Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switch

Vastaus: Nintendo Switch

Näinhän se menee. Suurempi puolto heti-ostolle on kuitenkin jos peli sisältää esim. online osuuksia vrt. Cod ja bäfät. Switchin tapauksessa kyse on ennemminkin siitä malttaako herkun jättää myöhemmäksi.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Nintendon peleistä ei yleensä hinta putoa. Ne on melkein sama ostaa heti pois jos tekee mieli pelata heti.

Ehkä tämä piti joskus paikkansa, mutta Wiin, Wii U:n, 2DS:n ja 3DS:n Nintendo Selects -sarja ja muut alennukset ovat muuttaneet tilannetta. Toki noita Selectsejä joutuu odottamaan helposti vuoden tai ylikin, mutta My Nintendossa sitten on ollut tarjouksia tuoreemmistakin peleistä. Ja jos ostaa laitteen myöhemmin, niin noita Selects -pelejä voi olla paljonkin tarjolla. Kun Selects-sarjassa saa aiemmin 60 euroa maksaneita 30 eurolla, niin siinä jo muutamalla peliostoksella säästää sievoisesti julkaisuhintoihin verrattuna.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Kun Selects-sarjassa saa aiemmin 60 euroa maksaneita 30 eurolla, niin siinä jo muutamalla peliostoksella säästää sievoisesti julkaisuhintoihin verrattuna.

Kiitos muistutuksesta. Täytyy pitää tämä mielessä, sillä itsellä ei ole niin kiire Switchin kanssa, ettenkö jaksaisi odotella esim. ARMS:ista ja Splatoon 2 alennettua versiota.

Hyvällä onnella joskus 2018 loppu puolella nuo saa jo parempaan hintaan.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Jos haluaa pari vuotta odotella niin mikäs siinä :) Itse maksan sen 30e erotuksen mielelläni siitä ilosta että ei tarvitse vuosikausia kärvistellä.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Jaa. Ei tämä minulle mitään kärvistelyä ole. En ostanut Wii U:takaan kuin vasta tämän vuoden alussa ja loistavaa pelattavaa on nyt kasassa yli kahden käden sormien verran.

Toisin sanottuna: Ei minulle tylsää tule odotellessa, että Nintendon uuden konsolin pelikattaus kasvaa. :)

Vuoden lopussa Switchille on tarjolla vasta kolme peliä, jotka minua oikeasti kiinnostaisi, enkä ole ihan täysin tyytyväinen tuohon.

Sitten on vielä nuo pienet lastentaudit, jotka vaivaa Switchiä. Tässä tapauksessa myöhäinen lintu syö madon. Itse asiassa tuo pätee kyllä jokaiseen konsoli julkaisuun. PS4 kanssa olin harmittavan kärsimätön ja menin vielä pentele ennakkotilaamaan sen hypehuuruissa. Never again first year adopter.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Vai että myöhäinen lintu madot nappaa. Itse ostan kutakuinkin kaikki koneet julkaisussa enkä näe mitään ongelmaa. Mukavaa.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Tässä tuoreessa mainospätkässä kiteytyy hyvin ne vahvuudet, joilla Switch pyrkii markkinoita valtaamaan.

 
Vastaus: Nintendo Switch

Gizmodo raportoi Switchistä viime viikolla paljastuneesta haavoittuvuudesta:

While the Switch doesn’t have a built-in browser, it does use Apple’s WebKit in order to render web pages. This is currently used exclusively for when people are linking their Twitter or Facebook accounts to their Nintendo Switch’s, but qwertyoruiop’s tweet suggests that a major vulnerability in the version of WebKit used could give Switch owners more access to the Switch OS.

According to fellow hacker LiveOverflow, qwertyoruiop is making use of a very old exploit from iOS 9.3.5. It’s an exploit Apple patched a year ago, yet one Nintendo appears to have inexplicably left unpatched on launch.
http://gizmodo.com/old-apple-security-flaws-mean-the-nintendo-switch-is-on-1793210884
 
Vastaus: Nintendo Switch

VG247:n mukaan osa Switchin frame rate -ongelmista aiheutuisi konsolin WiFi-toteutuksen ongelmista:

There have been reports of poor frame-rate on some games running on the Nintendo Switch, most notably Zelda: Breath of the Wild.

