Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
EOk. Kiitos vastauksista. Lanitteluja tuskin tulee tehtyä joten ylimääräisiä ohjaimia tuskin tarvitsen. Onko tuo pro-ohjain "pakollinen" vai pärjääkö hyvin nillä mukana tulevilla?
Oman kokemuksen perusteella tarjouksia on ollut valitettavan vähän. Etenkin Nintendon omat pelit (linkki) pitävät hintansa eShopissa, joten itse olen ostanut näitä Huuto.netistä tai sitten suomalaisista verkkokaupoista. Yhtä lailla harmittaa se, että osa indie peleistä on kalliimpia eShopissa kuin muissa kauppapaikoissa. Esim. This is the Police kustantaa 10 euroa enemmän Switchillä kuin PS4:lla.Mites muuten Switchin tapauksessa menee digipelien hinnoittelu?
Eikö Pro Controllerin d-padi jätä toivomisen varaa? Ainakin ResetEran puolella jengi valittaa tämän paskuudesta mm. Celeste -ketjussa.
No eihän sitä pystynyt enää itseään pidättelemään kun halavalla sai![]()
Noniin. Nyt on pari päivä leikitty laitteella ja onhan tämä nasta vekotin. Mario on upeasti tehty ja tykkään kovasti. Isoksi pettymykseksi huomasin ettei Zelda taas tunnu kolahtavan sitten millään. Olen toki aika alussa vielä, mutta jotenkin ei vaan saa otetta pelistä eikä mielenkiinto meinaa syttyä sitten millän. Ocarina of time oli aikanaan todella kova tekele joten ihan uusi en kuitenkaan sarjan parissa ole. Mutta tämä ei vaan toimi. Onko vika minussa?
Haha meikäläisen piti vastata tismalleen samalla tavallaOn.
Ei vaan eihän sille voi mitään jos joku peli ei itselle uppoa vaikka se olisi kuinka kehuttu. Itsellä esim Witcher 3 on sellainen peli. Kannattaa kuitenkin pelata tuota sen aloitusalueen läpi kun saat gliderin. Siinä vaiheessa peli vasta oikeastaan alkaa. Lisäksi waypoint//minimap kannattaa ottaa pois päältä. Tällöin peliin tulee moninverroin enemmän seikkailun tuntua ja löytämisen iloa. Itse pidin Ocarina of Timeä parhaana osana ennen tätä mutta kyllä tämä oli niin huikea seikkailu ja kokemus, että niin vain mieli muuttui.
![]()
Ei se mikään häpeä ole, jos Breath of the Wild ei uppoa. Kannattaa kuitenkin pelata ns. tutoriaali läpi ja tämän jälkeen omaksua tutkimusmatkailijan asenne ja lähteä seikkailemaan. Myös itsellä keski jonkin aikaa ennen kuin lämpenin, mutta kun näin tapahtui, niin pelisessioita olikin hyvin vaikea lopettaa. Sen vinkin annan ettei kannata käyttää fast travel ominaisuutta kauhean paljon. Sain pelistä enemmän irti, kun luovuin tästä ominaisuudesta. Tämän myötä niitä pieniä sekä astetta isompia salaisuuksia tuli löydettyä pelimaailmasta, kun aloin vain haahuilla ympäristössä.Noniin. Nyt on pari päivä leikitty laitteella ja onhan tämä nasta vekotin. Mario on upeasti tehty ja tykkään kovasti. Isoksi pettymykseksi huomasin ettei Zelda taas tunnu kolahtavan sitten millään. Olen toki aika alussa vielä, mutta jotenkin ei vaan saa otetta pelistä eikä mielenkiinto meinaa syttyä sitten millän. Ocarina of time oli aikanaan todella kova tekele joten ihan uusi en kuitenkaan sarjan parissa ole. Mutta tämä ei vaan toimi. Onko vika minussa?