Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switch Online -verkkopalvelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    switch
Kannattaa muistaa myös Family Pack. Itse keräsin porukan netistä ja hinta on murto-osa kun maksaa porukalla. Olikohan se nyt kahdeksan mitä siihen mahtuu.

Oma porukka kesti kasata mutta lopulta löytyi kun viestitteli, mainosti ja odotti. Nyt on muistaakseni kolmisen kuukautta ollut tilaus käynnissä.

Mä oon nyt kikkaillu sen 7 days free trialin kanssa, luulin että se on vain kerran elämän aikana. Mutta olen ny saanu jo kolmannen kerran sen free trialin käyttöön, ei sillä mitään onlinepelaamista ym suurempaa harrasta mut sen verran että saa taas ne savet sinne pilveen jotka säilyy siel kuulemma 6kk, jonka jälkee varmaa voi taas ottaa sen "free trialin" tai en tiie kauanko siinä pitää odottaa että sen voi taas ottaa kokeiluun? :D

Viimeksi muokattu:
Mainitsen tässäkin ketjussa tämän höpöyden nimeltään Nintendo Music, Nintendon oman musiikinkuunteluun keskittyvän mobiilisovelluksen. Toimii Switch Online -jäsenillä, joten nyt on jäsenyydestä lisähyötyä. Oon just tällä hetkellä sitä mieltä, että täähän on fiksu ja ihan paras idea, mutta kattoo kun into lannistuu ja tuolta alkaa soimaan jotain höpönlöpöä Mario Odysseyn Steam Gardensin jälkeen.

Toki Spotify ja muut olisivat olleet kätevämpää uuden systeemin sijasta, mutta Nintendo asialla.

Valikoimissa ei ole kaikkea mahdollista, koetin Emio – The Smiling Man: Famicom Detective Club -tunnelmointia löytää ja koko sarjaa ei ole ainakaan vielä tuolla tarjolla.

Viimeksi muokattu:
Aika huono valikoima tuolla vielä, mutta kyllähän tuota voisi käyttää kunhan Xenoblade pelit ja lisää Pokémon pelejä tuonne tulee.

Joo, harmi kun mun musiikkisoittimissa ei ole bluetooth tukea. Chromecast löytyy, mutta sitä Nintendo musiikki sovellus ei tue. Mutta hienoa että Nintendon musiikkeja aletaan vihdoin kaupallistaa. Olisin tykännyt enemmän jos biisit olisi ladattu Spotifyyn. Saahan nuo musiikit kaiuttimiin kun laittaa puhelimen ja vahvistimen välille vähän adapteria ja välikaapelia.
msfYpGc.jpg

Aika huono valikoima tuolla vielä, mutta kyllähän tuota voisi käyttää kunhan Xenoblade pelit ja lisää Pokémon pelejä tuonne tulee.
Kuukausittain tulee lisää noissa (oletettavasti) seuraavaksi tuloillaan olevissa ei Xenobladea vielä ole. Olisi varmaan se olennaisin lisä, niin saisi Gaur Plainit ja muut soljumaan korvakäytäviin.

Pakko sanoa, että tosi hyvin suunniteltu toi Nintendo Music -sovellus, toimii tosi mallikkaasti. Ei pahaa sanaa sen käytöstä. Isoin miinus on kyllä tuo pelien valikoima, vaikka niitä nyt 24 kappaletta onkin. Monta olennaista puuttuu.

Pakko sanoa, että tosi hyvin suunniteltu toi Nintendo Music -sovellus, toimii tosi mallikkaasti. Ei pahaa sanaa sen käytöstä. Isoin miinus on kyllä tuo pelien valikoima, vaikka niitä nyt 24 kappaletta onkin. Monta olennaista puuttuu.
Saadaan pidettyä asiakkaat koukussa pitkään kun lisäillään pikkuhiljaa lisää pelejä. Kuten tekevät tuolla retropelien valikoimalla.

Saadaan pidettyä asiakkaat koukussa pitkään kun lisäillään pikkuhiljaa lisää pelejä. Kuten tekevät tuolla retropelien valikoimalla.
Juur näin, ja ymmärrän täysin. Varmasti itsekin pistän uudet rallit soimaan aina niiden saapuessa. Kunhan on edes jotakuinkin kiinnostava nimike.

Juuri tuollaisten takia en itse tilaa ikinä mitään palveluita ennen kuin siellä on tarpeeksi tavaraa tarjolla tai vaikkapa kokonaisia kausia sarjoista, jos siis videostriimauspalveluihin vertaa. Erittäin ärsyttävää. Aiheuttaa siis itselläni juuri päinvastaisen reaktion että pidän vain sen aikaa tilausta että katsoo kerralla ison satsin ja taas tauolla odottamaan että tippuu lisää tavaraa tarjolle.

Ylös Bottom