Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo 3DS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wagamer
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nintendo 3DS

Mistäköhän ihmeestä sitä löytyy aikaa pelata näitä kaikkia huippupelejä joita on tunkenut markkinoille tänä vuonna ovista ja ikkunoista?! Perjantaina pärähtää uusi Zelda jonon jatkoksi, ja kyseessä tuskin on mitenkään kovin vähän aikaavievä nimike. No ainahan yöunista voi joustaa...

Hmmh. Aloittelin tuossa pelailemaan uutta Zeldaa, niin nyt on jo kaksi kertaa tehnyt niin, että kun koneen avaa sleepistä niin ruudulle lävähtää ilmoitus että game card removed vaikken ole edes koskenutkaan korttiin. Mistähän tuollainen voisi johtua? Kokeilin tuossa sulkea ja avata konetta mutta eipä tuo sitä tee joka kerta lähellekkään. Kummallakin kerralla olin juuri tallentanut ja heti kun se oli valmis sulkenut koneen. Voiko toi olla joku bugi pelissä vai pitääkö tässä jo ruveta pelkäämään sitä että itse laitteessa on joku kosketushäiriö tai vastaava?

Draev: tuo kuulostaa siltä, että koneen korttipaikan liitännät ovat kuluneen tai sitten pelikortissa voi olla kulumia. Tuleeko tuo vika esiin myös muissa peleissä?

Tuota noin, itselläni on taktiikka/roolipeli hammsta alkanut kutittamaan joten kumpi peli olisi parempi vaihtoehto: Fire Emblem vai Bravely Default ?
[h=3][/h]

Draev: tuo kuulostaa siltä, että koneen korttipaikan liitännät ovat kuluneen tai sitten pelikortissa voi olla kulumia. Tuleeko tuo vika esiin myös muissa peleissä?

Ei ole tullut, ja ei ole myöskään noiden kahden kerran jälkeen ollut ongelmaa Zeldan kanssa. En tiedä olenko jotenkin silloin laittanut pelin huonosti tuohon, tai kerkesikö sinne mennä jotain pölyä tai jotain. Outo ongelma johon toivottavasti en enää törmää. Ton kaksi kertaa teki noin ekan tunnin aikana ja nyt on reilusti yli kymmenen tuntia Zeldaa takana ja ei ole enää noin käynyt.

Tuota noin, itselläni on taktiikka/roolipeli hammsta alkanut kutittamaan joten kumpi peli olisi parempi vaihtoehto: Fire Emblem vai Bravely Default ?
[h=3][/h]

Kummastakin taitaapi olla demo eShopissa? Bravely Defaultin demoon sai uppoamaan niin paljon aikaa, että sitä melkein suosittelisin vaikken ole vielä Fire Emblemiä pelannut. Sekin menossa tosin joulukuun aikana tilaukseen...

edit. eShopissa on muuten nyt Youtube-sovellus, löytyy ainakin new releases-listalta. On aika onneton väkerrys kyllä, "HQ"-laatu on varmaan alle 480p ja 3D:tä ei tueta. Plussana se että tilisysteemi toimii täysin pikaisen vilkaisun perusteella. Jos omistaa Vitan tai kännykän, niin eipä tuolla kyllä tee oikein mitään, kun niistä voi katsella paremmalla laadulla.

Noh, onhan noista peleistä todellakin demot olemassa, mutta kuten tuolla Wii U:n ongelmaketjussa mainitsin en saa 3DS tai Wii U:ta nettiin kirvelläkään. Molemmat vehkeet kyllä yhdistyvät reitittimeen, mutta reitittimen ja internetin välille tuo yhteus epäonnistuu aina. :(

Noh, onhan noista peleistä todellakin demot olemassa, mutta kuten tuolla Wii U:n ongelmaketjussa mainitsin en saa 3DS tai Wii U:ta nettiin kirvelläkään. Molemmat vehkeet kyllä yhdistyvät reitittimeen, mutta reitittimen ja internetin välille tuo yhteus epäonnistuu aina. :(

Tää kuulostaa samalle ongelmalle mikä mun pikkuveljellä on myös vanhempien luona oleskellessa. Joku asetus reitittimessä pielessä, mutta kun en viitsi etänä ruveta sitä ronkkimaan ja en ole kerinnyt paikan päällä käydä niin ongelma on vieläkin auki. Himassa on muistaakseni purkki jostain syystä siltaavana, luulen että se voisi olla ongelmana.

Mitäs error koodia laitteet pukkaa?

Mistäköhän ihmeestä sitä löytyy aikaa pelata näitä kaikkia huippupelejä joita on tunkenut markkinoille tänä vuonna ovista ja ikkunoista?! Perjantaina pärähtää uusi Zelda jonon jatkoksi, ja kyseessä tuskin on mitenkään kovin vähän aikaavievä nimike. No ainahan yöunista voi joustaa...

