Murdoc
Well-Known Member
Vastaus: Nintendo Switch
Et oo tosissas?
Et oo tosissas?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Alitehoisuus on argumenttina sanahelinää. Mistä lähtien Nintendo on alkanut myymään pelejä ja laitteita grafiikat edellä?
Pelejä myydään aina myös sillä miltä ne näyttävät. Alitehoisuus nousee pinnalle siksi nyt niin vahvasti, kun Switch julkaistaan useampi vuosi Xbox Onen ja PS4:n jälkeen ja se jää silti tehoissa. Ja se silti maksaa enemmän.
Pelejä myydään aina myös sillä miltä ne näyttävät. Alitehoisuus nousee pinnalle siksi nyt niin vahvasti, kun Switch julkaistaan useampi vuosi Xbox Onen ja PS4:n jälkeen ja se jää silti tehoissa. Ja se silti maksaa enemmän.
Ja on silti tabletin kokonen laite, kannettava ja täynnä uutta tekniikkaa. Kyllä se iPadkin enemmän maksaa, ku PS4.
PS. Mielestäni Breath of the Wild, Super Mario Odyssey, Splatoon 2 ja Arms ovat hyvännäköisiä pelejä.
Eli onko nyt kuitenkin niin että 3DS elää Switchin rinnalla? Sillehän julkaistaan edelleen pelejä ja myynnitkin ovat ihan hyvät. Siellä on aika mahtava pelikirjasto koettavana, kun 3DS:n ja DS:n pelit niputetaan yhteen.
Tämä on Nintendolta hyvä veto. Olisi aikamoinen itsemurha lopettaa 3DS:n tukeminen. Ehkä sitten joskus, jos ja kun Switch menestyy...
Ja on silti tabletin kokonen laite, kannettava ja täynnä uutta tekniikkaa. Kyllä se iPadkin enemmän maksaa, ku PS4.
Odottakaa, käyn paahtamassa popcornia, kun tämä väittely taas alkaa alusta.
Et oo tosissas?
NOW THE EYES HAVE IT. SUPERIOR GRAPHICS.
Everybody promised you arcade graphics. We deliver. Instead of seeing 16 colors on the screen, the Nintendo Entertainment System offers an astounding 52 colors, an enhancement that results in brilliant tone refinements, realistic 3-D images, convincing depth-of-field and actual shadows.
Käyppä nopeasti. Nämä on niitä settejä, joilla jaksaa työpäivän läpi. Kiitos jo nyt kaikille vastaväittelijöille. Tiedätte kyllä keitä olette. On mennyt tämä viikko kuin siivillä töissä. Mainiota vääntöä.
Täytyy tunnustaa, että minä en ole tuon mainoksen takana, vaan Nintendo of America inc.
Kyllä he ilmeisen tosissaan tuntuivat olevan jo 1985:
Ymmärrän pointin, ei siinä mitään. Mahtoiko Sonylle jäädä laitekaupasta julkkarissa mitään käteen? Nintendohan on sanonut, että eivät myy tappiolla.Pelejä myydään aina myös sillä miltä ne näyttävät. Alitehoisuus nousee pinnalle siksi nyt niin vahvasti, kun Switch julkaistaan useampi vuosi Xbox Onen ja PS4:n jälkeen ja se jää silti tehoissa. Ja se silti maksaa enemmän.
Joo ehkä 1985 kun olivat edelläkävijöitä. Ei kuitenkaan enää vuosiin ole Nintendo giga/terafloppeja mainostanut. Olisko viimeksi N64 aikoihin kun olivat "ensimmäisiä" 64bit-bandwagonissa.
Mistä lähtien Nintendo on alkanut myymään pelejä ja laitteita grafiikat edellä?
During the GameCube era, Nintendo of Japan became confused by North Americas obsession with violence, epic cinematic stories, and photo realistic graphics. By 2004, games such as Halo 2 (sold 8 million units) and Grand Theft Auto: San Andreas (sold 17.33 million units) were stealing attention away from Nintendos first party
In meetings it was clear [Nintendo of Japan] could not understand why the brand had fallen so far here in North America or comprehend why the mature titles, and more powerful consoles, were so successful. Nintendo represented fun, in the purest sense of the word, they always have. When you play Nintendo games you laugh, you yell, you smile, and you jump around. You have FUN. Someone, sadly I forget who, would later quote in one of those meetings that “Consumers don’t want fun anymore; they just want to kill people… in HD.” It was actually kind of true, and with the cultural differences between Japan and the US, it was easy to understand the confusion, said Mercury in 2011.
“No one I talked to at Nintendo could understand why the company was struggling, why the whole brand was in danger of collapsing much like Sega before them. “But we’re Nintendo.” I can’t even recall how many times I heard that as a catch-all excuse. says Mercury. No one, not a single soul, could believe that Nintendo was capable of being unseated as Number 1, even while it was happening right in front of them.”
At the time, Nintendo believed Geist a first person shooter published by Nintendo would be GameCubes Halo Killer. Shigeru Miyamoto had contributed gameplay ideas to Geist including object possession. Because of Miyamotos minor involvement, Nintendo had strong confidence in the title, and everyone inside the meeting reassured Reggie that Geist would become a huge hit with the older hardcore gamers who loved Halo.
“Pride turned to arrogance. Ugly arrogance. Nintendo started to develop contempt for the gaming community. They felt as if they were being betrayed by the gamers they created. The marketing teams started to look at gamer focused strategies with ire and spite. says Mercury. The “hardcore” Nintendo audience was equally cast aside. “Why bother? They’re going to buy anything we put out anyway.”
Pelejä myydään aina myös sillä miltä ne näyttävät. Alitehoisuus nousee pinnalle siksi nyt niin vahvasti, kun Switch julkaistaan useampi vuosi Xbox Onen ja PS4:n jälkeen ja se jää silti tehoissa. Ja se silti maksaa enemmän.
No eipä se ainakaan Wiiun osalla ihan riittänyt saamaan myyntiiin vipinää...Ei photorealistisuus ole sama kuin hyvännäköinen peli, eikä tehot ole sama kuin hyvännäköinen peli.
Esim Wind Waker HD on aivan jumalattoman hienon näköinen peli. Samoin kuin 3D Land Mario. Molemmat Wii U:lla, kaukana ps4 tehoista.
Nyt esim Splatoon 2 ja uusi Zelda näyttää aivan älyttömän hyvältä ainakin videoissa.
No eipä se ainakaan Wiiun osalla ihan riittänyt saamaan myyntiiin vipinää...