Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switch 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JTahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    switch
En nyt halua Switch 2 konsolia moittia mitenkään, päinvastoin vakuuttava ja pätevä laite, ainakin siltä vaikuttaa. Mutta, pyörittäväthän nämä Asus Rog Ally Z1 Extreme, Lenovo Legion Go S ja Steam deck myös pelejä kuten Cyberpunk 2077 erinomaisesti ja ne ovat myös kannettavia pelilaitteita niin sanottuja "handheld" laitteita aivan kuten Switch 2. Tosin ne eivät ole perinteisiä "käsikonsoleita" koska pyörittävät PC-pelejä. Esim. tuo Asus Rog Ally Extreme Z1 maksaa 699 € ja Nintendo Switch 2 569 €, hintaeroa on mutta ei loppujen lopuksi kovin paljoa.
Rog Allya saa Powerista 499€ tällä hetkellä.

Minut vieläkin yllättää välillä se, että BOTW ja TOK pyörii kannettavana. Tuo Switch 2:sen kannettava kyvykkyys varmaan lyö itseni todella ällikältä julkaisussa ja pitkään vielä sen jälkeenkin. Minusta jos tosiaan meilläkin olisi Euroopan hinta Switch 2:ssa, niin kokisin sen erittäinkin hintansa arvoiseksi kaiken tähän asti nähdyn materiaalin jälkeen.
Itseä taas ei kun näissä näkyy niin selvästi kaikki kompromissit, varsinkin piirtoetäisyydessä ja maailman tyhjyydessä. Metsissä ja väkimäärissä nyt vaikka myös esimerkiksi.

Cyberpunk 2077:n taas mieltää vaativaksi peliksi, joten sieltä se vaikuttavuus sitten Switch 2:n kohdalla kumpuaa.

En nyt halua Switch 2 konsolia moittia mitenkään, päinvastoin vakuuttava ja pätevä laite, ainakin siltä vaikuttaa. Mutta, pyörittäväthän nämä Asus Rog Ally Z1 Extreme, Lenovo Legion Go S ja Steam deck myös pelejä kuten Cyberpunk 2077 erinomaisesti ja ne ovat myös kannettavia pelilaitteita niin sanottuja "handheld" laitteita aivan kuten Switch 2. Tosin ne eivät ole perinteisiä "käsikonsoleita" koska pyörittävät PC-pelejä. Esim. tuo Asus Rog Ally Extreme Z1 maksaa 699 € ja Nintendo Switch 2 569 €, hintaeroa on mutta ei loppujen lopuksi kovin paljoa.
Ihan hyvä huomio mutta jotenkin nämä kannettavat peli-pc:t ei vain innostaa minkään vertaa vaikka olisivat 300 euroa ja pyörittäisivät vastaavasti Cyberpunkkia. Pelaisin silti PS5:lla ja Nintendon pelit sitten Switch 2:lla. Ei se siis ole se CP77 kannettavalla pelikoneella mikä vaikuttaa vaan se että se on Nintendo Switch 2, jolle tulee myös uusi Mario ja Zelda. Ja jos CP77 pyörii sillä noin hyvin, niin mitä ihmeitä ne saa omien titteleiden kanssa aikaan. En minä mitään Cyberpunkkia aio Switchillä pelata, saati muitakaan multiplatteja (on jo PS5 Pro) mutta Nintendon pelit tuolla raudalla: huh huh. Se on varmasti jotain mitä ei Allyt ja Legionit voi tarjota.

No äänestin itse lompakollani ja tilasin tänään Ranskan Amazonista Mario Kart bundlen suojakotelolla ja näytönsuojalla.

Postikuluineen 566€.

Eipä tarvitse enää miettiä ostaako vai eikö osta :)

Viimeksi muokattu:
No äänestin itse lompakollani ja tilasin tänään Ranskan Amazonista Mario Kart bundlen suojakotelolla ja näytönsuojalla.

Postikuluineen 566€.

Eipä tarvitse enää miettiä ostaako vai eikö osta :)
Tässä taas loistava esimerkki mikä siinä hinnoittelussa tökkii: bundle-paketti, suojakotelo ja näytönsuoja ja silti hinta vähemmän postikuluineenkin kuin mitä täällä peruspaketti ilman mitään peliä tai härpäkkeitä.

Tulee itsekin vakavasti harkittua muilta mailta tilaamista ellei satu joku tarjous vastaan.

Onko täällä muuten vielä foorumin sisäisiä onlinen familytilauksia jossa olisi tilaa? Tuommoiseen kiinnostaisi liittyä kun Switch 2 myötä voisi taas tuohon onlineen liittyä.

Onko täällä muuten vielä foorumin sisäisiä onlinen familytilauksia jossa olisi tilaa? Tuommoiseen kiinnostaisi liittyä kun Switch 2 myötä voisi taas tuohon onlineen liittyä.
Itse tällaisen järjestelin parisen vuotta sitten ja on yhä voimassa. Osa porukasta oli täältä ja osa muualta. Jos vapautuu tilaa eli joku poistuu, niin voin laittaa johonkin tänne ilmoitusta. 27.7. asti on tällä hetkellä tilaus voimassa.

O ou tämä ei lupaa hyvää. DF Oliver on huomannut että Nintendo on poistanut maininnan telakka VRR ominaisuudesta virallisilta sivuiltaan. Se edelleen mainitsee VRR:n itse konsolissa. Toivottavasti nyt kyse ei ole siitä että konsoli ei tue VRR:ää telakka tilassa.

Nyt kun alamme lähestymään sitä hetkeä kun on aika sanoa hyvästit Switchille niin Digital Foundry on tehnyt kattavan videon mahdottomista Switch porttauksista, tai vain loistavista porttauksista. Mielenkiintoista nähdä mihin uusi rauta yltää.

Witcher on kyllä sellainen tapaus, että ainakaan itse en pysty sitä pelaamaan telkkarin kautta mitenkään vaikka kuinka säätelisi asetuksia.
Koneen omalta ruudulta se oli ihan ok ja perus tarinan lisäksi tuli pelattua myös se eka lisäri.
Tosin koko oston taustalla oli just se ajatus, että pääsee pelaamaan witcher 3:sta tehottomalla käsikonsolilla ja se jotenkin kiehtoi.

Witcher on kyllä sellainen tapaus, että ainakaan itse en pysty sitä pelaamaan telkkarin kautta mitenkään vaikka kuinka säätelisi asetuksia.
Koneen omalta ruudulta se oli ihan ok ja perus tarinan lisäksi tuli pelattua myös se eka lisäri.
Tosin koko oston taustalla oli just se ajatus, että pääsee pelaamaan witcher 3:sta tehottomalla käsikonsolilla ja se jotenkin kiehtoi.
Minä odotan Witcherin Switch 2 päivitystä. Sitten tuon voisi ostaa halvalla jostakin fyysisenä ja pelailla. Tuo peli olisi kanssa hyvä vertailukohde, jolla näkisi teholoikan suuruuden Switchien osalta.

Pisteet Nintendolle että kehtaavat mainostaa tuota muiden pelaajien striimaus ominaisuutta 5 fps eikä lähteneet feikkaamaan sitä. :D

Huolestuttavaa - ensimmäisen kerran tuli nähtyä tuolla videolla Paul Ruddissakin ikääntymisen merkkejä. Jos Paulkin alkaa näyttää jo noinkin vanhalta, niin sitä on kai itse jo ihan ikäloppu, vaikka kuvitellut olevansa ikuisesti nuori. :D

Ylös Bottom