat hinta/laatusuhteltaan hyviä.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Joo, viime vuosi oli 3DS:n osalta sellaista tykitystä että heikompia hirvittää. Tämä vuosi on mennyt huomattavasti rauhallisemmissa merkeissä, mutta toivottavasti niitä loistopelejä saadaan lisää. Majora's Mask nyt tietty etunenässä.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

2013 oli kyllä Nintendo pelaajalle huippuvuosi. Nytkin ostin täksi kesäksi 3DS:lle pelattavaa niin 2013 ilmestyneitä pelejä.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Niinhän siinä sitten kävi kuin pelkäsinkin: 3DS:le ei tule kesän aikan yhtikäs mitään, Smash Brossin julkaisu siirtyi kesltä syksylle ja syksyllä muuta pelattavaa tarjoaa remaket Pokemon Ruby & Saphire -peleistä.

On kyllä erittäin pettynyt olo, jos yllämaittujen pelien lisäksi ei muuta tule. Harmittaa niin vietäväsi kun Majoran naamion remakea ei E3:sa julkastu ja alkaa pikkuhijaa tuntumaan siltä, että koko peliä ei ole tulossa ja missä hemmetissä on Bravelty Defaultin jatkoosa?!

On hyvinkin mahdollista (toivottavasti) niin, että kaikkea emme saaneet E3 lähetyksessä, vaan osa 3DS:än peleistä paljastetaan Nintendon Direct -lähetyksissä.
Hyvähän tässä on toivomisen varaa, sillä muuten tämä vuosi muuttuu surkeaakin surkeammaksi 3DS:än kohdalla eikä myöskään sovi unohtaa, että vuoden alku ei pelijulkaisujen suhteen ole kovin hääppöinen ollut.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Olenko mä nyt ymmärtänyt väärin, mutta eikö tänään pitänyt tulla vielä lisäpresentaatio julkistamattomista 3DS peleistä? Kenties Treehousen yhteydessä?

Onhan sieltä toki tulossa vielä tänä vuonna ainakin Layton vs. Wright, Persona Q, Shin Megami Tensei IV ja Fantasy Life ja kenties uusi Harvest Moon. Voisin povata vielä myös Yo-Kai Watch eurojulkaisua tälle vuodelle. Mun mielestä tuossa on aika hyvä satsi pelejä. Toisekseen ainakin omalla kohdallani ihan hyvä pitää taukoa 3DS:llä peluusta, sillä viime vuosi oli sellaista tykitystä, että kaikki muut konsolit jäivät keräämään pölyä. Ihan mukavaa, että voi kahlata vähän Wii U backlogia läpi.

EDIT: mulla on sellainen kutina palleissa, että Majora's Mask 3D announcataan tänään.

Näytä liitetiedosto 12757
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nintendo 3DS

EDIT: mulla on sellainen kutina palleissa, että Majora's Mask 3D announcataan tänään.

Näytä liitetiedosto 12757

Kuinkas siinä sitten kävikään? Ei Majoran naamiota, vaan uusi S.T.E.A.M -peli, joka julkaistaan joskus ensivuodenpuolella. Ei ole kesäksi oikein minkäänlaista pelattavaa ja uusia pelejä tulee joskus loppusyksystä että hohoijaa ja huoh! Zzzzzzzzzz....?

Itselläni ei ole 3DS:än backlogissa mitään, kun kaikki pelaamisen arvoiset pelit on tullut hommattua niiden julkaisun aikoihin.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Siinä presentaatiossa ei vissiin ollut 3DS-pelejä lain, mutta Nintendon E3-sivuilta voi bongata niitä joka tapauksessa: http://www.e3.nintendo.com/games/

Indie- tai latauspelejä tosin suurin osa noista. Mutta kuvamateriaalia voi tuolta bongata joka tapauksessa.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Tuli nyt hommattua tämä 3DS itselleni ja mietin että pystyisittekö suosittelemaan pelejä kyseiselle konsolille? Ihan laidasta laitaan käy.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

No niin arvon foorumilaiset. Kertokaahan minulle muutama painava syy miksi 3DS olisi erinomainen hankinta. Mikäli sellaiseen päädyn, päädyn 3DS XL malliin, sillä suurempi on aina parempi eivätkä hintaerot ole niin suuria, että aikuisen miehen budjetti siihen kaatuisi.

Taustatietoina minulla on kotikonsoleina niin PS3, PS4, Wii, Wii U sekä käsikonsolina toistaiseksi Vita, jolle on edelleen hurja määrä pelejä.

Huolenaiheeni onkin, että kun 3DS on julkaistu jo 2011, niin onko turhaa spekulointia odottaa, että Nintendo julkaisisi jo seuraavaa laitetta? Ymmärtääkseni 3DS:llä pyyhkii hyvin, mutta kenties minua viisaammat voisivat valottaa minua asiasta.

Peleistä luonnollisesti Nintendon ekslusiivit kiinnostavat eniten, Pokemonit, Mariot jne.

Kiitos jo etukäteen. Jos saan kasaan viisi syytä hankkia laite, niin onhan se nyt niin, että kauppaan taitaa matkani ohjautua.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Kertokaahan minulle muutama painava syy miksi 3DS olisi erinomainen hankinta. Mikäli sellaiseen päädyn, päädyn 3DS XL malliin, sillä suurempi on aina parempi eivätkä hintaerot ole niin suuria, että aikuisen miehen budjetti siihen kaatuisi.

Huolenaiheeni onkin, että kun 3DS on julkaistu jo 2011, niin onko turhaa spekulointia odottaa, että Nintendo julkaisisi jo seuraavaa laitetta? Ymmärtääkseni 3DS:llä pyyhkii hyvin, mutta kenties minua viisaammat voisivat valottaa minua asiasta.

En oikein tiedä 3DS:n ominaisuuksista, mutta sille saa näitä pelejä, mitä on mainittu Parhaat 3DS pelit -ketjussa. 3DS XL:n minäkin valitsisin. Käsikonsolissa on se hyvä puoli, että paikan, missä pelaa saa valita vapaasti. Ei ole aina pakko mennä samaan tuoliin istumaan.

On ihan aiheellinen huoli, että Nintendo julkaisee uuden koneen, mutta mistä sen voi tietää? Nintendolla on niin hyvä työmoraali, ettei sieltä tietovuotoja juuri tule.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

^Kyllä se olisi aivan äärimmäisen varhainen vaihe Nintendolle julkaista uusi käsikonsoli, etenkin kun 3DS käy edelleenkin varsin mallikkaasti kaupaksi.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

3DS ostoa puoltaa myös se että siinä toimii DS-pelit. Vitallakin toimii toki PSP-pelit mutta vain ladattuina. Itse alunperin halusin jonkin DS-konsolin, ja hankin 3DS siitä syystä että voisin pelata läpi DS pelejä ja samalla tulevaisuudessa hankkia 3DS pelejä. Itsellänikin on Vita, mutta 3DS on suuremmassa käytössä.
 
Ylös Bottom