Nintendo Classic Mini: SNES (Super Nintendo Classic Edition) -retrokonsoli

Keskustelu osiossa 'Pelaaminen' , aloittajana Gameskeeper, 26.06.2017.

1. Kirai

Kirai Active Member

PSN:
    Kiraih
    Itse tuon Gigantin mainoksen huomasin ja sain tilauksen vetämään, ja myös vahvistuksen tilaamiselle. Katsotaan nyt sitten vielä että riittikö niitä miullehi asti vai ei.

Tuolla hinnalla tosiaan jo on ostamisen arvoinenkin. Aiemmilla hinnoilla oli vähän turhan tyyris. Toivottavasti laajemminkin hintaa pudoteltas.

2. laitos

laitos Toimitus Ylläpidon jäsen

XBL:
    laitospaitos
    PSN:
    teelaine
    Minulla oli jo ns. ostohousut napilla ja sormi siinä painikkeella. Onneksi tuli pieni häiriö töiden merkeissä, joten tilaaminen unohtui hetkeksi ja kun palasin sivuille tuo erä olikin jo myyty loppuun. Olisihan tuollaisen voinut ostaa jollekin kaverille lahjaksi tms, mutta eipä tuon tarjouksen missaaminen kovinkaan paljoa harmita. Muiden kilpailijoiden tarjouksia odotellessa!

3. Prisoner

Prisoner Active Member

XBL:
    PrisonerFIN
    PSN:
    PrisonerFIN
  4. Omenanraato

Omenanraato Well-Known Member

Youtube:
    youtube
    PSN:
    Omenanraato
    Switch:
    Omppu
  5. Omenanraato

Omenanraato Well-Known Member

Youtube:
    youtube
    PSN:
    Omenanraato
    Switch:
    Omppu
    Tänään tuo tuli ja kyllä nyt vähän harmittaa, etten NES miniä ostanut. Paljon laadukkaampi paketti, kuin ajattelin.

Olikos se niin, että nuo samat ohjaimet käy myös Wiin kapuloihin, eli voi pelata esim Wii u/Wii pelejä tuolla..missä siis vastaavat muut tarvikkeetkin toimii?
    Mulla nimittäin on SNES tarvike ohjain ollut vuosia ja tänään just käytin sitä ja oli niin kamala, että tuosta vois toisen ottaa siihen käyttöön.

6. Prisoner

Prisoner Active Member

XBL:
    PrisonerFIN
    PSN:
    PrisonerFIN
  7. nirvuuttaja

nirvuuttaja Member

PSN:
    jjpork
    Tuli ostettua tämä huvinvuoksi hyllynkoristeeksi tuonne mökkiin. vähän tuli testattua ja vähän sekavat viilikset, mutta nuo ohjaimet ovat kyllä komeat. o_O

8. Fabre#4

Fabre#4 Well-Known Member

PSN:
    Zamppa
    Hyvinkään Prismassa oli tänään puolisen tusinaa laitetta hyllyssä hintaan 119 euroa, kun ohi kävelin.

9. Prisoner

Prisoner Active Member

XBL:
    PrisonerFIN
    PSN:
    PrisonerFIN
    Niin oli Tikkurilan Prismassakin. Ja CDON myy about samaan hintaan. Eiköhän se hinta painu vähitelle sinne missä sen piti alun perinkin olla.. Jännä se Gigantin hintatakuu, kun eivät suostuneet hyvittämään mulle sitä erotusta, vaikka Prisma möi halvemmalla. Peruste oli se, että just sillä hetkellä tuote oli Prismasta loppu..

10. Pirate fin

Pirate fin Well-Known Member

Omani tilasin tänään VPD:stä 93€ posteineen.

Jaa tämä sivu