However, while some of these issues are simply due to console’s lack of power, others are related to a problem in the most unlikely place. The Nintendo Switch’s Wi-Fi system is reportedly responsible for higher than usual load on the CPU, which, when occurs, negatively affects the frame-rate of the game running.
https://www.vg247.com/2017/03/13/ni...-rate-drops-nintendo-working-on-a-fix-report/

Ensiapua ajoittaiseen hidasteluun voisi siis saada laitteen verkkoasetuksia järkevöittämällä. Jatkuvaa WLAN-verkkojen skannailua harvemmin kannattaa pitää päällä muillakaan laitteilla jo ihan akunkestonkaan takia.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Paitsi että se on hyvin epätarkka ja näyttää pyöreitä kymmentuntisia ainakin mulla. Parental Control softa puhelimelle on paljo parempi.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Paitsi että se on hyvin epätarkka ja näyttää pyöreitä kymmentuntisia ainakin mulla. Parental Control softa puhelimelle on paljo parempi.
Näin jostain kuvan että 5h tarkkuudella näyttäisi. Onhan tuo kehnohko toteutus ja outoa tuo 10 päivän aika jonka vaatii että alkaa näyttää.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Näin jostain kuvan että 5h tarkkuudella näyttäisi. Onhan tuo kehnohko toteutus ja outoa tuo 10 päivän aika jonka vaatii että alkaa näyttää.

Mulla näyttää esim Zelda vain 40+ hours, vaikka todellisuus on siellä 65-70h paikkeilla Parental Controllin mukaan.

Lisäksi esim Just Dancea pelattu noin 3-4h, ja Switch kertoo "muutamia minuutteja".
 
Vastaus: Nintendo Switch

Mulla näyttää esim Zelda vain 40+ hours, vaikka todellisuus on siellä 65-70h paikkeilla Parental Controllin mukaan.

Lisäksi esim Just Dancea pelattu noin 3-4h, ja Switch kertoo "muutamia minuutteja".
Okei. Ehkä se päivittyy surkean hitaasti.

Minäkin käytän tuota Parental Controlia. Erinomainen ja en malta odottaa että pääsen ensi kuussa rajoittamaan lasten Mario Kartin peluuta näyttävästi [emoji48]
 
Vastaus: Nintendo Switch

Minäkin käytän tuota Parental Controlia. Erinomainen ja en malta odottaa että pääsen ensi kuussa rajoittamaan lasten Mario Kartin peluuta näyttävästi [emoji48]

Onneksi tätä korttia ei ollut vielä käytettävissä silloin ammoisina aikoina, jolloin pelikone vain nostettiin kirjahyllyn päälle - josta se oli kätevästi poimittavissa kun silmä vältti. :D

 
Vastaus: Nintendo Switch

Miten me pelaajat ollaan pärjätty ilman Switchiä? Tällä hetkellä olen käyttänyt Switchiä kahviloissa, sukulaisilla, matkoilla ja niin edelleen. Akun kesto on oikein riittävä matkoille ja aion hommata jossain vaiheessa autolaturin. Ei oo kyllä tehnyt mieli pelata Xboksilla tai Pleikalla Switchin oston jälkeen. Switchin ominaisuudet ovat minulle riittävät, mutta silti kaipaan internettiä ja muita "olennaisia" sovelluksia kuten Netflix, Viaplay..

Switchin Pro -ohjain tuntuu hyvältä ja on ihan ok, mutta silti palautin sen muutaman päivän jälkeen, kun Switchin grippi on minulle oikein hyvä. Jossain vaiheessa hommaan vielä ohjainparin.
Joka tapauksessa Pro -ohjain oli minulle pieni pettymys, sillä HD-Rumble oli siinä vielä surkeampi kuin Switchin mukana tulevissa ohjaimissa. Tatit on sijoiteltu hyvin, näppäintuntuma on ok, silti Xbox Onen ohjain tuntuu laadukkaammalta. Pro -ohjain ei missään nimessä huono ole, mutta silti grippi riittää oikein hyvin.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Miten me pelaajat ollaan pärjätty ilman Switchiä?
Todella hyvin ja pärjätään jatkossakin ilman.:) En oo koskaan ollut kiinnostunut mistään kannettavista pelihärpäkkeistä.
Switchille ei oo ees yhtään peliä mikä kiinnostais. Lomareissuilla ym piän lomaa myös pelaamisesta ja pelaan vain kotona tai kavereilla konsolilla.

Taian olla omituinen nuori,ku pelikannettavat ei kiinnosta pätkääkään.:p
 
Vastaus: Nintendo Switch

En oo koskaan ollut kiinnostunut mistään kannettavista pelihärpäkkeistä.
Switchille ei oo ees yhtään peliä mikä kiinnostais. Lomareissuilla ym piän lomaa myös pelaamisesta ja pelaan vain kotona tai kavereilla konsolilla.

Tässä onkin nyt kysymyksessä hybridi, joka avaa täysin uusia latuja. Voit hyvin konkreettisella tavalla jatkaa samaa pelikokemusta olohuoneen television ulkopuolelle. Et joudu tinkimään muusta kuin ruudun koosta.
 
Ylös Bottom