Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switch

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahewcoro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    switch
Suomalaiset Switch käyttäjät asioivat jatkossa tuolla peliostoksilla. -> https://www.nintendo.com/en-gb/
Muutos astui voimaan heti sen jälkeen kun Wii U:n ja 3DS:n nettipelit suljettiin.
Onko näin tosiaan? Jännä, kun eihän UK enää kuulu nykyään EU:n sisämarkkinoille. Itse olen aiemmin Nintendo storea tarvitessani asioinut yleensä Saksan Storen kautta (mikä on ollut haastavaa, kun en saksaa osaa, mutta onneksi Google kääntäjä on auttanut). Suomella tai muilla pohjoismaillahan ei koskaan ole omaa Nintendo Storea ollutkaan.

Mulla alkaa ilmeisesti jo switchinkin akku olemaan ehtoo puolella kun se kestää enää 2.5 tuntia vaikka youtubea katsellessa ja tänään ihan sama kun pelasin sonic originsia. Vielä alle kuukausi sitten tubea sai katsella kolmisen tuntia.

Ehkä tyhmä kysymys, kuluuko switchin akku jos sitä konsolia ei sammuta kokonaan vaan se vaan lepää siel telakassa "rest" modessa?... Tuli vaa mieleen kun en oo tainnut kertaakaa sammuttaa sitä kokonaan siitä asti kun sen olen ostanut vaan siel telakas se saattaa olla käyttämättä joskus kuukausiakin, kunnes taas on suuressa käytössä.

Ehkä tyhmä kysymys, kuluuko switchin akku jos sitä konsolia ei sammuta kokonaan vaan se vaan lepää siel telakassa "rest" modessa?... Tuli vaa mieleen kun en oo tainnut kertaakaa sammuttaa sitä kokonaan siitä asti kun sen olen ostanut vaan siel telakas se saattaa olla käyttämättä joskus kuukausiakin, kunnes taas on suuressa käytössä.
Ei ainakaan itselläni ole ollut vaikutusta ja löytyy julkaisuaikaan ostettu versio ja OLED

Muistan lukeeni, että tuo kuluttaa akkua ja sen vuoksi olen aina itse sammuttanut laitteen kokonaan telakkaan laittaessa. Jos olen laittanut laitteen rest modeen niin olen pitänyt sitä telakan ulkopuolla jossakin pyödän kulmalla.

Onko suosituksia Switchin joy-coneista, jotka eivät ole Nintendon valmistamia? Hakusalla siis luonnollisesti halvemmat ohjaimet, jotka ovat kuitenkin hyviä.

Switchin seuraaja sittenkin tänävuonna ? Isoja sopimuksia jo tehty. LCD paneeli ensin Oled myöhemmin, mahdollisesti sitten se alku 2025 julkaisu ?

Voi kun saataisiin edes julkistamistilaisuus lähiaikoina. Olisi kiva kokea taas lapsenomaista innostusta uudesta konsolista, sen peleistä ja nähdä seuraavan laitteiston tehokapasiteettikykyesittelyä uuden Marion, Monoliftin roolipelin ja Metroid Prime 4:sen muodossa. Huhuillut Matrixdemot ja 4k/60fps Botw kyllä luovat varsin korkeat ennakko-odotukset seuraavan sukupolvien Nintendopeleille ja Switch 2:sen suorituskyvylle. Entisen E3 messunaikoihin olisi loistava tilaisuus esitellä Switch 2.

Nyt tyhmä kysymys:
Mistä mä löydän Nintendolla mun kirjaston? Muistan että oon ostanut esim Candace of Hyrule pelin mutta en nää sitä tietoa mistään, ellen mene eshoppiin ja hae varta vasten pelin nimellä, jolloin lukee purchased

Nyt tyhmä kysymys:
Mistä mä löydän Nintendolla mun kirjaston? Muistan että oon ostanut esim Candace of Hyrule pelin mutta en nää sitä tietoa mistään, ellen mene eshoppiin ja hae varta vasten pelin nimellä, jolloin lukee purchased
Ei täydellinen ratkaisu, mutta Nintendon omat sivut sanoo näin. Näkee ainakin ne ostetut pelit, jotka eivät ole sillä hetkellä asennettuna. Ja tietysti asennetut näkyy suoraan Switchin pelivalikossa.
  1. Select Nintendo eShop on the HOME Menu to launch the Nintendo eShop.
  2. If there are multiple user accounts on your system, select the account you want to use.
    • Purchases can only be viewed when logged in to the Nintendo Account that made them. The purchase history of a parent account will not include purchases made on a child account.
  3. Select the picture of your icon in the upper-right corner to access your Account Information.
  4. Select Redownload. A list of all of the software you’ve purchased that is not currently downloaded to the system will appear.
    • Only software purchased with your Nintendo Account will appear on this list. Software purchased by other Nintendo Accounts on the console will not appear in your Redownload list.
    • If all of your purchases are currently downloaded and playable on your system, nothing will appear in this list.

Nyt tyhmä kysymys:

Mulla ainakin on kaikki ihan siellä all software listassa joka löytyy peli ikonien lopusta eli ihan kuten vaikka pleikkarinkin pelikirjasto.
Switchin kanssa täytyy vaan muistaa, että jos poistat pelin ja valitset delete software niin myös se ikoni poistuu.
Jos otat archive software niin silloin se ikoni jää näkyviin ja tuolta listasta on helppo nähdä kaikki.

On noissa joy-coneissa vaan paska akku.
Mulla oli ne aiemmin mainitut zelda joy-conit pari kuukautta hyllyssä ja tänään päätin varoiks laittaa ne koneeseen kiinni ettei ne taas pääse tyhjäksi.
No myöhässä olin sillä ne oli taas niin kuolleet ettei edes se valo ala vilkkumaan joka ilmaisee, että ne yrittää ottaa yhteyden koneeseen.
PSVR2:n kapulat sitten taas voi olla vaikka 6kk käyttämättä ja kun ne laittaa lataukseen niin ne on vartissa taas täynnä kun akuissa on vielä niin paljon virtaa jäljellä.

Nintendolla ei ole saavutuksia, mutta jonkinlainen piiloseuranta tässä varmaan on. Pelasin SteamWorld Heist 2:n läpi torstaina ja tänään lauantaina tuli palautekysely sähköpostiin että mitä pidit pelistä. Joskus kyllä palautekysely tulee kun peli on vielä kesken, ehkä silloin tekoäly miettii että peli ei näytä nyt sujuvan että pannaan palautekysely että mistä kiikastaa.

Ylös Bottom