Sama probleema täälläkin. Nyt, kun uusi Zelda on läpäisty niin Fire Emblem: Awakening ja Bravely Default tunkevat eteisestä sisään jouluksi. Uudet Pokemonitkin pitäisi jossain vaiheessa hankkia, joten pitänee laittaa PS3 ja Vita "jäihin" kunnes nuo on läpäisty.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Aika kiva promo Nintendolla menossa nyt.

http://www.nintendo.co.uk/Campaigns...omotion/How-To-Claim/How-To-Claim-831590.html

Eli kun rekisteröit 3DS:n ja yhden peiin listalta niin saa Super Mario 3D Landin ilmaiseksi. Oli helppo ja nopea homma. En kyllä tiedä tuleeko Suomesta ostetun 3DS:n mukana sitä Club Nintendo-koodia, mutta omani tilasin Ranskasta niin ainakin tuli.
Joo, harmittaa kun Suomesta ostetuissa peleissä ei ole tuota koodia mukana. Hyvin Nintendo hoitaa hommansa.

Aika kiva promo Nintendolla menossa nyt.

http://www.nintendo.co.uk/Campaigns...omotion/How-To-Claim/How-To-Claim-831590.html

Eli kun rekisteröit 3DS:n ja yhden peiin listalta niin saa Super Mario 3D Landin ilmaiseksi. Oli helppo ja nopea homma. En kyllä tiedä tuleeko Suomesta ostetun 3DS:n mukana sitä Club Nintendo-koodia, mutta omani tilasin Ranskasta niin ainakin tuli.

Aiemmin tänä vuonna vastaava kampanja on ollut myös Monster Hunterille, Animal Crossingille ja... jollekkin muullekkin pelille, mutta en muista mille. Ihan ***** perseestä että Suomessa ei näitä kampanjoita koskaan nähdä.

Joo, harmittaa kun Suomesta ostetuissa peleissä ei ole tuota koodia mukana. Hyvin Nintendo hoitaa hommansa.

Kyllä itse asiassa monessa Suomesta ostetussa pelissä noita koodilappuja on ollut, mutta konsolissa ilmeisesti ei. Noh minä sain ilmaisen Super Mario 3D Landin niin mikäs tässä. Toki piti vähän "juksata" että asun UK:ssa mutta ei siinä kysytty edes mitään osoitteita tai mitään.

Kyllä itse asiassa monessa Suomesta ostetussa pelissä noita koodilappuja on ollut, mutta konsolissa ilmeisesti ei. Noh minä sain ilmaisen Super Mario 3D Landin niin mikäs tässä. Toki piti vähän "juksata" että asun UK:ssa mutta ei siinä kysytty edes mitään osoitteita tai mitään.
Konsolihan ei tosiaan koodilappua tarvitse, sen voi rekisteröidä mainitsemallasi tavalla, jonka juuri teinkin. Itsellä löytyy listalta 3 peliä jotka olen ostanut Suomesta, ei koodia mukana. Tilasin sitten Donkey Konging UK:sta, ompahan sitten vaikka itselle joululahja siinä, pari nintendo peliä yhden hinnalla :)

Siis hetkinen? Konsolin voi rekisteröidä ilman koodilappua? Miten? Mulla se lappu siis tuli kun tilasin ulkomailta.

Siis hetkinen? Konsolin voi rekisteröidä ilman koodilappua? Miten? Mulla se lappu siis tuli kun tilasin ulkomailta.
Sekoilin linkityksen ja rekisteröinnin keskenään, anteeksi! Lähetin Nintedo UK:lle viestiä, että konsolini mukana ei ole Nintendo Club koodia, mutta haluan ottaa osaa kamppaniaan. Katsotaan miten miehen käy.

More speculation on the incoming 3DS update -Gonintendo
Varmaan sitten huomenna pääsee 3DS:llä Miiverseen. Kiva kun Emily jaksaa jakaa infoa.

3DS lähti jo päivittelee, mutta ilmeisesti ei vielä yleisessä jaossa ole. Erroria pukkaa kun koittaa päivittää.
Aamusta/päivällä toivottavasti on Miiverse 3DS:llä myös käytössä. Tämän kone "sukupolven" paras lisä. Käyttö on ollut kiivasta Wii U:lla ja uskon että yhtä hyvä lisä myös tälle.

Emily Rogers oikeassa taas! Päivitys on asennettu ja nyt pääsen katsomaan kolmiulotteisia kuvankaapauksia Miiversessä! PC:llä ne tosin näkyvät kaksiulotteisina.
zlCfzROMSWU54kiOW0

En pääse todentamaan yhdistyikö eShop tilit. Wii U antaa virhekoodin 111-9000 ja 3DS antaa virhekoodin 007-2100 kun yrittää mennä eShoppiin.

lisäys1,
Teknisiä ongelmia eShopissa, tuolta sivulta näkee kun toimii taas:
http://www.nintendo.co.jp/netinfo/en_GB/index.html

lisäys2,
"Nintendo eShop - Intermittently unable to connect currently, due to a high concentration of people trying to access the service. We apologise for the inconvenience, and thank you for your patience."

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom