Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Classic Mini

Vastaus: Nintendo Classic Mini

Mä voisin maksaa 100e+postit jos jostain löytyisi hyllyssä ja toimittais mulle. Eilen oli powerista jo ostoskorissa, mutta en siinä hetkessä ehtinyt tilaamaan ja seuraavaksi olikin jo loppu. :/

Taisi vpd ostaa ne kaikki itselleen :D
Kyllä ne joillekin trokareille varmasti meni kun ilmeisesti kaikki 100 varastossa ollutta konetta meni ihan hetkessä.
 
Vastaus: Nintendo Classic Mini


Voi kunpa pitäisi paikkaansa! Tuo pitää kyllä saada, jos vaan oikeasti tulee! Itseltä löytyy vielä täysin toimiva NES ja muutama peli vaatehuoneen perältä, mutta SNES-aika meni aikanaan ohi, kun ensin meille tuli NES, sitten PC ja lopulta Playstation. SNESillä olisi paljon sellaisia nimikkeitä, joita olen vain nähnyt pelattavan tai kokeillut vaan ihan hätäisesti, joten ostaisin kyllä heti. Esim. Mario Worldia en koskaan pelannut kunnolla, Castlevanian parhaat osat ovat käsittääkseni SNESillä, Super Metroid ja niin edelleen...

Jos tuo vahvistetaan, niin täytyy kyllä välittömästi varata GameStopista oma. Maksoi, mitä maksoi...
 
Vastaus: Nintendo Classic Mini

Itse tilasin elokuun alussa ennakkoon verkkokaupasta, ja viimeviikolla tuli viesti, että peruttu tilaus. Jos jollakin vihiä mistä löytyy olisin kiitollinen. :)
 
Vastaus: Nintendo Classic Mini

Itse tilasin elokuun alussa ennakkoon verkkokaupasta, ja viimeviikolla tuli viesti, että peruttu tilaus. Jos jollakin vihiä mistä löytyy olisin kiitollinen. :)

Pienestä on ollu kiinni, kun ite tilasin heinäkuun puolen välin aikaan ja viime viikolla sain omani. :/ Taitavat olla aika loppu joka paikasta jos ei halua alistua trokareihin.
 
Vastaus: Nintendo Classic Mini

Itse tilasin elokuun alussa ennakkoon verkkokaupasta, ja viimeviikolla tuli viesti, että peruttu tilaus. Jos jollakin vihiä mistä löytyy olisin kiitollinen. :)
NES Minin tuotanto on lopettu eikä näitä enää löydy verkko- tai kivijalkakauppojen hyllyiltä. Tai jos löytyy, nämä putsataan välittömästi parempaan talteen. Viime viikolla Power myi +50 konsolierää ja ~10min jälkeen varasto oli tyhjennetty.

Aikalailla ainoa vaihtoehto on tukea trokareita, jos välttämättä haluaa saada laitteen. Ja näitähän sitten löytyy runsain mitoin mm. eBaysta:

s-l1600.jpg


s-l1600.jpg


s-l1600.jpg


s-l1600.jpg


s-l1600.jpg

Olen jo aiemmin kommentoinut Nintendon paskamaisuudesta, mutta toiston vuoksi on todettava että koko konsolin myynti on alusta asti ollut pelkkää keskarin heiluttelua kasuaali & Nintendo yleisön suuntaan. Ties kuinka moni laitteesta oikeasti kiinnostunut on jäänyt nuolemaan näppejään, siinä missä trokarit tekevät hyvää tiliä. Onneksi sain oman konsolin vihdoin & viimein tilattua kelpohintaan (80€) viime viikolla. Nyt seuraavaksi pitää toivoa ettei tuo mystisesti katoa toimituksen yhteydessä.
 
Vastaus: Nintendo Classic Mini

Nintendo tykkää kyllä näyttää keskisormea kuluttajille ahkerasti

Päätin äänestää lompakollani enkä anna euroakaan tälle roskafirmalle

tulkoon vaikka uusi nes snes tai mikä h###ti onkaan jätän suosiolla sen muille
 
Vastaus: Nintendo Classic Mini

NES Minin suuri kysyntä on noteerattu jopa Microsoftilla, jopa niin selvästi että Microsoft kyselee pelaajien mielenkiintoa huhutun SNES Minin E3-julkistuksesta:

News comes from the most unlikely places at times. A Microsoft survey asking Xbox Live members about their thoughts on the upcoming E3 has once again fueled speculation that a SNES Classic Edition is in production at Nintendo.

In the survey, Microsoft ask users "On a scale of 1 to 5, where 1 means 'Not interested' and 5 means 'Extremely Interested', please rate your level of interest in these specific E3 announcements". Of the five options listed "Nintendo SNES Classic Editon" was one of them, hinting Microsoft may know of the consoles existence.

http://www.nintendolife.com/news/2017/06/snes_classic_edition_gets_name-checked_in_xbox_e3_survey

SNES Mini on listalla mm. Xbox Scorpion, PS4 Pron ja uusien pelijulkistusten rinnalla, joten syystä tai toisesta Microsoft pitää tätä vasta huhuttua laitetta isonkin huomion arvoisena.
 
Vastaus: Nintendo Classic Mini

^ Ehkä Mikkis on suunnitellut että voisi valmistaa lisenssillä jotain toista retrokonetta.

Tuli mieleen kun nettipalstoilla välillä irvaillaan pikseligrafiikkapeleistä että miksi ette hae kierrätyskeskuksesta kasibittistä Nintedoa ja pelaa sillä. Voi olla että moni tekisikin näin jos vanhat pelit olisi helposti saatavilla.
 
Vastaus: Nintendo Classic Mini

^ Ehkä Mikkis on suunnitellut että voisi valmistaa lisenssillä jotain toista retrokonetta.

Tuli mieleen kun nettipalstoilla välillä irvaillaan pikseligrafiikkapeleistä että miksi ette hae kierrätyskeskuksesta kasibittistä Nintedoa ja pelaa sillä. Voi olla että moni tekisikin näin jos vanhat pelit olisi helposti saatavilla.

Tämä olisikin mielenkiintoinen kehityssuunta. Microsoftilla on jo tarjolla Rare Replay, ja tuota konseptia voisi hyvin laajentaa Raren ulkopuolelle third party -peleihin. Kun jopa Disney Afternoon Collection saatiin julkaistua PS4:lle, Xbonelle ja PC:lle, niin varmasti löytyisi laaja kattaus klassikkopelejä, joiden lisensointi ei olisi liian vaikeaa eikä kallista. Tällaisen Microsoftin hypoteettisen laitteen tai edes pelikokoelman ei tarvitsisi toimia samalla periaatteella kuin NES Mini, vaan tarjolla voisi olla Rare Replayn tapaan useampien eri laitteiden pelejä.
 
Vastaus: Nintendo Classic Mini

Kiinalaiset kopiokauppiaat ovat vastanneet kysyntään:
Recently a GAFer spotted an NES Classic Mini clone from a seller on AliExpress (update: the AliExpress listing has vanished) which more closely resembled a legit NES Classic Mini than others had before, complete with Wii Classic Controller connectors and Micro-USB inputs. AliBaba has similar listings, but for ones with legit-looking NES Classic boxes included. Now those versions appear to have made their way to eBay.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1402501
 
Vastaus: Nintendo Classic Mini

Kyllä seki hieman naurattaa kun trokarit ebayssä ovat paniikissa, että miten ne nyt saa myytyä ne kasat mitkä ne osti. Siinä kyl voi käydä niinki että nintendo tekee vaa just tyylii 5kpl erän, jolloin kukaan ei hyödy mitään. Ois se vaan niin hienoa jos mä voisin vaan kävellä kauppaan ja ostaa sen, ite tämän uutisen myötä peruin snes classic minin kun nes on se mikä kiinnostaa enemmän, sekä kun snessejä tulee vielä 2018 niin vois saada jostain halvemmalla kun se suolainen 149e jonka olin valmis vasten tahtoa maksamaan.
 
Kumma ettei tästä ole tullut moneenkaan paikkaan tarjouksia. Gigantissa ei ole, Gamehousesta löysin. Verkkikseen soitin, eikä tietoa ole.

Edit: NES tuli pistettyä tilaukseen Puolenkuun Peleistä. Tosin ei luvannut että koko konsolia saavat, mutta tulipahan yritettyä ainakin.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom