Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switch

Suomalaiset Switch käyttäjät asioivat jatkossa tuolla peliostoksilla. -> https://www.nintendo.com/en-gb/
Muutos astui voimaan heti sen jälkeen kun Wii U:n ja 3DS:n nettipelit suljettiin.
Onko näin tosiaan? Jännä, kun eihän UK enää kuulu nykyään EU:n sisämarkkinoille. Itse olen aiemmin Nintendo storea tarvitessani asioinut yleensä Saksan Storen kautta (mikä on ollut haastavaa, kun en saksaa osaa, mutta onneksi Google kääntäjä on auttanut). Suomella tai muilla pohjoismaillahan ei koskaan ole omaa Nintendo Storea ollutkaan.
 
Mulla alkaa ilmeisesti jo switchinkin akku olemaan ehtoo puolella kun se kestää enää 2.5 tuntia vaikka youtubea katsellessa ja tänään ihan sama kun pelasin sonic originsia. Vielä alle kuukausi sitten tubea sai katsella kolmisen tuntia.
 
Ehkä tyhmä kysymys, kuluuko switchin akku jos sitä konsolia ei sammuta kokonaan vaan se vaan lepää siel telakassa "rest" modessa?... Tuli vaa mieleen kun en oo tainnut kertaakaa sammuttaa sitä kokonaan siitä asti kun sen olen ostanut vaan siel telakas se saattaa olla käyttämättä joskus kuukausiakin, kunnes taas on suuressa käytössä.
 
Ehkä tyhmä kysymys, kuluuko switchin akku jos sitä konsolia ei sammuta kokonaan vaan se vaan lepää siel telakassa "rest" modessa?... Tuli vaa mieleen kun en oo tainnut kertaakaa sammuttaa sitä kokonaan siitä asti kun sen olen ostanut vaan siel telakas se saattaa olla käyttämättä joskus kuukausiakin, kunnes taas on suuressa käytössä.
Ei ainakaan itselläni ole ollut vaikutusta ja löytyy julkaisuaikaan ostettu versio ja OLED
 
Ehkä tyhmä kysymys, kuluuko switchin akku jos sitä konsolia ei sammuta kokonaan vaan se vaan lepää siel telakassa "rest" modessa?... Tuli vaa mieleen kun en oo tainnut kertaakaa sammuttaa sitä kokonaan siitä asti kun sen olen ostanut vaan siel telakas se saattaa olla käyttämättä joskus kuukausiakin, kunnes taas on suuressa käytössä.
Muistan lukeeni, että tuo kuluttaa akkua ja sen vuoksi olen aina itse sammuttanut laitteen kokonaan telakkaan laittaessa. Jos olen laittanut laitteen rest modeen niin olen pitänyt sitä telakan ulkopuolla jossakin pyödän kulmalla.
 
Onko suosituksia Switchin joy-coneista, jotka eivät ole Nintendon valmistamia? Hakusalla siis luonnollisesti halvemmat ohjaimet, jotka ovat kuitenkin hyviä.
 
Ylös Bottom